Moni & Luki

Bjursätragatan 107, 124 63 Bandhagen — Visa karta

Moni & Luki – Vi utför bygg och renovering av alla slag!

Snickeri, måleri och badrumsrenovering. Vi är ett personligt byggföretag som ser till att ditt projekt blir riktigt bra, utan något krångel. Vi tar ansvar för helhetslösningar där vi gör allt från rivning till slutstädning. Dessutom hjälper vi dig gärna med val av material, planlösningar, byggteknik etc.

Det som skiljer oss från andra är att vi alltid fokuserar på lösningar snarare än problem. Vi ser alltid till att ha en tydlig kommunikation med dig genom hela projektet. Detta är någonting du märker redan vid din första kontakt med oss.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 7 kunder tycker om Moni & Luki

• Mattias T skrev om Moni & Luki
    Moni och Luki Bygg & Renovering gjorde ett riktigt bra jobb; inglasad veranda på befintlig altan. Proffsigt bemötande , höll utlovad tid och bra pris.
    Kommer att anlita dem igen när det blir aktuellt med bygg eller målerier !
    / Mattias Läs mer
  • Ulf B skrev om Moni & Luki
    Är nöjd med målning av fasad trevligt bemötande och de har hållit avtalat ersättning och tid rekommenderas Ulf Berg Läs mer
  • Hans L skrev om Moni & Luki
    Genomgående bra service och bemötande. Läs mer
  • Leonard W skrev om Moni & Luki
    Har bl.a fått hjälp med en totaltenovering av en sekelskifteslägenhet inklusive förändring av planlösning. Makalöst imponerad av Lukas arbete. Ordning och reda på allt vad gäller tider, kvitton och återkoppling samt ett mycket gott öga för detaljer och smarta lösningar. Allt som allt 10/10! Läs mer
  • Lena C skrev om Moni & Luki
    Vi fick hjälp med nytt badrum. Mycket noggrant och proffsigt utfört. Trevligt bemötande och en hantverkare som följer upp så vi var nöjda. Vi ska anlita samma hantverkare igen. Läs mer
  • Douglas V skrev om Moni & Luki
    Jättebra service rakt igenom. Bra kvalité på utfört arbete, mycket kommunikativa Läs mer
  • Cecilia J skrev om Moni & Luki
    Trevligt bemötande och mycket bra jobb som utfördes inom utsatt tid. Läs mer

Bjursätragatan 107, 124 63 Bandhagen