Vera Safi

Vera Safi

Vera Safi är mäklare på MOHV Täby

Vera Safi har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Vera Safi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.9. Vera Safi har haft 35 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

157 omdömen om Vera Safi

Sedan starten hos Reco 2000
Anna H
Gribbylund

Trevlig och mycket hjälpsam mäklare! Kändes tryggt att köpa genom henne!

Louise L
Grindtorp

Vera gav oss ett bra bemötande direkt på visningarna. Vi kände oss sedda, hörda och trygga hela vägen till kontraktsskrivningen. Tack Vera!

Tack bästa Louise! Jag är så glad för er skull! <3

Oskar H
Grindtorp

Vi kändes oss mycket väl bemötta/omhändertagna på både visning och uppföljning. Vi upplevde Vera som både trygg och pålitlig. Det kändes väldigt enkelt och tydligt hela processen vilket verkligen uppskattats då detta var vårat första köp av bostad.

Tack snälla Oskar! Det kändes så kul att få sälja lägenheten till just er! <3<3

Kristina Alice E
Grindtorp

Hon är snäll, gullig, rar och fixar många pickadoller till nästa lägenhet. Ganska cool också

Haha det var det gulligaste jag läst på länge! <3<3

Niklas D
Gribbylund

Vi fick en väldigt bra känsla av Vera första gången vi träffade henne och den känslan varade genom hela försäljningen. Vera var väldigt lyhörd och ärlig om vad som var rimligt att förvänta sig vid en försäljning och i slutändan så märkte vi att både köparen och vi var väldigt nöjda över hur Vera skötte försäljningen. Vi skulle verkligen rekommendera Vera och kommer absolut höra av oss igen ifall vi ska sälja en bostad igen.

Svar från Vera Safi

Vilka fina ord!! <3 Tack snälla.

Emilia G
Grindtorp

Vera är den absolut bästa mäklaren!! Våran lägenhet blev såld med vinst på 1 vecka (trots att det var flera andra lägenheter ute i samma hus). Vi har tagit hjälp av Vera tidigare och gör det gladeligen igen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Vera Safi

Finaste ni! Vilken dunder-affär! Och inte bara för er utan även för köparna! Känns så bra i magen! <3

Alexandra K
Gribbylund

Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Vera! Vera har alltid varit lätt att nå och har ett stort engagemang och driv! Vi har känt oss trygga med henne under hela processen och alltid fått snabb respons.Vi kan varmt rekommendera Vera för andra och när vi ska sälja nästa gång använder vi gärna Vera igen!

Tack tack tack! Ni är bäst! <3

Malin J
Bällstaberg

Toppenmäklare, rekommenderar Vera starkt!

Bästa bästa bästa! Nu ska vi hitta drömhuset tillber också! <3

Anna Lena H
Sålde sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Gribbylund

Jag kan varmt rekommendera Vera. Hon är engagerad, professionell, vänlig och effektiv.

Fina Anna Lena! TACK för att jag fick hjälpa just er! <3

Göran E
Sålde sitt hus med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Gribbylund

Mycket vänligt och positivt bemötande. Men även professionellt och effektivt. Vi är väldigt nöjda med Vera och rekommenderar henne varmt!

Svar från Vera Safi

Tack för era ord Göran! Jag är glad att ert hus fick så fina köpare och att det blev så fint avslut <3