Naprapatlandslaget Stockholm

Naprapatlandslaget Stockholm

Ring 08-22 88 80 www.naprapatlandslaget.se

Välkommen till Naprapatlandslaget Stockholm. Som kund hos oss garanterar vi dig professionell hjälp. Specialister på muskel- och ledbehandling

2 omdömen om Naprapatlandslaget Stockholm

Mister S
Skrev om Naprapatlandslaget Stockholm

Superbra!! Jag blev tipsad av en elitidrottare som bloggar på fightplay.tv Magnus Cedenblad Min axelskada stoppade mig fran att trana fullt ut under en lang period och det blev bara varre och varre. Kunde inte lyfta arm. Jag visste inte vad naprapat var nar jag kom till naprapatlandslaget. Men det tog 3st ganger och nu ar jag tillbaka 100 procent. Obrigado!! / Mister Sinister

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Greta M
Skrev om Naprapatlandslaget Stockholm

Mycket bra!! :D Jag har haft långvariga problem med kroppen, framför allt ont i ryggen längst ner. Har provat allt och läst mycket om liknande problem på internet. På Flashbacks forum läste jag en artikel som handlade om att "knaka ryggen" Den var skriven av en naprapat som var med i naprapatlandslaget. Nu har jag varit hos naprapatlandslget i Stockholm 5 gånger och jag måste säga att jag aldrig tidigare upplevt ett sådant professionellt bemötande. Jag har alltid fått massage som bara hjälpt för stunden men det...