Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Östermalms Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Östermalms Trafikskola

Östermalms Trafikskola

Hedinsgatan 5, 115 33 Stockholm — Visa karta

Östermalms Trafikskola har ett strålande läge intill vackra Gärdet i Stockholm. Vi hjälper dig till ditt körkort med personbil. Hos oss väljer du utbildningstakt efter dina förutsättningar, antingen intensivt eller under längre period. Våra lärare fortbildas kontinuerligt och håller en hög nivå i pedagogik och inspiration till eleverna. Vårt digitala utbildningssystem hjälper både elever, lärare och handledare att tydligt hålla koll på hur förarutbildningen går och hur mycket som är kvar till målet. Välkomna att få körkortet i hamn med oss!

Läs vad 17 kunder tycker om Östermalms Trafikskola

• Helena H
    Helena H skrev om Östermalms Trafikskola
    Bra, lugn, pedagogisk och trevlig körlärare som anpassar upplägget efter dig som elev. Är supernöjd.
  • Dick L
    Dick L skrev om Östermalms Trafikskola
    Utmärkt bemötande och en väldigt givande handledarkurs. Jag hade inte trott att den skulle vara alls lika givande som den blev.
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Östermalms Trafikskola
    Väldigt professionell lärare! Rekommendera!
  • Alice E
    Alice E skrev om Östermalms Trafikskola
    Jättenöjd hittills! Bilarna är fräscha och bra
  • Denise S
    Denise S skrev om Östermalms Trafikskola
    Jag tycker att Kevin har varit väldigt pedagogisk från början till idag. Han är lugn och stressar aldrig, man upplever verkligen att han vill få en att utvecklas och inte bara gör det för att tjäna pengar.
  • Alida A
    Alida A skrev om Östermalms Trafikskola
    Trevlig och lugn lärare. Körlektioner var anpassat efter mina behov. Det går stegvis framåt. Flexibel. Tydliga svar. Samma lärare under alla mina kör lektioner.
    Inga dolda avgifter. 80 min körlektion är 80 min för mig tillsammans med läraren, inte 80 min för två elever som andra "berömda" trafikskolor brukar erbjuda.
    Jag rekommenderar verkligen Östermalmstrafikskola
  • Louise M
    Louise M skrev om Östermalms Trafikskola
    Supertrevlig kille som hade genomgång. Han kändes väldigt trygg och seriös. Toppen!
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Östermalms Trafikskola
    Jag har en suverän lärare som låter mig lära i min takt och under mina förutsättningar samtidigt som utmanas i körningen.
  • Axel K
    Axel K skrev om Östermalms Trafikskola
    Att ha en bra lärare är det allra viktigaste när man ska ta körkortet. Jag har prövat ett par körskolor innan Östermalms Trafikskola men ingen har varit lika bra som Kevin; lugn, bra på att läsa av vilken nivå man ligger på och fyller lektionerna med lärdomsfulla trafiksituationer. Tog körkortet tack vare honom! Dessutom har de en trevlig centralt belägen lokal och en skön bil att övningsköra i.
  • Elias L
    Elias L skrev om Östermalms Trafikskola
    Testade tre olika skolor, valde till sist östermalms trafikskola eftersom jag upplevde läraren som den mest pedagogiska och lugna av de jag kört med.. Rekommenderas varmt!
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Östermalms Trafikskola
    Bra bemötande och jag köpte körlektioner och är jätte nöjd.
  • Evin
    Evin skrev om Östermalms Trafikskola
    Supertrevlig och duktig lärare. Känner mig trygg och lär mig väldigt mycket.
    Kevin har verkligen tålamod och är så kunnig!
    Jag är väldigt krävande som person, behöver extrahjälp osv, men det fixar han galant!
    Rekommenderar Östermalms Trafikskola starkt!

Du är bäst Kevin :)
  • Anne L
    Anne L skrev om Östermalms Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Östermalms trafikskola för dig som har funderingar på att ta körkort. Du blir bemött med både värme och vänlighet. Det är roligt att gå till lektionen samtidigt som den är lärorik. Kevin, körläraren visar stor kunskap, är lugn, noggran men framför allt tydlig.
    /Anne-Maria
  • Inger F
    Inger F skrev om Östermalms Trafikskola
    Fick kontakt genom personlig rekommendation. Önskade en uppfräschning av mina körkunskaper då jag inte kört bil på 20 år! Ett professionellt bemötande och en duktig lärare gav mig en förnyad säkerhet. Känner mig mycket nöjd!
  • Berivan K
    Berivan K skrev om Östermalms Trafikskola
    Rekommenderas starkt! Körde med en otroligt engagerad lärare som anpassade utbildningsplanen till mina behov. Väldigt lärorik och motiverande utbildning.

Supernöjd!
  • Axel L
    Axel L skrev om Östermalms Trafikskola
    Utmärkt från första början och väldigt bemötande
  • Emma D
    Emma D skrev om Östermalms Trafikskola
    proffsiga, engagerade och stöttande!

Hedinsgatan 5, 115 33 Stockholm