Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Vara Mäklarhuset Vara

Mäklarhuset Vara

Torggatan 5, 534 31 Vara — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 12 kunder tycker om Mäklarhuset Vara

• Åsa A
    Åsa A skrev om Mäklarhuset Vara
    Husköp//
    Bra information och bra service, tillgänglighet vid de frågor man hade osv.
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra hjälp med allt som rörde husköpet, tips och råd och mkt mer:)
  • Petra Linnéa Sigbritt H
    Petra Linnéa Sigbritt H skrev om Mäklarhuset Vara
    Jag har sålt två hus via mäklarhuset i vara och är mer än nöjd med bemötande, utförandet och resultatet. Har köpt fastigheter av fler andra mäklare och ingen har bemött mig på samma sätt som på mäklarhuset i vara.
  • Annemo E
    Annemo E skrev om Mäklarhuset Vara
    Köpte hus i Fåglavik förra sommaren. Mycket bra bemötande av trevliga Charlotta.
  • Per-gösta H
    Per-gösta H skrev om Mäklarhuset Vara
    Alltid på tårna och assistenten väldigt tillmötesgående.
  • Anna M
    Anna M skrev om Mäklarhuset Vara
    Det är aldrig några problem . Dom är anträffbara , håller tider. Toppen med andra ord .
  • Georg J
    Georg J skrev om Mäklarhuset Vara
    Hej Georg här. Eran mäklare hasselgren var ingen höjdare. Jag fick ingen hjälp av han för han sålt ett hus med en del fel i duschen. I stort sett sa han,det får du klara själv, inget annat o ingen uppföljning, lika nånchalant var han vid jörsäljningen av grannhuset så dom bytte till Länsförsäkringar å sålde det utan problem. Jag ska aldrig anlita dom igen god jul.
  • Maria N
    Maria N skrev om Mäklarhuset Vara
    Trevlig o kunnig personal, lyssande in önskemål.
  • Lars L
    Lars L skrev om Mäklarhuset Vara
    Först 2st försäljningar som gick galant.
    Efter det hjälp med deklaration, som gick lätt och smidigt.
  • Lage W
    Lage W skrev om Mäklarhuset Vara
    Vid försäljning av en fastighet för kunds räkning anlitade jag Mäklarhuset i Vara. De utförde uppdraget på ett professionellt och riktigt sätt och mäklaren var trevlig och noggrann vilket uppskattades hos mig likväl som köparen av fastigheten.
  • Johan H
    Johan H skrev om Mäklarhuset Vara
    Väldigt trevliga och ett bra bemötande! Rekommenderar att anlita dom.
  • Björn B
    Björn B skrev om Mäklarhuset Vara
    När jag köpte huset så blev jag väldigt imponerad av försäljaren som var så påläst och duktig!(fick julkort också!)
  • Teresa & Mattias K
    Teresa & Mattias K skrev om Mäklarhuset Vara
    Mycket bra! Köp av fastighet i Vara.

Torggatan 5, 534 31 Vara