Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Kungsholmen Palmgren & Larsson Elektriska AB

Palmgren & Larsson Elektriska AB

Celsiusgatan 5, 112 30 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Palmgren & Larsson Elektriska AB

• Maria T
    Maria T skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB
    Började med en rekommendation från min brf och därefter en offert skickad av orderdamen på Palmgren och Larsson. Fick även flera samtal från en elektriker där vi vid ett tillfälle planerade in datum och tid för jobbet som innehöll dragning av el till elugn. Samma dag och tid som bestämt kom en elektriker, som för övrigt var väldigt trevlig och körde inte med trasiga lyktor på bilen. Arbetet tog ca 1 timma och allt som allt inkl ROT-avdraget blev kostnaden 2200 kr. Det enda som drar ner betyget är att det dröjde att få en tid med elektrikern. Rekommenderas. Läs mer
  • Pels Ä
    Pels Ä skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB
    Att köra sevicebil med trasiga lyktor tyder på ett för lågt säkerhetstänkande för att anlita till eljobb. Nej tack Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Palmgren & Larsson Elektriska AB
    Det började med en hänvisning från Ljushuset. Jag ringde och en order togs emot helt korrekt av en orderdam. Morgonen efter ringde den elektriker som skulle göra jobbet och bokade en tid. Han kom lite efter utsatt tid men gjorde ett bra och prisvärt jobb. Till sist fick jag skjuts till Fridhemsplan. För eventuella andra behov kommer jag också att vända mig till Palmgren och Larsson. Läs mer
    Nikke L, Maria T, Björn W, Tobias B gillar detta

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Mattias W Mattias W tycker:
“Strålande arbete, punktlig, lä...” Läs mer

Mellanbergsvägen 100, 12931, HÄGERSTEN