Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Naprapatlandslaget Stockholm

Naprapatlandslaget Stockholm

Rörstrandsgatan 22, 113 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Naprapatlandslaget Stockholm. Som kund hos oss garanterar vi dig professionell hjälp.

Specialister på muskel- och ledbehandling

Läs vad 2 kunder tycker om Naprapatlandslaget Stockholm

• Mister S
    Mister S skrev om Naprapatlandslaget Stockholm
    Superbra!! Jag blev tipsad av en elitidrottare som bloggar på fightplay.tv Magnus Cedenblad
    Min axelskada stoppade mig fran att trana fullt ut under en lang period och det blev bara varre och varre. Kunde inte lyfta arm. Jag visste inte vad naprapat var nar jag kom till naprapatlandslaget. Men det tog 3st ganger och nu ar jag tillbaka 100 procent. Obrigado!! / Mister Sinister Läs mer
  • Greta M
    Greta M skrev om Naprapatlandslaget Stockholm
    Mycket bra!! :D

Jag har haft långvariga problem med kroppen, framför allt ont i ryggen längst ner.
    Har provat allt och läst mycket om liknande problem på internet. På Flashbacks forum läste jag en artikel som handlade om att "knaka ryggen" Den var skriven av en naprapat som var med i naprapatlandslaget.

Nu har jag varit hos naprapatlandslget i Stockholm 5 gånger och jag måste säga att jag aldrig tidigare upplevt ett sådant professionellt bemötande. Jag har alltid fått massage som bara hjälpt för stunden men det här var något helt annat. Nu känns det äntligen som om att det finns hopp för lilla mig och min rygg.

Ville bara dela med mig av det här, hoppas ni får en härlig dag!! Läs mer

Bästa naprapaterna i Stockholm:

Karen H Karen H tycker:
“Trevligt bemötande och skön ma...” Läs mer

Sveavägen 159, 11346, STOCKHOLM