Palmgren & Larsson Elektriska AB

3.0

4 omdömen om Palmgren & Larsson Elektriska AB

Samuel August J
Skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB

+ Jättebra utfört jobb. - På förhand lovades att jag inte skulle behöva betala för den elektrikerlärling som var med. När fakturan kom fick jag inte bara betala för lärlingen utan även för flera timmars arbete som aldrig utfördes. Elektrikerna arbetade i 2.5 h och det fakturerades 8h. Även med lärlingen inräknat så blir antalet timmar aldrig 8. Man kan inte heller hävda att jag betalar för deras resväg eller dylikt då deras kontor ligger 100 m bort. Detta missförstånd påverkar självklart mitt förtroende för...

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Maria T
Skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB

Började med en rekommendation från min brf och därefter en offert skickad av orderdamen på Palmgren och Larsson. Fick även flera samtal från en elektriker där vi vid ett tillfälle planerade in datum och tid för jobbet som innehöll dragning av el till elugn. Samma dag och tid som bestämt kom en elektriker, som för övrigt var väldigt trevlig och körde inte med trasiga lyktor på bilen. Arbetet tog ca 1 timma och allt som allt inkl ROT-avdraget blev kostnaden 2200 kr. Det enda som drar ner betyget är att det dröjde att få en tid med elektrikern. Rekommenderas.

Pels Ä
Skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB

Att köra sevicebil med trasiga lyktor tyder på ett för lågt säkerhetstänkande för att anlita till eljobb. Nej tack

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Fredrik E
Skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB

Det började med en hänvisning från Ljushuset. Jag ringde och en order togs emot helt korrekt av en orderdam. Morgonen efter ringde den elektriker som skulle göra jobbet och bokade en tid. Han kom lite efter utsatt tid men gjorde ett bra och prisvärt jobb. Till sist fick jag skjuts till Fridhemsplan. För eventuella andra behov kommer jag också att vända mig till Palmgren och Larsson.

Nikke L och 3 andra gillar detta