Alla kategorier Begagnade bilar Jönköping Jönköping Maxibil Center AB

Skiffervägen 4, 553 03 Jönköping — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Maxibil Center AB

• Anton N
    Anton N skrev om Maxibil Center AB
    Bästa Bilhandlarn! seriösa, trevliga och jag kommer alltid handla mina framtida bilar hos Maxibilcenter!
    Stort tack till Anna som alltid fixar och är servicemind utan dess like! Läs mer
  • Maurice skrev om Maxibil Center AB
    Mycket bra bemötande, kompetens, snabb hjälp och service där de bl a skickade en kompetent mekaniker som åkte hela vägen till annan stad för hjälp med bilen. Läs mer
  • Nisse B skrev om Maxibil Center AB
    Trevlig och kunnig och dessutom hjälpsam personal. Fick den hjälp jag behövde för att reda ut de lite snåriga regler som gäller vid garantiåtgande. Märkesgarantin och försäljarens garanti skall ju inte behöva överlappa. men när de gör det är det skönt att få den hjälp som behövs för att få en lösning på problemet.

En liten observation bara.....
    En del av inläggen som görs här ibland verkar vara mera emotionellt motiverade än rent sakligt riktiga.
    Det kan man tydligt se när ett helt omotiverat hat lyser igenom. Helt utan proportioner.

Mitt råd är att läsa "nättrollens" inlägg med en stor nypa salt. Speciellt när det inte finns några bildbevis eller konkreta uppgifter som går att kontrollera. Att ge utlopp för så mycket uppdämd ilska är oftast en indikation på att en sejour hos en bra psykolog är motiverat.
    Tack för en intressant webbsida och intressanta inlägg, på alla plan....

/Nisse Läs mer
  • Lotta L skrev om Maxibil Center AB
    Köpt två bilar här! Duktiga och professionella säljare! Jag är väldigt nöjd med mina bilar och personalen är lätta att samarbeta med och mycket serviceinriktade. Jag känner mig trygg med Maxi Bilcenter och har fullt förtroende för dem. Alltid trevliga och glada, man känner sig välkommen när man kommer dit. Jag rekommenderar de varmt! Läs mer
  • Liza K
    Liza K skrev om Maxibil Center AB
    Tack för extremt snabb och proffsig hjälp med min bil när jag var nödställd. Tack för trevligt bemötande och att ni ställde upp och hjälpte mig på plats så slapp jag bärga bilen.. Läs mer
    Nano S gillar detta
  • M

2017-01-24

M skrev om Maxibil Center AB
    Eftersom ett betyg måste ges, sätter jag 1, men jag vill helst ge minus.
    Missnöjd är bara förnamnet. Läs mer
  • Ola B skrev om Maxibil Center AB
    Professionell bilhandlare som tar ansvar för sina sålda bilar även om det uppstår problem. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    Fuad E gillar detta
  • 2015-09-11

Nathanel I skrev om Maxibil Center AB
    Otrevlig personal. I telefonen säger dom något, och på plats försöker dom sälja en bil på ytterligare ett annat sett.
    Blir tvungen att ange betyg ett för att de inte går att välja noll.
    Bu säger jag för detta företag. Läs mer
    M gillar detta
  • 2010-11-11

Per L skrev om Maxibil Center AB
    VARNING!

Akta er för att lämna in bilen här för tvätt. Fick tillbaka en bil med repor och saknat spolarmunstycke. Påpekade detta och blev då kallad idiot av den kundorienterade damen som tydligen var chef.Kostade mig 1700:-, ingen billig biltvätt. Läs mer
    M gillar detta