Napraform

Napraform

Ring 08-96 97 79 napraform.se

Napraforms mål är att förbättra ditt biomekanska tillstånd. Vi vill optimera din rörlighet i lederna och muskulära flexibilitet. För att kunna uppnå ökad ledrörlighet använder vi specifika justeringstekniker som vi har lärt oss genom att många år av studier och olika praktiker. En av våra viktigaste punkter under behandlingen...

202 omdömen om Napraform

Anna Katarina Ö

Viktor Granöö är superduktig och jättetrevlig. Jag ger mina allra bästa rekommendationer

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Marianne W
Skrev om Napraform

Toppen! Gå dit med ont utan att veta vad som är fel. Få svar på vad, få behandling och goda råd för egen-hjälp och nu är allt helt OK! Kan det vara bättre???

Richard A
Skrev om Napraform

Nidal är toppen och väldigt proffesionell i sitt bemötande. Otroligt kunnig och inger förtroende med en gång. Jag har fått hjälp med mobilisering av höger axel, bröstben samt ryggkotpelaren. Även dryneedling på utvalda delar av muskulatur i rörelseapparaten där jag har problem. Från min sida klickade det direkt och jag är övertygad om att jag tar mig tillbaka till god hälsa genom kontakten med Napraform. Jag rekommenderar starkt Nidal och företaget! Vänligen Richard Andersson

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Kjersti G
Skrev om Napraform

Fick tid snabbt. Blev bra hjälpt med muskelbristning. Dyrt.

Johanna G
Skrev om Napraform

Vänligt och proffsigt. Känns som man är i goda händer och så tacksam för att mina besvär har minskat. Äntligen hittat en behandlare som jag kommer fortsätta gå till kontinuerligt genom livet. Bäst!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Iselin B
Skrev om Napraform

Bra bemötande på kliniken. Fick hjälp med mitt besvär.

Jimmy W
Skrev om Napraform

Fick hjälp med en befarad diskbuktning i ländryggen vid ett antal tillfällen. Något som senare via en MR-kamera undersökning visade sig vara ett diskbråck som ledde till en operation. Intrycket var bra och mkt kompetent personal som var lyhörd och utförde varierade behandlingar för att försöka hjälpa mig med mitt problem.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Mikael F
Skrev om Napraform

Jag tycker att Nidal är skicklig om man t.ex. har en låsning i ländryggen som jag hade. Tycker dock att han är i dyraste laget. Hittade inte några uppgifter om priset på hemsidan när jag skulle boka min första tid hos honom, vilket jag letade efter i ca 15 min innan jag gav upp.

Kerstin S
Skrev om Napraform

Mycket proffsigt och bra bemötande. Kände mig trygg trots hård behandling. Fick tid inom rimlig tid. Tyvärr ej hjälpt av behandlingen denna gång.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 278 omdömen 5.0 av 278 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Eva O
Skrev om Napraform

Jag sökte hjälp för akuta ländryggsproblem. Husläkaren hade inget att erbjuda förutom värktabletter som inte hjälpte. En vän rekommenderade naprapaten. Fick tid inom några dagar och hade gjort 3 behandlingar inom en 4 veckors period. Det känns bra i ländryggen nu! Tryggt att veta att man kan få hjälp om det behövs igen!

Lisbeth Römer J

Mycket positivt. Jag har blivit mycket bättre i min arm efter två behandlingar med knäckning och nålar. Naprapaten upplevs lugn, tydlig och professionell.

Per T
Skrev om Napraform

SUVERÄN NAPRAPAT! Har anlitat Napraform flera gånger med besvär i rygg och höft bl.a.. Har fått effektiv, snabb och ibland brutal hjälp! LYHÖRD, KUNNIG och EFFEKTIV!

Malin J
Skrev om Napraform

Naprapati av Nidal Awad. Alltid trevlig o proffsig. Tycker dock att det blivit dyrt.

