Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 293 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 52 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 293 Läs vad Katarina Wiksell

• köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Björklinge
    2022-07-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från första samtal. Eftersom detta är vårat första hus så hade vi många "nybörjar" frågor men alla dessa fick sina svar och allt kändes väldigt tryggt!
    • Björklinge
    2022-07-15 Verifierad kund
    Kunnig,
    Tillmötesgående
    Upplevdes att göra sitt bästa för både säljare och köpare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Levde upp till mina förväntningar.
    Kände mig väl omhändertagen och Katarina var väldigt lyhörd och positiv trots utmaningen att sälja på en sjunkande marknad. Hon gjorde ett mycket bra jobb 😃
  • Åsa J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Gränby
    2022-06-23 Verifierad kund
    Katarina har varit mycket proffsig, tillgänglig och känts trygg längst hela processen. Dessutom tips och vägledning till oss efter försäljningen. Väldigt uppskattat samarbete!
    • Luthagen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och lyhörd.
    Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Katarina som mäklare.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig och förtroendegivande. Hon har en unik förmåga att veta vad vi är ute efter. Snabba och givande svar på alla våra frågor. Känns mycket tryggt att överlåta allt mäkleri mm till henne
    DVD vi är helnöjds
    2022-06-17 Verifierad kund
    Kunnig, lätt att ha och göra med. Proffsig i allt. Hon levde upp till alla mina förväntningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig, snabb, välorganiserad. Vi sålde huset ena kvällen och köpte lägenheten nästa.
    • Storvreta
    2022-06-12 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och engagerad från början till slut till uppföljning. Rekommenderar varmt!
    • Nyby
    2022-06-12 Verifierad kund
    Katarina var trevlig, flexibel och allmänt lätt att ha att göra med. Små orosmoln upplöste hon snabbt med smidiga lösningar.