Moogio Kungsbacka

Moogio Kungsbacka

En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Kungsbacka!

På Topasgatan 3 i Västra Frölunda hittar du Moogio Kungsbacka. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Kungsbacka. Vi har funnits i Kungsbacka i många decennier men innan hette vi Tvååkersmarkisen. Befinner du dig i Kungsbacka med omnejd så kan du enkelt svänga förbi vår butik i Mölndal. Där hittar du ett brett utbud av gardiner, markiser, persienner med mera.

Vi är alltid lyhörda för dina önskemål och skräddarsyr den bästa solskyddslösningen för just dig. Varmt välkommen att höra av dig till oss för rådgivning!

Läs vad 5 kunder tycker om Moogio Kungsbacka 2

2022-07-25 Verifierad kund
    Moogio levererar högsta kvalitén på solskydd och vi är så nöjda med allt från offert till montage.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Alldeles för lång leveranstid.
    Ockerpriser för en persienn.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande men beställde persienner 1april och efter sex veckor tog jag kontakt och då hade de glömt? min beställning.
    Beställde på nytt och efter ytterligare fyra veckor mailade jag och då ringde Moogio tillbaka och jag fick mina persienner men en styrpinne ( osäker på vad den heter) var bruten. Detta var vecka 25. Den 14 juli messade jag och frågade när den skulle bli utbytt och jag väntar fortfarande.
    Hade tänkt att vänta med denna enkät tills pinnen blivit utbytt men..
    Annars är jag nöjd.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra produkter, bra montörer, långa leverens tider dock.
    Trevligt bemött
    Moogio Kungsbacka kom hem och tittade vad jag behövde göra.
    Det tog lite tid att få hem motorn till jalusin,
    men när den kom så gick det fort för killarna att montera den.
    Sammanfattningen
    Trevligt bemött av kunnig personal.