Meca Skogås

4.0

5 omdömen om Meca Skogås

Peter N
Skrev om Meca Skogås

Grym service. Trevligt bemötande! Väl utfört jobb! Fick även goda råd!

Olga-Malena S gillar detta
Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4103 omdömen 4.8 av 4103 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Olga-Malena S
Skrev om Meca Skogås

Schyssta killar! Lämnade in bilen på service. Det gick snabbt att få bilen, och resultat blev jättebra. Umid är grymt trevlig. :)

Olga-Malena S gillar detta
Alex A
Skrev om Meca Skogås

Trevligt bemötande. Bra och prisvärd service, inga fantasipriser. Jättebra att man fick låna en lånebil då bilen var på service. Professionella. Helt ok verkstad.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Erik G
Skrev om Meca Skogås

När min gamla Volvo började låta vid hjulhuset på väg mot Helsingborg, ringde jag till Karlbergs bilservice. Jag fick hjälp direkt, av en professionell och trevlig kille! Trots att det var fredag kväll och han hade stängt, stannade han kvar och hjälpte mig!!!Det kan inte bli bättre!

Patrik Esbjörn S
Skrev om Meca Skogås

Slarviga Min bil renoverades för över 100 000:- Bilen var fylld med slarvfel och reparationerna var ej gjorda på ett adekvat sätt. Lackningen var också dålig och underarbetet var ej proffsigt utfört. Det som skulle kunna förbättras är att personalen bör utbildas och kvalitets granskning på jobbet efteråt. Fick åka tillbaka ett flertal gånger för att de hade glömt att sätta dit delar som hittades på verkstaden vart efter den städades. Ärendet vart rättssak och tingsrätten gav bifall för min stämning och jag fick tillbaka mina pengar.

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1100 omdömen 4.8 av 1100 omdömen