Malin Banger

Malin Banger

Malin Banger är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Malin Banger har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Malin Banger har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Banger har haft 53 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala!

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 118 Läs vad Malin Banger

• Salabacke
    2021-02-27
    Vi har både köpt och sålt bostad med Malin. Du kan nog inte hitta bättre mäklare även om du letar. Hon får en att känna sig trygg i allt vad det innebär, väldigt sakkunnig och engagerad oavsett vad gäller köp- eller säljprocess. Alltid ett fantastiskt bemötande med ett leende på läpparna. Malin rekomenderas starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Uppsala
    2021-02-27
    En trevlig, noga och professionell mäklare. Hon är väldigt bra och snabb.
    2021-02-25
    Jag har köpt en lägenhet. Malin har varit super genom hela affären. Trevlig, professionell och informativ.
    2021-02-22
    Malin hjälpte oss att sälja vår 1:a i Luthagen.
    Malin gav oss vi ett stort förtroende. Hon var kunnig i området och föreningen. En fantastisk bra presentation och bilder på lägenheten gjorde att en försäljning gick snabbt.
    Vi är mycket nöjda med henne. Vi rekommenderar gärna henne till vänner som vill sälja/köpa i Uppsala.
    2021-01-18
    Sålt en lgh på Tiundagatan.
    Mycket bra mottagande. Professionellt hanterat.
    Malin har mycket god kännedom om marknaden.
    Malin mötte väl de förväntningarna som vi hade.
    Jag ger Malin de bästa rekommendationer.
    2021-01-18
    Noggrann, uppriktig och kunnig.
  • Jesper W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2021-01-14
    Lugn, trevlig och professionell!

Jag fick ett bra slutpris och ett otroligt bra bemötande genom hela processen, det är andra gången jag anlitat Malin för att sälja en lägenhet och hon levererade 110% precis som förra gången.

Rekommenderar Malin stark.
    • Sommarro
    2020-12-27
    Väldigt nöjd med Malins arbete när jag sålde min 1:a i Sommarro. Hon var hela tiden mycket lättsam och samtidigt oerhört engagerad och lyhörd.
    Som numera boende på annan ort hjälpte Malin även till med mycket när jag inte hade möjlighet att vara på plats.
    • Sävja
    2020-12-18
    Hon var jättebra mäklare.
    Och jätte snäll.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vänge
    2020-12-12
    Vi har sålt en villa. Malin är väldigt proffsig, ambitiös, tillmötesgående och flexibel.