Alla kategorier Begagnade bilar Jönköping Jönköping Maxibil Center AB

Skiffervägen 4, 553 03 Jönköping — Visa karta

Hultvägen 5, 51171, Fritsla
Thomas Bil
Ann-Sofie L:
Otroligt skicklig och kunnig bilhandlare. Trevligt bemötande och seriöst företag. Rekommenderar starkt

Läs vad 5 kunder tycker om Maxibil Center AB

• Liza K
    Liza K skrev om Maxibil Center AB
    Tack för extremt snabb och proffsig hjälp med min bil när jag var nödställd. Tack för trevligt bemötande och att ni ställde upp och hjälpte mig på plats så slapp jag bärga bilen..
  • Marie
    Marie skrev om Maxibil Center AB
    Eftersom ett betyg måste ges, sätter jag 1, men jag vill helst ge minus.
    Otroligt oprofessionell hantering av bilen vi köpte som gick sönder inom en vecka efter att vi fått hem den.
    Otrevligheter förekom i både telefon och senare via mail eftersom ägaren av företaget vägrade hjälpa oss med den trasiga bilen vi köpt för 200.000:- . De skickade oss tillsut till en verkstad i vår stad, på nån bakgård. Verkstaden ville tillslut inte ha något med bilen eller bilhandlaren att göra.

Efter månader med hyrbil och att försöka få ordning på bilen tog vårt försäkringsbolag över och lagade den trasiga bilen. Även försäkringsbolaget var bestört över hur bilhandlaren betedde sig.

Akta er för den här bilhandlaren/skojaren!! Det kan bli dyrt att handla här!
  • Ola B
    Ola B skrev om Maxibil Center AB
    Professionell bilhandlare som tar ansvar för sina sålda bilar även om det uppstår problem. Kan starkt rekommenderas!
    Fuad E gillar detta
  • Nathanel I
    Nathanel I skrev om Maxibil Center AB
    Otrevlig personal. I telefonen säger dom något, och på plats försöker dom sälja en bil på ytterligare ett annat sett.
    Blir tvungen att ange betyg ett för att de inte går att välja noll.
    Bu säger jag för detta företag.
    Marie gillar detta
  • Per L
    Per L skrev om Maxibil Center AB
    VARNING!

Akta er för att lämna in bilen här för tvätt. Fick tillbaka en bil med repor och saknat spolarmunstycke. Påpekade detta och blev då kallad idiot av den kundorienterade damen som tydligen var chef.Kostade mig 1700:-, ingen billig biltvätt.
    Marie gillar detta

Skiffervägen 4, 553 03 Jönköping