Proffs Stockholm

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Proffs Stockholm!

Vi hjälper dig som bor i Sollentuna, Solna, Lidingö, Huddinge eller Nacka med omnejd med ditt nästa byggprojekt. Vi fokuserar på dig som kund och dina behov. Vi har många års erfarenhet inom branschen med kvalificerad personal som utför allt från badrumsrenovering, köksrenovering och måleri till totalrenovering och mycket mer.

Slipp väntan i onödan med oss på Proffs Stockholm. Vi har sett till att underlätta och korta ner tiden för diverse bygg- och städprojekt genom att agera som helhetsleverantör. Varmt välkommen att besöka vår hemsida eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 14 kunder tycker om Proffs Stockholm

• 2019-12-30

Ann-kristin R skrev om Proffs Stockholm
    Renovering av badrum, rivning vägg o golvläggning p lejonburen!
    Proffsiga trevliga o snabba på att svara o kunniga på stort som smått i renoverings jobb.
    En firma att rekommendera med stort R Läs mer
  • 2019-12-05

Goran K skrev om Proffs Stockholm
    -Proffskompaniet,namnet stämmer.
    Jag har anlitat Proffskompaniet för en badrumsrenovering. De är proffsiga, kunniga, punktliga och tillgängliga under hela processen, arbetar sena kvällar om det behövs och helger för att göra klart jobbet under uppsatt tid, de hjälper med att få rabatter när man handlar material även under helger, trevliga i bemötande och lyssnar alltid, ger neutrala tips och råd, bra priser jämfört med andra företag, de har hjälpt mig även med jobb som inte ingick i offerten utan kostnad, jobbet var klart innan tidsramen gick ut. Med det sagt så rekommenderar jag Proffskompaniet varmt och starkt och önska de all lycka :).

//Goran Karim Läs mer
  • 2019-11-20

Björn J skrev om Proffs Stockholm
    Totalrenovering av badrum med tillhörande plattsättning av kakel och klinker samt montering från utanpåliggande till innanpåliggande rör. Badrummet blev superfint. Bra hantverk samt proffsigt bemötande. Synpunkter från kund togs i beaktande och löstes direkt.

Som konstruktiv kritik tycker jag det vore bra om man får en komplett lista på saker att köpa ifall kunden står för badrumsinredning. Denna skall då inkludera sådant som fästen, silikon, lister, strömbrytare etc. som man som oerfaren normalt inte tänker på. Blir då lättare att planera både för kund och entreprenör.

Kan även nämna att vissa delar av jobbet gjordes på kvällar. För min egen del så hade vi ett ställe att bo på under renovering vilket underlättade samt vi har inga barn så för oss var det bara bra. Men för någon annan kanske man bör upplysa om det ifall det inte skulle funka.

Kort o gott: över förväntan, bra utfört arbete samt proffsig hantering av kund. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-28

Ekaterini S skrev om Proffs Stockholm
    Proffskompaniet Stockholm anlitades av oss för rörjobb i vår källare. Mycket proffesionella, snabb service och trevliga att ha att göra med. Kommer definitivt anlita igen när jag behöver rörjobb igen! Läs mer
  • Margareta B

2019-10-27

Margareta B skrev om Proffs Stockholm
    Proffskompaniet står verkligen för sitt namn, "Proffs" Håller vad de lovar, återkopplar med ev. frågor eller besked, snabba, noggranna samt tydlig redovisning av kostnader på fakturan..
    Jag är supernöjd med mitt badrum och kan varmt rekommendera Isa och hans mannar. Läs mer
  • Mats J

2019-09-24

Mats J skrev om Proffs Stockholm
    Verkligen proffsigt.Snabbt att svara & gjorde ett snyggt jobb i mitt badrum.

Mycket nöjd kund Mats Läs mer
  • 2019-09-18

Tomas R skrev om Proffs Stockholm
    Punktliga.
    Bra bemötande före, under och efter arbetet.
    Snyggt utfört.
    Inga problem att få kontakt även efter utfört arbete om det är någon detalj som ska justeras. Fick detta snabbt åtgärdat utan någon extrakostnad. Bra gjort. Läs mer
  • 2019-08-01

Martin I skrev om Proffs Stockholm
    Proffs hjälpte oss med läggning av 100kvm ekparkett.
    Punktliga, snabba och med ett utmärkt resultat.
    Jag kommer säkert att anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • Jenny W

2019-07-21

Jenny W skrev om Proffs Stockholm
    Proffs Stockholm har hjälpt oss med nytt golv i vår entréhall. Flytspacklat, lagt värmeslingor och lagt klinker. Arbetet utfört med god kvalitet och de blev tom klara före utsatt tidplan!
    Jag kommer att använda detta företag igen och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-07-16

Farid F skrev om Proffs Stockholm
    Grabbarna hjälpte mig med både bredspackling och målning av vägg och tak. De fick ett sovrum att jobba med. Och resultat blev kanon! Så nu har jag anlitat dem igen för att måla resten av lägenheten. Väldig serviceorienterade och duktiga på lösningar för bästa resultat. Kommer fortsättningsvis att anlita dem för framtiden projekt! Läs mer
  • 2019-07-16

Silas C skrev om Proffs Stockholm
    Renoverade golv, vägg och tak. Noggrannhet och allt blev klart efter planeringen. Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
    Proffs Stockholm, Proffs Stockholm gillar detta
  • 2019-07-15

Nadia K skrev om Proffs Stockholm
    Är otroligt nöjd med totalrenoveringen av min lägenhet! Pålitliga, flexibla och lyhörda! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-15

Dejan M skrev om Proffs Stockholm
    Kunniga och föreslog förbättringar samt analys av befintlig konstruktion som ingen av tidigare utfrågade byggfirmor gjorde. Ett utmärkt jobb och fin kontakt arbetet igenom gjorde upplevelsen ännu bättre. Läs mer
  • 2019-07-10

Kahina C skrev om Proffs Stockholm
    Beställde bredspackling av ett rum, målning av väggar och tak i hela lgh, nya socklar i hela lgh och nytt golv i hallen. Mycket bra bemötande -trevliga, flexibla och tillmötesgående. Fick mycket hjälp. De blev klara snabbare än förväntat och det blev ett fint resultat! Rekommenderar starkt! Läs mer

Funäsgatan 36, 162 73 Vällingby