Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Slakthusgatan 15, 121 62 Johanneshov — Visa karta
4.8 i betyg av av 13 omdömen
Vi på Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB arbetar efter tre enkla ledord; kompetens, kvalitet och kundnöjdhet. I flera år har vi tagit oss an utmaningar, stora som små, och försökt att alltid överträffa våra uppdragsgivares förväntningar.Vi vet hur viktigt det är att ett arbete utförs med hög kvalitet och standard och oavsett vad för typ av arbete vi tar oss an så gör vi alltid vårt bästa för att leverera just det. Detta gör vi genom att vara lyhörda mot era önskemål, tydliga i vår rådgivning samt tillgängliga för kommunikation.Det som skiljer oss från många andra företag är att vi har samlat allt under ett tak och kan erbjuda lösningar inom alla områden som en renovering kan kräva, så som våtrum, VVS, el, snickeri, etc. Vi har självklart samtliga nödvändiga certifikat och tillhandahåller kvalitetsdokument och garantier efter varje avslutat arbete!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 13 kunder tycker om Nordisk Entreprenad & Förvaltning AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte