Mälarbil

Vårby Allé 53, 143 30 Stockholm — Visa karta

Mälarbil erbjuder ett stort utbud av bilar till bra priser!

Läs vad 17 kunder tycker om Mälarbil

• Hany G
    Hany G skrev om Mälarbil
    They are thieves they stool Clint DON'T BAY FROM THEM
    هذه الشركه غير أمينه انهم لصوص

JAG KÖPET EN BIL AFTER 2 DAGER FÖNGERRARinte , DIN MOTORER SKROTen , VÄXLlöda , BATARi ,gear cable not linkage
    Nu jag gjörde anmäla på polisen och arn. se Läs mer
  • David D
    David D skrev om Mälarbil
    Hej ALEX! Du bad mig inte skriva här innan ARN beslutet kom ( där jag vann ). Jag har nu fått det, där du även fått en kopia. En advokat kollar just nu på detta ärende, undrar om ni har lust att göra rätt för er nu direkt, eller om jag ska ta det den rättsliga vägen? Jag har enligt advokaten stor chans om att gå vinnande ur denna tråkiga och kostsamma händelse. Återkom till mig, du ha min epost . Tycker bara att ni borde stå för ert misstag och inte lura enskilda konsumenter. Tråkigt och väldigt dyrt blev det för mig. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Mälarbil
    AVSTÅ. Sprid och dela på alla sociala medier så inte fler behöver uppleva dessa bilbluffare.
    UNDVIK: Mälarbil AB Södra Stockholm / Mälarbil Huddinge
    EN polare köpte en dyr fin Audi. Fin till utsidan.
    Var ju motorhaveri på gång.! De hänvisar till en chef, som inte verkar finnas, frågar man efter namn får man (pålagd telefon i örat) pip pip. SÅ Jäkla dåligt. Att man som företagare inte tar sitt ansvar och gör som alla andra dåliga affärer ibland, anledningen till att man köper bil hos bilhandlare är att man ska få en trygghet, kontrollerad varudeklarerad och genomgången bil. INTE HÄR. URSCH! Åker aldrig mer dit, ska göra det jag kan för att få andra att undvika detta ställe!

