NKP Bygg Stockholm

Väsbyvägen 26, 194 35 Upplands väsby — Visa karta

5.0 i betyg av av 5 omdömen

Välkommen till NKP Bygg Stockholm!

Vi erbjuder tjänster inom renovering, både in- och utvändig. Vi skräddarsyr lösningar för att möta dina behov och vill alltid uppnå ett resultat som ger dig en så trivsam miljö som möjligt att vistas i. Vill du ha professionellt utfört arbete som inte kostar en förmögenhet är du varmt välkommen att kontakta oss för en offert.

Vi jobbar alltid med dina behov och din trygghet i fokus och trots att företaget är relativt nystartad har vi som jobbar här mångårig erfarenhet inom branschen.

Vi älskar att hjälpa våra kunder att uppnå sina drömmar. Självklart med noggrannhet, respekt och punktlighet.

Läs gärna nedan vad våra kunder tycker om oss!

Läs vad 5 kunder tycker om NKP Bygg Stockholm

• 2020-03-18

Robin R skrev om NKP Bygg Stockholm
    Renovering av flera utrymmen i villan. Proffsigt och bra dialog

Jag skulle rekommendera NKP Bygg! Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 61 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2019-12-04

Patric A skrev om NKP Bygg Stockholm
    Mikita och NKP bygg gjorde ett väldigt bra jobb, väldigt snabbt och effektivt. Dessutom visade de stor hänsyn till oss när vi plötsligt fick barn 8 veckor för tidigt. NKP bygg jobbade på extra för att hinna bli klara innan vi kom hem med vårt barn. Vi bad inte om det men de jobbade både lördag och söndag för att hinna klart. Så vi kan varmt rekommendera NKP bygg. Läs mer
  • 2019-11-12

Carl F skrev om NKP Bygg Stockholm
    Snabba och noggranna med detaljer. Jag bidrog med material och de löste resten! Smidigt, snabbt och proffsiga - inget annat än ros till NKP Bygg Stockholm. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 137 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2019-11-01

Seriöst företag med bra kompetens. Mycket proffsigt resultat! Läs mer
    Stenfirma Lapital AB
    4.8 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2019
    "Trevligt bemötande, professionellt och leverans i tid samt en kostnad som stämde väl med offerten."

Bästa byggföretagen i Upplands Väsby:

Stefan E Stefan E tycker:
“Allting har fungerat jättebra!...” Läs mer