NKP Bygg Stockholm

Väsbyvägen 26, 194 35 Upplands väsby — Visa karta

5.0 i betyg av av 6 omdömen

Välkommen till NKP Bygg Stockholm!

Vi erbjuder tjänster inom renovering, både in- och utvändig. Vi skräddarsyr lösningar för att möta dina behov och vill alltid uppnå ett resultat som ger dig en så trivsam miljö som möjligt att vistas i. Vill du ha professionellt utfört arbete som inte kostar en förmögenhet är du varmt välkommen att kontakta oss för en offert.

Vi jobbar alltid med dina behov och din trygghet i fokus och trots att företaget är relativt nystartad har vi som jobbar här mångårig erfarenhet inom branschen.

Vi älskar att hjälpa våra kunder att uppnå sina drömmar. Självklart med noggrannhet, respekt och punktlighet.

Läs gärna nedan vad våra kunder tycker om oss!

Läs vad 6 kunder tycker om NKP Bygg Stockholm

• 2020-06-22

Abdelkhalaq O skrev om NKP Bygg Stockholm
    Hej! Det är andra gången jag anlitar NKP bygg. De är proffsiga på det de gör. De har ett trevligt bemötande och levererar det man har kommit överens om och lite mer om det krävs. De till och med kommer på förslag som är lönsamma till kunden.
    Den här gängen har NKP renoverat min altan. När de rev altanen insåg de att grunden till altanen var byggt på ett slarvigt sätt. De förstärkte grunden utan att höja priset på arbetet. Det betyder att de har levererat lite mer när det behövdes. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2020-03-18

Robin R skrev om NKP Bygg Stockholm
    Renovering av flera utrymmen i villan. Proffsigt och bra dialog

Jag skulle rekommendera NKP Bygg! Läs mer
  • 2019-12-04

Patric A skrev om NKP Bygg Stockholm
    Mikita och NKP bygg gjorde ett väldigt bra jobb, väldigt snabbt och effektivt. Dessutom visade de stor hänsyn till oss när vi plötsligt fick barn 8 veckor för tidigt. NKP bygg jobbade på extra för att hinna bli klara innan vi kom hem med vårt barn. Vi bad inte om det men de jobbade både lördag och söndag för att hinna klart. Så vi kan varmt rekommendera NKP bygg. Läs mer
    Jf Måleriteam
    4.8 / 5 i betyg — 158 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris."
  • 2019-11-12

Carl F skrev om NKP Bygg Stockholm
    Snabba och noggranna med detaljer. Jag bidrog med material och de löste resten! Smidigt, snabbt och proffsiga - inget annat än ros till NKP Bygg Stockholm. Läs mer
  • 2019-11-01

Valery H skrev om NKP Bygg Stockholm
    Jätte nöjd! Snart, rent och med bra kvalitet! Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • 2019-11-01

Hirad A skrev om NKP Bygg Stockholm
    Seriöst företag med bra kompetens. Mycket proffsigt resultat! Läs mer

Bästa byggföretagen i Upplands Väsby:

Anton B Anton B tycker:
“Beställde två vindskydd för at...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte