Östermalms Trafikskola

Ring 08-23 25 20 ostermalmstrafikskola.se

20 omdömen om Östermalms Trafikskola

Jonas K
Skrev om Östermalms Trafikskola

Körskola, körlektioner, riskutbildning, förarprov mm. Väl bemött, lärt mig de jag behövt och ytterligare mer. Pedagogisk inlärning med tydliga mål och uppgifter. Rekommenderas varmt!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Christoffer N
Skrev om Östermalms Trafikskola

Professionell, trevlig och mycket pedagogisk lärare. Bra bil och centralt läge.

Julia K
Skrev om Östermalms Trafikskola

Rekommenderar verkligen Östermalms Trafikskola - är hur nöjd som helst! Proffsigt, välplanerat och pedagogiskt upplägg, och bästa körläraren Kevin som är otroligt engagerad och gör varje körlektion både rolig och lärorik!

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Jan L
Skrev om Östermalms Trafikskola

Fantastiskt bra skola! Rekommenderar varmt. Både Kevin och Christina är trevliga människor och bra pedagoger.

Helena H
Skrev om Östermalms Trafikskola

Bra, lugn, pedagogisk och trevlig körlärare som anpassar upplägget efter dig som elev. Är supernöjd.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Dick L
Skrev om Östermalms Trafikskola

Utmärkt bemötande och en väldigt givande handledarkurs. Jag hade inte trott att den skulle vara alls lika givande som den blev.

Jenny F
Skrev om Östermalms Trafikskola

Väldigt professionell lärare! Rekommendera!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Alice E
Skrev om Östermalms Trafikskola

Jättenöjd hittills! Bilarna är fräscha och bra

Denise S
Skrev om Östermalms Trafikskola

Jag tycker att Kevin har varit väldigt pedagogisk från början till idag. Han är lugn och stressar aldrig, man upplever verkligen att han vill få en att utvecklas och inte bara gör det för att tjäna pengar.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Alida A
Skrev om Östermalms Trafikskola

Trevlig och lugn lärare. Körlektioner var anpassat efter mina behov. Det går stegvis framåt. Flexibel. Tydliga svar. Samma lärare under alla mina kör lektioner. Inga dolda avgifter. 80 min körlektion är 80 min för mig tillsammans med läraren, inte 80 min för två elever som andra "berömda" trafikskolor brukar erbjuda. Jag rekommenderar verkligen Östermalmstrafikskola

Louise M
Skrev om Östermalms Trafikskola

Supertrevlig kille som hade genomgång. Han kändes väldigt trygg och seriös. Toppen!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Josefin B
Skrev om Östermalms Trafikskola

Jag har en suverän lärare som låter mig lära i min takt och under mina förutsättningar samtidigt som utmanas i körningen.

Axel K
Skrev om Östermalms Trafikskola

Att ha en bra lärare är det allra viktigaste när man ska ta körkortet. Jag har prövat ett par körskolor innan Östermalms Trafikskola men ingen har varit lika bra som Kevin; lugn, bra på att läsa av vilken nivå man ligger på och fyller lektionerna med lärdomsfulla trafiksituationer. Tog körkortet tack vare honom! Dessutom har de en trevlig centralt belägen lokal och en skön bil att övningsköra i.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Elias L
Skrev om Östermalms Trafikskola

Testade tre olika skolor, valde till sist östermalms trafikskola eftersom jag upplevde läraren som den mest pedagogiska och lugna av de jag kört med.. Rekommenderas varmt!

Claudia L
Skrev om Östermalms Trafikskola

Bra bemötande och jag köpte körlektioner och är jätte nöjd.

Anne L
Skrev om Östermalms Trafikskola

Jag kan varmt rekommendera Östermalms trafikskola för dig som har funderingar på att ta körkort. Du blir bemött med både värme och vänlighet. Det är roligt att gå till lektionen samtidigt som den är lärorik. Kevin, körläraren visar stor kunskap, är lugn, noggran men framför allt tydlig. /Anne-Maria

Inger F
Skrev om Östermalms Trafikskola

Fick kontakt genom personlig rekommendation. Önskade en uppfräschning av mina körkunskaper då jag inte kört bil på 20 år! Ett professionellt bemötande och en duktig lärare gav mig en förnyad säkerhet. Känner mig mycket nöjd!

Berivan K
Skrev om Östermalms Trafikskola

Rekommenderas starkt! Körde med en otroligt engagerad lärare som anpassade utbildningsplanen till mina behov. Väldigt lärorik och motiverande utbildning. Supernöjd!

Axel L
Skrev om Östermalms Trafikskola

Utmärkt från första början och väldigt bemötande

Emma D
Skrev om Östermalms Trafikskola

proffsiga, engagerade och stöttande!