Moppen och Hinken AB

Moppen och Hinken AB

Ring 073-371 01 93 www.moppenochhinken.se
4.2

Varmt välkommen till Moppen och Hinken! Vi är en verksamhet som tar uppdrag av många olika slag. Allt från stora flyttstädningar till mindre kontorsstäd. Här är ingen dag den andra lik men en sak är säker och det är att hela vår verksamhet präglas av en lyhördhet där vi hela tiden strävar efter att anpassa oss efter dina behov....

43 omdömen om Moppen och Hinken AB

Linus E
Skrev om Moppen och Hinken AB

Väldigt bra och flexibel service, städningen varierar vissa gånger men efter påpekande blir det snabbt bättre igen.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Ellen A
Skrev om Moppen och Hinken AB

Jag bokade flyttstäd hos dem i slutet av augusti 2019. När jag kom till lägenheten efter städningen insåg jag att badrummet inte var städat, jag såg fotavtryck i hela lägenheten och en stor repa över hela mitt parkettgolv. Jag ringde till företaget och uttryckte mitt missnöje. Frågade även hur de kunde kompensera men till svars fick jag bara ett hånskratt. Ringde återigen till dem och frågade hur de skulle kompensera för skadan, då klickade de mig. Jag anser att ett bolag som inte har förmågan att möta sina kunder,...

Sofi S
Skrev om Moppen och Hinken AB

Bokade en flyttstädning 14/4 som skulle utföras 27/6. Hade mailkontakt flera gånger, senast bara några dagar innan det var dags för städning. Sedan var det ingen som dök upp!! Mitt i semestern och vi skulle lämna nycklar till huset dagen efter... Och vi fick ingen ursäkt i efterhand heller, så dålig stil...

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Lars F
Skrev om Moppen och Hinken AB

Över förväntan. Väldigt serviceminded personal. Bokar ny tid omgående!

Cecilia W
Skrev om Moppen och Hinken AB

Bra städat, väldigt noggrant utfört.

Ann-Britt K
Skrev om Moppen och Hinken AB

Vi beställde en flyttstädning/dödsbo,vilket utfördes på ett mycket bra sätt,vi blev väldigt nöjda! Vi Blev bemötta på ett vänligt och korrekt vis,både över telefon och via mail,därför kan vi varmt rekommendera Moppen & Hinken! Tack! Hälsningar/Ann-Britt

Albin J
Skrev om Moppen och Hinken AB

Beställd en flyttstädning av Moppen & Hinken och tjänsten blev perfekt utförd.

Albert V
Skrev om Moppen och Hinken AB

Köpte hemstädning, såg smårepor på en helt ny kyl/frys som inte varit där innan (hade fått den 2 dagar innan de kom). Plus repor på fönsterbrädan och rost under en antik lampa som inte tålde deras medel. Ägaren försöker spinna det som att vi själva gjort det, och att vi försöker undvika betalning (men betalar mer än gärna om man kan känna sig lugn om att inget skadas..). Inget att fortsätta med.

Emma N
Skrev om Moppen och Hinken AB

Bra bemötande, ok rengöring, tyvärr en del slarv med säkerhetsrutiner.

Carol N
Skrev om Moppen och Hinken AB

Grundlig hemstädning till humana priser

Kajsa H
Skrev om Moppen och Hinken AB

Flexibla & lösnings orgenterade bra bemötande och snabb dialog Effektiva och grundliga gör mer än man förväntarsig Bra pris( känns som man får mer för pengarna) utan onödigt gjort

Ingela S
Skrev om Moppen och Hinken AB

Jag får städat varannan vecka och är mycket nöjd! Använder mig även av deras fönsterputs 4 ggr/år.

Ulrika P
Skrev om Moppen och Hinken AB

Alltid bra service och superduktiga städerskor. Supernöjd

Lena O
Skrev om Moppen och Hinken AB

Jag har städning varannan vecka, vilket fungerar bra. Trevliga anställda som kan städa så det blir rent. Det enda lilla smolket i bägaren är att det kan ta tid att få svar på epost och det är svårt att få reda på vilken tid städningen kommer att ske under dagen.

Kerstin M
Skrev om Moppen och Hinken AB

Har månadsstäd. Trevliga och kompetenta tjejer! Tycker om att det är samma tjejer varje gång. Duktiga på att hålla tider. Hade lite blandade förväntningar men nu är jag nöjd med att ha anlitat dom

Jenny S
Skrev om Moppen och Hinken AB

Städning i hemmet. Mycket bra bemötande, trevlig serviceinriktad personal. De gör ett utmärkt arbete.

Halldor B
Skrev om Moppen och Hinken AB

Köpte hemstädning 2x i månaden. Trävlig personal, bra städat. Helt ok.

Rachelle L
Skrev om Moppen och Hinken AB

Jag får hemstädning varannan vecka. Det är ett bra pris. Jag får alltid snabb återkoppling från företaget när jag har frågar eller önskemål. Städningen är utförligt och bra.

Cecilia A
Skrev om Moppen och Hinken AB

Moppen o Hinken levereras en bra tjänst, snabbt och proffsigt!!! Jag kan varmt rekommendera detta företag :)

Marcus K
Skrev om Moppen och Hinken AB

* Hemstädning * Väl bemött * Flexibla och lätta att kommunicera med. Löser snabbt önskemmål. * Resultatet tillfredställande.

Emma S
Skrev om Moppen och Hinken AB

- Hemstädning - Bra och trevligt bemötande - Flexibla, bra service, proffsigt bemötande och ett rent hem - företaget lever upp till förväntningarna! - Ett städföretag med duktig och trevlig personal - kan rekommenderas!

Jenny C
Skrev om Moppen och Hinken AB

Jag har beställt städning varannan vecka och har verkligen fått en städning jag är riktigt nöjd med. Dom gör småsaker som jag inte ens hade räknat med. Men som verkligen betyder allt. Man känner sig så glad att komma hem. Jag är jätte nöjd!

Emma N
Skrev om Moppen och Hinken AB

Tyvärr en riktigt oseriös städfirma: vägrar ta ansvar för skador som uppkommit i samband med städning samt fönster som lämnas vidöppna och ljuger en rakt i ansiktet. Med tanke på hur många städfirmor det finns och att merparten av dessa är måna om sina kunder och att deras personal gör ett bra arbete och har respekt för att de faktiskt arbetar i andras hem, avråder vi starkt från Moppen och Hinken.

Jörgen T
Skrev om Moppen och Hinken AB

Hemstädning var 14:e dag som utförts till vår belåtenhet. Trevliga anställda.

Ola G
Skrev om Moppen och Hinken AB

Ägaren som är mycket serviceminded ställer alltid upp och löser situationen när det kniper med kort varsel och är hittills mycket nöjd med städresultatet överlag. Nyttjat tjänsten i ett par år nu såväl i en större lägenhet om 170kvm i city som i nuvarande, inte helt lättstädade, huset i Vellinge. Rekommenderas varmt! :-)

Maria N
Skrev om Moppen och Hinken AB

Fått hjälp med städtjänster. Bra bemötande och service, men ibland inget bekräftelsemail när man bett om en viss avvikelse från den vanliga tjänsten. Ofta det lilla extra gjort, som att sätta på diskmaskinen och bädda sängar. Dock ibland glömt städa vissa vrår.

Anna M
Skrev om Moppen och Hinken AB

Vi är mycket nöjda med Moppen och hinken. De städar hemma hos oss och de gör det ordenltigt.

Helena P
Skrev om Moppen och Hinken AB

Moppen & Hinken är otroligt serviceminded och alltid väldigt trevliga och tillmötesgående. Det är rent och fräscht när man kommer hem efter jobb och möts av doften av rent redan när man stiger in.

Henrik H
Skrev om Moppen och Hinken AB

Bara bra upplevelse. Bra förstabemötande och planering av städ i hus. Första gången var en riktigt omvandling av huset sen dess så kör vi städ varannan vecka med bra resultat varje gång.

Romualda N
Skrev om Moppen och Hinken AB

Nöjd från början med bemötandet.punktlighet.effektivitet.Städning av badrum,matsal och vardagsrum funkar bra.Just nu har jag renovering så man kan inte fixa allt perfekt.Bra val och prisvärt.

Susanna B
Skrev om Moppen och Hinken AB

Seriösa och professionella. Snabba svar vid kontakt. Jag har hjälp med hemstädning och gillar det faktum att det är fasta priser som baseras på antalet kvm som ska städas. Noggranna och trevliga städare som gör sitt yttersta. Jag behöver inte längre gå och efterstäda, vilket jag har fått göra med ett antal andra företag.

Bengt N
Skrev om Moppen och Hinken AB

Ni gör ett bra jobb. I bland önskar vi att det inte "pustas" så mycket om vi ber dem att göra på ett annat sätt med städningen.

Teresia J

Gott. Bara bra Vi trivs bra med dem Flexibla

Johan M
Skrev om Moppen och Hinken AB

Moppen och Hinken levererar en bra tjänst och utför städningen mycket bra. Vi är mycket nöjda.

Linda K
Skrev om Moppen och Hinken AB

Om ni vill ha ett rent hem gjort av professionella städare ska ni anlita Moppen och Hinken. Deras städare är noggranna, trevliga och lyhörda för ens önskemål. Mikael är lättillgänglig och återkopplar efter städningen med en. Han visar ett genuint intresse att man ska bli nöjd. Rekommenderar dem varmt och kommer fortsättningsvis även att anlita dem.

Helene S
Skrev om Moppen och Hinken AB

Vi har städning 4 timmar i veckan och vi rekommenderar verkligen Moppen & Hinken. De kommer alltid, är flexibla om vi behöver byta tid, prisvärda och framförallt så blir det rent!

Karen M
Skrev om Moppen och Hinken AB

De har varit bra från första mötet. Får städhjälp 2 gånger i månaden och är mycket nöjd. Ordning och reda med både tider och städ.

?
Skrev om Moppen och Hinken AB

Köper städning av min bostad 1-2 ggr/månad. Upplever att företaget utvecklats positivt och fått en fastare struktur och återkommande personal. Trevligt bemötande från alla.

Robin H
Skrev om Moppen och Hinken AB

Mycket nöjda med Moppen & Hinken, allt från första besök till återkommande städning och kommunikation.

Fredrik H
Skrev om Moppen och Hinken AB

Duktiga och noggranna, flexibla med tider, lyhörda mot kritik

Gunilla P
Skrev om Moppen och Hinken AB

Jag har varit mycket nöjd med städningen och kan mycket väl rekommendera dem till andra.

Krister H
Skrev om Moppen och Hinken AB

Har köpt städtjänster. Generellt trevligt bemötande. En del skador på bl.a. spis och dammsugare som de inte ville ta på sig. Strulade en del med inbokade tider, kom inte i tid, ändrade tider. Även en del fakturor blev fel och fick korrigeras. Vi anlitar inte dem längre

Annika R
Skrev om Moppen och Hinken AB

Flexibla, tillmötesgående och städar riktigt bra. Rekommenderas varmt.