Optimalcars

Ellipsvägen 12, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Välkommen till Optimalcars!

På Ellipsvägen 12 Vid Kungenskurva hittar du oss på Optimal Cars. Vi ser till dina behov och vägleder dig till den optimala bilen.

Vi kan hjälpa dig att hitta din nya drömbil såväl som att sälja din gamla. Vi lägger stort fokus på kvalitet och lyssnar på dina tankar och idéer. Enligt oss är inte ett bilköp över bara för att en försäljning har skett, utan när du som kund är nöjd med bilaffären.

Är du nyfiken på vad vi har för bilar? Då kan du klicka på bilar i lager för att se alla våra senast inkomna fordon. Vi erbjuder även förmånliga finansiella lösningar via samarbeten med Wasa Kredit och Santander Consumer Bank. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 4 kunder tycker om Optimalcars

• 2020-07-02

ANTON O skrev om Optimalcars
    Fel på bil som de vägrar står för Läs mer
    Mikael S gillar detta
  • Reco tipsar!
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 621 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2019-01-19

Firas R skrev om Optimalcars
    Köpte 3 bilar hos Optimalcars! Supernöjd med alla 3 köpen. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2017-10-18

Mikael G skrev om Optimalcars
    2a bilen vi köper ifrån Optimalcars, vi är väldigt nöjda och tackar för riktigt bra service! Kommer garanterat återkomma vid nästa bilköp😊 Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 592 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • carl p

2017-06-18

carl p skrev om Optimalcars
    Fantastiskt är ett ord jag vill sammanfatta denna upplevelsen med. Ringde på måndag, hade en del frågor inför köpet. Fick inte bara ett rakt svar utan de var konstruktiva och hade många motfrågor som gjorde planeringen av mitt köp ännu lättare. Svar på 5 minuter och genomtänkt, inte bara en massa säljsnack! Det gör att jag får förtroende, får man det så köper jag också bilen. Sagt och gjort, när jag kommer fram har bilen precis haft en genomgångpå verkstad för att säkerställla att allting fungerar som de skulle, helt onödigt då bilen bara gått 1000mil men såhär i efterhand kan jag inte vara annat än supernöjd. Tack för köpet och fantastisk service! Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    carl p gillar detta

Bästa Bilförsäljarna nära Optimalcars :

Tullinge Bil (1.6km)
MIKAEL L MIKAEL L tycker:
“Kan inte annat än att ge detta...” Läs mer
STHLM BIL (2.5km)