Napraform

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna — Visa karta

Napraforms mål är att förbättra ditt biomekanska tillstånd. Vi vill optimera din rörlighet i lederna och muskulära flexibilitet. För att kunna uppnå ökad ledrörlighet använder vi specifika justeringstekniker som vi har lärt oss genom att många år av studier och olika praktiker. En av våra viktigaste punkter under behandlingen är att ge dig instruktioner i hur man kan förbättra sitt rehabiliteringsresultat. Hemläxorna som vi kallar dom inkluderar stretching, massage, akupressur samt specifika träningsövningar. Vii brinner för att ge dig bästa möjliga behandlingsresultat och hjälpa dig att påskynda ditt tillfrisknande. Därmed ger vi dig en möjlighet att på kortast möjliga tid uppnå din optimala biomekaniska status. Vi vill att du ska kunna leva ett aktivt och smärtfritt liv!

Läs vad 185 kunder tycker om Napraform

• Tommy C
    Tommy C skrev om Napraform
    Professionellt på alla sätt. Att med ett lugn och förtroende överlämna sina nackkotor till någon, stark nog att vrida runt huvudet ett varv, är en tillit som bygger på trygghet och vetskapen att ingen gör det bättre och att efter mår jag så bra igen.
    Tommy
  • Anders P
    Anders P skrev om Napraform
    Ett mycket professionell bemötande från början till slut. Den naprapat man skall gå till om man har problem. Smärtsamt bra!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Napraform
    Mycket positivt. Jag har blivit mycket bättre. Naprapaten upplevs lugn, tydlig och professionell.
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Napraform
    Mottagade var bra. Bra genomgångav mitt problem samt behandlingen är mycket bra. kommer att rekommendera andra som har problem att göra ett besök.
  • Anna E
    Anna E skrev om Napraform
    Mycket bra bemötande. Nadal är inlyssnande och en väldigt duktig naprapat! Kom dit med långdragna besvär med en axel och som idag efter två behandlingar är i princip smärtfri!
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Napraform
    Väldigt kunnig och professionell naprapat!
    Rekommenderas starkt!
    Jag har haft problem med min svanskota i flera år och det rättade Nidal till på endast några få behandlingar.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Napraform
    Mkt bra bemötande, sett över rygg och blivit knäckt. seriöst.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Napraform
    Räddaren i nöden!
  • Päivi M
    Päivi M skrev om Napraform
    Fick ett jättetrevligt bemötande och de kunde hjälpa mig att bli av med en låsning i höger axelparti. Kommer gå tillbaka om ryggen bråkar igen.
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Napraform
    Har ingen åsikt om företaget. Använde 25 st tabletter sommaren 2016!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Napraform
    Mycket nöjd! Jag hade ont i en muskel i ryggen vilket upphörde efter ett par behandlingar. Ett mycket proffesionellt samt trevligt bemötande.
  • Martin R
    Martin R skrev om Napraform
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande av Nidal. Jag upplever honom som extremt kunnig, lyssnar in på ens berättelse med stor analytisk förmåga och försöker se till grundorsaken för ens problem istället för att endast behandla de symtom som de ger upphov till. Ger mina varmaste rekommendationer!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Napraform
    proffsigt och väl bemött. kunskap och service på toppnivå.
  • Tony S
    Tony S skrev om Napraform
    Har haft ryggbesvär i många år med anledning av ett gammalt diskbråck. Har därför behandlats hos mestadels olika kiropraktorer i flera år. När jag fick lite mer akuta problem så hade inte kiropraktorn tid så då blev jag rekommenderad Nidal på Napraform.
    Nidal lyckades få bukt med problemet som i detta fall var någon form av värre ryggskott. Det kändes bättre redan efter första besöket, men efter andra så var det en klar förbättring. Han använde även nålar vilket var bra i akutskedet. Jag kommer att fortsätta gå till Nidal och aldrig mer besök kiropraktorn.
  • Sofia Oddsdotter L
    Sofia Oddsdotter L skrev om Napraform
    Det finns alltid en tid att få samt att de ger ett trevligt bemötande. Har blivit hjälpt med min onda rygg ett flertal tillfällen av kunnig naprapat.
  • Robban F
    Robban F skrev om Napraform
    Jag har under tio års tid besökt mängder av naprapater då jag har haft problem med diskbråck.
    Nidal har hjälpt mig med övningar samt korrigeringar i rygg och axlar såpass att jag idag är helt symptomfri!
    Jag kan varmt rekommendera honom :)
  • Linus L
    Linus L skrev om Napraform
    Väldigt bra. Fick bedömning av min handled
  • Maj-britt A
    Maj-britt A skrev om Napraform
    Snabbt, effektivt och välförande. Det blev så mycket bättre.
  • Jan A
    Jan A skrev om Napraform
    Lätt att boka, bra bemötande. Nidal löste mina långtgående besvär som tidigare naprapater eller sjukgymnaster inte kunnat lösa. Kan med glädje rekommendera Napraform.
    //Jan
  • Manne K
    Manne K skrev om Napraform
    Bra bemötande och kunnig naprapat som visste vad han gjorde. Räddade min semester tack vare Nidals insats med en nackspärr som spökade timmarna innan semestern! Tack återigen!
  • Jan N
    Jan N skrev om Napraform
    Bra bemötande och proffsigt utförd behandling.
  • Anna D
    Anna D skrev om Napraform
    Manipulation Delux. Proffs på leder. Rekommenderas varmt.
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Napraform
    Jag har fått ett oroligt bra bemötande från dag 1. Jag hade svåra problem med min höft och hade haft de något år, jag hade varit hos flera olika naprapater, läkare, sjukgymnaster m.m. men ingen kunde hjälpa mig.

