Mekian Bilverkstad AB

Läs vad 5 kunder tycker om Mekian Bilverkstad AB

• Daniel B

2019-06-24

Daniel B skrev om Mekian Bilverkstad AB
    Trevligt bemötande. Fick hjälp direkt! Bokade tid och felet åtgärdades enligt överenskommet pris. Läs mer
    Speedy Bilservice Jakobsberg
    4.7 / 5 i betyg — 170 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök"
  • 2019-02-19

Johan arones skrev om Mekian Bilverkstad AB
    Snabbt , ordentligt gjort och bra service.
    Bytte en hel del slitage delar på bilen ,efter kontroll av bilen så är arbetet noggrant och seriöst utfört.
    Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • Fredrik S

2017-11-27

Fredrik S skrev om Mekian Bilverkstad AB
    Gjorde 2 däckskiften på lösa hjul, skulle först ha 400kr men skulle kosta enligt dackonline som ombud 140+30x2 =340kr vilket det blev efter påtalande....det var lm-fälgar som jag fick tillbaka repiga och smutsiga. Bägge hjulen nytvättade då jag lämnade in dom. Fick tvätta med lacknafta för att få bort allt. Visst är det billiga på däckmontage men rekommenderar inte. Läs mer
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 505 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F
  • Margaretha B

2017-10-09

Margaretha B skrev om Mekian Bilverkstad AB
    Är supernöjd med Mekiana. Lämnade in bilen för service i våras. Några dagar senare lämnade jag in den på nytt för att åtgärda det som uppdagades vid servicetillfället.
    Mycket trevlig personal och serviceminded samt prisvärt. Läs mer
  • 2016-08-30

Kamaran skrev om Mekian Bilverkstad AB
    Den bästa Bilverkstaden jag har varit med, kunniga personal och trevliga samt billigt, allt gick bra +++++ Läs mer
    Kamaran gillar detta
    Speedy Bilservice Södertälje
    4.8 / 5 i betyg — 253 omdömen
    Badge2020
    "Lagade punkteringar. Bemötandet var mycket proffsigt.Kommer absolut att anlita företaget flera gånger."
    Bengt Olov J

Bästa Bilverkstäderna nära Mekian Bilverkstad AB:

Leo E Leo E tycker:
“Gjorde stora servicen, och häm...” Läs mer
Min Bil Täby (1.6km)
Risbergs Bil (2.5km)