Denna sida / Företag : http://www.malarbil.se/ Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Mälarbil
    Världens bluff företag. HÅLL ER FRÅN DESSA BILSKOJARE., har nu tre bekanta som köpt bil från dessa. ALLA BLÅSTA på olika sätt. Gemensamma nämnaren är att samtliga bilar har varit defekta vid köpetillfället, medans säljarna lovar att det inte finns nått fel på bilen. Och säger skulle det vara nått har ni garanti. GARANTI FÖR VAD? Inget visar det sig i efterhand. Arn, Polis är inkopplad. Enligt ARN som har offentliga handlingar har företaget just ju 14 Anmälningar mot sig. Ring gärna ARN och lyssna själv: 08 - 508 860 00. Min bror arbetar inom Expressen, så nu har jag bett han föra frågan vidare till nån passande skribent inom bilbranschen. Hoppas på näringsförbud för dessa bluffare! Läs mer
  • kaj n
    kaj n skrev om Mälarbil
    HAR IMPORTERAT NEST 500 BILAR FRÅN TYSKLAND,ÄR YRKESMAN PÅ TEKNIK OCH AFFÄRER.EN KUND VILLE HA EN
    XC90 SOM FANNS HOS MÄLARBIL.DOM GARANETRADE ATT DET VAR EN PERFEKT BIL.KOMMER DIT SER ETT RÅTTBO TILL SÄTE MEN KUNDEN TYCKTE VI KAN FIXA DET.ÅKER IVÄG OCH MÄRKER ATT VÄXELLÅDAN ÄR HELT
    KASS,KRAFTÖVERFÖRINGEN RAM KASS.ÅTERVÄNDER,SLISKIGA FÖRSÄJAREN SOM HETER BÅDE ARTUR OCH ALEX
    HAR FÖRSVUNNIT.SVARAR INTE I TELEFON,TAR TELEFONEN AV EN ANNAN FÖRSÄJARE OCH FÅR KONTAKT,HAN
    VÄGRAR ALLT ANSVAR,EFTER TRE TIMMAR FÅR JAG EN DEL AV PENGARNA TILLBAKA FÖR SKROTHÖGEN.
    EN SÅN BEDRGARE HAR JAG INTE SETT. HUR KAN POLISEN OCH SKATTEMYNDIGHETERNA I SVERIGE TILLÅTA
    EN SÅN VERKSAMHET. JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD ATT JAG INTE KOMMER ÖVER DET, KAJ NYHOLM FINLAND Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Mälarbil
    Går inte ta bort denna kommentars ruta, står bara att det går att ändra i forumet. Nån som vet hur man tar bort / raderar status,kommentar här? Läs mer
  • Rickard T
    Rickard T skrev om Mälarbil
    Bilen läckte från bensintank, olja och kylarvatten. Vägrade häva köpet. Hade redan en massa från arn på sig. Otrevliga. Sämsta bilfirman jag handlat på. STAY AWAY! Läs mer
  • Aryan A
    Aryan A skrev om Mälarbil
    Världens mest otrevliga personal som lurade på mig en skit bil. De vägrar varken laga bilen eller ta tillbaka den.
    Avråder er starkt från att köpa bil från de Läs mer
  • Serkan S
    Serkan S skrev om Mälarbil
    Jag rekommenderar inte denna bilfirma. En kompis köpte en bil här och det va mardrömmen för honom. Läs mer
  • Mordechai2014 K
    Mordechai2014 K skrev om Mälarbil
    Blev precis lurad och köpte en bil av dessa bedragare. Bilen motsvarar inte skicket som utlovades. Polisanmälan är upprättat Läs mer
  • Karl L
    Karl L skrev om Mälarbil
    Köpte en mini cooper. Fin bil. Är nöjd med köpet. Bakluckan krånglade vid köp och de ska lösa det. Är nöjd. Kommer även sälja bilen via dem. Läs mer
  • Thomas  J
    Thomas J skrev om Mälarbil
    Värsta sortens bilskojare,den utrustning som dom sa på telefon fanns ju inte när man kom dit dom ryckte på axlarna o sa att det är illa fall en fin bil (va nu det hade med saken att göra)och det överenskommande priset som gjordes på telefon höll dom inte för nu hade det ringt fler på bilen så då tog dom tillbaka min prutning,och på vägen hem upptäcktes flera andra fel,kände redan i bilhallen att det var skumma typer ångrar mig att jag inte gick därifrån,hälften av dom kunde inte svenska heller och som det ser ut går ägarbytet direkt från förra ägaren till mig (dom köpte in den 1 dag före till betydligt billigare pris.VARNA ANDRA FRÅN DESSA SKOJARE!!!! Läs mer
  • Sam S
    Sam S skrev om Mälarbil
    Osäriost bilhandlare som verkligen kan stava ordet BilSkojare , köper bilar från privatpersoner i blocket och dagen efter lägger på 20000kr pålägg på inköp summan . Verkligen en bolag som Skatteverket borde ha koll nu bortser vi ifrån allt negativ kritik de får från blåsta kunder . Läs mer
  • Camilo V
    Camilo V skrev om Mälarbil
    VARNING!!!
    Det är tragiskt hur denna bilfirman väljer att sköta uppköpet, under köpet av min bil så väljer dom att sätta ett högre pris på bilen. Dvs att jag har sålt bilen avsevärt mycket högre än vad den verkliga summan som jag får är. Tveklöst oseriöst bilfirma!! Läs mer
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om Mälarbil
    Köpte en bil som visade sig vara krockad. Min servicemekaniker var chockad. Det värsta han sett på länge. Någon har använt svets och färg för att fixa till bilen.

Mälarbil skyller på förra ägaren. Konstigt bara att förra ägaren visar sig också ha kopplingar till bilfirman.

Konsumentköpslagen känner de inte till. Utan vill att jag ska lägga ytterligare pengar på en bil som jag aldrig hade köpt om de sagt att den var krockad.......

Min rekommendation är att inte ha något med den bilfirman att göra. Läs mer
  • Marian
    Marian skrev om Mälarbil
    Grannen köpte en begagnad 4-hjulsdriven bil som snart efter köpt från Mälarbil i Huddinge visade sig sakna bakaxel och begärde att köpet skulle hävas, men icke -
    så det blir att vända sig till ARN...

Svensk handel med bilar hade varit säkrare och bättre!! Läs mer
  • Therese  F
    Therese F skrev om Mälarbil
    Akta!!! inget bra företag bara luras!!! Läs mer
    kaj n gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Lennze L Lennze L tycker:
“Fantastiskt bra bemötande och ...” Läs mer