Mölndals Bilförsäljning

Mölndals Bilförsäljning

Ring 073-876 38 06 molndalsbil.se
4.5

Att köpa bil är ett stort beslut och vi på Mölndals Bilförsäljning vill att du ska vara fullt nöjd med ditt bilköp. Därför ser vi alltid till att våra bilar är ordentligt rekonditionerade, välvårdade och håller ett konkurrenskraftigt pris. Dessutom hjälper vi dig med hela processen från att byta in din gamla bil till att finansiera...

37 omdömen om Mölndals Bilförsäljning

Arda V
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Var där för att kika på en bil, gick in i bilhallen och upplevde att säljarna inte brydde sig om att jag och familjen kom in i lokalen. Vi fick varken ett välkomnande eller blev inte alla uppmärksammade, frågade säljaren om en bil och då visste han inte vilken bil jag pratade om. Sen så kom det fram att man behövde ringa innan för att få se bilen. Frågade sedan hur skicket etc var på bilen, och fick svar ” som du ser på bilden”. Upplever att denna firman har en del saker att jobba på, synd att kundbemötandet ska behöva stå ivägen för en eventuell affär.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Henric F
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mycket trevlig och kompetent säljare. Bilen va fin, precis som annonsen visade på nätet. Förhandlingen gick smidigt på plats och min upplevelse va att båda parter blev nöjda. Vår upplevelse va att Mölndals Bilförsäljning satsar hårt på kundnöjdhet och man kan räkna med snabb respondans vid frågor. Den nya visningslokalen på Hisingen i Göteborg ger ett proffsigt intryck upplevde vi. Rekommenderas

Gerhard E
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bmw j 30 328. En mycket vänlig försäljare, en bra upplevelse som jag kommer att tänka på vid nästa bilköp.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Britt-Marie A
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mölndals Bilförsäljning AB kan mycket varmt rekommenderas. De är suveräna på att ta hand om mig som kund och har därmed den rätta kundfokuseringen. Britt-Marie Andersson

Kian S
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bästa bilköpupplevelse. Kändes väldig rätt och trygg köp och säljaren vet vad han säljer. Det är min andra bilköp hos Mölndalbilförsälning och rekomenderes starkt👍

Joel M
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Blev upplockad på tågstationen och skjutsad ut till bilfirman. Trevlig och proffsig personal, mycket tillmötesgående och hade svar på alla frågor. De visste allt om bilen vilket kändes tryggt. Har kört den ca 60 mil sen dess, går som en klocka. Rekommenderas!

Jan A
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Vi tycker att vårt bilköp och hanteringen kring detta har fungerat alldeles ypperligt. Snabbt, smidigt och inget krångel. Väldigt servicefokuserade vilket skapar ett förtroende som är mycket värdefullt. det känns tryckt att göra affärer med dem. Det har fungerat utmärkt efter bilköpet också och kommer att varmt rekommenderas till andra.

Danel R
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Väldigt nöjd hittils med min F11. Köpet gick väldigt snabbt, bra bemötande och bilen motsvarade förväntningarna. En rutlist var lite skadad men en ny beställdes hem direkt av dem. Bra service helt enkelt. //D

Faruk R
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Jättebra, allt positivt. Från första kontakt till avslut. Väldigt personligt och bra bemötande.

Bengt Åke A
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra service och trevligt bemötande. Jättenöjd!

Fahime S
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Jag har fint bemötande från personalen och vill tacka dem för all hjälp. MVH. FAHIME

Vjollca L
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mölndals bilförsäljning är det bästa valet när du vill köpa bil ut av bra kvalite. Du får rätt service och bra bemötande. Du får det du betalar för och lite till.

Magnus R
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Enkel o snabb affär bra servis.

Inger E
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra bemötande och mycket hjälpsamma.

Manuela K
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Trevliga o hjälpsamma , snabb o smidig affär och inget krångel med bilen :-)

Richard L
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Trevligt bemötande god sevice bil köpt 👍😄

Fredrik P
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Trevlig och serviceinriktad personal. Snabb och smidig affär.

Kenan M
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Jag är nöjd med min köp och att ni har varit ärliga det uppskattar jag . Jag tänker göra affärer med är i framtiden också .

Rikard S
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra och korrekt mottagande. Smidig affär. Bilen fungerar perfekt 2 månader senare.

Ramzey B
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mycket bra service, proffsig och god kunskap

Karl J
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Trevligt bemötande. God service - när instegslist fattades på nyinköpta bilen fixades snabbt en ny via post utan kostnad. Bra jobbat! Med vänlig hälsning, Smålänningen

Patrik A
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Trevlig personal och inga problem med något :)

Abraham E
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

The car is moving good and i love it.

Kim T

Står for sit ord . Inga negativt att säga als

Marie-louise J
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Hjälpsamma , yrkesskickliga och ett bra bemötande .

Michael S
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Trevligt bemött, det var svårt att hitta in i lokalen. Jag är nöjd med att bilen var nyservad och nybesiktad. Bra bilder på nätet och att man fick bilen levererad samma dag

Per M
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mycket bra bemötande av personalen, även när bilen vi köpte fick en felkod i Sundsvall. Per Malmsberg

Eive A
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mycket nöjd kund Vänligt bemötande Raka besked Enkel handläggning då jag bytte in min gamla bil

Anna B
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra intryck av dom som hade firman, rättvis köbildning då det var många som ville ha samma bil. Bilen var bara att köra iväg, städad och tvättad. Snabb bekräftelse på betalningen.

Zofias deli och café
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Snabb och smidig affär, trevlig och flexibel personal. Tummen upp!

Tommy A
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Jag blev väl bemött samt en snabb affär genomförd. Bra förståelse från båda hållen med vad vi tyckte att våra bilar var värda. Hade en förtroende för varandra.

Peter G
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Hade lite svårt att hitta till bilförsäljningen då denna var inkvarterad och integrerad med en re-cond firma. Fick dock föredömlig service och gjorde en bra bilaffär med säljare som gav ett mycket bra intryck. Jag skulle personligen gärna köpa en bil härifrån igen, och gärna rekommendera till vänner och bekanta. För ett fullt betyg saknar jag en traditionell bilhall där alla bilar står samlade och med traditionell parkering. Alltså ett bättre läge...

Hamid K
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

En mycket trevlig och seriös bilförsäljare som jag faktiskt våga rekommendera. Lycka till

Daniel H
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra och snabb service. Trevlig och kunnig personal.

Din bilpartner sverige ab
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Mycket kunniga och trevlig personal. Åkte långt för att köpa bil, de hämtade upp oss på centralstationen i Göteborg med ett leende och hela affären fungerade jättebra. Rekommenderas varmt / Krister

Erik W
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra service och bemötande! Agerar proffsigt! Rekommenderas!

Viktor M
Skrev om Mölndals Bilförsäljning

Bra service, snabb o vettig kommunikation.