Napraform

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna — Visa karta

Napraforms mål är att förbättra ditt biomekanska tillstånd. Vi vill optimera din rörlighet i lederna och muskulära flexibilitet. För att kunna uppnå ökad ledrörlighet använder vi specifika justeringstekniker som vi har lärt oss genom att många år av studier och olika praktiker. En av våra viktigaste punkter under behandlingen är att ge dig instruktioner i hur man kan förbättra sitt rehabiliteringsresultat. Hemläxorna som vi kallar dom inkluderar stretching, massage, akupressur samt specifika träningsövningar. Vii brinner för att ge dig bästa möjliga behandlingsresultat och hjälpa dig att påskynda ditt tillfrisknande. Därmed ger vi dig en möjlighet att på kortast möjliga tid uppnå din optimala biomekaniska status. Vi vill att du ska kunna leva ett aktivt och smärtfritt liv!

Läs vad 202 kunder tycker om Napraform

• Marianne W
    Marianne W skrev om Napraform
    Toppen! Gå dit med ont utan att veta vad som är fel. Få svar på vad, få behandling och goda råd för egen-hjälp och nu är allt helt OK! Kan det vara bättre??? Läs mer
  • Richard A
    Richard A skrev om Napraform
    Nidal är toppen och väldigt proffesionell i sitt bemötande. Otroligt kunnig och inger förtroende med en gång. Jag har fått hjälp med mobilisering av höger axel, bröstben samt ryggkotpelaren. Även dryneedling på utvalda delar av muskulatur i rörelseapparaten där jag har problem. Från min sida klickade det direkt och jag är övertygad om att jag tar mig tillbaka till god hälsa genom kontakten med Napraform. Jag rekommenderar starkt Nidal och företaget!

Vänligen
    Richard Andersson Läs mer
  • Kjersti G
    Kjersti G skrev om Napraform
    Fick tid snabbt. Blev bra hjälpt med muskelbristning. Dyrt. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Napraform
    Vänligt och proffsigt. Känns som man är i goda händer och så tacksam för att mina besvär har minskat. Äntligen hittat en behandlare som jag kommer fortsätta gå till kontinuerligt genom livet. Bäst! Läs mer
  • Iselin B
    Iselin B skrev om Napraform
    Bra bemötande på kliniken. Fick hjälp med mitt besvär. Läs mer
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Napraform
    Fick hjälp med en befarad diskbuktning i ländryggen vid ett antal tillfällen. Något som senare via en MR-kamera undersökning visade sig vara ett diskbråck som ledde till en operation.
    Intrycket var bra och mkt kompetent personal som var lyhörd och utförde varierade behandlingar för att försöka hjälpa mig med mitt problem. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Napraform
    Jag tycker att Nidal är skicklig om man t.ex. har en låsning i ländryggen som jag hade. Tycker dock att han är i dyraste laget. Hittade inte några uppgifter om priset på hemsidan när jag skulle boka min första tid hos honom, vilket jag letade efter i ca 15 min innan jag gav upp. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Napraform
    Mycket proffsigt och bra bemötande. Kände mig trygg trots hård behandling.
    Fick tid inom rimlig tid. Tyvärr ej hjälpt av behandlingen denna gång. Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Napraform
    Jag sökte hjälp för akuta ländryggsproblem. Husläkaren hade inget att erbjuda förutom värktabletter som inte hjälpte. En vän rekommenderade naprapaten. Fick tid inom några dagar och hade gjort 3 behandlingar inom en 4 veckors period. Det känns bra i ländryggen nu! Tryggt att veta att man kan få hjälp om det behövs igen! Läs mer
  • Lisbeth Römer J
    Lisbeth Römer J skrev om Napraform
    Mycket positivt. Jag har blivit mycket bättre i min arm efter två behandlingar med knäckning och nålar. Naprapaten upplevs lugn, tydlig och professionell. Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om Napraform
    SUVERÄN NAPRAPAT!
    Har anlitat Napraform flera gånger med besvär i rygg och höft bl.a.. Har fått effektiv, snabb och ibland brutal hjälp!
    LYHÖRD, KUNNIG och EFFEKTIV! Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Napraform
    Naprapati av Nidal Awad. Alltid trevlig o proffsig.
    Tycker dock att det blivit dyrt. Läs mer
  • Rasmus V
    Rasmus V skrev om Napraform
    Min upplevelse som patient var inte alls tillfredställande. Efter två besök valde jag att gå till någon annan vilket var rätt rätt beslut.

De två besöken varade i 15 min resp. 20 min.. det var en kort beskrivning av ens problem/skada, följt av lite manipulation. Blev bra för stunden men sedan lika ont som vanligt. Nästa besök, samma sak men med kommentaren att jag måste ha minst tre besök till för att uppnå resultat. Prislappen på ett besök var 900 kr. Men besöken var snabba och fåordiga och man kände sig inte mer förstående till sin reda ovisa skada. Fick inte häller några tips på förebyggande träning för förebygga skadan på lång sikt.

