Qlip4you Tomtebo

Qlip4you Tomtebo

Ring 0907-65 76 06 www.qlip4you.se

Välkommen till Qlip4you Tomtebo! Vi på Qlip4you Tomtebo är ett glatt gäng som strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen. Vi sätter kunden i fokus och ställer alltid höga krav på oss själva samtidigt som vi har nära till skratt. Hos oss väljer vi produkter och märken som jobbar med ett hållbart miljötänk. Davines är...

582 omdömen om Qlip4you Tomtebo

Mattias C

Hon gör alltid ett bra jobb, och hon är lyhörd för om kunden känner för att prata mycket, lite eller inget alls. Verkar verkligen bry sig om sina kunder.

Fanny L
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Fanatisk personal som jobbar här. Spelar ingen roll vem som klipper mig, jag blir alltid nöjd!😊

Maria K
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Duktig frisör. Trevligt bemötande.

Madelene J

Jag blev väldigt bra bemött och mina förväntningar gick hon över och anpassade sig jättemycket och kom på nya ideer eftersom mitt hår förändrades till det oförväntade. väldigt bra upplevelse, väldigt duktig frisör, väldigt bra resultat

Signild N

Kunnig och lyhörd för mina önskemål.

Wilma L

Den är jätte bra blev super nöjd med resultatet

Christoffer H
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Trevligt bemötande och proffsig klippning av mina 2 barn. Tack!

Marie H
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Blev jättenöjd! Duktig frisör!

Mikael S

Sofia fixade mitt hår och skägg. Väldigt proffsig, kunnig och trevlig. Blev väldigt nöjd och kommer att komma tillbaka

Magdalena J
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Trevlig lokal, ljus och fin. Professionell och duktig frisör som lyssnade in och kommunicerade bra innan hon började.

Alicia L
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Bemötande, förväntningar allt var precis som jag trodde det skulle vara. Vilket var underbart! Sofia som gjorde en avfärgning, och kreativ färgning av mitt hår är en sån otroligt fin person som är så duktig på det hon gör och en sån trevlig person.

Conny F

Julia tog hand om Linus på bästa sätt. ❤️

Elisabet Ann-Kristin M

Varmt och förstående bemötande. Förklarade vad hon hade i håret vid tvätt. Eftersom det var en klippning jag köpt. Är väldigt nöjd.

Maria P

Fantastiskt bemötande: lugnt, tryggt och professionellt. Alla förväntningar möttes och mer därtill. Klippte min son som är 6år. Han är inte så glad att gå till frisören, men hennes lugn och effektivitet, gjorde att han kunde slappna av och det gick jättebra, blev så snyggt. Hon fångade även hans intresse genom att prata med honom, ta reda på hans intressen och prata om dem. Är så glad och tacksam.. kan absolut rekomendera henne som frisör..

Ingmari B
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Jättebra! Bra bemötande och blev fin i håret.

Elisabet B

Var till Anneli som är en väldigt trevlig person och fick fotvård vilket hon är väldigt duktig på att göra.

Daniel A

Trevligt och glatt bemötande samt grym på att klippa

Britt-Inger P
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Mycket bra frisersalong, trevlig och kunnig personal. Alltid nöjd med mitt besök.

Petter B
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Väldigt trevliga och gav många förslag på styling

Peder N

Helnöjd med Sandras klippning👍

Christine F
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Jag är väldigt nöjd. Mycket proffesionellt och trevligt bemötande och med en stor förmåga att se och lyssna in vilka behov och önskningar som jag hade.

Marcus L

Min dotter på 12 klippte sig och blev jättenöjd.

Ulrika F

Bra kommunikation med mig som kund, lyssnade in men kom även med sina professionella synpunkter. Tog även emot hjälp av en mer erfaren frisör när det behövdes, det kändes tryggt.

Marita L

Trevligt bemötande , tog hand om en på ett bra sätt. Lite mer massage av ben hade uppskattats efter en lång dag på jobbet . Men kommer att besöka fotvården igen. Blev nöjd.

