Rattens Trafikskola

3.9

23 omdömen om Rattens Trafikskola

ALI A
Skrev om Rattens Trafikskola

Maybe this institute has a few good driving instructors, but they do not follow professional ethics at all. I want to you about my experience with this institute: I went to this institute for driving lessons, but they didn't tell me that the institute can reserve the exam time after the education at the institution's discretion. I had a CSN loan and after 7 driving lessons they told me that you are ready for the test, go book an appointment and take the test. I did the same, but unfortunately I failed the exam. I discussed...

ALI A gillar detta
Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

EMMA L
Skrev om Rattens Trafikskola

Min ärliga åsikt? Denna trafikskola skulle jag tyvärr inte rekommendera till mina nära och kära. Kvinnan i receptionen var super trevlig, rätt person att jobba med administration. Däremot var körläraren inte pedagogiskt i mitt tycke, jag blev mer stressad av att köra med honom än med någon annan som jag har kört med. Detta försämrade min körförmåga och tron på mig själv att klara uppkörningen. Jag hade en bokad tid för uppkörningen redan, dagen innan har jag en körlektion, då min körlärare förklarar att jag inte kommer...

MARTA ZUZANNA L
Skrev om Rattens Trafikskola

Jag rekommenderar Rattens Trafikskola! Jag hade 9 körlektioner med Naser och klarade teorin och uppkörningen efter första försöket (jag övade också privat och hade även 5 körlektioner med en annan trafikskola i Sundbyberg som jag inte rekommenderar)! Naser är mycket noggran och snäll och vi övade allt tills jag kunde detta. Skolan hjälpte mig också att boka proven och det var lätt att boka lektioner i telefon! Tack! /Marta

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

SENAY NUGUSE W
Skrev om Rattens Trafikskola

Jag vill tacka Rattens Trafikskola för deras lärorika körlektioner. Min lärare Fithawi är bäst. Han är jättelugn och vet exakt mina brister. Vill du ha ett snabbt och enkelt körkort så kan jag rekommendera er alla att gå till Rattens Trafikskola så hjälper de dig hela vägen.

HAYLEZGI K
Skrev om Rattens Trafikskola

Bästaaa Trafikskola Lärarna är pedagogiska och hjälper dig hela vägen till körkort Jag har kört med Fithawi Han är snäll och grym Personalen är hjälpsamma Vill tacka er alla Och kan verkligen rekommendera alla som vill skaffa körkort!!😍😍😍😍

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Tesfamekal K
Skrev om Rattens Trafikskola

Rattens trafikskola är bäst! lärorika körlektioner Bästa lärare Fithawi & Naser Bästa receptionist Samra Rekommenderar starkt.😊😍❤

BERHANE YIHDEGO W
Skrev om Rattens Trafikskola

Bästa trafikskola! Jag har kört 5 lektioner med Rattenstrafikskolan har lärt mig mer än 15 lektioner som jag körde med annan trafikskola. Otroliga trevliga personal. Kan rekommendera varmt.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

ALEXANDER N
Skrev om Rattens Trafikskola

Jag kör med Fithawi och är riktigt nöjd! Väldigt bra körskola med super snäll receptionist som en som hjälper hela vägen till körkortet! Rekommenderas !!!

SAMRA K
Skrev om Rattens Trafikskola

Rattens Trafikskola har pedagogiska lärare som verkligen bryr sig om sina elever. Bästa trafikskolan rekommenderar starkt.

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Safwath tasnia P
Skrev om Rattens Trafikskola

I got my permission last week. I will highly recommend this school. I got few amazing teachers . Naser & Hamodi was one of them. They are excellent as a teacher. The school was always flexible with my date/time.

Eyerusalem D
Skrev om Rattens Trafikskola

Den 3e Januari 2018 klarade jag uppkörningen tack vare de fantastiska lärarna Magnus och Nasir. De lär ut på väldigt professionellt och pedagogiskt sätt. De vill verkligen hjälpa och vet hur man hjälper elever. Från början känner man sig väldigt välkommen till trafikskolan och får hjälp av bästa Claudia med all bokningar av körlektioner mm. Jag rekommenderar Rattens trafikskola till alla. /Eyerusalem

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Jessica H
Skrev om Rattens Trafikskola

Kört 10 lektioner på rattens trafikskola i juni, tog mina sista 3 lektioner nu innan uppkörningen och klarade uppkörningen första försöket!! Kört med Magnus och Nasse, otroligt duktiga och de ger så värdefulla tips inför uppkörningen. Jag har kört på två st andra trafikskolor och de går inte jämföra med rattens trafiklärare, rekommenderar er alla välja rattens trafikskola ända från början!

