Mekian Bilverkstad AB

3.4

11 omdömen om Mekian Bilverkstad AB

PAYMAN Z
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

När jag ringde för att boka tid bekräftade verkstaden att det inte skulle tillkomma någon extra kostnad utöver det jag redan hade betalat. När jag lämnade bilen fick jag heller inte någon information om att servicen skulle kosta något extra men när jag skulle hämta bilen fick jag ändå betala 300 kr extra för oljan med förklaringen att jag hade missförstått telefonsamtalet. Det var lågt.

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1099 omdömen 4.8 av 1099 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Anna-Karin O
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Skumt ställe, verkar vara puckon som meckar dessutom fick jag efteråt tilläggs faktura på mer olja som jag vägrade betala och fick därmed inte papper på saker som behövs åtgärda.

HAMID E
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Ok verkstad och billiga priser ..........................................................................

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4087 omdömen 4.8 av 4087 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
JAN C
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Jag har servat familjens bägge bilar här i över 3 år, alltid bra bemötande och väl utförda jobb till vettiga priser. Jag har fått låna bil när jag har haft min inne på service och idag lördag när min bils batteri hade dött så kom en kille HEM till mig och satte in ett lånebatteri så jag kunde köra bilen till Mekian som sätter in ett nytt batteri i veckan som kommer. Går inte att ha en bättre verkstad tycker både jag och min fru Jan Christophe

Fredrik L
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Fick nya däck från däckonline på mina fälgar. När jag hämtar bilden så fick jag höra att jag behöver byta bromsskivor och klossar fram samt ett prisförslag på jobbet. Jag frågar om de räcker till hösten, och får svaret kanske. När jag idag lämnade in bilen på min vanliga verkstad får jag beskedet att det inte finns någon anledning att byta varken klossare eller skivor. Det finns massor kvar på klossarna som är nästan som nya!

HAMID E gillar detta
Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1097 omdömen 4.8 av 1097 omdömen

Kunnig personal, bra service

Borrexpress S Borrexpress S
TOMAS Ö
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Väldigt trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma!

Daniel B
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Trevligt bemötande. Fick hjälp direkt! Bokade tid och felet åtgärdades enligt överenskommet pris.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Johan a
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Snabbt , ordentligt gjort och bra service. Bytte en hel del slitage delar på bilen ,efter kontroll av bilen så är arbetet noggrant och seriöst utfört. Kan starkt rekommendera.

Fredrik S
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Gjorde 2 däckskiften på lösa hjul, skulle först ha 400kr men skulle kosta enligt dackonline som ombud 140+30x2 =340kr vilket det blev efter påtalande....det var lm-fälgar som jag fick tillbaka repiga och smutsiga. Bägge hjulen nytvättade då jag lämnade in dom. Fick tvätta med lacknafta för att få bort allt. Visst är det billiga på däckmontage men rekommenderar inte.

HAMID E gillar detta
Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 977 omdömen 4.9 av 977 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Margaretha B
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Är supernöjd med Mekiana. Lämnade in bilen för service i våras. Några dagar senare lämnade jag in den på nytt för att åtgärda det som uppdagades vid servicetillfället. Mycket trevlig personal och serviceminded samt prisvärt.

Kamaran
Skrev om Mekian Bilverkstad AB

Den bästa Bilverkstaden jag har varit med, kunniga personal och trevliga samt billigt, allt gick bra +++++

Kamaran gillar detta
Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete