Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Mölndal Mölndals Bilförsäljning

Mölndals Bilförsäljning

Flöjelbergsgatan 14, 431 37 Mölndal — Visa karta

Att köpa bil är ett stort beslut och vi på Mölndals Bilförsäljning vill att du ska vara fullt nöjd med ditt bilköp. Därför ser vi alltid till att våra bilar är ordentligt rekonditionerade, välvårdade och håller ett konkurrenskraftigt pris. Dessutom hjälper vi dig med hela processen från att byta in din gamla bil till att finansiera din nya!

För att hålla kvaliteten och så mycket som möjligt av bilens värde är det viktigt att se till att bilen mår bra. Vi utför service i vår egna verkstad och våra mekaniker hjälper dig gärna.

Vårt sortiment av begagnade bilar förnyas hela tiden, håll utkik på vår hemsida och ring för att boka en provkörning när du hittat din nya drömbil!
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om Mölndals Bilförsäljning

• Gerhard E skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bmw j 30 328. En mycket vänlig försäljare, en bra upplevelse som jag kommer att tänka på vid nästa bilköp. Läs mer
  • Britt-Marie A skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Mölndals Bilförsäljning AB kan mycket varmt rekommenderas. De är suveräna på att ta hand om mig som kund och har därmed den rätta kundfokuseringen.

Britt-Marie Andersson Läs mer
  • Kian S skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bästa bilköpupplevelse. Kändes väldig rätt och trygg köp och säljaren vet vad han säljer.
    Det är min andra bilköp hos Mölndalbilförsälning och rekomenderes starkt👍 Läs mer
  • Joel M skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Blev upplockad på tågstationen och skjutsad ut till bilfirman. Trevlig och proffsig personal, mycket tillmötesgående och hade svar på alla frågor. De visste allt om bilen vilket kändes tryggt. Har kört den ca 60 mil sen dess, går som en klocka.

Rekommenderas! Läs mer
  • Jan A skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Vi tycker att vårt bilköp och hanteringen kring detta har fungerat alldeles ypperligt. Snabbt, smidigt och inget krångel. Väldigt servicefokuserade vilket skapar ett förtroende som är mycket värdefullt. det känns tryckt att göra affärer med dem. Det har fungerat utmärkt efter bilköpet också och kommer att varmt rekommenderas till andra. Läs mer
  • Danel R skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Väldigt nöjd hittils med min F11. Köpet gick väldigt snabbt, bra bemötande och bilen motsvarade förväntningarna. En rutlist var lite skadad men en ny beställdes hem direkt av dem.
    Bra service helt enkelt. //D Läs mer
  • Faruk R skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Jättebra, allt positivt. Från första kontakt till avslut. Väldigt personligt och bra bemötande. Läs mer
  • Bengt Åke A skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra service och trevligt bemötande. Jättenöjd! Läs mer
  • Fahime S skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Jag har fint bemötande från personalen och vill tacka dem för all hjälp. MVH. FAHIME Läs mer
  • Vjollca L skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Mölndals bilförsäljning är det bästa valet när du vill köpa bil ut av bra kvalite. Du får rätt service och bra bemötande. Du får det du betalar för och lite till. Läs mer
  • Magnus R skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Enkel o snabb affär bra servis. Läs mer
  • Inger E skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra bemötande och mycket hjälpsamma. Läs mer
  • Manuela K skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Trevliga o hjälpsamma , snabb o smidig affär och inget krångel med bilen :-) Läs mer
  • Richard L skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Trevligt bemötande god sevice bil köpt 👍😄 Läs mer
  • Fredrik P skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Trevlig och serviceinriktad personal. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Kenan M
    Kenan M skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Jag är nöjd med min köp och att ni har varit ärliga det uppskattar jag . Jag tänker göra affärer med är i framtiden också . Läs mer
  • Rikard S skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra och korrekt mottagande. Smidig affär. Bilen fungerar perfekt 2 månader senare. Läs mer
  • Ramzey B skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Mycket bra service, proffsig och god kunskap Läs mer
  • Karl J skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Trevligt bemötande. God service - när instegslist fattades på nyinköpta bilen fixades snabbt en ny via post utan kostnad. Bra jobbat! Med vänlig hälsning, Smålänningen Läs mer
  • Patrik A skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Trevlig personal och inga problem med något :) Läs mer
  • Abraham E skrev om Mölndals Bilförsäljning
    The car is moving good and i love it. Läs mer
  • Kim T skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Står for sit ord . Inga negativt att säga als Läs mer
  • Marie-louise J skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Hjälpsamma , yrkesskickliga och ett bra bemötande . Läs mer
  • Michael S skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Trevligt bemött, det var svårt att hitta in i lokalen. Jag är nöjd med att bilen var nyservad och nybesiktad. Bra bilder på nätet och att man fick bilen levererad samma dag Läs mer
  • Per M skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Mycket bra bemötande av personalen, även när bilen vi köpte fick en felkod i Sundsvall.
    Per Malmsberg Läs mer
  • Eive A skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Mycket nöjd kund
    Vänligt bemötande
    Raka besked
    Enkel handläggning då jag bytte in min gamla bil Läs mer
  • Anna B skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra intryck av dom som hade firman, rättvis köbildning då det var många som ville ha samma bil. Bilen var bara att köra iväg, städad och tvättad. Snabb bekräftelse på betalningen. Läs mer
  • Zofias Deli Och Café skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Snabb och smidig affär, trevlig och flexibel personal. Tummen upp! Läs mer
  • Tommy A skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Jag blev väl bemött samt en snabb affär genomförd. Bra förståelse från båda hållen med vad vi tyckte att våra bilar var värda.
    Hade en förtroende för varandra. Läs mer
  • Peter G skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Hade lite svårt att hitta till bilförsäljningen då denna var inkvarterad och integrerad med en re-cond firma. Fick dock föredömlig service och gjorde en bra bilaffär med säljare som gav ett mycket bra intryck. Jag skulle personligen gärna köpa en bil härifrån igen, och gärna rekommendera till vänner och bekanta. För ett fullt betyg saknar jag en traditionell bilhall där alla bilar står samlade och med traditionell parkering. Alltså ett bättre läge... Läs mer
  • Hamid K skrev om Mölndals Bilförsäljning
    En mycket trevlig och seriös bilförsäljare som jag faktiskt våga rekommendera.
    Lycka till Läs mer
  • Daniel H skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra och snabb service. Trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Din Bilpartner Sverige Ab skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Mycket kunniga och trevlig personal.
    Åkte långt för att köpa bil, de hämtade upp oss på centralstationen i Göteborg med ett leende och hela affären fungerade jättebra.
    Rekommenderas varmt / Krister Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra service och bemötande! Agerar proffsigt! Rekommenderas! Läs mer
  • Viktor M skrev om Mölndals Bilförsäljning
    Bra service, snabb o vettig kommunikation. Läs mer

SOLBRÄCKEGATAN 18, 44245, Kungälv