Napraform

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna — Visa karta

Napraforms mål är att förbättra ditt biomekanska tillstånd. Vi vill optimera din rörlighet i lederna och muskulära flexibilitet. För att kunna uppnå ökad ledrörlighet använder vi specifika justeringstekniker som vi har lärt oss genom att många år av studier och olika praktiker. En av våra viktigaste punkter under behandlingen är att ge dig instruktioner i hur man kan förbättra sitt rehabiliteringsresultat. Hemläxorna som vi kallar dom inkluderar stretching, massage, akupressur samt specifika träningsövningar. Vii brinner för att ge dig bästa möjliga behandlingsresultat och hjälpa dig att påskynda ditt tillfrisknande. Därmed ger vi dig en möjlighet att på kortast möjliga tid uppnå din optimala biomekaniska status. Vi vill att du ska kunna leva ett aktivt och smärtfritt liv!

Läs vad 143 kunder tycker om Napraform

• Henrik A
    Henrik A skrev om Napraform
    Mycket professionella!! Hel nöjd!!!!!!!!!!!!!!
  • Sokrates T
    Sokrates T skrev om Napraform
    Mycket positiv bemötandet. Behandling hos Nidal.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Napraform
    Trevligt och professionellt bemötande av naprapat Mimmi Linder. Jag har fått behandling för diverse smärta/stelhet i kroppen.
  • Frida H
    Frida H skrev om Napraform
    proffsiga, trevliga, haft behov av chiropraktor från och till,
  • Per Torkel K
    Per Torkel K skrev om Napraform
    Både hos Mimmi och Nidal känner man sig trygg i deras teknik, kunskap och styrka. Båda håller kurser på Naprapathögskolan. Dom fixar problemen och bokar bara återbesök om det behövs.
  • Emmely C
    Emmely C skrev om Napraform
    Bra bemötande och bra effekt på behandlingen.
  • Manne K
    Manne K skrev om Napraform
    Jag är supernöjd med den professionella behandling jag fått .
    Jag rekommenderar Linda varmt!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Napraform
    Har varit där många gånger genom åren och fått mycket bra hjälp med diverse skador och åkommor. Rekommenderar alltid Napraform till alla jag känner (och inte känner)!
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om Napraform
    Om jag har problem med ryggen så är Napraform och Nidal mitt förstahandsval. Kanon! Rekommenderar verkligen!
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Napraform
    Över lag har allt vart väldigt bra, från första besöket till sist jag var där.
  • Lars N
    Lars N skrev om Napraform
    Fantastiskt service och bra bemötande samt adekvat hjälp.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Napraform
    Kommer inte ihåg detta besök. Vet inte riktigt vad det gällde så vet inte vilken kommentar jag ska skriva heller
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Napraform
    Trevligt bemötande.
    Två mycket kompetenta terapeuter.
    Snabba resultat.
    Värt värt ända öre.
  • Hamid I
    Hamid I skrev om Napraform
    Väldigt bra. Tyvärr har jag flyttat till Malmö och inte kan använda deras tjänster.
    Tack för all hjälp jag fick.
  • Anne D
    Anne D skrev om Napraform
    Fick bra behandlingar mot ryggskott.
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Napraform
    Med ett stort engagemang, service och gediget kunnande lyfter jag på hatten för Napraform.
    Inga hokus pokus grejer och bra tipps på rehabilitering.
    //Håkan
  • Annika W
    Annika W skrev om Napraform
    Superprofessionellr, sympatiskt och dessutom motiverande och pedagogiskt om kroppen. Jag har fått hjälp med svanskota, höft, rygg och ben.och besökt Napraform i olika omgångar under åren. Jag tar rekommenderar Nidal till allt och alla.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Napraform
    Ett vänligt, seriöst och proffsigt bemötande.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Napraform
    Jag har blivit behandlad av både Mimmi och Nidal. Jag tycker att båda två upplevs väldigt duktiga, helt klart bäst av de naprapater jag prövat. Rekommenderas varmt.

