Proffs Stockholm

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Proffs Stockholm!

Vi hjälper dig som bor i Sollentuna, Solna, Lidingö, Huddinge eller Nacka med omnejd med ditt nästa byggprojekt. Vi fokuserar på dig som kund och dina behov. Vi har många års erfarenhet inom branschen med kvalificerad personal som utför allt från badrumsrenovering, köksrenovering och måleri till totalrenovering och mycket mer.

Slipp väntan i onödan med oss på Proffs Stockholm. Vi har sett till att underlätta och korta ner tiden för diverse bygg- och städprojekt genom att agera som helhetsleverantör. Varmt välkommen att besöka vår hemsida eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 7 kunder tycker om Proffs Stockholm

• 2019-08-01

Martin I skrev om Proffs Stockholm
    Proffs hjälpte oss med läggning av 100kvm ekparkett.
    Punktliga, snabba och med ett utmärkt resultat.
    Jag kommer säkert att anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • Jenny W

2019-07-21

Jenny W skrev om Proffs Stockholm
    Proffs Stockholm har hjälpt oss med nytt golv i vår entréhall. Flytspacklat, lagt värmeslingor och lagt klinker. Arbetet utfört med god kvalitet och de blev tom klara före utsatt tidplan!
    Jag kommer att använda detta företag igen och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-07-16

Farid F skrev om Proffs Stockholm
    Grabbarna hjälpte mig med både bredspackling och målning av vägg och tak. De fick ett sovrum att jobba med. Och resultat blev kanon! Så nu har jag anlitat dem igen för att måla resten av lägenheten. Väldig serviceorienterade och duktiga på lösningar för bästa resultat. Kommer fortsättningsvis att anlita dem för framtiden projekt! Läs mer
  • 2019-07-16

Silas C skrev om Proffs Stockholm
    Renoverade golv, vägg och tak. Noggrannhet och allt blev klart efter planeringen. Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-07-15

Nadia K skrev om Proffs Stockholm
    Är otroligt nöjd med totalrenoveringen av min lägenhet! Pålitliga, flexibla och lyhörda! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-15

Dejan M skrev om Proffs Stockholm
    Kunniga och föreslog förbättringar samt analys av befintlig konstruktion som ingen av tidigare utfrågade byggfirmor gjorde. Ett utmärkt jobb och fin kontakt arbetet igenom gjorde upplevelsen ännu bättre. Läs mer
  • 2019-07-10

Kahina C skrev om Proffs Stockholm
    Beställde bredspackling av ett rum, målning av väggar och tak i hela lgh, nya socklar i hela lgh och nytt golv i hallen. Mycket bra bemötande -trevliga, flexibla och tillmötesgående. Fick mycket hjälp. De blev klara snabbare än förväntat och det blev ett fint resultat! Rekommenderar starkt! Läs mer

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby