NPN Bygg Sthlm AB

NPN Bygg Sthlm AB

Call 072-002 90 15 www.npnbygg.com

About company

Välkommen till NPN Bygg Sthlm AB! Är det dags att renovera din bostad? Kanske funderar du på att bygga en altan? Oavsett vilka byggdrömmar du har så finns vi på NPN Bygg Sthlm AB till för att lösa dina behov. Vi hjälper dig med små som stora jobb oavsett privatperson, företag eller bostadsrättsförening. Våra tjänster: Tillbyggnad,...

5 omdömen om NPN Bygg Sthlm AB

Johannes J
Wrote about NPN Bygg Sthlm AB

Proffsigt bemötande, arbetar snabbt, det blir bra och till en rimlig kostnad! Johannes

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Roman S
Wrote about NPN Bygg Sthlm AB

Har beställd de till olika projekt .Jätte duktiga!!! Arbete alltid görs i tid och bra kvalité. //Robban

Bilal C
Wrote about NPN Bygg Sthlm AB

Pålitliga och duktiga! Bra service och väldigt tillmötesgående.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Ademir M
Wrote about NPN Bygg Sthlm AB

ett jätte engagerat företag som kämpar och där när det behövs.

Christine J
Wrote about NPN Bygg Sthlm AB

Har använt dem vid 2 stora renoveringar. Där har de byggt kök, byggt ut badrum, flyttat väggar, platsbyggt garderob, målat, tapetserat mm. Pålitliga och duktiga hantverkare som är lätt att ha att göra med! Jag är supernöjd 😊

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 55 omdömen 4.9 av 55 omdömen