Ögonkontakten KlarSynt

Ögonkontakten KlarSynt

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 0345-56 01 97 Dela

Välkommen till Ögonkontakten KlarSynt! På Gamla Nissastigen 18B i Torup hittar du Ögonkontakten KlarSynt. Väl inne i butiken möts du av Marcus Eldnor som är butiksägare och optiker. Vårt fokus är att överträffa dina förväntningar. Inne i butiken möter du även Anchi som hjälper dig med synundersökning, prova ut linser och glasögon....

690 omdömen om Ögonkontakten KlarSynt

Sedan starten hos Reco 2020

Ylva J
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

På Klarsynt i Torup var de trevliga och professionella! Det gick snabbt och jag fick väldigt bra hjälp att välja ut nya bågar, alltså hjälp på riktigt, med både vad som passar mitt ansikte och hår och vilken passform som satt bäst på just min näsa osv Jag köpte två bågar med slipade glas efter en synundersökning. Ett par riktigt coola solglasögon och ett par vanliga. Jag har haft glasögon sedan jag var barn och har aldrig fått så bra hjälp och bemötande förut! Dubbla Guldstjärnor!

Lennart H
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Snabb och bra lösning, då ett problem uppstod!

Hans A
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Personalen är trevliga och service inriktat. Jag köpte dubbelslipade tentan glasögon.

Inger S
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Allt funkade toppenbra! Bra bemötande, noggrann synundersökning, fått nya glasögon till full belåtenhet

Emil G
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket bra och trevlig personal !!!!!!!!!!

Inger A
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag. Blev gott behandlad o kände mig trygg med Er Kan nu se mycket bättre Jag är hel helnöjd! KRAM

Peter W
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket bra! Snabba, lyhörda, rimliga i pris. Bra service.

Helge J
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Synundersökning och köp av nya glasögon Perfekt bemötande och service

Annie O
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Tyvärr Otrevligt bemötande av optikern men inte övrig personal.

Annika K
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket bra bemötande och utmärkta glasögon.

Patrik J
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag kom obokad just före stängning, ändå fick jag gjort en synundersökning och passat in ett par solglasögonbågar och färg på glaset. Så långt bra! Men när jag hämtade mina nya solglasögon led styrka, så var det inte samma båge som jag bestämt mig för. Optikern sa att det inte hade gått att få glasögonlinser till den bågen. Men det borde han ju vetat om..... Nu märkte jag ingen större skillnad på den bågen jag bestämt mig för och den jag fick när jag hämtade solglasögonen, så det fick duga. Styrkan var väldigt annorlunda...

Dan-Inge B
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Bra kunnig personal! Fin butik!

Anne Marie G
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Hjälpsamma och duktiga man kände sig verkligen väl emottagen.

Niklas D
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Helt Perfekt! Mycket bra service och kunskap! Fick hjälp med ögonkontroll och mycket bra hjälp med att välja arbetsglasögon efter mina ändamål.

Molly A
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag blev väl bemött. Mycket bra hjälp att hitta vad som passar mig.

Amanda B
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Den var bra! Snabbt och smidigt

Mohamad Ahmad Z
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Duktiga , trevliga med bra bemötande

Anisa B
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Hej det bra och det lätt att ha på mig glasögonen

Judi S
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag blev väl behandlad och det ledde till framgång. Med de bästa glasögonen

Flemming K

100% nöjd och trevligt personal

Christer D
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevligt besök med bra bemötande.

Ove E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag är mycket nöjd. Förväntningarna var höga och de uppfylldes till fullo. Det blev nya glasögon allt bra utom priset men synen är viktig så det är bara att betala och se glad ut..

Ylva E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevlig personal och noggrann synundersökning. Bra uppbackning och goda råd vid val av bågar!

Fidan N
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jättebra bemöt Det gick jättesnabbt att få mina glasögon Jätte trevlig personal som jobbar där Mvh Fidan

Leif B
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket professionellt och trevligt bemötande!

Sven W
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket nöjd med både bemötande, produkter, kvalite och leveranstid.

Stina S
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Supernöjd med allt. Bytte till nya glas i mina bågar eftersom dem va repiga.

Vivi-Anne L
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Bra och förståelig beskrivning. Fick inte vänta, bra tid

Jenny V
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevlig personal. Bra bemötande. Noggranna (ögonkontroll) och mycket mysig miljö i butiken.

Christian L
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Proffsigt bemötandet och bra service. Fick mina glasögon väldigt snabbt!

Therése A
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Fint bemötande av kunnig och tålmodig personal. Gjorde en undersökning och köpte glasögon,. Fick också mycket bra information för mig som ny glasögon användare.

Akram J
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Hej, Mycket bra service De är trevliga och hjälpsamma.

Thomas A
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Proffsigt bemötande och supernöjd kund !

Daniel E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevligt bemötande , snabbt fixat med glasögonen

Berit D
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag köpte en synundersökning och nya glasögon Bemötandet var glatt och trevlig hjälp att hitta rätt bågar och glas. Har hämtat ut dom och nu ser jag bra ut 😀

Birgitta R
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Tack nu ser jag att handarbetar med läsglasögon bra !

Lene Dharma K
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Vänlig proffesionellt bemötande på alla sätt. Spännande utvald av glasögon och grundlig synundersökning. Jag känner mig nöjd och valde köpa mina första progressiva glasögon 🤓

Mats E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Alltid lika trevligt att komma till er!! Utmärkt service!!

Dirk E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket bra bemötande bra kundservice

Anne J
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevlig lyhörd personal med glimten i ögat, empatiska, sinne för vad som passar i färg, modell m.m.

Veronica A
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Jag är så nöjd , hade synsam innan går inte och jämföra , för mig va det givet att byta ni är bäst .

Jenny K
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevligt, informativt och sympatiskt bemötande fast jag bara gjorde synundersökning och inte köpte glasögon. Mvh Jenny

Tore G
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Som kund i Torup vet jag att man alltid får ett mycket vänligt och proffsigt bemötande i en mysig moljö

Hans H
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevlig och duktig personal som ingav gott förtroende. Gjorde en noggrann synundersökning. Fick bra rådgivning. Skickade snabbt in remiss så att jag fick kontakt med ögonmottagning.

Åse L
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket personligt och professionellt bemötande. Jag gjorde en synundersökning och köpte nya glasögon.

Åsa B
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Mycket bra. Fick utan problem hjälp att byta det ena glaset som tyvärr inte blev helt hundra när jag köpte glasögonen.

Mikael E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Fantastiskt bemötande. Moderna maskiner. Trevlig miljö.

Bo Magnus E
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevligt bra bemötande antagligen kunnigt personal.

Jonny F
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Snabb och professionell hantering av mitt ärende bra kommunikation och trevligt bemötande👍🏼😊

Emil P
Skrev om Ögonkontakten KlarSynt

Trevlig och kunnig personal! Väldigt nöjd med mitt köp.