Nordiska Barber Shop

nordiskabarbershop.se

8 omdömen om Nordiska Barber Shop

Victor A
Skrev om Nordiska Barber Shop

Klippningen tog 10 min, slarvig känsla, kändes inte passionerade utan mer sugna att ta betalt, 400 kr för 10 minuter, klippningen vart därefter.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 296 omdömen 4.7 av 296 omdömen
BadgeTwoYears

Alla borde klippa sig hos Dijana. Hon har bra känsla, är trevlig och kommer med goda råd om hår!

Daniel S
Skrev om Nordiska Barber Shop

Igår klippte j,jag mig på Barbershop i nära Kristenbergs tunnelbana. Fantastisk kille som klipper så professionellt aldrig varit så nöjd, valde en klippning med fade, Ni killar som gjort det vet att det är megakort på sidorna. Den frisören är den bästa på länge, jag har gått på Björn Axen tidigare och han är överlägset bäst! Dom har specialpriser nu när det är nyöppnat salongen ligger i dom nybyggda husen mellan Kristineberg och Thrildsplan. Mvh Daniel

Carina L
Skrev om Nordiska Barber Shop

WOW! Vilken fingertoppskänsla! Jag, 50 årsålder kvinna, känner mig minst 10 år yngre tack vare nya stilen Nour så skickligt och effektivt gav mig. Helt klart BÄSTA frisören i Stan! Ett riktigt proffs! I'll be back!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Alaa B
Skrev om Nordiska Barber Shop

Asså wow säger jag bara! Jag bokade en klippning och slingor samt olaplex behandling hos dem och jag är otroligt nöjd med resultatet. Han var otroligt kunnig och duktig på det han gjorde, dessutom oerhört trevlig och social också. Kommer definitivt att fortsätta gå hos dem. Mitt hår har fått ett helt nytt liv som jag inte ens trodde att den kunde få.

Kamil D
Skrev om Nordiska Barber Shop

Positiva: Kvalitet, Mervärde, Professionalism, Punktlighet, Renlighet Nour är mycket proffsig och noggrann, jag är så nöjd med resultatet.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Elias A
Skrev om Nordiska Barber Shop

Jag besökte Nordiska Barbershop nära Hornsbergs Strand för att få skägget trimmat inför jul och nyårshelgen 2020 och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Nour är professionell och lyssnar på sina kunder. Han är vass med både sax och rakkniv. Besökte även i januari för att klippa håret och jag blev väldigt nöjd!

Marcus C
Skrev om Nordiska Barber Shop

Klippt mig två gånger här nu och varit så jäkla nöjd båda gångerna. Frisören är noggrann, trevlig och lyhörd. Superfin service och helt otroligt prisvärt. Jag rekommenderar detta ställe starkt!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Sebastian N
Skrev om Nordiska Barber Shop

Så himla grym 🌟🌟🌟 riktigt nöjd över min klippning:) starkt rekomenderar denna frisörsalong.