En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Uppsala!

På Bolandcity, Stångjärnsgatan 10 i Uppsala hittar du Moogio Uppsala. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Uppsala med omnejd. Vi som jobbar på Moogio Uppsala heter Henrik, Lina och Jonas. Med över 14 års erfarenhet kan vi leverera solskydd till hög kvalitet och trygghet för dig som kund.

Vi gör både hembesök och monterar ditt solskydd vid behov. Vi erbjuder alltid skräddarsydda lösningar för dig med måttanpassade markiser, persienner och gardiner. Eftersom att vi håller tillgänglighet högt så har vi sett till att vi har öppet 7 dagar i veckan. Välkommen in till oss vilken dag som helst för att diskutera hur just din lösning ska se ut.

Läs vad 107 kunder tycker om Moogio Uppsala 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Jag köpte rullgardiner.
    Trevligt bemötande och snabbt åtgärdat. Höll vad de lovade både ang varan och tiden för montering. Mycket nöjd!!
    Hej Kicki! Tack för det fina omdömet! Härligt att rullgardinerna blev bra och att du blev nöjd med jobbet, du är varmt välkommen åter. Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
  • Margareta Å
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta. Vi har köpt gardiner där tidigare och vet att de har bra kvalitet på tyg och att de gör ett väldigt bra jobb.
    Vi fick gardinen tidigare än vad vi förväntat oss och vi är mycket nöjda med resultatet.
    Hej Margareta! Vad kul att ni återigen blev nöjda med er beställning och vårt arbete. Uppskattas att ni tar er tid att skriva det, välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-10-14 Verifierad kund
    Superproffsigt bemötande helt enligt förväntningarna.

Köpte "Luxa Flex" gardiner.
    Hej Leif! Vad kul att vi kunde uppnå dina förväntningar på oss och att du är nöjd, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-10-13 Verifierad kund
    Jag vill inte skriva nån uppsats. jag har gett fem stjärnor!
    Hej Peter! Stort tack för att du ville lämna ett omdöme, kul att du är nöjd med allt! Varmt välkommen åter till oss. Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mycket professionella och trevlig personal med fint utbud
    Hej Ibrahim! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, och vad kul att höra att du är nöjd! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-10-02 Verifierad kund
    Köpte persienner från JW denna gång för vi ville ha black/white på lamellerna. Föredrar annars Luxaflex.
    Leveransen kan ibland ta lite väl lång tid. Annars bra.
    Hej Bengt! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Tyvärr drabbades er beställning av längre leveranstid p.g.a. tillfällig försening i produktionen hos JW, beklagar verkligen återigen detta. Vi är glada över att ni är nöjda med produkterna i övrigt och ni är som vanligt alltid varmt välkomna åter. Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
  • Lennart S
    2022-09-30 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande av säljaren på plats hos oss. Vi fick direkt förslag på vad som skulle passa bäst hos oss och det blev perfekt. Vi beställde och fick uppsatt en markis på vårat fritidshus.
    Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas. Härligt att du är nöjd med produkterna och även oss, du är alltid välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bra rådgivning, bra personal och snabb och korrekt leverans. Vi är jättenöjda!
    Hej Lars! Härligt att du är nöjd med oss, och tack för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme. Varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-17 Verifierad kund
    Otroligt hjälpsam, trevlig och kompetent personal.

Ett bolag där servicen är genuin, och resultatet över förväntan.
    Hej Gustav! Vad kul att höra att du är nöjd med oss på Moogio Uppsala och resultatet du fick! Tack för ditt fina omdöme och du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-16 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig personal med bra servicetekniker.
    Hej Kjell! Tack för ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd med vår service! Du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag drabbades av att företaget inte kunde leverera beställda produkter i tid, extremt lång leveranstid ca: 2 månader efter utlovad leverans !
    Hej Tommy! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme till oss! Vi beklagar verkligen att en försening drabbade dig! Detta är något som vi verkligen arbetar med för att det inte ska hända, just nu har vi därför slutat sälja solfilmsrullgardiner tills företaget kan leverera inom rimliga tider igen. Jag hoppas att du ändå är nöjd med produkterna och du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-15 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt och inom tidsplanen.
    Hej Roger! Tack för det fina omdöme, kul att du blev nöjd med allt! Varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-15 Verifierad kund
    Köpte fönstermarkiser, fick jättebra service och leveransen och montering gick jättefort. Snyggt blev det👍
    Hej Ali! Härligt att det blev bra med markiserna och att du är nöjd. Tack för ditt fina omdöme och varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-11 Verifierad kund
    Snabb och proffsigt bemötande! Allt levererades enligt avtal.
    Hej Maria! Vad kul att du är nöjd med allt, stort tack för att du lämnade ett omdöme. Varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-09 Verifierad kund
    Väl bemött i affären! Även hemma!
    Vi köpte linnegardiner till sovrummet!
    Jättefina! Mvh Bernt o Lena
    Hej Lena och Bernt! Vad kul att höra att ni är nöjda med hela vårt arbete. Tack för det fina omdömet, ni är varmt välkomna åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-07 Verifierad kund
    Från det att vi gick in i butiken vid Boländerna tills det att dom beställda plisségardiner var monterade i vårt hem har allt flutit på på ett mycket smidigt sätt. Informationen från besöket i butiken resulterade i ett val av gardin som vi känner oss väldigt nöjda med. Även vid hembesöken för mätning av fönsterna fick bra information som bekräftade det som sagts i butiken. Monteringen av gardinerna skedde på ett snabbt och proffsigt sätt. Vi har haft Moogio tidigare för köp samt montering av en markis på balkongen vilket också lämnade oss med ett positivt intryck av företaget.
    Hej Erik! Vad kul att höra att ni återigen är nöjda med oss. Tack för det fina omdömet, ha en fin helg! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och service. Vi är mycket nöjda med det vi fick hjälp med
    Hej Peter! Vad kul att höra att du är nöjd med vår service och våra produkter. Tack för ditt fina omdöme, du är varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi har köpt varor av Moogio och vi är lika nöjda varje gång.
    Hej! Vad kul att ni återigen är nöjda med produkterna och vårt jobb, vi är glada över att ni återkommer till oss. Önskar er en fortsatt fin dag! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-08-31 Verifierad kund
    Allt var perfekt och trevlig både för beställning och montering. Vanliga och flexibla människor samt hög kompetensnivå.
    Hej Barbara! Tack för de fina orden och vad glada vi är över att ni är nöjda med allt. Varmt välkomna åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jobbet blev genmförd på önskat tid och till vår belåtenhet liksom tidigare beställnig.
    Hej Lothar! Vad härligt att ni återigen är nöjda med våra tjänster, varmt välkommen åter framåt och tack för ett fint omdöme! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Beställde varan och meddelade när den kom.
    Tyngder till lamellgardiner
    Hej Märta! Vad kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-08-13 Verifierad kund
    Lite nonchalant personal i Uppsala
    Hej Lars! Vad tråkigt att höra att du tycker att vi varit nonchalanta mot dig, vi försöker alltid ge bra service men ibland går det inte hela vägen tyvärr. Om det finns något specifikt vi hade kunnat göra för att du skulle varit helt nöjd är du välkommen att höra av dig till oss så att vi kan förbättra oss i framtiden. Vi hoppas att du åtminstone är nöjd med produkterna! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala. Moogio Uppsala
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service (vänliga, tillmötesgående och bra råd) när vi satte in lamellgardiner i vårt uterum.
    Hej Anna! Vad kul att höra att du är nöjd med vår service och våra produkter. Tack för ditt fina omdöme, du är varmt välkommen åter! Vänligen, Tullia Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-08-03 Verifierad kund
    Utomordentligt bemötande och service och är mycket nöjd med produkten!
    Hej Inga-Lill, Vad härligt att du är nöjd med både markisen och oss. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, varmt välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-07-28 Verifierad kund
    Bra service och trevligt bemötande. Jobbet blev proffsigt och snabbt utfört.
    Jag köpte en rullgardin som monterades.
    Hej Lena,

Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att du är nöjd med rullgardinen och oss. Välkommen åter! Vänligen, Lina Moogio Uppsala
    2022-07-13 Verifierad kund
    Behövde bara påminna 1 gång, att jag ville få en ny jalusiskena, då den gamla fungerade dåligt. Jobbet utfördes snabbt och effektivt. Trevliga att ha och göra med.

Bo Björklund i Knivsta
    Hej Bo & Kerstin! Toppen att det löste sig fint med den nya lamellskenan, vad kul att ni är nöjda. Tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
  • Per J
    2022-07-13 Verifierad kund
    Alla kontakter OK. Jag har enbart positivt omdöme. Jonas har varit mycket bra.
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme, vi är glada över att ni är nöjda med allt! Ska även se till att Jonas får denna respons. Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-07-09 Verifierad kund
    Beställde personer till flera rum. Blev trevligt bemött hela vägen. Resultatet är mycket bra.
    Hej Karin! Vad fint att du är nöjd med beställningen, stort tack för att du lämnade ett omdöme! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevliga bra killar, som det var svårt att få tag på pga strul med företagstelefon. Ser fram emot det sista i beställningen som lär komma framåt hösten (pandemiförsening).
    Högklassiga produkter, dyrt men så brukar det va när nåt är bra.
    Hej Ann-Christin,

Skönt att du är nöjd med allt! Tyvärr är ju sol- och vindsensorer till markiser restade p.g.a. råvarubrist som effekt av pandemiläget vi haft de senast åren, men vi ser fram emot att montera den när den väl kommer. Så skönt i alla fall att ni har markiserna på plats och kan använda de hela sommaren! Tack för ditt fina omdöme, vi hörs när sensorn kommit in. Vänligen, Lina Moogio Uppsala
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra produkter. Installation verkar ok.
    Hej Göran! Vad kul att du är nöjd med oss och tack för ditt omdöme. Ha en fin sommar! Vänligen, Lina Moogio Uppsala Moogio Uppsala
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra utfört arbete och trevlig personal.
    Hej Kjell,

Tack för ditt omdöme, vad fint att du är nöjd med allt! Du är varmt välkommen åter!

2022-06-28 Verifierad kund
    Extremt bra tekniker och en fantastisk produkt. Köpte vertikalmarkiser till stora fönster och det har gjort enormt stor skillnad ibvärmen.

Personalen var toppen.
    Hej Daniel,

Vad fint att du är nöjd med produkterna och oss, bra timing av monteringen sett till det fina vädret som kom nu! Varmt välkommen åter.

2022-06-27 Verifierad kund
    bemötande var gott alltid. Jag hade förväntningar på ett bra utförande och det fick jag. Köpte en balkong markis med vev. Snabbare leverans än väntat, bara bra!
    Hej Cristina,

Tack för ditt omdöme, vad glada vi är över att du är nöjd med allt!

2022-06-10 Verifierad kund
    Spisen lagades av två trevliga människor. Det gick smidigt och bra.
    Vi är nöjda med jobbet
    Hej Björn,

VI har kanske inte lagat en spis hemma hos er men däremot en markis, samt lite persienndelar som jag också hoppas ni är väldigt nöjda med! Önskar dig en fortsatt fin dag & tack för ditt omdöme.

2022-06-10 Verifierad kund
    The installers came on time, they worked fast and they did an excellent job. They installed two persienner and a markis, which took less than a hour in total. I am very happy with the results and would use them again.
    Hi Margaret,

Thank you for your kind words! We´re so happy that you´re pleased with the awning and blinds, as well as us at Moogio Uppsala. Let us know if you need anything in the future!

Kind regards, Lina Moogio Uppsala
    2022-06-08 Verifierad kund
    Fantastisk service och otroligt god kvalitet!
    Hej Andreas,

Vad kul att du är nöjd med oss och produkterna, tack för att du lämnade omdöme!

2022-06-04 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av företaget och dom hjälpte mig i markisdjungeln. Mycket nöjd med kundservice och leverans.
    Hej Marie,

Tack för ditt fina omdöme, kul att du är nöjd med allt!

2022-05-29 Verifierad kund
    Hej! Ett proffsigt bemötande både i butiken och hemma. Skulle varmt rekommendera företaget till mina vänner. Tack
    Hej Annica,

Stort tack för du tagit dig tid att lämna omdöme och det är fint att läsa att ni är nöjda med oss på Moogio!

2022-05-27 Verifierad kund
    Hej bra bemötande,leverans enligt överenskommelse, bra service. Persiener enligt mina mått
    Allt ok. Bj.
    Hej Bernard,

Tack för ditt fina omdöme, kul att du är nöjd med allt!

2022-05-24 Verifierad kund
    Bra mottagande i butiken, bra första hembesök samt bra och trevligt utförande vid montering på plats
    Hej Pierre,

Härligt att du är nöjd med persiennerna och oss, tack för att du lämnade ett omdöme!

2022-05-24 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och produkten uppfyllde mina förväntningar.
    Hej Anders,

Vad härligt att du är nöjd med både produkt och oss på Moogio. Tack för ditt omdöme!

2022-05-21 Verifierad kund
    Trevlig personal som förklarade på ett tydligt sätt. Snabb installation med väldigt bra resultat
    Hej Anders,

2022-05-20 Verifierad kund
    Köpte fönstermarkis. Installationen kändes seriös och materialkvaliteten bra. Jag är nöjd och skulle rekommendera Moogio.
    Hej Daniel,

Tack för de fina orden, vi är glada att ni är nöjda med markisen & arbetet!

2022-05-20 Verifierad kund
    mycket bra kundservice. Kvalitet, vänlig och snabb
    Hej!

Tack för de fina ordern och att ni tog er tig att lämna ett omdöme!

2022-05-20 Verifierad kund
    Snabbt, proffsigt och resultat enligt våra förväntningar.
    Köpte markis med installation.
    Hej Nina,

2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Höll allt de lovade på utlovad. Utförde arbetet mycket omsorgsfullt och tog reda på allt skräp som uppstod.
    Bra produkter.
    Hej Marianne,

Stort tack för du tagit dig tid att lämna omdöme och vad härligt att ni är nöjda med oss på Moogio!

2022-05-19 Verifierad kund
    Moogio har tillverkat och monterat rullgardiner och vi är väldigt nöjda med arbete och bemötande
    Med vänlig hälsning,
    Robert
    Hej Robert,

2022-05-19 Verifierad kund
    Det blev lite missförstånd vid beställningen men personalen på Moogio löste det bra.
    Supernöjda med både gardinerna och servicen.
    Hej NIklas,

Härligt att ni är så nöjda med oss, blev superfint med gardinerna!
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!

2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket nöjd med rullgardin och service.
    Hej Monica,

Vad fint att du är nöjd med allt och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!

Bra
    Markis till uterum
    Hjälpsamma
    Hej Bo & Carola,

Vad härligt att ni är nöjda med markisen, och tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme!