W Bil & Däckservice AB Lindblads

3.9

17 omdömen om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Andreas H
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Helt ärligt, wow! Jag önskar alla bilfirmor var som denna. Jag blev ingen kund då bilen jag var intresserad av hann säljas men kundservicen hos dem och säljaren Kenneth Ivarsson var en egen nivå och något jag aldrig varit med om! Jag hade många frågor och fick svar på allt, han gick till och med längre och gjorde saker jag inte ens frågat om vilket var väldigt uppskattat!

Erikas N
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Jättefint allt gick och smidigare än andra bilhandlare, bilen behövdes vara klar i tid innan jag kom var bilen utanför dörr och redo. Servad ren och tvättat, Ångrade inte alls !!!!! ÖNSKAR ATT ALLA KUNDER SER SÅ SOM JAG SER ! ER !!!

Lars Fredrik H
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Vad hände här… En bilhandlare som vänder upp och ned på hela min föreställning om hur den branschen fungerar..? Ett besök tänkt att kolla in en intressant bil slutade med smidig inbytesaffär signad på plats och en tryggare känsla av seriös handlare än nån affär jag har stött på - i alla branscher! Helt otroligt vänliga, flexibla, serviceminded och seriösa. När man åker hem i dubbel glädje över hur bra både bil och handlare känns, då har de gjort ett riktigt bra jobb. Och med tanke på hur stor firman är så verkar deras...

CONNY S
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Redan vid första kontakten sköljde vänlighet, engagemang, kundfokus och massvis med bilar över mig. Snacka om förstklassigt bemötande. Jag var egentligen bara lite nyfiken på vad som finns på marknaden för att förbereda byte av min Passat när leasingen går ut i januari. Det slutar naturligtvis med att vi skriver ett nytt leasingavtal på en nyare Passat, denna gången på en GTE (hybrid) som stod alldeles innanför porten. Perfekt! Allt löstes väldigt proffsigt och öppenhjärtigt. Bilen var klar att hämtas redan dagen efter,...

JIM S
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Jag tänkte att jag skulle skriva en recension om Maxibilcenter, Anna och Faud. Jag inser dock att jag kanske inte kan det. Jag har inga ord för hur nöjd jag är med dem. Jag gör ett försök: Jag hade letat efter en Tiguan Allspace under en tid och hittade en hos Maxibilcenter. Fick pratat med Anna på en Lördag, lite sent på dagen. Det var inga problem med det, utan ville jag komma från Gbg så väntar hon tills jag är där. Första stjärnan. Väl där så möter jag först Faud som är en riktigt skön herre. Underbar kanske är ett...

BJÖRN R
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Riktigt bra service, åkte från Sthlm och ångrar inte en sekund resan till maxibil, Fuad och Anna är riktigt servicemind 5 stjärnor av 5 möjliga Tack för en mycket smidig affär Kan bara rekommendera denna bilfirma

Evan W
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Enastående service. Från första intryck till leverans av min nya bil. Både ägarna gav helhets intryck som jag kände bekväm med. Rekommenderar starkt

Vivian N
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Vårt första intryck av Maxibil var jätte trevligt och proffs. Men då problemen upptäckts fans ingen bra lösningen. T ex passade innehållsförteckningen inte. Vi önskade självklart att få fixat det som var möjligt originalt (en ca ett år gammal bil..) och få ersättning för resten som inte var möjligt. T ex stod i innehållsdeklarationen att där fanns massagesäten och 230v utttag och både dessa kan inte monteras omedelbart i efterhand (bilen måste till volvofabrikken..). Ersätningsförslag till dessa två saker från. Maxibil bara...

Daniel K
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Bästa bilaffären någonsin. Den servicen och bemötandet är helt underbart. Jag behöver inte leta bilaffär längre jag vet var jag köper min nästa bil. Anna du är en pärla du håller verkligen det du lovar och det betyder hur mycket som helst.

Anton N
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Bästa Bilhandlarn! seriösa, trevliga och jag kommer alltid handla mina framtida bilar hos Maxibilcenter! Stort tack till Anna som alltid fixar och är servicemind utan dess like!

Maurice
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Mycket bra bemötande, kompetens, snabb hjälp och service där de bl a skickade en kompetent mekaniker som åkte hela vägen till annan stad för hjälp med bilen.

Nisse  B
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Trevlig och kunnig och dessutom hjälpsam personal. Fick den hjälp jag behövde för att reda ut de lite snåriga regler som gäller vid garantiåtgande. Märkesgarantin och försäljarens garanti skall ju inte behöva överlappa. men när de gör det är det skönt att få den hjälp som behövs för att få en lösning på problemet. En liten observation bara..... En del av inläggen som görs här ibland verkar vara mera emotionellt motiverade än rent sakligt riktiga. Det kan man tydligt se när ett helt omotiverat hat lyser igenom. Helt...

Liza K
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Tack för extremt snabb och proffsig hjälp med min bil när jag var nödställd. Tack för trevligt bemötande och att ni ställde upp och hjälpte mig på plats så slapp jag bärga bilen..

M
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Eftersom ett betyg måste ges, sätter jag 1, men jag vill helst ge minus. Missnöjd är bara förnamnet.

Ola B
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Professionell bilhandlare som tar ansvar för sina sålda bilar även om det uppstår problem. Kan starkt rekommenderas!

Nano S och Fuad E gillar detta
Nathanel I
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

Otrevlig personal. I telefonen säger dom något, och på plats försöker dom sälja en bil på ytterligare ett annat sett. Blir tvungen att ange betyg ett för att de inte går att välja noll. Bu säger jag för detta företag.

Per L
Skrev om W Bil & Däckservice AB Lindblads

VARNING! Akta er för att lämna in bilen här för tvätt. Fick tillbaka en bil med repor och saknat spolarmunstycke. Påpekade detta och blev då kallad idiot av den kundorienterade damen som tydligen var chef.Kostade mig 1700:-, ingen billig biltvätt.