Mellqvist Bygg AB

Mellqvist Bygg AB

Ring 08-774 77 74 mellqvistbygg.se

Vi på Mellqvist Bygg har breda kunskaper inom renovering och fixar ditt byggprojekt med hög kvalitet. Vi tar ett helhetsgrepp på din renovering, nybyggnation eller tillbyggnad oavsett om det gäller kök, badrum, fasad, tak eller totalrenovering.

10 omdömen om Mellqvist Bygg AB

Sabrina
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Duktiga och pålitliga rakt igenom, från säljare till projektledaren till hantverkarna. Dessutom mycket bra kommunikation vilket är ovanligt i den här branschen.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Lina D
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Jag blev så trevligt och proffsigt bemött från första stund. Både vägg och golv skulle fixas, under tidspress. Allt vart klart i tid och dessutom var det lämnat rent och snyggt. Resultatet var strålande! Inte ett enda klagomål behövde jag lämna. Supernöjd! Rekommenderar verkligen Mellqvist Bygg :)

Tayfun
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Mellqvist Bygg gjorde ett utmärkt jobb när de totalrenoverade delar av mitt hus inkl el och vatten. Mycket bra projektledning och bra utförande på arbetet överlag, från rivning till final finish. Jag kunde inte vara närvarande under största delen av byggprocessen och behövde därför en entreprenör jag kunde lita på. Mellqvist Bygg var lyhörda och löste alla problem snyggt och i tid. Mycket nöjd överlag.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Semih
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Vi anlitade Mellqvistbygg för att helrenovera vår lägenhet (renovera och skapa nya badrum, ändra planlösning, flytta dörrar etc). Allt från offertdiskussion, projektledning, problemlösning, kommunikation och slutresultat var över förväntan. Vi upplevde hela processen mycket positivt och vår dedikerade projektledare Naser var fantastisk, kom med förslag som vi aldrig hade tänkt på och var alltid tillgänglig för diskussion. Vi ger våra bästa rekommendationer!

Hasan
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Anlitade Mellqvistbygg för totalrenovering av en lägenhet. Uppdraget var att bygga om en stor 1rok till en mini 3rok. Köket skulle flyttas till en annan del av lägenheten, badrummet byggas om, nya väggar skulle byggas och alla ytskikt så som målning och golv fixas. Allt detta skulle göras på mindre än 4 veckor vilket ställer höga krav på planering, samordning mellan yrkesgrupper och att resurser samt kapacitet finns i tillgängligt i företaget. Jag var noga med att välja rätt företag för byggprojektet. Jag ville att vardagslivet...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Alexander S
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Renoverade badrummet - noggranna, trevliga och lätta att ha att göra med. Med facit i hand prisvärda och resultatet är toppen. Rekommenderar starkt mellqvist till andra och ska jag göra något liknande i framtiden kommer jag definitivt kontakta dem igen. Tack och tack.

Patrik H
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Vi helrenoverade vårt kök, ut med det gamla in med det nya. Vi valde Mellqvist Bygg och från vårt första möte till färdigt kök har det fungerat helt perfekt. Vi hade en bild av hur slutresultatet borde bli men det blev faktiskt bättre. Hantverkarna var punktliga och mycket skickliga. Arbetsledaren Naser som vi hade mest kontakt med var lyhörd och mycket professionell. Vid frågor till Naser fick vi alltid snabba svar. Vi vill tacka alla på Mellqvist Bygg för hjälpen och för ett utmärkt jobb!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 74 omdömen 4.4 av 74 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Caroline L
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Mellqvist Bygg har totalrenoverat mitt badrum under våren 2020. Resultatet blev över förväntan! Arbetet har utförts proffsigt och noggrant och tidsplanen hölls perfekt. Alla jag träffade var trevliga, tillmötesgående och bra att ha att göra med. Jag fick många värdefulla tips, både i samband med planeringen av projektet och under arbetets gång. Jag är mycket nöjd och vill varmt rekommendera Mellqvist Bygg.

Robin F
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Med stor glädje som kvitto anlitade vi Mellqvist Bygg hemma i lägeheten för att sätta upp ett nytt kök. Tydlig kommunikation från början och genom hela arbetet gjorde att resultatet blev precis som vi tänkt oss, och lyhördhet genom hela arbetet gjorde att en del mindre ändingar som vi kom på under arbetets gång inte blev några problem. Professionell personal, så kan inte göra annat än att tacka och bocka och varmt rekommendera bolaget även för andra.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 436 omdömen 4.8 av 436 omdömen

Diego V
Skrev om Mellqvist Bygg AB

Jag har använt Mellqvist Bygg AB vid två totala lägenhetsrenoveringar. Båda gångerna har varit bra, framförallt har det gått snabbt och det jag uppskattar mest är det proffsiga bemötandet och förståelsen för projektet. Sen att man alltid svarar i telefonen och på mail, oavsett tid på dygn och veckodag, värderar jag väldigt högt! Jag kan verkligen rekommendera företaget till andra kunder.