Alla kategorier Begagnade bilar Jönköping Jönköping Maxibil Center AB

Skiffervägen 4, 553 03 Jönköping — Visa karta

Hultvägen 5, 51171, Fritsla
T.B.Performance AB
Ann-Sofie L:
Otroligt skicklig och kunnig bilhandlare. Trevligt bemötande och seriöst företag. Rekommenderar starkt

Läs vad 6 kunder tycker om Maxibil Center AB

• Lotta L
    Lotta L skrev om Maxibil Center AB
    Köpt två bilar här! Duktiga och professionella säljare! Jag är väldigt nöjd med mina bilar och personalen är lätta att samarbeta med och mycket serviceinriktade. Jag känner mig trygg med Maxi Bilcenter och har fullt förtroende för dem. Alltid trevliga och glada, man känner sig välkommen när man kommer dit. Jag rekommenderar de varmt!
  • Liza K
    Liza K skrev om Maxibil Center AB
    Tack för extremt snabb och proffsig hjälp med min bil när jag var nödställd. Tack för trevligt bemötande och att ni ställde upp och hjälpte mig på plats så slapp jag bärga bilen..
    Nano S gillar detta
  • M
    M skrev om Maxibil Center AB
    Eftersom ett betyg måste ges, sätter jag 1, men jag vill helst ge minus.
    Missnöjd är bara förnamnet.
  • Ola B
    Ola B skrev om Maxibil Center AB
    Professionell bilhandlare som tar ansvar för sina sålda bilar även om det uppstår problem. Kan starkt rekommenderas!
    Fuad E gillar detta
  • Nathanel I
    Nathanel I skrev om Maxibil Center AB
    Otrevlig personal. I telefonen säger dom något, och på plats försöker dom sälja en bil på ytterligare ett annat sett.
    Blir tvungen att ange betyg ett för att de inte går att välja noll.
    Bu säger jag för detta företag.
    M gillar detta
  • Per L
    Per L skrev om Maxibil Center AB
    VARNING!

Akta er för att lämna in bilen här för tvätt. Fick tillbaka en bil med repor och saknat spolarmunstycke. Påpekade detta och blev då kallad idiot av den kundorienterade damen som tydligen var chef.Kostade mig 1700:-, ingen billig biltvätt.
    M gillar detta

Skiffervägen 4, 553 03 Jönköping