Rekommenderat företag 2016 - Napraform

Napraform

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna — Visa karta

Napraforms mål är att förbättra ditt biomekanska tillstånd. Vi vill optimera din rörlighet i lederna och muskulära flexibilitet. För att kunna uppnå ökad ledrörlighet använder vi specifika justeringstekniker som vi har lärt oss genom att många år av studier och olika praktiker. En av våra viktigaste punkter under behandlingen är att ge dig instruktioner i hur man kan förbättra sitt rehabiliteringsresultat. Hemläxorna som vi kallar dom inkluderar stretching, massage, akupressur samt specifika träningsövningar. Vii brinner för att ge dig bästa möjliga behandlingsresultat och hjälpa dig att påskynda ditt tillfrisknande. Därmed ger vi dig en möjlighet att på kortast möjliga tid uppnå din optimala biomekaniska status. Vi vill att du ska kunna leva ett aktivt och smärtfritt liv!

Läs vad 80 kunder tycker om Napraform

• Tobias P
    Tobias P skrev om Napraform
    Bra bemötande, kompetenta, trevlig miljö
  • Christina L
    Christina L skrev om Napraform
    Bemötandet är mycket positivt. Jag blir uppriktigt lyssnad på. Mina besvär tas på allvar. De tar reda på vilken medicin jag äter för att veta om det påverkar behandlingen. Jag får råd om att uppsöka läkare om det visar sig att skadan behöver röntgas. De behandlingar jag har fått har i viss mån varit i min hjärna obehaglig. Och det är bara min rädsla. har det visat sig.
    Jag har alltid fått adekvat hjälp av Napraform. Jag har alltid gått från behandlingen med ett leende på mina läppar, eftersom jag i princip direkt blivit smärtfri.
    Jag rekommenderar stark Napraform, eftersom jag har många års erfarenhet av andra naprapater.
    Dessutom rekommenderar jag deras fantastiska massage av hela kroppen. Den är bara så bra! Kroppen och knoppen mår utmärkt och blir avslappnad efter en sådan behandling.
    Christina Lundström
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Napraform
    Jag fick all den hjälp jag behövde av Nidal för att bli frisk i min axel. Rekommenderar varmt Napraform!
  • Anders N
    Anders N skrev om Napraform
    Har fungerat utmärkt. Alltid snabb hjälp vid akuta situationer. Allmänt trevligt bemötande och goda råd.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Napraform
    Mycket gott bemötande.
    Har köpt naprapat behandling inklusive behandling med nålar för ländryggsproblem.
    Sammanfattningsvis så har jag fått bra hjälp och kommer att fortsätta att boka behandling vid behov.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Napraform
    Napraform har hjälpt mig fantastiskt bra, både när jag haft ont i en höft och i axeln. På bara några behandlingar har jag blivit helt bra och har kunnat börja träna igen. De är väldigt seriösa och tar reda på ordentligt vad för symtom jag har innan de påbörjar en behandling. Det bästa är att de lyssnar och frågar och har förståelse om man exempelvis inte gillar nålar. Kan varmt rekommendera Napraform.
  • Carina P
    Carina P skrev om Napraform
    Nack och ryggproblem so mjag fått mycket god hjälp med under alla år- min kontakt är Nidal.
  • Eija R
    Eija R skrev om Napraform
    För min del var behandlingen för smärtsam för att kunna fortsätta. Vederbörande är tydligen mest koncentrerad på kropsbyggare som tål den typen av behandlingar. Jag gick vidare till en annan som passade mig bättre. Hårda tag gör inte mig frisk, det chockar bara kroppen och tär på tilliten inför nästa besök.
  • Gustavo T
    Gustavo T skrev om Napraform
    Fantanstikt duktiga naprapater!!jag känner supernöjd med deras kompetens!!
  • Sunniva S
    Sunniva S skrev om Napraform
    Har varje gång blivit frisk och kvitt migrän och ryggont. Stort tack!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Napraform
    JAg har fått dry needling för muskelvärk och krampande muskler vilket har varit mycket gott resultat
  • Nicole W
    Nicole W skrev om Napraform
    Kompetent och trevlig personal, alltid hjälpsamma och man får den hjälp man behöver!
    Jag har fått hjälp med min rygg, höft/ljumske.
    Jag har haft ångest inför mina besök, men efter varje gång känns det bra och jag mår nu mycket bättre.
    Får bästa betyg!
  • Pär N
    Pär N skrev om Napraform
    Kund sedan länge med återkommande ryggproblem.....Inte Napraforms fel att jag återkommer....
    Alltid trevligt och bra. Har alltid fått snabb och effektiv hjälp.
  • Ernst W
    Ernst W skrev om Napraform
    Mycket bra, kunnigt och trevligt bemötande i världsklass.
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Napraform
    Det var ett trevligt bemötande och mitt ryggonda blev bättre och idag är det bra.
  • Carina L
    Carina L skrev om Napraform
    Alltid bra bemötande. Litar på dem till fullo.
  • Elin N
    Elin N skrev om Napraform
    Sedan mitt första besök hos Mimmi på Napraform har jag varit nöjd. Jag känner mig trygg under behandlingarna av mitt stela höftparti och min spänningshuvudvärk. Jag bokar med glädje in förebyggande besök för att hålla kroppen nöjd!
  • Michael S
    Michael S skrev om Napraform
    Förutom en utmärkt behandling.
    Alltid tillgängligt.
    Alltid ett bra bemötande.
    Överväger aldrig att kontakta någon annan.
    Alltid nöjd!
    Michael Sterner
  • Nicklas Sivander S
    Nicklas Sivander S skrev om Napraform
    Jag är mycket nöjd med Napraform med ett bra och professionellt bemötande och behandlingen hjälper.
  • Oona V
    Oona V skrev om Napraform
    Bra bemötande och bra hjälp! Trevlig personal.
  • Srdjan N
    Srdjan N skrev om Napraform
    bästa naprapaten alltdå, rekommenderar verkligen att gå till denna naprapaten hur jävla bra som helst. lite för dyrt dock för min del.
  • Olle M
    Olle M skrev om Napraform
    Få besök, intensiv behandling som verkligen ger resultat. Supernöjd!!!
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Napraform
    Otroligt trevligt bemötande, kunnig personal. Man känner sig trygg.
  • Dag M
    Dag M skrev om Napraform
    Jätte fint bemötande, snabbt att få en tid och hög service grad.
  • Christine I
    Christine I skrev om Napraform
    Ett trevligt bemötande med alla som jobbar på Napraform och otroligt kunnig på olika skador. Min rygg spökar ibland av olika skäl och Nidal har lyckats varje gång fått ordning på den. Man behöver bara 1-2 gånger och inte flertal gånger som många andra vill sälja in.
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Napraform
    Känner mig trygg under behandlingen. Har blivit återställd varje gång jag varit på behandling
  • Philip I
    Philip I skrev om Napraform
    Proffesionellt trevligt bemötande. Personligt och tryggt.
  • Adri L
    Adri L skrev om Napraform
    Bemötandet är suveränt bra, man känner det finns expertis, och också verklig omsorg om att man skulle fä all den hjälp man behöver. På grund av medfött besvär, har jag sökt hjälp från många (är 86 år) så har mycket att jämföra med när jag sätter märket vid 5. Jag har inte behövt köpa något, men en eller två behandlingar håller i ganska många månader. Jag är helt nöjd! Tack för att ni skänker hjälp till Barncancerfonden!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Napraform
    Proffsigt bemötande och behandling!! Utfall absolut klart bättre än mina förväntningar!
  • Eva K
    Eva K skrev om Napraform
    Behandlingen gör ibland fruktansvärt ont, men resultatet är fantastiskt
    Tur att ni finns. 👍🏼😊
    Ni som säger att ni inte vågar, tänk på att smärtan hos
    naprapater är kort,men den ni har i t ex rygg el axel
    kan hålla i sig länge.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Napraform
    Utmärkt bemötande och proffsig personal.
    Fått hjälp med diverse krämpor.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Napraform
    Mimmi hjälpte mig att fixa mina spända och stela muskler så att värken i rygg, axlar och leder avtog. Toppen! Kan verkligen rekommendera.
  • Erik L
    Erik L skrev om Napraform
    Känslan av att bli proffesionellt emottagen. Pricksäker behandling.
  • Paul K
    Paul K skrev om Napraform
    Mycket kompetent och hjälpsam personal.
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Napraform
    Alltid ett trevligt mottagande, positivitet och lugn (även när jag som patient inte är lugn...). Högkvalitativ behandling med bra och snabba resultat. Lyssnar på patienten vilket är guld värt när man har ont och mår dåligt. Aldrig blivit besviken och rekommenderar ständigt vänner att gå hit. Finns ingen bättre!
  • Liz J
    Liz J skrev om Napraform
    Väldigt trevligt bemötande från första gången.Jag har fått hjälp mot huvudvärk,yrsel mm.
    Den bästa behandlingen hos någon naprapat jag varit hos.Har besökt flera för mina besvär.
  • Margaretha K
    Margaretha K skrev om Napraform
    Mycket positivt och trevligt bemötande. Stor förståelse för det jag ville ha hjälp med. Upplevde en stor kunskap om kroppens muskler och leder. Jag fick en mycket bra behandling och kunde röra mig på ett annat sätt efter ett par gångers besök.
  • Andréa G
    Andréa G skrev om Napraform
    Alltid en bra upplevelse. Mimmi är väldigt kunnig och professionell.
    Alltid glad, trevlig och vänlig. Hon är den bästa där ute!

