Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Danderyd Pro Miljö Service Ekskogen AB

Pro Miljö Service Ekskogen AB

Brovägen 9, 182 76 Stocksund — Visa karta

Sedan 1984 har vi på Pro Miljö Service AB levererat städtjänster av högsta kvalitet till bra priser. Vi jobbar främst mot företag och bostadsrättsföreningar och vi vet att kvalitet och service är extra viktigt. Våra medarbetare talar svenska och använder enbart miljömärkta städprodukter.

Vi erbjuder professionell trappstädning: entréglas hålls rena, trapphusen blir fria från smuts och damm och golven hålls fräscha. Vi utför även kontorsstädning på samma effektiva och professionella sätt. Oavsett era behov ser vi till att lyssna och snabbt och smidigt se till att er fastigheter är i rent och fräscht skick!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Pro Miljö Service Ekskogen AB

• Maria S
    Maria S skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Bemötandet: Mycket bra, och hjälpsam
    Tjänster: Kontorsstäding, Fönsterputsning + Städning av balkongen.
    De flesta av personalen som genomförde detta var i stort sätt ordentlig, undantag förekom.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Bra bemötande/kontakt vid upphandling av städtjänster. Trevlig personal som städar.
    När det är städat är det mycket rent och snyggt. Men det är inte alltid städat på överenskomna punkter. Har dock förbättrats efter påpekande.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Rent och fint i alla trapphus som dom sköter åt oss
  • Lars S
    Lars S skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Vi köper städtjänster av ProMiljö , i huvudsak trappstädning i flerbostadshus.
    Mycket god återkoppling från städledare vid behov av åtgärder utöver det normala.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Tapp städning o låsning, det fungerar bra.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Jag använder enstaka tjänster, som te.x fönsterputs. Får alltid snabba svar och snabb återkoppling. Personalen är professionell, och gör ett bra jobb.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Trevligt litet företag som verkar ha ärliga avsikter med sitt värv.
  • Peter L
    Peter L skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Upplever vår relation som väl fungerande och de i stort sett lever upp till våra förväntningar.
  • Benny J
    Benny J skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Mycket bra företag sköter sina uppgifter på ett utmärkt sätt .
    Lätta att ha att göra med!
  • Eva R
    Eva R skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Kontaktade PRO service för offert på trappstädning i en stor bostadsrättsförening. Eftersom de vann upphandlingen var vi positiva vid kontakten.
    Lätt att få tag på Johan, vår kontakt, som rättar till de få klagomål vi haft.
  • Lars-Jacob v
    Lars-Jacob v skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Ett trevligt och tillmötesgående lyhört företag. Trapphusstädning i bostadsrättsförening.
  • Sören T
    Sören T skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Får alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Upplever att de alltid vill göra sitt bästa och ha mej som en nöjd kund. Har flera gånger rekommenderat dem till andra som har varit lika nöjda.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB
    Bra bemötande och oftast snabba åtgärder. Gör ett bra jobb.

Brovägen 9, 182 76 Stocksund