När jag kom till Nidal så räckte det med att han klämde och kände lite och han visste då direkt vad problemet var och hur vi skulle lösa det. Jag hade hört den frasen många gånger tidigare men efter att jag haft mitt första besök hos Nidal så kände jag att det var annorlunda, han hade träffat rätt.

Jag fick hjälp genom att han knäckte och använde nålar. Idag är min höft återställd och jag kan jobba utan att ha ont. Jag jobbar som polis och har haft problem med att ha vårt tunga utrustningsbälte på höfterna.

Jag hade aldrig förväntat mig att min höft skulle bli bra efter alla gånger som jag blivit lovad att NU skulle de minsann bli bättre.
    Men det blev det och jag är så tacksam!

Jag bor i Eskilstuna men åker ändå upp till Stockholm för att gå hos Nidal. Jag litar inte på att någon annan kan hjälpa mig som han har gjort och fortfarande gör.
  • Maria A
    Maria A skrev om Napraform
    Kanonbra, bra service, lätt att få tider och Nidal är bästa naprapaten.
  • Christian F
    Christian F skrev om Napraform
    Tuffa tag med bra resultat!
    Första som verkligen hjälper!
  • Michael A
    Michael A skrev om Napraform
    Alltid bra bemötande. Eftersom man kommer dit och har smärtproblem är det viktigt att man känner sig trygg. Både jag och min fru har behandlats för ryggproblem och känner att Napraform levererar kunskap på ett fantastiskt sätt. Tyvärr ej anslutna till försäkringskassan så det blir ganska dyrt! Hade jag kunnat utnyttja min TryggHansa försäkring så skulle jag gå dit oftare.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Napraform
    Bra bemötande nör jag kom ditt fixade till ryggen och behövde inte något återbesök
  • Jardar T
    Jardar T skrev om Napraform
    Trevligt bemötande av duktig och lugn terapeut som skapade bra förtroende. Jag har haft ont i flera år och kände förbättring efter bara en behandling.
  • Björn H
    Björn H skrev om Napraform
    Mycket bra. Ska gå igen i förebyggande....
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Napraform
    Fantastisk kunskap och yrkeskunnande. Otroligt tillmötesgående och hjälpsamma.
    10 av 10 !
  • Annika S
    Annika S skrev om Napraform
    Jag är otroligt nöjd med Napraform och Nidal Awad. Bra hemsida där jag kunde boka min första tid själv och professionellt bemötande från första besöket. Nidal är mycket kompetent och kunnig inom sitt område. Jag har sökt hjälp för nack- och axelbesvär som har plågat mig i 20 års tid. Redan efter första behandlingen kände jag skillnad och efter 8 månader hos Nidal är jag i princip frisk. Nu är det upp till mig hur bra jag vill må eftersom jag fått alla verktyg och tips från Nidal som jag behöver för att slippa värk. Jag rekommenderar verkligen alla att ta kontakt med Napraform om du behöver hjälp. Min upplevelse av Napraform är över min förväntan.
  • Helene K
    Helene K skrev om Napraform
