Pro Miljö Service Ekskogen AB

Pro Miljö Service Ekskogen AB

Ring 070-773 44 57 www.promiljo.se
4.1

Sedan 1984 har vi på Pro Miljö Service AB levererat städtjänster av högsta kvalitet till bra priser. Vi jobbar främst mot företag och bostadsrättsföreningar och vi vet att kvalitet och service är extra viktigt. Våra medarbetare talar svenska och använder enbart miljömärkta städprodukter. Vi erbjuder professionell trappstädning:...

13 omdömen om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Maria S
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Bemötandet: Mycket bra, och hjälpsam Tjänster: Kontorsstäding, Fönsterputsning + Städning av balkongen. De flesta av personalen som genomförde detta var i stort sätt ordentlig, undantag förekom.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Kristina E
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Bra bemötande/kontakt vid upphandling av städtjänster. Trevlig personal som städar. När det är städat är det mycket rent och snyggt. Men det är inte alltid städat på överenskomna punkter. Har dock förbättrats efter påpekande.

Tommy B
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Rent och fint i alla trapphus som dom sköter åt oss

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Lars S
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Vi köper städtjänster av ProMiljö , i huvudsak trappstädning i flerbostadshus. Mycket god återkoppling från städledare vid behov av åtgärder utöver det normala.

Stefan G
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Tapp städning o låsning, det fungerar bra.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Maria Å
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Jag använder enstaka tjänster, som te.x fönsterputs. Får alltid snabba svar och snabb återkoppling. Personalen är professionell, och gör ett bra jobb.

Stefan N
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Trevligt litet företag som verkar ha ärliga avsikter med sitt värv.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Peter L
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Upplever vår relation som väl fungerande och de i stort sett lever upp till våra förväntningar.

Benny J
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Mycket bra företag sköter sina uppgifter på ett utmärkt sätt . Lätta att ha att göra med!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Eva R
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Kontaktade PRO service för offert på trappstädning i en stor bostadsrättsförening. Eftersom de vann upphandlingen var vi positiva vid kontakten. Lätt att få tag på Johan, vår kontakt, som rättar till de få klagomål vi haft.

Lars-Jacob v
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Ett trevligt och tillmötesgående lyhört företag. Trapphusstädning i bostadsrättsförening.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Sören T
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Får alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Upplever att de alltid vill göra sitt bästa och ha mej som en nöjd kund. Har flera gånger rekommenderat dem till andra som har varit lika nöjda.

Kjell J
Skrev om Pro Miljö Service Ekskogen AB

Bra bemötande och oftast snabba åtgärder. Gör ett bra jobb.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen