Vera Safi

Vera Safi

Vera Safi är mäklare på MOHV Täby

Vera Safi har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Vera Safi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.9. Vera Safi har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

165 omdömen om Vera Safi

Sedan starten hos Reco 2000
Maija Liisa L
Åkersberga

Vänlig, tillmötesgående o mkt snabb

Niklas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vera Safi en del av MOHV Täby
Åkersberga

Mycket duktigt mäklare! Fick min lägenhet såld till ett bra pris i en svår marknad

Bästa! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pernilla E
Ekeby

Vera är mycket engagerad, lyhörd och positiv med ett högt driv. Eftersom Vera är professionell var hon också tydlig med vilka förväntningar vi kunde ha på försäljningen. Trots en sval marknad sålde Vera vårt hus supersnabbt!

Svar från Vera Safi

Tack för era fina ord Pernilla! Tillsammans gjorde vi det smidigt och smärtfritt och det var ett sant nöje att jobba med er <3

Carl-Johan T
Gribbylund

Vera Safi är en ytterst professionell mäklare med hjärtat på det rätta stället. Hon får både köpare och säljare att känna sig trygga och kan guida i svåra frågor. Väljer du Vera som mäklare så får du en grymt pålitlig, engagerad och närvarande mäklare! Jag ger Vera mina allra varmaste rekommendationer.

Svar från Vera Safi

Wow vilka värmande ord! Tack Calle <3 Du är bäst.

Jill Elisabeth B
Gribbylund

Det kändes mycket bra att vår försäljning gick snabbt och smidigt . Vera är en professionell, trevlig och gullig mäklare som vi varmt kan rekommendera.

Svar från Vera Safi

Tack fina Jill <3 Jag är glad för er skull att allt gick snabbt och smidigt och att just jag fick hjälpa er!

Jonathan A
Ekeby

Ett bra första intryck. Vera hade jätte bra koll på objektet och va väl påläst och kunde svara på de frågor jag hade. Köpet gick smidigt och det var en trevligt upplevelse. Känns som säkert affär med bra förklaring genom alla delar.

Tack för de fina orden Jonathan! <3 Det gör mig glad! Stor kram till er

Anna Mikaela S
Ekeby

Vår erfarenhet av att jobba med Vera har varit jättebra! Vera är väldigt positiv, lösningsorienterad, engagerad och driven! Rekommenderas varmt!

Svar från Vera Safi

Tack bästa ni!! Det blev verkligen SÅ lyckat och jag var stolt över att få visa upp ert fina hem! Inför varje visning vad huset dessutom ”flawless”! Dröm-säljare! <3

Joanna W
Ekeby

Vera är fantastisk. Verkligen välinformerad och kunnig inom sin området. Hennes energi är smittsamt och det kändes tryggt att göra affär med henne. Rekommenderar varmt!

Svar från Vera Safi

Tack bästa Joanna! Det kändes så bra allting och jag tror ni kommer älska huset! <3

Anna H
Gribbylund

Trevlig och mycket hjälpsam mäklare! Kändes tryggt att köpa genom henne!

Svar från Vera Safi

Tack snälla Anna! <3 Du kommer trivas fantastiskt!

Louise L
Grindtorp

Vera gav oss ett bra bemötande direkt på visningarna. Vi kände oss sedda, hörda och trygga hela vägen till kontraktsskrivningen. Tack Vera!

Tack bästa Louise! Jag är så glad för er skull! <3