Napraform

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna — Visa karta

Napraforms mål är att förbättra ditt biomekanska tillstånd. Vi vill optimera din rörlighet i lederna och muskulära flexibilitet. För att kunna uppnå ökad ledrörlighet använder vi specifika justeringstekniker som vi har lärt oss genom att många år av studier och olika praktiker. En av våra viktigaste punkter under behandlingen är att ge dig instruktioner i hur man kan förbättra sitt rehabiliteringsresultat. Hemläxorna som vi kallar dom inkluderar stretching, massage, akupressur samt specifika träningsövningar. Vii brinner för att ge dig bästa möjliga behandlingsresultat och hjälpa dig att påskynda ditt tillfrisknande. Därmed ger vi dig en möjlighet att på kortast möjliga tid uppnå din optimala biomekaniska status. Vi vill att du ska kunna leva ett aktivt och smärtfritt liv!

Läs vad 122 kunder tycker om Napraform

• Håkan M
    Håkan M skrev om Napraform
    väldigt hög kompetens i kombination med väldigt trevligt bemötande och jättebra resultat!
  • Ann-charlotte (lotta) B
    Ann-charlotte (lotta) B skrev om Napraform
    Proffsigt bemötande o proffsig behandling.utan deras hjälp hade mitt tillfrisknande tagit mycket lång tid.Man blir omhändertagen av dom med trevligt bemötande o stor empati.
  • Annette D
    Annette D skrev om Napraform
    Hos Napraform får man proffsig hjälp och vänligt bemötande. Jag känner fullt förtroende för Mimmi och är tacksam för de gånger som jag har fått hjälp av henne.
  • Evan S
    Evan S skrev om Napraform
    Bra och respektfullt bemötande. Har alltid uppskattat Mimmis holistiska synsätt på sitt arbete.
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Napraform
    Trevligt och kunnigt bemötande vid problem med ryggskott.
  • Per S
    Per S skrev om Napraform
    Jag fick hjälp med en låsning i ryggen av Mimmi hon va fantastisk.
    Men nu bor jag i USA å har inte varit där på ett tag. Men när jag kommer till Sverige ska jag gå.
  • viveka b
    viveka b skrev om Napraform
    Mimmi Linder är den skickligaste naprapaten jag någonsin besökt. Mina nackbesvär, som jag haft i många år, är som bortblåsta. Tack Mimmi!
  • Johan H
    Johan H skrev om Napraform
    Nidal har hjälpt mig vid flertalet tillfällen. Bästa naprapaten!
  • Eva S
    Eva S skrev om Napraform
    Naprapatbehandling av rygg.
    Mycket kunnig och kompetent naprapat
    dessutom med trevligt bemötande.
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Napraform
    Gick till napraform efter rekommendationer och är nöjd med resultatet.
  • Dan R
    Dan R skrev om Napraform
    På rekommendation vände jag mig till Napraform när jag hade besvär med min axel. Jag hade svårt att hitta ett läge utan att känna obehag eller smärta. Diagnosen var förstadium till "Frozen Shoulder". Bemötandet var lugnt, sakligt och proffsigt. Jag märkte att den rekommendation jag fått var välgrundad. Jag fick först akut hjälp med min axel för att förbättra läget på kort sikt. Jag fick också en plan för den närmsta tidens fortsatta behandling. Även träningsprogram med lämpliga rörelser, en
    "massageboll" och kylgel ingick i behandlingen. När behandlingen avslutades hade jag åter full rörlighet i axeln. Resultatet var högt över förväntningarna. Jag har senare behandlats för min andra axel och för min rygg med liknande framgång. Intrycket av kunskaper i anatomi, allmän medicin och träningsmetodik är mycket gott och patientbemötandet högst föredömligt. Napraform är en klinik jag gärna rekommenderar.
  • Anna B
    Anna B skrev om Napraform
    Väldigt trevlig och kunnig naprapat! Mycket nöjd med bemötandet och resultatet.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Napraform
    Mycket bra mottagande, mycket proffsig är du Mimmi. Det är säkert de andra också.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Napraform
    Snabb hjälp vid behov. Behandlingar som löser problemen och tips på träningsövningar. Väljer ingen annan naprapat än Mimmi.
