MOHV Uppsala

Parte de MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears
Llama 0775-33 30 70 Compartir

About company

Vi på MOHV har koll på Uppsala med omnejd. Här erbjuder vi en tjänst där vi med kreativitet, framåtanda och nytänkande hjälper dig genom bostadsaffären. Vi är snabba, professionella och smidiga när vi genomför våra affärer, och vi brinner för att ge både köpare och säljare de bästa resultaten. Hos oss är du med och bestämmer...

454 omdömen om MOHV Uppsala

Sedan starten hos Reco 2017

Niclas E
Kungsängen/Industristaden

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsala.

Pia T
Kungsängen/Industristaden

Johan är smidig, lättsam och kunnig. En trevlig, engagerad, ordningsam mäklare!

Anja J
Fålhagen

Bra bemötande, kunnig. Tog sig alltid tid att lyssna på våra funderingar och önskemål, och förklara saker för oss som vi inte var så insatta i. Gjorde en bra bedömning av marknadsvärdet på huset.

Jakob H
Luthagen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Turid V
Luthagen

Han hade ett gott bemötande, var trevlig, pålitlig och lätt att få tag på. Vi är nöjda.

Emil S
Luthagen

Mycket tillmötesgående och hjälpsam!

Ana P
Sunnersta

En toppenmäklare som vi varmt rekommenderar. Försöker inte sälja in sig och lova en massa utan är realistisk och lyssnar på säljaren och utgår från säljarens önskemål. Flexibel och arbetar flitigt för en försäljning.

Fredrik W
Jumkil

Johan hjälper till under hela processen, agerar bollplank, stöd och ger ett proffsigt intryck. Han är även mycket kunnig om hus, och det är en fördel att veta vad man säljer Han för en tryggt genom hela processen. //Återvändande kund

Christel B
Kungsängen/Industristaden

Johan är mycket hjälpsam, tydlig och förtroendeingivande.

Jonas T
Salabacke

Trevlig, lätt att få tag på, ordning o reda.

Peter O
Centrum

Mycket bra korrekt och tydlig! En mäklare man känner sig trygg med. Det är andra gången vi anlitar honom!

Rachel S
Centrum

Toppen, Han är effektiv och väldigt tillmötesgående. Han visade oss lägenhet sent på kvällen och det var ingen problem. Glad och trevlig

Karin G
Björklinge

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Förväntningarna jag hade var en engagerad mäklare och han har verkligen jobbat på för att få mitt hus sålt.

Martin S
Björklinge

Snabb, kunnig och förtroendeingivande. Trevlig dessutom. Rekommenderas!

Arne A
Kungsängen/Industristaden

Alltid trevlig och tjänstvillig. Svarar alltid i telefon, oavsett om han är ledig/hemma. Gör mer än vad man kan förvänta sig.

Emil E
Compró su casa con ayuda de Johan Eriksson parte de MOHV Uppsala
Ekeby/Flogsta

Proffsigt och trevligt bemötande! Tillgänglig och gav snabba svar på frågor vilket gjorde att processen att köpa vårt första hus gick väldigt smidigt.

Birgitta A
Eriksberg

Vi har köpt en lgh genom Johan och han har sålt ett hus och en lgh åt oss. Bara det att vi återkommer till honom säger väl en hel del. Han tar sig alltid god tid för en och är duktig på att återkoppla med info hela vägen. 100% pålitlig.

Jesper P
Svartbäcken

Mycket bra bemötande, hjälpsam och trevlig. Jag sålde i en tuff marknad men fick goda råd och tips om hur vi skulle gå tillväga. Jag har träffat Mikael tidigare och visste ungefär vad jag kunde förvänta mig och Mikael levde absolut upp till mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd och skulle absolut ta hjälp av Mikael att sälja igen.

Ann D
Compró su apartamento con ayuda de Johan Eriksson parte de MOHV Uppsala

Proffsig, väldigt lätt att ha att göra med, och bra kommunikation rakt igenom!

Henrik P
Salabacke

Mycket trevligt bemötande. God kunskap och väldigt serviceminded.

Paulina C
Salabacke

Hej! Johan är pålitlig, engagerad, positiv, ger sig inte och lyhörd. Vi var så glada att kunna samarbeta med honom och vill definitiv rekommendera honom.

Roine V
Svartbäcken

Mikael var tillgänglig och uppriktig och tillmötesgående.

Mia Å
Kungsängen/Industristaden

Mikael är en mycket trevlig och seriös mäklare som jag fick förtroende för direkt vid första mötet. Han är lugn och professionell. Bostaden blev såld för mer än förväntat och det känns fantastiskt bra att ha fått Mikaels värdefulla stöd runt det praktiska i försäljningsprocessen.

Olof W
Kungsängen/Industristaden

Johan var engagerad och duktig på att återkoppla under budgivningen. jag upplevde att Johan värnade om både säljare och köpare.

Joel W
Kungsängen/Industristaden

Väldigt bra bemötande, superproffsig genom hela affären! Bra stöd till både oss som säljare och till köparna.

Jozef R
Compró su casa con ayuda de Johan Eriksson parte de MOHV Uppsala
Herrhagen

Mycket trevlig person. Odmjuk. Kompetent.

Christina G
Escribió sobre Johan Eriksson parte de MOHV Uppsala

Johan är mycket lyhörd och ödmjuk i sin roll som mäklare. Han är väldigt lättillgänglig oavsett dag i veckan eller tid på dygnet. Han håller dessutom dig som säljare och köpare kontinuerligt uppdaterad så att man slipper undra över processens olika steg. En av de saker jag uppskattade mest att han säljer in objektet bra utan att vara för "säljaktig", vilket jag har upplevt från flera andra mäklare. Jag kommer definitvt anlita honom igen vid min nästa bostadsförsäljning och kan varmt rekommendera andra att göra detsamma.

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Viktor R
Eriksberg

Från första stund kände jag mig väl omhändertagen av mäklaren Johan. Det som särskilt imponerade på mig var hur han kombinerade en lugn och icke-pushig attityd med en aktiv och informerande inställning. Han var inte "säljig" i det traditionella sättet, vilket jag uppskattade mycket. Johan visade sig vara en mäklare som är beredd att gå det lilla extra för att säkerställa en smidig och framgångsrik affär. Om det innebar att arbeta under kvällar eller helger, så tvekade han inte att göra det. I mitt fall ledde detta till...

Felix E
Kungsängen/Industristaden

Min upplevelse som köpare via Johan är att han en bra och seriös mäklare. Snabb återkoppling både på telefon, mail och sms.

Tomas L
Svartbäcken

Johan är en toppenmäklare, bra koll på läget och ett proffsigt agerande.

Christine O
Fålhagen

Johan är en mycket professionell och förtroendeingivande fastighetsmäklare. Han lyckades att sälja min bostad i ett utmanande marknadsläge med bravur. Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen och Johan var väldigt lyhörd till mina behov! Jag rekommenderar verkligen Johan!

Ylva B
Öfre Slotts

Jag har genomfört ett antal hus- och lägenhetsaffärer. Vi vände oss till MOHV då vi har positiva erfarenheter av dem från tidigare lägenhetsaffärer. Johan gav ett seriöst intryck och har hjälpt oss genom denna affär på ett föredömligt sätt. Johan är kunnig och ordningssam, därtill är han trevlig och i kundmöten seriös på ett lättsamt sätt. Jag rekomenderare MOHV till vänner och bekanta. Den som anlitar Johan Erikssson kommer inte att bli besviken. Ylva Bergström

Fredrik B
Öfre Slotts

Johan Eriksson på MOHV är en förträfflig mäklare. Han var alltid tillgänglig under hela processen för frågor och resonemang. Johan ställde snabbt upp efter första kontakt och ordande med det mesta runt om, han va ärlig med allt och sa vad han tyckte skulle vara bra och dåligt vilket gav en trygghet i att han viste vad han gjorde. Allt jag förväntar mig från en mäklare uppfyllde Johan och lite mer. Jag är otroligt nöjd med Johan, rekommenderar starkt att vända sig till MOHV om man vill ha en stabil och seriös mäklarfirman bakom sig i processen!

Emma V
Nyby/Gamla Uppsala

Rekommenderar!! Superbra bemötande🌟

Johan B
Ulleråker

Johan har varit till fantastisk hjälp under hela försäljningen. Han är kunnig och ger snabb återkoppla på alla de frågor och funderingar som dyker upp under försäljningen.

Dick E
Östhammar

Mycket nöjd. Intresserad och gjort ett bra intryck på mig och skapat ett bra intresse med många visningar. Proffsig budgivning och fått fram en bra köpare. Mycket nöjd

Gunilla Ä
Östhammar

Mycket god servicenivå. Ett sakligt och korrekt bemötande samt mycket god ordning på all formalia.

Peter Ä
Östhammar

Bra bemötande, saklig och hög servicenivå

Maria F
Fålhagen

Trevligt och lättsam bemött! Kändes tryggt att genomföra mitt första bostadsköp med Johan som mäklare!

Johanna S
Järlåsa

Mikael är kunnig, noggrann och lätt att ha och göra med

Felix M
Compró su apartamento con ayuda de Mikael Ljungberg parte de MOHV Uppsala
Främre Luthagen

Bra bemötande på alla sätt! Tillgänglig o trevlig. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och var väldigt hjälpsam.

Rune H
Compró su apartamento con ayuda de Mikael Ljungberg parte de MOHV Uppsala
Centrum

Proffesionellt genom hela resan. Tydlig information och täta kontakter

Jonathan K
Centrum

Trevligt bemötande och mycket professionell hantering av försäljningen. Jag rekommenderar starkt Mikael Ljungberg som mäklare. Jag tror dock att köparen hade varit villiga att betala ett högre pris om MOHV hade "förhandlat" mer än att "förmedla" priset.

Victor M
Norby

Johan har mycket bra kunskap av Uppsala marknaden. Han ger bra information. Informativ och trevlig. Varm rekommenderad

Nike M
Norby

Kompetent, lugn och hjälpsam i alla steg som behöver tas fram tills det att objektet är sålt. Trevligt att ha att jobba ihop med som både säljare och köpare.

Nicoleta M
Tunabackar/Svartbäcken

Vi kan varmt rekommendera Johan. Han är en toppmäklare som har överträffat våra förväntningar. Otroligt professionell och kunnig, engagerad, lyhörd och ärlig. Bostadsaffären med Johan har varit den smidigaste vi har gjort. Vi är väldigt nöjda med att vi har valt Johan som mäklare.

Andreas F
Tunabackar/Svartbäcken

Mycket trevlig och professionell mäklare.

Susanne F
Tunabackar/Svartbäcken

Johan är både proffsig och snäll!

Robin T
Norby

Mycket professionell i alla delar av processen. Driver alla moment av försäljningen på ett rakt och tydligt sätt men med förtroendeingivande värme och omtanke. Johan har mina bästa rekommendationer.

Simon F
Compró su apartamento con ayuda de
Salabacke

Mikael gav mig tillräckligt med utrymme för att själv bilda en uppfattning om lägenheten men samtidigt fanns han där och svarade på alla frågor jag hade. Fick alltid svar på sms/samtal direkt.