Rasmus V
Skrev om Napraform

Min upplevelse som patient var inte alls tillfredställande. Efter två besök valde jag att gå till någon annan vilket var rätt rätt beslut. De två besöken varade i 15 min resp. 20 min.. det var en kort beskrivning av ens problem/skada, följt av lite manipulation. Blev bra för stunden men sedan lika ont som vanligt. Nästa besök, samma sak men med kommentaren att jag måste ha minst tre besök till för att uppnå resultat. Prislappen på ett besök var 900 kr. Men besöken var snabba och fåordiga och man kände sig inte mer förstående...

Magnus L
Skrev om Napraform

Ett enträget löparknä som inte försvann med andra behandlingar (foamroller, styrkeövningar, strech, massage m.m.) förbättrades så snabbt att jag efter två (inte jättesköna) behandlingar med dry needling hos Napraform kunde börja jogga lite längre pass utan känningar i knät. Mycket nöjd.

Deirdre D
Skrev om Napraform

The best back-crackers in town!

Sanna J
Skrev om Napraform

Proffessionellt mottagande, otroligt kunnande och skicklighet i behandlingar. Inger stor trygghet i behandlingssituationer. Har rekommenderat många att vända sig till Napraform och kommer fortsätta göra så.

Tommy C
Skrev om Napraform

Professionellt på alla sätt. Att med ett lugn och förtroende överlämna sina nackkotor till någon, stark nog att vrida runt huvudet ett varv, är en tillit som bygger på trygghet och vetskapen att ingen gör det bättre och att efter mår jag så bra igen. Tommy

Anders P
Skrev om Napraform

Ett mycket professionell bemötande från början till slut. Den naprapat man skall gå till om man har problem. Smärtsamt bra!

Ulrika H
Skrev om Napraform

Mycket positivt. Jag har blivit mycket bättre. Naprapaten upplevs lugn, tydlig och professionell.

Ingvar B
Skrev om Napraform

Mottagade var bra. Bra genomgångav mitt problem samt behandlingen är mycket bra. kommer att rekommendera andra som har problem att göra ett besök.

Anna E
Skrev om Napraform

Mycket bra bemötande. Nadal är inlyssnande och en väldigt duktig naprapat! Kom dit med långdragna besvär med en axel och som idag efter två behandlingar är i princip smärtfri!

Katarina H
Skrev om Napraform

Väldigt kunnig och professionell naprapat! Rekommenderas starkt! Jag har haft problem med min svanskota i flera år och det rättade Nidal till på endast några få behandlingar.

Magnus J
Skrev om Napraform

Mkt bra bemötande, sett över rygg och blivit knäckt. seriöst.

Ulf N

Räddaren i nöden!

Päivi M
Skrev om Napraform

Fick ett jättetrevligt bemötande och de kunde hjälpa mig att bli av med en låsning i höger axelparti. Kommer gå tillbaka om ryggen bråkar igen.

Bernt S
Skrev om Napraform

Har ingen åsikt om företaget. Använde 25 st tabletter sommaren 2016!

SOFIA S
Skrev om Napraform

Mycket nöjd! Jag hade ont i en muskel i ryggen vilket upphörde efter ett par behandlingar. Ett mycket proffesionellt samt trevligt bemötande.

Martin R
Skrev om Napraform

Väldigt professionellt och trevligt bemötande av Nidal. Jag upplever honom som extremt kunnig, lyssnar in på ens berättelse med stor analytisk förmåga och försöker se till grundorsaken för ens problem istället för att endast behandla de symtom som de ger upphov till. Ger mina varmaste rekommendationer!

Jenny S
Skrev om Napraform

proffsigt och väl bemött. kunskap och service på toppnivå.

Tony S
Skrev om Napraform

Har haft ryggbesvär i många år med anledning av ett gammalt diskbråck. Har därför behandlats hos mestadels olika kiropraktorer i flera år. När jag fick lite mer akuta problem så hade inte kiropraktorn tid så då blev jag rekommenderad Nidal på Napraform. Nidal lyckades få bukt med problemet som i detta fall var någon form av värre ryggskott. Det kändes bättre redan efter första besöket, men efter andra så var det en klar förbättring. Han använde även nålar vilket var bra i akutskedet. Jag kommer att fortsätta gå till Nidal och aldrig mer besök kiropraktorn.

Sofia Oddsdotter L

Det finns alltid en tid att få samt att de ger ett trevligt bemötande. Har blivit hjälpt med min onda rygg ett flertal tillfällen av kunnig naprapat.

Robban F
Skrev om Napraform

Jag har under tio års tid besökt mängder av naprapater då jag har haft problem med diskbråck. Nidal har hjälpt mig med övningar samt korrigeringar i rygg och axlar såpass att jag idag är helt symptomfri! Jag kan varmt rekommendera honom :)

Linus L
Skrev om Napraform

Väldigt bra. Fick bedömning av min handled

Maj-britt A
Skrev om Napraform

Snabbt, effektivt och välförande. Det blev så mycket bättre.

Jan A
Skrev om Napraform

Lätt att boka, bra bemötande. Nidal löste mina långtgående besvär som tidigare naprapater eller sjukgymnaster inte kunnat lösa. Kan med glädje rekommendera Napraform. //Jan

Manne K
Skrev om Napraform

Bra bemötande och kunnig naprapat som visste vad han gjorde. Räddade min semester tack vare Nidals insats med en nackspärr som spökade timmarna innan semestern! Tack återigen!

Jan N
Skrev om Napraform

Bra bemötande och proffsigt utförd behandling.

Anna D
Skrev om Napraform

Manipulation Delux. Proffs på leder. Rekommenderas varmt.

Sofia C
Skrev om Napraform

Jag har fått ett oroligt bra bemötande från dag 1. Jag hade svåra problem med min höft och hade haft de något år, jag hade varit hos flera olika naprapater, läkare, sjukgymnaster m.m. men ingen kunde hjälpa mig. När jag kom till Nidal så räckte det med att han klämde och kände lite och han visste då direkt vad problemet var och hur vi skulle lösa det. Jag hade hört den frasen många gånger tidigare men efter att jag haft mitt första besök hos Nidal så kände jag att det var annorlunda, han hade träffat rätt. Jag fick...

Maria A
Skrev om Napraform

Kanonbra, bra service, lätt att få tider och Nidal är bästa naprapaten.

Christian F
Skrev om Napraform

Tuffa tag med bra resultat! Första som verkligen hjälper!

Michael A
Skrev om Napraform

Alltid bra bemötande. Eftersom man kommer dit och har smärtproblem är det viktigt att man känner sig trygg. Både jag och min fru har behandlats för ryggproblem och känner att Napraform levererar kunskap på ett fantastiskt sätt. Tyvärr ej anslutna till försäkringskassan så det blir ganska dyrt! Hade jag kunnat utnyttja min TryggHansa försäkring så skulle jag gå dit oftare.

Alexander W
Skrev om Napraform

Bra bemötande nör jag kom ditt fixade till ryggen och behövde inte något återbesök

Jardar T
Skrev om Napraform

Trevligt bemötande av duktig och lugn terapeut som skapade bra förtroende. Jag har haft ont i flera år och kände förbättring efter bara en behandling.

Björn H
Skrev om Napraform

Mycket bra. Ska gå igen i förebyggande....

Jenny G
Skrev om Napraform

Fantastisk kunskap och yrkeskunnande. Otroligt tillmötesgående och hjälpsamma. 10 av 10 !

Annika S
Skrev om Napraform

Jag är otroligt nöjd med Napraform och Nidal Awad. Bra hemsida där jag kunde boka min första tid själv och professionellt bemötande från första besöket. Nidal är mycket kompetent och kunnig inom sitt område. Jag har sökt hjälp för nack- och axelbesvär som har plågat mig i 20 års tid. Redan efter första behandlingen kände jag skillnad och efter 8 månader hos Nidal är jag i princip frisk. Nu är det upp till mig hur bra jag vill må eftersom jag fått alla verktyg och tips från Nidal som jag behöver för att slippa värk. Jag...

Helene K
Skrev om Napraform

Från början blev jag väldigt professionellt bemött och upplevde att man tydligt förstod mina problem. Det var oerhört tillfredsställande att kunna lämna Napraform, i princip smärtfri. Jag har inga problem att rekommendera Napraform om jag får höra att någon behöver hjälp.

Monica S
Skrev om Napraform

Nidal är Sveriges bästa naprapat!