Naprapat-Rehab

Naprapat-Rehab

Naprapat-Rehab är en naprapatklinik som även erbjuder rehabträning och personlig träning. Allt detta för bästa resultat. Vi gör det lilla extra för att då ska må bättre!

7 omdömen om Naprapat-Rehab

Anders Bertil B
Skrev om Naprapat-Rehab

Har haft nackbesvär med tillkommande migrän i över 20 år. Jag trodde att det får jag leva med resten av livet ända tills jag mötte Oscar som konstaterade att det här ska vi kunna fixa!!! På ett pedagogiskt sätt förklarade han vad som är man problem men också hur vi ska kunna bli bättre. Jag har gått hos Oscar i ett år och inte haft migrän en enda gång. Jag hade migrän minst en gång i veckan och konstant verk i nacken. Jag tror nästan inte att det är sant. Fantastisk person som är rak och så kunnig. Kan inte nog rekommendera Oscar.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Johanna Maria L
Skrev om Naprapat-Rehab

Fick jättebra hjälp med mina problem i nacke och knä. Här ser man till helheten av kroppen och som kund får man alltid lika proffsig och kunnig hjälp samt trevligt bemötande!

MARTIN N
Skrev om Naprapat-Rehab

Jag kunde inte använda biceps eller triceps på bägge armarna utan molande smärta i flera dagar men efter 5 min behandling och en förklaring till varför och hur jag skulle komma tillbaka till träningen så fungerar allt igen. Ett simpelt tack räcker inte!

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Helena K
Skrev om Naprapat-Rehab

Efter ett långt sökande har jag och min familj hittat rätt hos Naprapat - Rehab. Sebastians expertis, professionalitet och värme är verkligen guld värt. Man vet inte att man levt med smärta förens man lär sig att andas rätt med Sebastians hjälp.

Gunnar G
Skrev om Naprapat-Rehab

Oscar, du är så grymt duktig. Jag är så glad att jag har dig att gå till när det är knas. Det är bra nu. Skulle gissa att du skulle kunna knäcka lite rygg, fixa ichiasnerven lite och vibrera lite på ryggen igen men jag mår riktigt bra. Vi ses säkert innan året är slut.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Fredrik A
Skrev om Naprapat-Rehab

Bra fixering för kropp och prestation, har gett mig möjlighet att ta min träning till nya höjder. Sen får man alltid ett trevligt bemötande av Oscar :)

Dennis W
Skrev om Naprapat-Rehab

Jag har fått behandling av Oscar vid flera olika tillfällen och alltid varit väldigt nöjd med både bemötande och resultatet. Har bl.a. en sned rygg som justerats till. Rekommenderas varmt!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen