Nordiska Barber Shop

Nordiska Barber Shop

Läs vad 6 kunder tycker om Nordiska Barber Shop 2

2021-03-24
    WOW! Vilken fingertoppskänsla! Jag, 50 årsålder kvinna, känner mig minst 10 år yngre tack vare nya stilen Nour så skickligt och effektivt gav mig. Helt klart BÄSTA frisören i Stan! Ett riktigt proffs! I'll be back!
    2021-02-28
    Asså wow säger jag bara! Jag bokade en klippning och slingor samt olaplex behandling hos dem och jag är otroligt nöjd med resultatet. Han var otroligt kunnig och duktig på det han gjorde, dessutom oerhört trevlig och social också. Kommer definitivt att fortsätta gå hos dem. Mitt hår har fått ett helt nytt liv som jag inte ens trodde att den kunde få.
    2021-02-28
    Positiva: Kvalitet, Mervärde, Professionalism, Punktlighet, Renlighet
    Nour är mycket proffsig och noggrann, jag är så nöjd med resultatet.
  • Elias A
    skrev om Nordiska Barber Shop
    2021-02-25
    Jag besökte Nordiska Barbershop nära Hornsbergs Strand för att få skägget trimmat inför jul och nyårshelgen 2020 och jag blev väldigt nöjd med resultatet.

Nour är professionell och lyssnar på sina kunder. Han är vass med både sax och rakkniv. Besökte även i januari för att klippa håret och jag blev väldigt nöjd!
    2021-02-25
    Klippt mig två gånger här nu och varit så jäkla nöjd båda gångerna. Frisören är noggrann, trevlig och lyhörd. Superfin service och helt otroligt prisvärt. Jag rekommenderar detta ställe starkt!
  • Sebastian N
    skrev om Nordiska Barber Shop
    2021-02-25
    Så himla grym 🌟🌟🌟 riktigt nöjd över min klippning:) starkt rekomenderar denna frisörsalong.