Rahil A

Bästa trafikskolan i Sollentuna ❤️

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Daniel L
Skrev om Rattens Trafikskola

Mycket trevlig och glad personal i Rattens trafikskola, rekommenderar starkt att ta några körlektioner hos dom. Tack för all hjälp!

Yasemin B
Skrev om Rattens Trafikskola

Jag körde på en annan trafikskola innan jag hamnade på rattens, då utgick jag mest utifrån recensioner olika trafikskolor hade fått och valde en som hade 1000+ bra recensioner men av olika anledningar var jag inte alls nöjd. Idag kan jag inte säga mer än att jag är supernöjd och önskar jag att jag hade vänt mig till Rattens redan vid start! Personalen är pedagogisk och lär ut på ett sätt så att inga frågetecken kvarstår, de ger dig stöd och ser till att du faktiskt klarar körkortet! De är aktiva i din utbildning, de höll...

Fatou Margareta J
Skrev om Rattens Trafikskola

Så oseriösa! Köpte deras största paket. Och marioteten av alla gånger man körde så tittade de i mobilen och pratade i telefon och allt var i privat syfte som skulle kunnat tagits efter körningen.(detta bad jag lärarna att sluta med gång på gång) I receptionen så säger de jämt att det är fullbokat men så fort man säger att man inte vill ha med dem att göra då regnar det fram tider. Samtidigt tar de sig rätten att avboka min körning 9 minuter innan jag ska köra och ber mig boka om fast det är fullbokat tills min uppkörning....

Johan A
Skrev om Rattens Trafikskola

Jag tog just körkort tack vare Rattens trafikskola. Magnus och Naser var grymt bra lärare, mycket bättre än de jag hade på min första trafikskola. Mitt enda förbättringsförslag är ett onlinebokningssystem för att göra det lättare att boka lektioner. Stort tack!

Ilknur M
Skrev om Rattens Trafikskola

Jag har kört 10 körlektioner i en annan trafikskola. Jag hade aldrig kört innan. Jag fick bara grunderna där. Var jätte dåligt på påfarter och rondeller. Kunde inte dödavinkeln alls. Gick till rattens trafikskola o sa till dem vad jag ska öva. Bokade två körlektioner. Han som jag körde med var grymt och förklarade grymt. Övade samma dag allt 80+80 min. Bokade uppkörningen dagen efter. Hade aldrig kört innan i sollentuna bara en dag med ratten. Klarade uppkörningen galant med mvg utan fel. Rekommenderar honom stark. Vill...

Nini n
Skrev om Rattens Trafikskola

.Absolut ett av de bästa skolor jag haft att göra med någonsin är rattens trafikskola i Sollentuna. Personalen kämpar och ger allt för att man ska lära sig bra och komma undan så billigt som möjligt, precis som en bra körskola ska göra.Ligger bra till och har oerhört pedagogisk och trevlig välkomnande personal!Starkt rekommenderad. Och de hjälper dig inte bara att ta körkortet utan hjälper dig att köra bil! Jag var riktigt nöjd!

Johan W
Skrev om Rattens Trafikskola

Var i kontakt med de nya ägarna och kan bara starkt rekommendera dem! De kommer från Solna Trafikskola och kan verkligen sin sak. Proffsiga till ett riktigt bra pris!

NOEL H gillar detta
reco vän r
Skrev om Rattens Trafikskola

de vill att man ska ta körlektioner, även om man kör bra, dem vill sno folk på deras pengar. otrevliga och oseriösa

Vic N
Skrev om Rattens Trafikskola

Sur receptsionist och sur körskoleförare som snarare satt och kritiserade snarare än att på ett positivt lära ut hur man ska bete sig i trafiken. En extremt tråkig upplevelse som definitivt inte var värt att betala för.

Therese J
Skrev om Rattens Trafikskola

Totalt värdelös traffikskola i Solllentuna centrum. Jag tog en massa körlektioner där under 2 sommrar , villket bara resulterade i att jag blev pank, jag är fortfarande körkorts lös. Chefen är otrevlig och de flesta lärarna är opedagogiska. Jag vet, jag provade typ fyra olika, av dem var bara en bra och hon funderade på att byta jobb...Inget att rekommendera helt enkelt. Det ända positiva var väl att receptionisten var trevlig och lokalerna frächa.