Mellqvist Bygg AB

Olof Palmes gata 29, 111 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Mellqvist Bygg AB

• 2020-11-16

Alexander S skrev om Mellqvist Bygg AB
    Renoverade badrummet - noggranna, trevliga och lätta att ha att göra med. Med facit i hand prisvärda och resultatet är toppen. Rekommenderar starkt mellqvist till andra och ska jag göra något liknande i framtiden kommer jag definitivt kontakta dem igen. Tack och tack. Läs mer
  • 2020-11-08

Patrik H skrev om Mellqvist Bygg AB
    Vi helrenoverade vårt kök, ut med det gamla in med det nya. Vi valde Mellqvist Bygg och från vårt första möte till färdigt kök har det fungerat helt perfekt. Vi hade en bild av hur slutresultatet borde bli men det blev faktiskt bättre. Hantverkarna var punktliga och mycket skickliga. Arbetsledaren Naser som vi hade mest kontakt med var lyhörd och mycket professionell.
    Vid frågor till Naser fick vi alltid snabba svar. Vi vill tacka alla på Mellqvist Bygg för hjälpen och för ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2020-11-08

Caroline L skrev om Mellqvist Bygg AB
    Mellqvist Bygg har totalrenoverat mitt badrum under våren 2020. Resultatet blev över förväntan! Arbetet har utförts proffsigt och noggrant och tidsplanen hölls perfekt. Alla jag träffade var trevliga, tillmötesgående och bra att ha att göra med. Jag fick många värdefulla tips, både i samband med planeringen av projektet och under arbetets gång.
    Jag är mycket nöjd och vill varmt rekommendera Mellqvist Bygg. Läs mer
  • 2020-11-04

Robin F skrev om Mellqvist Bygg AB
    Med stor glädje som kvitto anlitade vi Mellqvist Bygg hemma i lägeheten för att sätta upp ett nytt kök. Tydlig kommunikation från början och genom hela arbetet gjorde att resultatet blev precis som vi tänkt oss, och lyhördhet genom hela arbetet gjorde att en del mindre ändingar som vi kom på under arbetets gång inte blev några problem. Professionell personal, så kan inte göra annat än att tacka och bocka och varmt rekommendera bolaget även för andra. Läs mer
    Mellqvist Bygg AB gillar detta
  • 2020-11-03

Diego V skrev om Mellqvist Bygg AB
    Jag har använt Mellqvist Bygg AB vid två totala lägenhetsrenoveringar. Båda gångerna har varit bra, framförallt har det gått snabbt och det jag uppskattar mest är det proffsiga bemötandet och förståelsen för projektet. Sen att man alltid svarar i telefonen och på mail, oavsett tid på dygn och veckodag, värderar jag väldigt högt!
    Jag kan verkligen rekommendera företaget till andra kunder. Läs mer
    Mellqvist Bygg AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte