Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Martin Engberg

Martin Engberg

Helmerdalsvägen 32, 123 52 Farsta — Visa karta

MEAB är ett snabbt expanderande företag inom markentreprenad. Vi hyr ut maskiner och förare till byggsektorn. Vi tar hand om små och stora totalentreprenader eller delentreprenader, åt både offentlig sektor och privatpersoner. Vintertid utför vi snöröjning med fastighetsägare och gatukontor som uppdragsgivare. Vi har hela Storstockholm som vår arbetsplats. Kvalitet och miljötänk genomsyrar vårt sätt att jobba och alla utförda arbeten levereras med garanti.
Södertäljevägen 120, 18793, TUNGELSTA
Wima Bygg
Per A:
Bra och seriöst intryck. Bra servicenivå

Byggföretag nära Martin Engberg:

Dumpervägen 10, SKOGÅS
Allservicegruppen i Stockholm AB erbjuder tjänster till byggentreprenader, fasti... Läs mer ›
Peter S:
Vi använde Allservice Gruppen tidigare i år för renovering av ett kök och nu senast för ett ganska stort altanbygge med glasräcke och infäll...

Svarvarvägen 12, Skogås
Välkomna! Läs mer ›
Jan B:
Jag fick ett väldigt bra bemötande av företaget DM Tak från första början. Mycket trevlig säljare som gav ett bra intryck samt kunskap. Ja...

Svarvarvägen 12, SKOGÅS
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Jocke G:
Ett trevligt bemötande från början, efter titt snabba med offerter. Trevliga samtal och bra förklaringar. Omläggning av tak, tilläggsisoleri...

PALANDERS VÄG 9, VEGA
Kontakta MTW Bygg för att få höra mer om hur vi kan hjälpa er. Läs mer ›
Fredrik K:
Trevligt och personligt bemötande. Prismässigt så ligger dom troligen helt rätt. Väldigt Proffsiga och noggranna och snyggt blev det. Dessut...

Läs vad 14 kunder tycker om Martin Engberg

• Ingrid A
    Ingrid A skrev om Martin Engberg
    Grävning och tätning av läcka. Seriöst o trovärdigt företag. Utförde arbetet till högsta belåtenhet och återställde marken exemplariskt.

Ingrid
  • Martin G
    Martin G skrev om Martin Engberg
    Snabba, duktiga och pålitliga. Allt flöt mycket smidigt och jag har inget att klaga på alls.
  • Eva S
    Eva S skrev om Martin Engberg
    Jag rekommenderar MEAM. Martin Engberg, ägare till MEAB, är seriös och engagerad i sitt arbete och bemöter sin kund utifrån kundens behov och förutsättningar. MEAB har hög kompetens inom sitt verksamhetsområde och visar ett stort intresse, och vid behov kluriga lösningar, för att värnar om att resultatet blir det kunden vill ha.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Martin Engberg
    Vår fritidsfastighet är i stort behov av renovering och nybyggnation. Vi har kommit överens med MEAB om en ”flerstegsraket”. Det första steget (avloppsanläggning) är avklarat. Det gick smidigt och snabbt och vi ser därför fram emot fortsättningen. Bemötandet har hela tiden varit mycket positivt och vi har snabbt fått åtgärder vidtagna och svar på våra frågor.
  • Anna W
    Anna W skrev om Martin Engberg
    Anlitat företaget för anläggning av en avloppsanläggning.
    Bra bemötande, upplevelse av kompetens i företaget.
    Bra bemötande även vid tillägg till den ordinarie beställningen.
    Väl utfört arbete.
    Ej hunnit använda anläggningen ännu!
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Martin Engberg
    Hej! Ett jätte seriöst företag som gör toppen jobb!
  • Hans E
    Hans E skrev om Martin Engberg
    1.Meab kontaktade mig angående ny avloppsanläggning.
    2.Meab tittade på plats i mars då det var en halv meter snö.
    3.Fick en offert någon vecka senare.
    4.Fick en något ändrad offert.
    5.Mejlade Meab och ville ha ett nytt besök för att se förutsättningarna när det var barmark och få ett pris som gällde utan extra debiteringar för det som Meab friskriver sig ifrån i offerten.
    6.Då blev det tydligen för jobbigt för Meab för något svar fick jag aldrig.
    7.Eftersom jag måste låna i bank för detta arbete ville jag naturligtvis veta vad det skulle kosta utan överraskningar med extradebiteringar.
    8.Det kan finnas synpunkter på prissättningen.Flera tusen för förankring när man kan använda duk för ca.200-300 kronor.

Med vänlig hälsning
    Hans Eriksson
    2014-02-25 Martin E svarar Hans E
    Hej och vi får tacka för din fil back och jag kan bara beklaga att vi missat att återkoppla till dig, och självklart ska vi besvara alla dina frågor som du har. Om du kontaktar mig på mail martin@meab.biz så kan vi boka ett möte då det passar.
  • Jan Olov N
    Jan Olov N skrev om Martin Engberg
    bra bemötande och mycket bra utfört jobb, trevlig personal. produkt fann biobädd+ sepitank.
  • Jorge Q
    Jorge Q skrev om Martin Engberg
    Snabbt och smidigt seriöst företag som kan hjälpa med det mesta. Bara+++
  • Ray T
    Ray T skrev om Martin Engberg
    Vi är mycket nöjda med det arbete MEAB har utfört hos oss. Det handlar om dräneringsarbete och installation av avloppsanläggning.
    Vi har fått ett seriöst intryck av företaget och uppskattar deras personliga bemötande.
  • Linda L
    Linda L skrev om Martin Engberg
    Hög serviceanda, förståelse och kunskap.
  • Peter L
    Peter L skrev om Martin Engberg
    MEAB har snabbt och smidigt utfört sitt arbete med stor service vilja och gjort det lilla extra för kunden.
  • Christer L
    Christer L skrev om Martin Engberg
    Mycket bra proffisionella och kunniga.
  • Robert N
    Robert N skrev om Martin Engberg
    Mycket god service. Ett företag som växt på ett mycket bra sätt. Trevligt och seriöst bemötande.

Helmerdalsvägen 32, 123 52 Farsta