När jag sedan böt klinik så fick jag en annan typ av behandling och en lång pedagogisk förklaring till mitt uppkomna problem och även hemskickat ett träningsprogram som jag skulle följa för att bygga upp min bål och förebygga en liknande skada. Efter 5 veckor böt han ut övningar till nya. Prislappen för detta besök var 600kr. Mycket mer prisvärt med tanke på den tid han la på sin pasient och det arbete han la ner, en större påtaglig passion för sitt arbete. (Idrottsskadecenter Uppsala) Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Napraform
    Ett enträget löparknä som inte försvann med andra behandlingar (foamroller, styrkeövningar, strech, massage m.m.) förbättrades så snabbt att jag efter två (inte jättesköna) behandlingar med dry needling hos Napraform kunde börja jogga lite längre pass utan känningar i knät. Mycket nöjd. Läs mer
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Napraform
    Har under en längre tid dragits med ryggsmärtor från dåligt utförda lyft och har provat ett flertal massörer, kiropraktorer och ett par naprapater sedan tidigare men smärtorna kom alltid tillbaka efter någon vecka

Jag vände mig då till naparaform efter en rekommendation och har sedan dess varit närapå fri från tidigare problem.

Jag fick tidigt en behandlingsplan och det var inte fråga om några två gånger i veckan under ett halvår där jag får göra det mesta jobbet med övningar hemma. Upplägget var absolut gjort för att fixa mina fel inte tömma mitt bankkonto.

Har ännu inte genomfört hela behandlingsplanen och kan inte säga om felet är borta men det verkar lovande då jag inte besvärats av smärtorna de senaste fem veckorna. Läs mer
  • Deirdre D
    Deirdre D skrev om Napraform
    The best back-crackers in town! Läs mer
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Napraform
    Proffessionellt mottagande, otroligt kunnande och skicklighet i behandlingar. Inger stor trygghet i behandlingssituationer. Har rekommenderat många att vända sig till Napraform och kommer fortsätta göra så. Läs mer
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Napraform
    Professionellt på alla sätt. Att med ett lugn och förtroende överlämna sina nackkotor till någon, stark nog att vrida runt huvudet ett varv, är en tillit som bygger på trygghet och vetskapen att ingen gör det bättre och att efter mår jag så bra igen.
    Tommy Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Napraform
    Ett mycket professionell bemötande från början till slut. Den naprapat man skall gå till om man har problem. Smärtsamt bra! Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Napraform
    Mycket positivt. Jag har blivit mycket bättre. Naprapaten upplevs lugn, tydlig och professionell. Läs mer
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om Napraform
    Mottagade var bra. Bra genomgångav mitt problem samt behandlingen är mycket bra. kommer att rekommendera andra som har problem att göra ett besök. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Napraform
    Mycket bra bemötande. Nadal är inlyssnande och en väldigt duktig naprapat! Kom dit med långdragna besvär med en axel och som idag efter två behandlingar är i princip smärtfri! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Napraform
    Väldigt kunnig och professionell naprapat!
    Rekommenderas starkt!
    Jag har haft problem med min svanskota i flera år och det rättade Nidal till på endast några få behandlingar. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Napraform
    Mkt bra bemötande, sett över rygg och blivit knäckt. seriöst. Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Napraform
    Räddaren i nöden! Läs mer
  • Päivi M
    Päivi M skrev om Napraform
    Fick ett jättetrevligt bemötande och de kunde hjälpa mig att bli av med en låsning i höger axelparti. Kommer gå tillbaka om ryggen bråkar igen. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Napraform
    Har ingen åsikt om företaget. Använde 25 st tabletter sommaren 2016! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Napraform
    Mycket nöjd! Jag hade ont i en muskel i ryggen vilket upphörde efter ett par behandlingar. Ett mycket proffesionellt samt trevligt bemötande. Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Napraform
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande av Nidal. Jag upplever honom som extremt kunnig, lyssnar in på ens berättelse med stor analytisk förmåga och försöker se till grundorsaken för ens problem istället för att endast behandla de symtom som de ger upphov till. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Napraform
    proffsigt och väl bemött. kunskap och service på toppnivå. Läs mer
  • Tony S
    Tony S skrev om Napraform
    Har haft ryggbesvär i många år med anledning av ett gammalt diskbråck. Har därför behandlats hos mestadels olika kiropraktorer i flera år. När jag fick lite mer akuta problem så hade inte kiropraktorn tid så då blev jag rekommenderad Nidal på Napraform.
    Nidal lyckades få bukt med problemet som i detta fall var någon form av värre ryggskott. Det kändes bättre redan efter första besöket, men efter andra så var det en klar förbättring. Han använde även nålar vilket var bra i akutskedet. Jag kommer att fortsätta gå till Nidal och aldrig mer besök kiropraktorn. Läs mer
  • Sofia Oddsdotter L
    Sofia Oddsdotter L skrev om Napraform
    Det finns alltid en tid att få samt att de ger ett trevligt bemötande. Har blivit hjälpt med min onda rygg ett flertal tillfällen av kunnig naprapat. Läs mer
  • Robban F
    Robban F skrev om Napraform
    Jag har under tio års tid besökt mängder av naprapater då jag har haft problem med diskbråck.
    Nidal har hjälpt mig med övningar samt korrigeringar i rygg och axlar såpass att jag idag är helt symptomfri!
    Jag kan varmt rekommendera honom :) Läs mer
  • Linus L
    Linus L skrev om Napraform
    Väldigt bra. Fick bedömning av min handled Läs mer
  • Maj-britt A
    Maj-britt A skrev om Napraform
    Snabbt, effektivt och välförande. Det blev så mycket bättre. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Napraform
    Lätt att boka, bra bemötande. Nidal löste mina långtgående besvär som tidigare naprapater eller sjukgymnaster inte kunnat lösa. Kan med glädje rekommendera Napraform.
    //Jan Läs mer
  • Manne K
    Manne K skrev om Napraform
    Bra bemötande och kunnig naprapat som visste vad han gjorde. Räddade min semester tack vare Nidals insats med en nackspärr som spökade timmarna innan semestern! Tack återigen! Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Napraform
    Bra bemötande och proffsigt utförd behandling. Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Napraform
    Manipulation Delux. Proffs på leder. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Napraform
    Jag har fått ett oroligt bra bemötande från dag 1. Jag hade svåra problem med min höft och hade haft de något år, jag hade varit hos flera olika naprapater, läkare, sjukgymnaster m.m. men ingen kunde hjälpa mig.

När jag kom till Nidal så räckte det med att han klämde och kände lite och han visste då direkt vad problemet var och hur vi skulle lösa det. Jag hade hört den frasen många gånger tidigare men efter att jag haft mitt första besök hos Nidal så kände jag att det var annorlunda, han hade träffat rätt.

Jag fick hjälp genom att han knäckte och använde nålar. Idag är min höft återställd och jag kan jobba utan att ha ont. Jag jobbar som polis och har haft problem med att ha vårt tunga utrustningsbälte på höfterna.

Jag hade aldrig förväntat mig att min höft skulle bli bra efter alla gånger som jag blivit lovad att NU skulle de minsann bli bättre.
    Men det blev det och jag är så tacksam!

Jag bor i Eskilstuna men åker ändå upp till Stockholm för att gå hos Nidal. Jag litar inte på att någon annan kan hjälpa mig som han har gjort och fortfarande gör. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Napraform
    Kanonbra, bra service, lätt att få tider och Nidal är bästa naprapaten. Läs mer
  • Christian F
    Christian F skrev om Napraform
    Tuffa tag med bra resultat!
    Första som verkligen hjälper! Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Napraform
    Alltid bra bemötande. Eftersom man kommer dit och har smärtproblem är det viktigt att man känner sig trygg. Både jag och min fru har behandlats för ryggproblem och känner att Napraform levererar kunskap på ett fantastiskt sätt. Tyvärr ej anslutna till försäkringskassan så det blir ganska dyrt! Hade jag kunnat utnyttja min TryggHansa försäkring så skulle jag gå dit oftare. Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Napraform
    Bra bemötande nör jag kom ditt fixade till ryggen och behövde inte något återbesök Läs mer
  • Jardar T
    Jardar T skrev om Napraform
    Trevligt bemötande av duktig och lugn terapeut som skapade bra förtroende. Jag har haft ont i flera år och kände förbättring efter bara en behandling. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Napraform
    Mycket bra. Ska gå igen i förebyggande.... Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Napraform
    Fantastisk kunskap och yrkeskunnande. Otroligt tillmötesgående och hjälpsamma.
    10 av 10 ! Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Napraform
    Jag är otroligt nöjd med Napraform och Nidal Awad. Bra hemsida där jag kunde boka min första tid själv och professionellt bemötande från första besöket. Nidal är mycket kompetent och kunnig inom sitt område. Jag har sökt hjälp för nack- och axelbesvär som har plågat mig i 20 års tid. Redan efter första behandlingen kände jag skillnad och efter 8 månader hos Nidal är jag i princip frisk. Nu är det upp till mig hur bra jag vill må eftersom jag fått alla verktyg och tips från Nidal som jag behöver för att slippa värk. Jag rekommenderar verkligen alla att ta kontakt med Napraform om du behöver hjälp. Min upplevelse av Napraform är över min förväntan. Läs mer
  • Helene K
    Helene K skrev om Napraform
    Från början blev jag väldigt professionellt bemött och upplevde att man tydligt förstod mina problem. Det var oerhört tillfredsställande att kunna lämna Napraform, i princip smärtfri. Jag har inga problem att rekommendera Napraform om jag får höra att någon behöver hjälp. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Napraform