Malin Banger

Malin Banger

Malin Banger är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Malin Banger har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Malin Banger har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Banger har haft 48 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala!

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

221 omdömen om Malin Banger

Sedan starten hos Reco 2017
Elias K
Salabacke

Blev tipsad om Malin från flera håll och hon levde upp till alla förväntningar. Mycket bra kontakt genom hela försäljningen, och bra stöd med både det juridiska och praktiska kring hela processen. Malin var lätt nå för kommunikation från början till slut. Jag upplevde även att hon arbetade proaktivt och gjorde det lilla extra för försäljningen.

Industri B
Gränby Backe

Vi hade förmånen att köpa en lägenhet som Malin sålde. Proffsigt, tillgänglig och ödmjuk. 5/5!

Stina V
Gränby Backe

Malin har varit toppenbra genom hela processen. Hon har sett oss och mött oss på den nivå vi befunnit oss.

Anita N
Gunsta

Malin är en superduktig mäklare. Mycket kunnig. Klar och tydlig. Ärlig och rak. Fanns alltid tillgänglig på telefon. Informerade alltid om vad som hände under försäljningens gång. Vilka hon haft kontakt med. Vem som var intresserad osv. Jag kan verkligen rekommendera Malin 😀

Otto L
Kapellgärdsallén

Malin har under hela tiden visat en hög nivå av professionalism och bemötande. Jag har alltid fått svar på mina frågor inom kort tid, oavsett hur diffusa de en må vara. Den dagen jag kommer vilja sälja min bostad vet jag att jag kommer anställa Malin

Elin S
Kapellgärdsallén

Hade höga förväntningar då jag köpte av Malin för 3 år sedan och du fick ett jättebra bemötande och förtroende. Därför bokade jag in ett möte med Malin inför försäljning. Även då fick jag en bra bild. Men sen när vi var igång så tycker jag kontakten & återkopplingen var riktigt dålig. Kunde ta flera dagar innan jag fick svar på mina sms. Fick återkoppling jätte sent om det ej blev visning. Ingen avstämning om vad som händer, bara när jag tjatar och vill veta.

Elisabeth F
Luthagen

Otroligt trevligt bemötande, både personligt, hjälpsamt och proffesionellt.

Catrin W
Centrum/Fålhagen

Trevliga och glada Malin löste uppdraget effektivt och enkelt. TACK!

Laura Andreea B
Centrum/Fålhagen

Mycket trevlig och professionell!

Katarina S
Luthagen

Malin har skött hela affären på ett mycket bra sätt! Tydlig, rak, alltid tillgänglig, trevligt bemötande.