Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB

Jämtlandsgatan 131-133, 162 60 Vällingby — Visa karta

4.1 i betyg av av 14 omdömen

Speed & Autoteknik AB är anslutna till Mekonomen och har specialiserat sig på, Audi, volkswagen, Skoda och Porsche är även kunniga på fler bilmärken.

Läs vad 14 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB

• Tor L

2017-01-04

Tor L skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Tog sig tid att serva min bil trots att Mekonomens bokning inte gått fram. Trevliga och snabba. Har bara gott att säga! Läs mer
    Speedy Bilservice Täby
    4.8 / 5 i betyg — 554 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Utmärkt service. De tog emot bilen lite tidigare än avtalat och det blev lite lägre pris än förhandsinformationen 2 dagar innan."
  • 2016-09-23

Kristina S skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Toppen verkstad! Tog sig tid att skaffa fram en begagnad del så jag slapp betala 40000 på märkesverkstaden, det kostade 3000 istället! Läs mer
  • 2016-05-04

May P skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Höll vad de lovat. Proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Rekomenderas. Läs mer
    Mekonomen Bilverkstad Gnista
    4.5 / 5 i betyg — 86 omdömen
    Badge2020
    "Har varit hos Mekonomen Gnista flertalet gånger och servicen är i världsklass! Ett trevligt bemötande, vettiga priser, kunnig personal och g"
    Joakim Patrik B
  • 2016-05-01

Thomas M skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Det gick bra, fick tillbaka bilen samma dag. Läs mer
  • 2016-04-28

Per O skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Ett bra bemötande och en kanon snabb service . Läs mer
    Mekonomen Hemmesta
    4.5 / 5 i betyg — 470 omdömen
    Badge2020
    "Fick otroligt bra hjälp med att släcka 2an jag fick från besiktningen. Personalen är väldigt hjälpsam och löste problemet snabbt genom stöd"
    Carl Viktor Lennart S
  • 2016-04-09

Kjell W skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Mycket bra och tillmötesgående. Läs mer
  • 2016-04-07

Carl L skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Var helt ok. Standardjobb för standardpris. Inget att klaga på. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 94 omdömen
    Badge2020
    "Xc70 -16. Väl mött och kände oss trygga i affären hela vägen. Förväntan blev infriad. En trevlig upplevelse. Felix var mycket trevlig och in"
  • 2016-04-05

Timo S skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    den var bra. snabra svar gällande in förfrågningar g både på mail och telefon. Läs mer
  • 2016-04-01

Jenny K skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Det var ett vänligt bemötande, vad jag vet ett bra jobb. Läs mer
    OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    4.3 / 5 i betyg — 51 omdömen
    Badge2020
    "Otroligt hjälpsamma! Seriösa, professionella med ett väldigt fint bemötande. Rekommenderas starkt!"
    Caroline R
  • 2016-03-30

Yasmin T skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Bästa verkstan i hela storstockholm. Personlig service och alltid snabba med bästa resultat. Rekomenderar denna verkstad till alla mina vänner. Läs mer
  • 2016-03-28

Anita K skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Proffsig o trevlig personal! Verkar även flexibla i att tillmötesgå mig som kund, vid t ex avlämning/hämtning av bilen. ☺ Läs mer
    Speedy Bilservice Haninge
    4.8 / 5 i betyg — 289 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kunnig personal, bra service"
    Borrexpress S
  • 2016-03-11

Anneli T skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Mycket bra verkstad. Haft dom länge, pålitliga, snabba,
    aldrig omöjliga. Tyvärr ett stort MEN denna gång. Personen som tog emot bilen på morgonen kunde ju ha visat lite mer av sin trevliga sida. Synd att detta ska ta ner poängen. 5 för verkstad . Totalt 4. Med hopp om bättring Läs mer
  • 2015-04-30

Mattias S skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Håller fullt med Anna K som skrivit är tidigare.
    otrevlig och dryg personal. okunnig och när jag återkom med fel dom inte åtgärdat (anmärkningar från bilprovningen) så skyller dom på inkompetent personal från bilprovningen, vilket är lustigt eftersom de endast går på data avläst från bilen, det kan inte bli fel m a o.
    Dyra och LETADE fel som inte fanns, försökte hitta mer fel än de som fanns och till viss del lyckades de även med detta, varken jag eller besiktningsmannen (dagen innan) hittade fel som helt plötsligt hade dykt upp, säger inte att det är en omöjlighet men nu när jag summerar all kontakt med detta otroligt oseriösa bolag kan jag säga att jag inte blir förvånad. när jag efter andra besiktningen lämnade in bilen kunde dom inte åtgärda felet och återbetalade inte några pengar för icke utfört jobb.
    jag har varit i kontakt med både dem och MEKONOMEN som står bakom detta bolag och för inget vettigt svar alls mer än "tråkigt att du känner dig missnöjd"
    VARNING FÖR DENNA SKIT MEK!!!

Jag vände mig sedan till Bilia i Vinsta som jag starkt vill rekomendera om du har Volva eller Renault allternativt J-Bil, om du har andra märken, som jag har använt tidigare, jättebra dvs trevliga och inte dyra + väl utfört arbete, om något dyker upp i efterhand så löser dem det. Läs mer
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1609 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S
  • 2014-10-29

Emma L skrev om Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB
    Sjukt otrevlig kundmottagare, hon glömde en gång att lägga på luren efter ett samtal och började prata skit om mig.
    Nä, fy för sånt bemötande - gå inte dit! Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Mekonomen Bilverkstad Speed & Autoteknik Stockholm AB:

Åsa christina N Åsa christina N tycker:
“Toppen. Bra service och väldig...” Läs mer