Nyberg Constructa AB

Nyberg Constructa AB

www.nybergconstructa.se

Välkommen till Nyberg Constructa AB! Är det dags för en nybyggnation eller renovering av din bostad.? Oavsett om du bor i villa, lägenhet eller radhus så tar vi hand om din bostad. Med många års erfarenhet i branschen så ser vi till att göra det lilla extra från tidigt planeringsstadie till färdigställt projekt. Våra kunder...

21 omdömen om Nyberg Constructa AB

Sedan starten hos Reco 2021

Gustav P
Skrev om Nyberg Constructa AB

Vi är supernöjda med väggen de byggde, som resulterade i ett extra rum i vår lägenhet.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack, vad kul att ni blev nöjda!

Philip A
Skrev om Nyberg Constructa AB

Utmärkt bemötande och levererade helt enligt mina förväntningar. Bra uppföljning efter utfört arbete

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för fina omdömet Philip !

Petter A
Skrev om Nyberg Constructa AB

Efter haft att köra med klåpare till hantverkare så är det här företaget extremt seriöst, hjälpsamma, håller tider och fixar snyggt efter sitt utföranda uppdrag.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack Petter! Kul att vi kunde leverera bättre än tidigare entreprenörer.

Paula W
Skrev om Nyberg Constructa AB

Det blev så bra med våran nya dörr tack vare Nyberg constructa ab! Så nöjda

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack Paula för det fina omdömet!

Gustav B
Skrev om Nyberg Constructa AB

Jag kan varmt rekommendera Nyberg Constructa AB! De har totalrenoverat min lgh och jag är jättenöjd! Vi har haft bra kontakt under hela arbetets gång utan onödiga eller jobbiga överraskningar. Seriösa, kunniga och trevliga!

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för den fina rekommendationen Gustav!

Elextro A
Skrev om Nyberg Constructa AB

Vi har arbetat tillsammans med Nyberg Constructa och dess systerbolag under flera år. De har bra och proffsiga snickare, lyhörda och lösningsorienterade! Tillsammans har vi utfört rot-arbeten, nyproduktioner av enbostadshus/flerbostadshus, kontor och service. Vi rekommenderar Nyberg Constructa!

Anna E
Skrev om Nyberg Constructa AB

Ytskiktsrenovering av lägenhet. Trevligt bemötande och fint resultat.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för förtroendet Anna, och kul att du är nöjd!

Lena V
Skrev om Nyberg Constructa AB

Vi har bytt ut vårat kök Linus har varit vår kontakt. Tillgänglig, korrekt, uppdaterad o lösningafokuserad. Alla hantverkare har kommit i tid o enligt avtal. Dom har varit duktiga och arbetat mycket rent. Jag är verkligen supernöjd! Dom har dessutom alla visat på exceptionellt yrkeskunnande! Jag kommer att anlita dom igen!

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för den varma rekommendationen Lena!

Sara O
Skrev om Nyberg Constructa AB

Oerhört proffsigt och trevligt!

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för det fina omdömet Sara!

Linda C
Skrev om Nyberg Constructa AB

Trevliga, duktiga och mycket noggranna målare. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för omdömet och förtroendet Linda.

Filip H
Skrev om Nyberg Constructa AB

Vi använde Nyberg för att riva ner väggar i vårt vardagsrum. De var enkla att jobba med, och resultatet blev riktigt riktigt bra.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för fin rekommendation Filip!

Jörgen H
Skrev om Nyberg Constructa AB

Kunniga och gör ett bra jobb, håller tiden

Tack Jörgen för omdömet och förtroendet! Med vänlig hälsning, Fredrik Nyberg

Janice L
Skrev om Nyberg Constructa AB

Trevliga, proffsiga, flexibla och lösningsorienterade. Kan varmt rekommendera.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack Janice för det fina omdömet och förtroendet!

Philip A
Skrev om Nyberg Constructa AB

Duktiga. Ett par missar som de får fixa. Proffsigt och vänligt bemötande

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack Philip för omdömet, och förtroendet

Jan G
Skrev om Nyberg Constructa AB

Vi fick hjälp med ett fönsterbyte. Allt var jättesmidigt och Anton som var ansvarig var väldigt hjälpsam och trygg, svara på alla frågor man hade. De snickare som var på plats och utförde arbetet var mycket duktiga. vi är jättenöjda och rekommenderar dem starkt!

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för det fina omdömet Jan, och tack för förtroendet! Med vänlig hälsning Fredrik Nyberg

Martin W
Skrev om Nyberg Constructa AB

Proffsiga och trevliga. Levererade enl plan. Kan rekommendera Nyberg för arbeten. Kommer fortsätta anlita Nybergs

Svar från Nyberg Constructa AB

Hej Martin. Tack för förtroendet och din fina rekommendation. Ser fram emot fortsatt samarbete.

Kjell G
Skrev om Nyberg Constructa AB

Skojare ,försökte lura mig på både information vad jag behövde och vad som egentligen utförs utav deras UE. Sedan så la de på ett par kvm extra på golvet som slipats på Fakt. Vilket jag fick korrigerat till efter tillsägelse. Var på er vakt på detta företag,kändes inte helt kunniga och seriösa utan mer ett man power företag. Massa skräp och slipdamm lämnades kvar i hela lgh med,helt tvärtemot vad de lovat. Rek. EJ

Svar från Nyberg Constructa AB

Hej Kjell Vad tråkigt att du känner så här. För läsares vetskap så förklarar jag snabbt vad ditt missnöje grundar sig i. Vi lämnade dig ett pris på din golvslipning som du accepterade på mail. Samma dag som vi skulle starta arbetet så återkommer du och säger att du har fått in billigare priser, att vi är för dyra och vill att vi ska sänka vår offert vilket vi så klart inte gör. Du väljer ändå att ge oss uppdraget fullt informerad om vad som ingår och ej. Du hade fasade enstavsplankor (lamellparkett) där fasningen slipades...

Emelie A
Skrev om Nyberg Constructa AB

Helt fantastiskt att äntligen ha hittat ett byggföretag där allt fungerar helt smärtfritt. Från offert, till bokning, till utförande av tjänst- allt gick toppen!

Svar från Nyberg Constructa AB

Hej Emelie. Tack för din fina recension. Vi är glada att vi fick förtroendet.

Mats R
Skrev om Nyberg Constructa AB

Tydlighet med vad som ingick och ett vänligt och engagerat bemötande av arbetsledaren och alla trevliga och artiga installatörer. Har redan rekommenderat till en arbetskamrat/

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack Mats för dina fina ord och rekommendation.

Kristina W
Skrev om Nyberg Constructa AB

Ett professionellt företag som håller vad de lovar och som gör ett utmärkt jobb med stor skicklighet. När jag anlitar dem känner jag mig helt trygg för jag vet att det kommer att bli ett mycket bra resultat. Bemötande av samtliga som jag mött är mycket bra och jag känner stort förtroende för dem.

Svar från Nyberg Constructa AB

Tack Kristina. Vi är så glada att återkommande få ditt förtroende i dina renoveringar.

Annika L
Skrev om Nyberg Constructa AB

Mycket nöjd med renoveringen av min lägenhet. Nya golv, målning/tapeter och nytt kakel. Lätt att kommunicera med företaget/kontaktperson. Småproblem som uppstod gick att lösa på ett enkelt och smidigt sätt. Allt utfördes inom angiven tidsram och priset låg inom offerförslag.

Fredrik N gillar detta
Svar från Nyberg Constructa AB

Tack för den fina recensionen Annika, och tack för förtroendet.