  • Lars S
    Lars S skrev om Napraform
    Synnerligen kunnig och trevlig personal.
    Har fått hjälp av både Nidal och Mimmi och kan verkligen rekommendera dem
  • Annika N
    Annika N skrev om Napraform
    Har fått fantastik hjälp med framförallt bråkig nacke under många år. Alltid trevligt bemötande.
  • Mona Ö
    Mona Ö skrev om Napraform
    Jag har varit på Napraform ett flertal gånger och alltid blivit bra bemött, peppad och fått proffsig och effektiv hjälp. Har rekommenderat dem till många vänner och de verkar ha samma uppfattning som jag
  • Dagmar W
    Dagmar W skrev om Napraform
    Hjälpte snabbt och inga biverkningar som jag la märke till
  • Marie L
    Marie L skrev om Napraform
    Duktiga och proffsiga! Bra bemötande och kunniga. Fick väldigt bra hjälp av Nidal! Rekommenderas!
  • Pia Z
    Pia Z skrev om Napraform
    Mycket bra bemötande från start , och fortfarande. Vänliga och tillmötesgående
    Har fått hjälp med nacke och rygg
    Stort kunnande gällande hela kroppen
    Bra helhetssyn
    Rekommenderar !
  • Göran A
    Göran A skrev om Napraform
    Duktiga och kunniga medarbetare med en professionell hantering.
  • Nomie H
    Nomie H skrev om Napraform
    Jag har blivit bra bemött, fått bra info.och förklaringar,kort sagt svar på frågor som jag har haft. Jag har sökt för smärta i armar, nacke, höfter,rygg o ben.Det har hjälpt mej mkt. Det har smärtat i bland men det har det varit värt!
  • Camila F
    Camila F skrev om Napraform
    Naprapat besöket var trevligt och informativt samt att det hjälpte mot mitt ryggont. Men då jag inte bor lika nära som förut så går jag inte kvar.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Napraform
    Bra kundbemötande, Väldig god kunskap. Fått hjälp med både rygg/nacke, tennisarmbåge samt muskelmassage.
  • Leif L
    Leif L skrev om Napraform
    Sökde för ont i ryggen när jag joggade fick mycket bra behandling
    Fick ett mycket bra bemötande
    Är mycket nöjd
    Mvh Leif Lindell
  • Kajsa F
    Kajsa F skrev om Napraform
    Långvarig kund. Alltid perfekt behandling och bemötande.
  • Nils S
    Nils S skrev om Napraform
    Jag är mycket nöjd med behandlingarna jag har fått genom Napraform. Jag har nog varit kund hos er i nästa 20 år.
    Så det har blivit ett antal gånger.
    Och rekommenderar alltid mina vänner till er.
    Jag uppskattar boknings systemet då kan jag kolla själv hur fort jag kan få en tid.
    Mvh Nisse strömstyrkan
  • Anne-lee N
    Anne-lee N skrev om Napraform
    Trevligt bemötande och proffisionell hjälp
    Jag har fått hjälp med naprapati
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Napraform
    Det har alltid varit utmärkt bemötande och bra hjälp, både långsiktigt med hjälp av migränproblematik och mer akut vid ryggskott.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Napraform
    Trevligt bemötande med proffisg och mycket givande behandling av teraput.
    Jag går allitd hit när jag smärta i nacken som jag har stora problem med.
  • Tobias O
    Tobias O skrev om Napraform
    Riktigt duktiga
    Nidal är fantastiskt
  • Dan S
    Dan S skrev om Napraform
    Mycket tillmötesgående sätt och proffesionell behandling.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Napraform
    Gott bemötande och fungerande behandling för mångåriga och återkommande ryggproblem. Smidigt att boka tid över nätet.
  • Christian R
    Christian R skrev om Napraform
    Super duktiga lyhörd och trevlig personal! man lämnar alltid en behandling med den känslan man vill förväntar sig!
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Napraform
    Bemötandet var fantastiskt och jag blev hjälpt på allra bästa sätt för jag har ej mer ont!
  • Frida R
    Frida R skrev om Napraform
    Bra och professionellt bemötande.
  • Annica T
    Annica T skrev om Napraform
    Alltid lika trevliga och vänliga, det spelar ingen roll vem man får hjälp av, de är otroligt kompetenta och lyhörda. Jag kan inte vara i bättre händer.Har fått hjälp med armar, axlar,rygg och nacke och de ser till att laga mig så jag kan jobba.
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Napraform
    Mycket trevligt bemötande.
    Naprapattid från Nidal och har alltid fungerat mycket bra.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Napraform
    Man känner sig trygg och väl omhändertagen varje gång.
  • Irene N
    Irene N skrev om Napraform
    Min erfarenhet av Napraform är enbart positiv! Har besökt detta ställe i många. många år. Problem med rygg, axlar och hälsporre. Min hälsporre blev bra efter
    3 behandlingar och har inte haft problem senare. Vissa kan gå med problem
    under lång tid men tack vare Nidals tuffa behandling blev jag snabbt botad.
    Rekommenderar alltid Napraform!
  • Zandra S
    Zandra S skrev om Napraform
    Bästa naprapatkliniken jag någonsin varit på och jag har testat extremt många!
    Rekommenderas starkt!
  • Louise V
    Louise V skrev om Napraform
    Jag fick ett hemskt ryggskott och bokade en tid hos Napraform. Efter endast ett fåtal behandlingar blev min rygg bra igen! Mimmi är väldigt kompetent och trevlig, och hon gav mig även information om andra snedställningar mm. i rygg och nacke och vad man ska göra för att undvika rygg- och nackont. Till alla som funderar på att gå till en naprapat, så kan jag säga att jag verkligen rekommenderar Napraform!
  • Tobias P
    Tobias P skrev om Napraform
    Bra bemötande, kompetenta, trevlig miljö
  • Christina L
    Christina L skrev om Napraform
    Bemötandet är mycket positivt. Jag blir uppriktigt lyssnad på. Mina besvär tas på allvar. De tar reda på vilken medicin jag äter för att veta om det påverkar behandlingen. Jag får råd om att uppsöka läkare om det visar sig att skadan behöver röntgas. De behandlingar jag har fått har i viss mån varit i min hjärna obehaglig. Och det är bara min rädsla. har det visat sig.
    Jag har alltid fått adekvat hjälp av Napraform. Jag har alltid gått från behandlingen med ett leende på mina läppar, eftersom jag i princip direkt blivit smärtfri.
    Jag rekommenderar stark Napraform, eftersom jag har många års erfarenhet av andra naprapater.
    Dessutom rekommenderar jag deras fantastiska massage av hela kroppen. Den är bara så bra! Kroppen och knoppen mår utmärkt och blir avslappnad efter en sådan behandling.
    Christina Lundström
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Napraform
    Jag fick all den hjälp jag behövde av Nidal för att bli frisk i min axel. Rekommenderar varmt Napraform!
  • Anders N
    Anders N skrev om Napraform
    Har fungerat utmärkt. Alltid snabb hjälp vid akuta situationer. Allmänt trevligt bemötande och goda råd.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Napraform
    Mycket gott bemötande.
    Har köpt naprapat behandling inklusive behandling med nålar för ländryggsproblem.
    Sammanfattningsvis så har jag fått bra hjälp och kommer att fortsätta att boka behandling vid behov.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Napraform
    Napraform har hjälpt mig fantastiskt bra, både när jag haft ont i en höft och i axeln. På bara några behandlingar har jag blivit helt bra och har kunnat börja träna igen. De är väldigt seriösa och tar reda på ordentligt vad för symtom jag har innan de påbörjar en behandling. Det bästa är att de lyssnar och frågar och har förståelse om man exempelvis inte gillar nålar. Kan varmt rekommendera Napraform.
  • Carina P
    Carina P skrev om Napraform
    Nack och ryggproblem so mjag fått mycket god hjälp med under alla år- min kontakt är Nidal.
  • Eija R
    Eija R skrev om Napraform
    För min del var behandlingen för smärtsam för att kunna fortsätta. Vederbörande är tydligen mest koncentrerad på kropsbyggare som tål den typen av behandlingar. Jag gick vidare till en annan som passade mig bättre. Hårda tag gör inte mig frisk, det chockar bara kroppen och tär på tilliten inför nästa besök.

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna