Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 40 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 223 Läs vad Katarina Wiksell

• sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Gränby
    2021-03-30
    Sålt bostadsrätt och har upplevt en engagerad mäklare som hållt energin uppe även när intresset från intressenter varit lite lägre.
    • Ulleråker
    2021-03-18
    Katarina har hjälpt oss sälja en tvåa i Ulleråker.
    Katarinas förtroendegivande framtoning och mycket professionella hantering av försäljningen gör att jag utan tvekan kommer kunna rekommendera henne till andra som är i begrepp att göra bostadsaffär i Uppsala.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Salabacke
    2021-03-18
    Proffsig mäklare som får en att känna sig trygg och speciell med köpet. Över förväntan!
    • Ulleråker
    2021-03-18
    Köpt en lägenhet i Ulleråker. Proffsig visning och sen under budgivningen hörde Katarina av sig flera gånger och vi hade en bra dialog där jag direkt kände ett förtroende som bara växte. Mötet med kontraktskrivningen var också otroligt proffsigt och trevligt!
    • Salabacke
    2021-03-18
    Lägenhet till min dotter som skall studera.
    Ett väldigt proffsigt och vänligt, personligt bemötande som jag verkligen uppskattade. Allt känns mycket tryggare och hela affären översteg mina förväntningar ordentligt.
    • Svartbäcken
    2021-03-17
    Katarina har hjälpt mig sälja två lägenheter i Uppsala. Båda gångerna gick det långt bättre än vad jag förväntat mig. Världsklass!
    • Svartbäcken
    2021-03-14
    Köpt lägenhet i Uppsala.
    Bra bemötande, informerade om allt på ett bra sätt.
  • köpte en tomt med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Almunge-Söderby
    2021-03-07
    Har köpt en tomt.
    Mäklare var jätte trevligt , snäll och hjälpsam 🙏🌻
    • Luthagen
    2021-02-27
    Har både köpt av och sålt med Katarina tidigare och kommer göra det igen. Utmärkt mäklare som är kunnig, lyhörd och tydlig. Hon vill verkligen både säljarens och köparens bästa.
    Rekommenderas varmt.
    • Luthagen
    2021-02-24
    Tillmötesgående och trevlig, jättesmidig att köpa lägenhet med hennes hjälp.