Proffs Stockholm

Proffs Stockholm

Ring 072-962 33 33 www.proffsstockholm.se

Välkommen till Proffs Stockholm! Vi hjälper dig som bor i Sollentuna, Solna, Lidingö, Huddinge eller Nacka med omnejd med ditt nästa byggprojekt. Vi fokuserar på dig som kund och dina behov. Vi har många års erfarenhet inom branschen med kvalificerad personal som utför allt från badrumsrenovering, köksrenovering och måleri...

16 omdömen om Proffs Stockholm

Natalie E
Skrev om Proffs Stockholm

Vi har beställt badrumsrenovering hos Proffs Stockholm och har fått väldigt bra prisoffert från dem. Vi blev bemötra av företaget på ett bea sätt, och det gick att förhandla smidigt arbetsinnehåll. Sedan började de arbeta, väldigt drivande och noggrannt. Det blev långa dagar och helger, för aebetslaget vill avsluta jobbet inom överenskommna tidsramer, vilket de lyckades med. Varje jobb som genomfördes, skickades video till byggledaren och allt var i enighet med Säkert vatten standard. Byggledaren kom med förbättrade förslag...

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Per-Arne E
Skrev om Proffs Stockholm

Dom gjorde en totalrenovering av vårat stora badrum, 10 kvm. Dom jobbade effektivt och det blev snyggare än förväntan.

Ann-kristin R
Skrev om Proffs Stockholm

Renovering av badrum, rivning vägg o golvläggning p lejonburen! Proffsiga trevliga o snabba på att svara o kunniga på stort som smått i renoverings jobb. En firma att rekommendera med stort R

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
GORAN K
Skrev om Proffs Stockholm

-Proffskompaniet,namnet stämmer. Jag har anlitat Proffskompaniet för en badrumsrenovering. De är proffsiga, kunniga, punktliga och tillgängliga under hela processen, arbetar sena kvällar om det behövs och helger för att göra klart jobbet under uppsatt tid, de hjälper med att få rabatter när man handlar material även under helger, trevliga i bemötande och lyssnar alltid, ger neutrala tips och råd, bra priser jämfört med andra företag, de har hjälpt mig även med jobb som inte ingick i offerten utan kostnad, jobbet var klart...

Björn J
Skrev om Proffs Stockholm

Totalrenovering av badrum med tillhörande plattsättning av kakel och klinker samt montering från utanpåliggande till innanpåliggande rör. Badrummet blev superfint. Bra hantverk samt proffsigt bemötande. Synpunkter från kund togs i beaktande och löstes direkt. Som konstruktiv kritik tycker jag det vore bra om man får en komplett lista på saker att köpa ifall kunden står för badrumsinredning. Denna skall då inkludera sådant som fästen, silikon, lister, strömbrytare etc. som man som oerfaren normalt inte tänker på. Blir...

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Ekaterini S
Skrev om Proffs Stockholm

Proffskompaniet Stockholm anlitades av oss för rörjobb i vår källare. Mycket proffesionella, snabb service och trevliga att ha att göra med. Kommer definitivt anlita igen när jag behöver rörjobb igen!

Margareta B
Skrev om Proffs Stockholm

Proffskompaniet står verkligen för sitt namn, "Proffs" Håller vad de lovar, återkopplar med ev. frågor eller besked, snabba, noggranna samt tydlig redovisning av kostnader på fakturan.. Jag är supernöjd med mitt badrum och kan varmt rekommendera Isa och hans mannar.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mats J
Skrev om Proffs Stockholm

Verkligen proffsigt.Snabbt att svara & gjorde ett snyggt jobb i mitt badrum. Mycket nöjd kund Mats

Tomas R
Skrev om Proffs Stockholm

Punktliga. Bra bemötande före, under och efter arbetet. Snyggt utfört. Inga problem att få kontakt även efter utfört arbete om det är någon detalj som ska justeras. Fick detta snabbt åtgärdat utan någon extrakostnad. Bra gjort.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Martin I
Skrev om Proffs Stockholm

Proffs hjälpte oss med läggning av 100kvm ekparkett. Punktliga, snabba och med ett utmärkt resultat. Jag kommer säkert att anlita dem igen i framtiden.

Jenny W
Skrev om Proffs Stockholm

Proffs Stockholm har hjälpt oss med nytt golv i vår entréhall. Flytspacklat, lagt värmeslingor och lagt klinker. Arbetet utfört med god kvalitet och de blev tom klara före utsatt tidplan! Jag kommer att använda detta företag igen och kan varmt rekommendera dem!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Farid F
Skrev om Proffs Stockholm

Grabbarna hjälpte mig med både bredspackling och målning av vägg och tak. De fick ett sovrum att jobba med. Och resultat blev kanon! Så nu har jag anlitat dem igen för att måla resten av lägenheten. Väldig serviceorienterade och duktiga på lösningar för bästa resultat. Kommer fortsättningsvis att anlita dem för framtiden projekt!

Silas C
Skrev om Proffs Stockholm

Renoverade golv, vägg och tak. Noggrannhet och allt blev klart efter planeringen. Väldigt nöjd med resultatet.

Proffs Stockholm och Proffs Stockholm gillar detta
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Nadia K
Skrev om Proffs Stockholm

Är otroligt nöjd med totalrenoveringen av min lägenhet! Pålitliga, flexibla och lyhörda! Rekommenderas starkt!

Dejan M
Skrev om Proffs Stockholm

Kunniga och föreslog förbättringar samt analys av befintlig konstruktion som ingen av tidigare utfrågade byggfirmor gjorde. Ett utmärkt jobb och fin kontakt arbetet igenom gjorde upplevelsen ännu bättre.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Kahina C
Skrev om Proffs Stockholm

Beställde bredspackling av ett rum, målning av väggar och tak i hela lgh, nya socklar i hela lgh och nytt golv i hallen. Mycket bra bemötande -trevliga, flexibla och tillmötesgående. Fick mycket hjälp. De blev klara snabbare än förväntat och det blev ett fint resultat! Rekommenderar starkt!