Martin Engberg

Martin Engberg

Ring 08-81 20 20 www.meab.biz
4.4

MEAB är ett snabbt expanderande företag inom markentreprenad. Vi hyr ut maskiner och förare till byggsektorn. Vi tar hand om små och stora totalentreprenader eller delentreprenader, åt både offentlig sektor och privatpersoner. Vintertid utför vi snöröjning med fastighetsägare och gatukontor som uppdragsgivare. Vi har hela Storstockholm...

14 omdömen om Martin Engberg

Ingrid A
Skrev om Martin Engberg

Grävning och tätning av läcka. Seriöst o trovärdigt företag. Utförde arbetet till högsta belåtenhet och återställde marken exemplariskt. Mvh Ingrid

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
MARTIN G
Skrev om Martin Engberg

Snabba, duktiga och pålitliga. Allt flöt mycket smidigt och jag har inget att klaga på alls.

Eva S
Skrev om Martin Engberg

Jag rekommenderar MEAM. Martin Engberg, ägare till MEAB, är seriös och engagerad i sitt arbete och bemöter sin kund utifrån kundens behov och förutsättningar. MEAB har hög kompetens inom sitt verksamhetsområde och visar ett stort intresse, och vid behov kluriga lösningar, för att värnar om att resultatet blir det kunden vill ha.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Tommy H
Skrev om Martin Engberg

Vår fritidsfastighet är i stort behov av renovering och nybyggnation. Vi har kommit överens med MEAB om en ”flerstegsraket”. Det första steget (avloppsanläggning) är avklarat. Det gick smidigt och snabbt och vi ser därför fram emot fortsättningen. Bemötandet har hela tiden varit mycket positivt och vi har snabbt fått åtgärder vidtagna och svar på våra frågor.

Anna W
Skrev om Martin Engberg

Anlitat företaget för anläggning av en avloppsanläggning. Bra bemötande, upplevelse av kompetens i företaget. Bra bemötande även vid tillägg till den ordinarie beställningen. Väl utfört arbete. Ej hunnit använda anläggningen ännu!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Birgitta A
Skrev om Martin Engberg

Hej! Ett jätte seriöst företag som gör toppen jobb!

Hans E
Skrev om Martin Engberg

1.Meab kontaktade mig angående ny avloppsanläggning. 2.Meab tittade på plats i mars då det var en halv meter snö. 3.Fick en offert någon vecka senare. 4.Fick en något ändrad offert. 5.Mejlade Meab och ville ha ett nytt besök för att se förutsättningarna när det var barmark och få ett pris som gällde utan extra debiteringar för det som Meab friskriver sig ifrån i offerten. 6.Då blev det tydligen för jobbigt för Meab för något svar fick jag aldrig. 7.Eftersom jag måste låna i bank för detta arbete ville jag naturligtvis...

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Jan Olov N
Skrev om Martin Engberg

bra bemötande och mycket bra utfört jobb, trevlig personal. produkt fann biobädd+ sepitank.

Jorge Q
Skrev om Martin Engberg

Snabbt och smidigt seriöst företag som kan hjälpa med det mesta. Bara+++

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Ray T
Skrev om Martin Engberg

Vi är mycket nöjda med det arbete MEAB har utfört hos oss. Det handlar om dräneringsarbete och installation av avloppsanläggning. Vi har fått ett seriöst intryck av företaget och uppskattar deras personliga bemötande.

Linda L
Skrev om Martin Engberg

Hög serviceanda, förståelse och kunskap.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Peter L
Skrev om Martin Engberg

MEAB har snabbt och smidigt utfört sitt arbete med stor service vilja och gjort det lilla extra för kunden.

Christer L
Skrev om Martin Engberg

Mycket bra proffisionella och kunniga.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Robert N
Skrev om Martin Engberg

Mycket god service. Ett företag som växt på ett mycket bra sätt. Trevligt och seriöst bemötande.