/Jonas
  • Malin R
    Malin R skrev om Napraform
    Jag har upprepat uppsökt naprapaten Mimmi Linder. Hon kombinerar vänlighet med professionalitet och det känns väldigt tryggt att bli behandlad av henne.
  • Larsgunnar T
    Larsgunnar T skrev om Napraform
    Proffessionellt och mänskligt bemötande och mycket kunniga inom yrket
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Napraform
    väldigt hög kompetens i kombination med väldigt trevligt bemötande och jättebra resultat!
  • Ann-charlotte (lotta) B
    Ann-charlotte (lotta) B skrev om Napraform
    Proffsigt bemötande o proffsig behandling.utan deras hjälp hade mitt tillfrisknande tagit mycket lång tid.Man blir omhändertagen av dom med trevligt bemötande o stor empati.
  • Annette D
    Annette D skrev om Napraform
    Hos Napraform får man proffsig hjälp och vänligt bemötande. Jag känner fullt förtroende för Mimmi och är tacksam för de gånger som jag har fått hjälp av henne.
  • Evan S
    Evan S skrev om Napraform
    Bra och respektfullt bemötande. Har alltid uppskattat Mimmis holistiska synsätt på sitt arbete.
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Napraform
    Trevligt och kunnigt bemötande vid problem med ryggskott.
  • Per S
    Per S skrev om Napraform
    Jag fick hjälp med en låsning i ryggen av Mimmi hon va fantastisk.
    Men nu bor jag i USA å har inte varit där på ett tag. Men när jag kommer till Sverige ska jag gå.
  • viveka b
    viveka b skrev om Napraform
    Mimmi Linder är den skickligaste naprapaten jag någonsin besökt. Mina nackbesvär, som jag haft i många år, är som bortblåsta. Tack Mimmi!
  • Johan H
    Johan H skrev om Napraform
    Nidal har hjälpt mig vid flertalet tillfällen. Bästa naprapaten!
  • Eva S
    Eva S skrev om Napraform
    Naprapatbehandling av rygg.
    Mycket kunnig och kompetent naprapat
    dessutom med trevligt bemötande.
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Napraform
    Gick till napraform efter rekommendationer och är nöjd med resultatet.
  • Dan R
    Dan R skrev om Napraform
    På rekommendation vände jag mig till Napraform när jag hade besvär med min axel. Jag hade svårt att hitta ett läge utan att känna obehag eller smärta. Diagnosen var förstadium till "Frozen Shoulder". Bemötandet var lugnt, sakligt och proffsigt. Jag märkte att den rekommendation jag fått var välgrundad. Jag fick först akut hjälp med min axel för att förbättra läget på kort sikt. Jag fick också en plan för den närmsta tidens fortsatta behandling. Även träningsprogram med lämpliga rörelser, en
    "massageboll" och kylgel ingick i behandlingen. När behandlingen avslutades hade jag åter full rörlighet i axeln. Resultatet var högt över förväntningarna. Jag har senare behandlats för min andra axel och för min rygg med liknande framgång. Intrycket av kunskaper i anatomi, allmän medicin och träningsmetodik är mycket gott och patientbemötandet högst föredömligt. Napraform är en klinik jag gärna rekommenderar.
  • Anna B
    Anna B skrev om Napraform
    Väldigt trevlig och kunnig naprapat! Mycket nöjd med bemötandet och resultatet.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Napraform
    Mycket bra mottagande, mycket proffsig är du Mimmi. Det är säkert de andra också.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Napraform
    Snabb hjälp vid behov. Behandlingar som löser problemen och tips på träningsövningar. Väljer ingen annan naprapat än Mimmi.
  • Lars S
    Lars S skrev om Napraform
    Synnerligen kunnig och trevlig personal.
    Har fått hjälp av både Nidal och Mimmi och kan verkligen rekommendera dem
  • Annika N
    Annika N skrev om Napraform
    Har fått fantastik hjälp med framförallt bråkig nacke under många år. Alltid trevligt bemötande.
  • Mona Ö
    Mona Ö skrev om Napraform
    Jag har varit på Napraform ett flertal gånger och alltid blivit bra bemött, peppad och fått proffsig och effektiv hjälp. Har rekommenderat dem till många vänner och de verkar ha samma uppfattning som jag
  • Dagmar W
    Dagmar W skrev om Napraform
    Hjälpte snabbt och inga biverkningar som jag la märke till
  • Marie L
    Marie L skrev om Napraform
    Duktiga och proffsiga! Bra bemötande och kunniga. Fick väldigt bra hjälp av Nidal! Rekommenderas!
  • Pia Z
    Pia Z skrev om Napraform
    Mycket bra bemötande från start , och fortfarande. Vänliga och tillmötesgående
    Har fått hjälp med nacke och rygg
    Stort kunnande gällande hela kroppen
    Bra helhetssyn
    Rekommenderar !
  • Göran A
    Göran A skrev om Napraform
    Duktiga och kunniga medarbetare med en professionell hantering.
  • Nomie H
    Nomie H skrev om Napraform
    Jag har blivit bra bemött, fått bra info.och förklaringar,kort sagt svar på frågor som jag har haft. Jag har sökt för smärta i armar, nacke, höfter,rygg o ben.Det har hjälpt mej mkt. Det har smärtat i bland men det har det varit värt!
  • Camila F
    Camila F skrev om Napraform
    Naprapat besöket var trevligt och informativt samt att det hjälpte mot mitt ryggont. Men då jag inte bor lika nära som förut så går jag inte kvar.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Napraform
    Bra kundbemötande, Väldig god kunskap. Fått hjälp med både rygg/nacke, tennisarmbåge samt muskelmassage.
  • Leif L
    Leif L skrev om Napraform
    Sökde för ont i ryggen när jag joggade fick mycket bra behandling
    Fick ett mycket bra bemötande
    Är mycket nöjd
    Mvh Leif Lindell
  • Kajsa F
    Kajsa F skrev om Napraform
    Långvarig kund. Alltid perfekt behandling och bemötande.
  • Nils S
    Nils S skrev om Napraform
    Jag är mycket nöjd med behandlingarna jag har fått genom Napraform. Jag har nog varit kund hos er i nästa 20 år.
    Så det har blivit ett antal gånger.
    Och rekommenderar alltid mina vänner till er.
    Jag uppskattar boknings systemet då kan jag kolla själv hur fort jag kan få en tid.
    Mvh Nisse strömstyrkan
  • Anne-lee N
    Anne-lee N skrev om Napraform
    Trevligt bemötande och proffisionell hjälp
    Jag har fått hjälp med naprapati
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Napraform
    Det har alltid varit utmärkt bemötande och bra hjälp, både långsiktigt med hjälp av migränproblematik och mer akut vid ryggskott.

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna