Alla kategorier Städhjälp Uppsala Knivsta Norrskens Group Knivsta

Norrskens Group Knivsta

Trunstavägen 37, 741 30 Knivsta — Visa karta

Norrskens Group levererar städtjänster till så väl privatkunder som företag i hela Storstockholm och har som vision att framöver arbeta internationellt.
Vår personal håller hög standard och utbildas kontinuerligt för att säkerställa att kvaliteten bibehålls, vårt mål är att vara i framkant vad gäller miljötänk i branschen. Vi är flexibla och anpassar verksamheten efter kundens behov med attraktiva priser.
Välkomna att kontakta oss för hjälp med städning av lägenhet, butik, hotell, kontor eller varför inte några av våra övriga tjänster inom trädgårdsskötsel, hemhjälp etc.
Friluftsvägen 22, 17240, SUNDBYBERG
Vretens Städ AB
Lisa G:
Vi anlitade Vretens städ för flyttstädning. Allt funkade jättebra med bra bemötande och, det viktigaste, ett alldeles rent hem till de som s...

Städhjälpsfirmor nära Norrskens Group Knivsta:

Bergsbrunna Tegelbruk 23, UPPSALA
FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och för... Läs mer ›
Erika T:
Fantastisk service, jätteduktiga och trevliga flyttgubbar! Noggranna och aktsamma, men ändå snabba.

Läs vad 2 kunder tycker om Norrskens Group Knivsta

Trunstavägen 37, 741 30 Knivsta