Lokalerna är fräscha, ljusa och rena!
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Napraform
    Varit nöjd kund med kiropraktik/naprapati under flera decennier
  • Caj L
    Caj L skrev om Napraform
    Kan verkligen rekommendera napraform då dom hjälpt mig med mina rygg och axel problem. Kunnig personal och lätt och smidigt att boka tider.
  • Bülent K
    Bülent K skrev om Napraform
    Jag tyckte det var jätte bra.
    Något jag behövde.
    Rekommenderar alla som har problem med ryggen och muskler i olika delar av kroppen men inte dem som har allvarliga problem vilket är bäst för dem att söka en läkare.
  • Hans L
    Hans L skrev om Napraform
    En fantastisk hjälp att hålla kroppen i ordning
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Napraform
    Har behandlats av Nidal Ahad i över 10 års tid och är mycket nöjd! Så är även vänner och kollegor som jag har rekommenderat honom till.
  • Daniel I
    Daniel I skrev om Napraform
    Har "bara" gått hos mimmi men, efter att ha provat allt, är det det bästa beslut jag tagit.
    Väldigt trevlig och framförallt kompetent. Efter att ha haft ont i ryggen i 7 år är jag smärtfri sen över ett år tillbaka. Jag är evigt tacksam
  • Lilian F
    Lilian F skrev om Napraform
    jag har alltid fått bra bemötande och bra service, hjälp från Napraform
  • Finn G
    Finn G skrev om Napraform
    Med Mimmis hårda nypor och vassa nålar har min rygg blivit riktigt bra. Detta efter tre behandlingar. Nu gäller det att följa hennes råd att regelbundet utföra de rörelser vi pratat om.
  • Curt F
    Curt F skrev om Napraform
    Man är alltid välkommen till Napraform och går därifrån med mindre eller inga besvär som man sökte sig dit för
  • Joel S
    Joel S skrev om Napraform
    Med ett enastående trevligt bemötande, hög kunnighet och förståelse, löste Mimmi Linder så min värk i nacken försvann. Kan varmt rekommendera Napraform! Joel Sverneborn
  • John C
    John C skrev om Napraform
  • Calle F
    Calle F skrev om Napraform
    Snabb hjälp. Bra bemötande. Området som behandlades var bra. Missade att behandla ett av de onda ställena vid första besöket. Fick boka återbesök efter en dag för att ordna det = dyrt

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna