Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Meca Skogås

4.0 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Meca Skogås

• 2017-08-28

Peter N skrev om Meca Skogås
    Grym service. Trevligt bemötande! Väl utfört jobb!
    Fick även goda råd! Läs mer
  • 2016-12-28

Johan K skrev om Meca Skogås
    Schyssta killar!
    Lämnade in bilen på service. Det gick snabbt att få bilen, och resultat blev jättebra. Umid är grymt trevlig. :) Läs mer
  • 2015-04-19

Alex A skrev om Meca Skogås
    Trevligt bemötande. Bra och prisvärd service, inga fantasipriser. Jättebra att man fick låna en lånebil då bilen var på service. Professionella. Helt ok verkstad. Läs mer
  • Erik G

2014-11-21

Verifierad kundrelation
    Erik G skrev om Meca Skogås
    När min gamla Volvo började låta vid hjulhuset på väg mot Helsingborg, ringde jag till Karlbergs bilservice.
    Jag fick hjälp direkt, av en professionell och trevlig kille! Trots att det var fredag kväll och han hade stängt, stannade han kvar och hjälpte mig!!!Det kan inte bli bättre! Läs mer
  • 2014-04-12

Verifierad kundrelation
    Patrik S skrev om Meca Skogås
    Slarviga

Min bil renoverades för över 100 000:- Bilen var fylld med slarvfel och reparationerna var ej gjorda på ett adekvat sätt. Lackningen var också dålig och underarbetet var ej proffsigt utfört. Det som skulle kunna förbättras är att personalen bör utbildas och kvalitets granskning på jobbet efteråt. Fick åka tillbaka ett flertal gånger för att de hade glömt att sätta dit delar som hittades på verkstaden vart efter den städades. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Haninge:

Gabriela H Gabriela H tycker:
“Duktig och jättetrevlig person...” Läs mer

Vattenverksvägen 4, 13141, Nacka