Adam Meyner

Adam Meyner

Adam Meyner är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Adam Meyner har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adam Meyner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Meyner har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Adam Meyner

Sedan starten hos Reco 2020
Rikard H
Eriksberg

Det känns riktigt bra med köpet och vi är nöjda med Adam.

Christoffer F
Höganäs

Adam har varit en klippa genom hela processen! Han är lugn, strukturerad och kunnig. Vi har genom hela processen fått tydlig information om vad planen för nästa steg är. Med Adam känner man sig trygg, kan varmt rekommendera honom för din nästa bostadsförsäljning!

Ingela T
Ekeby

Vi är mycket nöjda med Adam och hans insats vid försäljningen av vår bostad. Vi uppskattade hans tydlighet, både när det gäller svar på våra frågor och vad vi kan förvänta oss. Han är lätt att tycka om och vi skulle varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar

Ann-Margreth N
Luthagen

Kunnig, förtroendefull och intresserad av sina kunder. Vi känner oss mycket väl omhändertagna och fick en total genomgång av alla handlingar beträffande föreningen och kontraktet.

Sten THOMAS N
Luthagen

Kunnig, positiv oh behjälplig hela vägen fram till affär även för köparen.

Ulla F
Luthagen / Stabby

Adam var väldigt tillmötesgående. Vi träffades flera gånger i samband med två olika visningar. Jag fick ett stort förtroende för honom.

Mårten A
Luthagen / Stabby

Seriös och engagerad mäklare. Den mest betydelsefulla insatsen var att Adam hittade en lämplig lägenhet för mig att köpa samt en köpare åt min lägenhets försäljning.

Eva S
Centrum/Kungsängen/Industristaden

Jag blev jättebra bemött av Adam! Han var väldigt lätt att prata med, tog sig god tid att informera och lyssna. Han hade en perfekt plan hur allt skulle gå till. Och den planen lyckades över förväntan! Jag kände att vi kom väldigt bra överens och att han gjorde sitt yttersta för mig som kund. Så det är en mäklare jag kommer rekommendera i alla lägen! En stor eloge även till fotografen Gustav! Han tog jättesnygga bilder i rimlig mängd.

Susanne V
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Meyner en del av Mäklarhuset Uppsala
Knivsta

Kunnigt och mycket trevligt bemötande från första kontakten. Förtroendeingivande och trygg i sin roll under hela processen. Kändes lätt att samarbeta med och var alltid anträffbar. Proffsigt avslut vad gäller visningar och kontraktsskrivningen.

Lovisa H
Årsta

Trevlig, professionell och lätt att nå. Vi som för första gången sålt en bostadsrätt kändes oss trygga och välinformerade under hela processen. Mycket nöjda och kommer rekommendera Adam till vänner och bekanta!