    Från början blev jag väldigt professionellt bemött och upplevde att man tydligt förstod mina problem. Det var oerhört tillfredsställande att kunna lämna Napraform, i princip smärtfri. Jag har inga problem att rekommendera Napraform om jag får höra att någon behöver hjälp.
  • Monica S
    Monica S skrev om Napraform
    Nidal är Sveriges bästa naprapat!
  • Michael K
    Michael K skrev om Napraform
    Låsning i bröstryggen som blev avhjälpt med 2 behandlingar och råd och tips på hur man kan undvika detta i framtiden.
    Bra bemötande och upplevelse
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Napraform
    Professionella, kunniga, bra rådgivare, hjälper kroppen att må bättre!
  • Fikret K
    Fikret K skrev om Napraform
    Man känner sig helt säker, oavsett vad som skall behandlas. Stor kunskap, kunnighet och gedigen erfarenhet som strålar behandlingar.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Napraform
    Fick hjälp med spända muskler och smärta. Första gången behandling har hjälpt efter att ha varit till olika personer/proffessioner tidigare.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Napraform
    Mimmi är väldigt duktig, och trevlig.
  • Margateha S
    Margateha S skrev om Napraform
    Mycket profesionella naprapatbehandlare. Man är i trygga händer
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Napraform
    Mycket nöjd med bemötande och behandling från start till nu. Stor möjlighet att få en passande tid inom rimlig tid. Rekommenderas verkligen!
  • Gregory M
    Gregory M skrev om Napraform
    Bra bemötande från första sekunder. Rekommenderar stark.
  • Eva P
    Eva P skrev om Napraform
    Trevlig och kunnig i sitt yrkesutövande. Snabb tid. Återkommer gärna om så behövs
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Napraform
    Mycket professionella!! Hel nöjd!!!!!!!!!!!!!!
  • Sokrates T
    Sokrates T skrev om Napraform
    Mycket positiv bemötandet. Behandling hos Nidal.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Napraform
    Trevligt och professionellt bemötande av naprapat Mimmi Linder. Jag har fått behandling för diverse smärta/stelhet i kroppen.
  • Frida H
    Frida H skrev om Napraform
    proffsiga, trevliga, haft behov av chiropraktor från och till,
  • Per Torkel K
    Per Torkel K skrev om Napraform
    Både hos Mimmi och Nidal känner man sig trygg i deras teknik, kunskap och styrka. Båda håller kurser på Naprapathögskolan. Dom fixar problemen och bokar bara återbesök om det behövs.
  • Emmely C
    Emmely C skrev om Napraform
    Bra bemötande och bra effekt på behandlingen.
  • Manne K
    Manne K skrev om Napraform
    Jag är supernöjd med den professionella behandling jag fått .
    Jag rekommenderar Linda varmt!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Napraform
    Har varit där många gånger genom åren och fått mycket bra hjälp med diverse skador och åkommor. Rekommenderar alltid Napraform till alla jag känner (och inte känner)!

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna