Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB

Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB

Jämtlandsgatan 131-133, 162 60 Vällingby — Visa karta

Speed & Autoteknik AB är anslutna till Mekonomen och har specialiserat sig på, Audi, volkswagen, Skoda och Porsche är även kunniga på fler bilmärken.
Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM
Jeab Bil & Motor AB
Lotta A:
Kan varmt rekommendera detta företag. Fick en bra service med en genomgång vad som behövdes göras på bilen inför en tänkt försäljning. Eft...

Bilverkstäder nära Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB:

Jämtlandsgatan 153, VÄLLINGBY
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Lars T:
Enkelt! Inför förestående husvagnsresa i kommande vecka konstaterade jag, bromspadsen måste bytas samt kontakten mellan bil och husvagn fun...

Mariehällsvägen 27-29, BROMMA
Vi hoppas att du hittar allt du behöver för din bil. Vi fokuserar på att erbjuda... Läs mer ›
Erik D:
Alltid snabba och bra att ha och göra med!

Tornväktargränd 10, Bromma
Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma... Läs mer ›
Lukasz L:
Jättebra! Bra personal och hjälpa mig!

JÄRNVÄGSGATAN 82, Sundbyberg
Tecs Bil i Sundbyberg är en liten verkstad med ett stort kunnande och ett person... Läs mer ›
Stefan W:
Trevligt bemötande och kunniga. Service Audi A6 C7.

Läs vad 14 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB

• Tor L
    Tor L skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Tog sig tid att serva min bil trots att Mekonomens bokning inte gått fram. Trevliga och snabba. Har bara gott att säga!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Toppen verkstad! Tog sig tid att skaffa fram en begagnad del så jag slapp betala 40000 på märkesverkstaden, det kostade 3000 istället!
  • May P
    May P skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Höll vad de lovat. Proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Rekomenderas.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Det gick bra, fick tillbaka bilen samma dag.
  • Per O
    Per O skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Ett bra bemötande och en kanon snabb service .
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Mycket bra och tillmötesgående.
  • Carl L
    Carl L skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Var helt ok. Standardjobb för standardpris. Inget att klaga på.
  • Timo S
    Timo S skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    den var bra. snabra svar gällande in förfrågningar g både på mail och telefon.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Det var ett vänligt bemötande, vad jag vet ett bra jobb.
  • Yasmin T
    Yasmin T skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Bästa verkstan i hela storstockholm. Personlig service och alltid snabba med bästa resultat. Rekomenderar denna verkstad till alla mina vänner.
  • Anita K
    Anita K skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Proffsig o trevlig personal! Verkar även flexibla i att tillmötesgå mig som kund, vid t ex avlämning/hämtning av bilen. ☺
  • Anneli T
    Anneli T skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Mycket bra verkstad. Haft dom länge, pålitliga, snabba,
    aldrig omöjliga. Tyvärr ett stort MEN denna gång. Personen som tog emot bilen på morgonen kunde ju ha visat lite mer av sin trevliga sida. Synd att detta ska ta ner poängen. 5 för verkstad . Totalt 4. Med hopp om bättring
  • Mattias  S
    Mattias S skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Håller fullt med Anna K som skrivit är tidigare.
    otrevlig och dryg personal. okunnig och när jag återkom med fel dom inte åtgärdat (anmärkningar från bilprovningen) så skyller dom på inkompetent personal från bilprovningen, vilket är lustigt eftersom de endast går på data avläst från bilen, det kan inte bli fel m a o.
    Dyra och LETADE fel som inte fanns, försökte hitta mer fel än de som fanns och till viss del lyckades de även med detta, varken jag eller besiktningsmannen (dagen innan) hittade fel som helt plötsligt hade dykt upp, säger inte att det är en omöjlighet men nu när jag summerar all kontakt med detta otroligt oseriösa bolag kan jag säga att jag inte blir förvånad. när jag efter andra besiktningen lämnade in bilen kunde dom inte åtgärda felet och återbetalade inte några pengar för icke utfört jobb.
    jag har varit i kontakt med både dem och MEKONOMEN som står bakom detta bolag och för inget vettigt svar alls mer än "tråkigt att du känner dig missnöjd"
    VARNING FÖR DENNA SKIT MEK!!!

Jag vände mig sedan till Bilia i Vinsta som jag starkt vill rekomendera om du har Volva eller Renault allternativt J-Bil, om du har andra märken, som jag har använt tidigare, jättebra dvs trevliga och inte dyra + väl utfört arbete, om något dyker upp i efterhand så löser dem det.
  • Anna K
    Anna K skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Sjukt otrevlig kundmottagare, hon glömde en gång att lägga på luren efter ett samtal och började prata skit om mig.
    Nä, fy för sånt bemötande - gå inte dit!

Jämtlandsgatan 131-133, 162 60 Vällingby