Sam P

Hon va ju som trevlig, jag vart av ve lång håre så se man få vell va nöjd

Annica B
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Bra upplevelse varje gång. Går alltid till samma salong och samma frisör som vet vad jag behöver och det blir bra varje gång! Klipp och färg beställer jag varje gång!

Leif S

Lyhörd och har koll på mig som kund, bara positivt att säga om den frisörskan

Malin J

Sandra är helt fantastisk hon är noggrann och trevlig och mitt hår blev magiskt. Jag gjorde färg och klipp.

Nina S
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Jättetrevligt bemötande och snygg klippning, jättenöjd 🙂

Åsa J
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Trevlig personal som tog hand om mig och lyssnade på mig och sa även vad hon själv tyckte på ett trovärdigt sätt

Marina D

Oerhört trevlig, visste vad hon gjorde!

Tommy Å

En trevlig och lagom pratig tjej . Och naturligtvis duktig på att klippa.

Ammi I

Omtyckt utav våra boenden på gruppbostaden. De säger att hon alltid är glad o snäll... Duktig på fotvård

Eva-Marie L

Anneli är duktig på fotvård. Lugn och trevlig.

Ulrika F

Trevligt bemötande och proffsigt arbete. Mycket nöjd

Mattias L

supernöjd med besöket! noggrann och trevlig!

Anna T

Fick ett trevligt bemötande och min fotvård var välbehövlig! Är jättenöjd med hur fina mina fötter blev och att jag inte har ont längre av min förhårdnad. Kan varmt rekommendera fotvården av Anneli!

Maj-lis R
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Det var första gången som jag besökte salongen för att endast klippa luggen. Jag blev klippt av en mycket trevlig tjej och blev mycket nöjd. När det blir nästa hårklippning kommer jag nog beställa tid där.

Josefin L
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Mycket nöjd med mitt besök och min frisyr. Trevligt bemötande. Uppskattade huvudmassagen när jag fick håret tvättat. Lyhörd för mina önskningar. Någon gång var hon lite snabb att kommentera innan jag själv fick säga min åsikt som kund om hur jag kände för en del i frisyren. Hon hade ganska rätt med sin kommentar, som sagt lyhörd frisör!

Christer T

Trevligt bemötande och lyhörd för önskemål.

Josefine Anna Maria L
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Jättenöjd med frisyren bra öppettider.

Jens K
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Nöjd med allt! Tack för en fin klippning😃

Eva A
Skrev om Qlip4you Tomtebo

Ett jättefint bemötande varje gång. Duktiga frisörer. Trevliga samtal och så Duktiga på att klippa. Frächa lokaler. Alltid lika trevligt att bli klippt och känna att man blev fin i håret. Även om man är gammal tant.

Runa H

Mjukt och trevligt bemötande. En god lyssnare och inkännande sätt. Glad och mjuk i sättet. Trevligt samtal under klippningen. Jag blev väldigt nöjd med både stunden och resultatet av klippningen.

Maire J

Känner mig väldigt nöjd med både klippningen och av fix med brynen. Sofia känns lugn och trygg i det hon gör.

Annukka S

Bra jobb och fötterna håller sig fina flera veckor efteråt

Ulrika E

Jag blev väl bemött och fick en bra och skön behandling. Hon ger min mor fotvård kontinuerligt och vi är båda väldigt nöjda. Det jag saknade var att jag inte fick frågan om mina tånaglar skulle målas. Jag hade gärna köpt ett nagellack.

Ulrica M

Välkomnade med ett leende och hon frågade hur jag tänkt kring min klippning. Jag har blivit klippt av henne förut och jag har känt mig trygg med hennes sätt så var jag nöjd. Hon var vänlig och samtalade och lyssnade på vad jag sa. Kände mig sedd.

Ulrika F

Proffsig och snabb, personlig och gav bra och relevanta råd

Curt E

Bra och noggrann klippning. gott bemötande.