Rattens Trafikskola

4.2 i betyg av av 21 omdömen

Läs vad 21 kunder tycker om Rattens Trafikskola

• 2020-06-08

MARTA ZUZANNA L skrev om Rattens Trafikskola
    Jag rekommenderar Rattens Trafikskola! Jag hade 9 körlektioner med Naser och klarade teorin och uppkörningen efter första försöket (jag övade också privat och hade även 5 körlektioner med en annan trafikskola i Sundbyberg som jag inte rekommenderar)!

Naser är mycket noggran och snäll och vi övade allt tills jag kunde detta. Skolan hjälpte mig också att boka proven och det var lätt att boka lektioner i telefon!

Tack!

/Marta Läs mer
    Nybrons Trafikskola AB
    4.7 / 5 i betyg — 254 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jättenöjd med min utbildning hos Nybrons Trafikskola AB. Supertrevlig och professionell personal! Väldigt flexibla och svarade snabbt när ma"
  • 2020-05-25

SENAY NUGUSE W skrev om Rattens Trafikskola
    Jag vill tacka Rattens Trafikskola för deras lärorika körlektioner.
    Min lärare Fithawi är bäst.
    Han är jättelugn och vet exakt mina brister.
    Vill du ha ett snabbt och enkelt körkort så kan jag rekommendera er alla att gå till Rattens Trafikskola så hjälper de dig hela vägen. Läs mer
  • 2020-03-12

HAYLEZGI K skrev om Rattens Trafikskola
    Bästaaa Trafikskola
    Lärarna är pedagogiska och hjälper dig hela vägen till körkort
    Jag har kört med Fithawi
    Han är snäll och grym
    Personalen är hjälpsamma
    Vill tacka er alla
    Och kan verkligen rekommendera alla som vill skaffa körkort!!😍😍😍😍 Läs mer
    JP´s Trafikskola
    4.9 / 5 i betyg — 351 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Klarade uppkörningen på första försöket med JP's trafikskola! Jag har kört med Anna Johansson och är så nöjd! Jag var rädd både för att köra"
  • 2020-03-12

Tesfamekal K skrev om Rattens Trafikskola
    Rattens trafikskola är bäst!
    lärorika körlektioner
    Bästa lärare Fithawi & Naser
    Bästa receptionist Samra
    Rekommenderar starkt.😊😍❤ Läs mer
  • 2020-02-26

BERHANE YIHDEGO W skrev om Rattens Trafikskola
    Bästa trafikskola!
    Jag har kört 5 lektioner med Rattenstrafikskolan har lärt mig mer än 15 lektioner som jag körde med annan trafikskola. Otroliga trevliga personal. Kan rekommendera varmt. Läs mer
    Saltsjö Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 522 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Handledarutbildningen hos Saltsjö Trafikskola var toppen! Vänligt bemötande, Coronaavstånd, inspirerande lärare och anledningen till att vi"
    Marie-fe E
  • ALEXANDER N

2020-02-13

ALEXANDER N skrev om Rattens Trafikskola
    Jag kör med Fithawi och är riktigt nöjd! Väldigt bra körskola med super snäll receptionist som en som hjälper hela vägen till körkortet! Rekommenderas !!! Läs mer
  • SAMRA K

2020-02-10

SAMRA K skrev om Rattens Trafikskola
    Rattens Trafikskola har pedagogiska lärare som verkligen bryr sig om sina elever. Bästa trafikskolan rekommenderar starkt. Läs mer
    Jarla Trafikskola
    4.7 / 5 i betyg — 704 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Lyckades på första försöket både för teorin och uppkörningen! Mycket tack vare min lärare Sokrates. Det kändes verkligen som att han brydde"
    Zoe Helene K
  • 2019-05-06

Safwath tasnia P skrev om Rattens Trafikskola
    I got my permission last week. I will highly recommend this school. I got few amazing teachers . Naser & Hamodi was one of them. They are excellent as a teacher. The school was always flexible with my date/time. Läs mer
  • Eyerusalem D

2018-01-10

Eyerusalem D skrev om Rattens Trafikskola
    Den 3e Januari 2018 klarade jag uppkörningen tack vare de fantastiska lärarna Magnus och Nasir. De lär ut på väldigt professionellt och pedagogiskt sätt. De vill verkligen hjälpa och vet hur man hjälper elever.
    Från början känner man sig väldigt välkommen till trafikskolan och får hjälp av bästa Claudia med all bokningar av körlektioner mm. Jag rekommenderar Rattens trafikskola till alla.
    /Eyerusalem Läs mer
    Din Körskola i Huddinge & Flemingsberg
    5.0 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Billigt och mycket bra körskola. Alla trafiklärare är mycket kunniga och lär jätte bra. Rekommenderas starkt!"
  • Jessica H

2017-11-28

Jessica H skrev om Rattens Trafikskola
    Kört 10 lektioner på rattens trafikskola i juni, tog mina sista 3 lektioner nu innan uppkörningen och klarade uppkörningen första försöket!! Kört med Magnus och Nasse, otroligt duktiga och de ger så värdefulla tips inför uppkörningen. Jag har kört på två st andra trafikskolor och de går inte jämföra med rattens trafiklärare, rekommenderar er alla välja rattens trafikskola ända från början! Läs mer
  • 2017-11-21

Rahil A skrev om Rattens Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Sollentuna ❤️ Läs mer
    Körkortsspecialisterna AB
    4.9 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "Helt fantastiska! Tog knappa 4 månader för mig att skaffa körkort och då hade jag inte ens möjlighet att köra varje vecka! Teorin & körprove"
  • Daniel L

2017-11-06

Daniel L skrev om Rattens Trafikskola
    Mycket trevlig och glad personal i Rattens trafikskola, rekommenderar starkt att ta några körlektioner hos dom.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • Yasemin B

2017-08-09

Yasemin B skrev om Rattens Trafikskola
    Jag körde på en annan trafikskola innan jag hamnade på rattens, då utgick jag mest utifrån recensioner olika trafikskolor hade fått och valde en som hade 1000+ bra recensioner men av olika anledningar var jag inte alls nöjd. Idag kan jag inte säga mer än att jag är supernöjd och önskar jag att jag hade vänt mig till Rattens redan vid start! Personalen är pedagogisk och lär ut på ett sätt så att inga frågetecken kvarstår, de ger dig stöd och ser till att du faktiskt klarar körkortet! De är aktiva i din utbildning, de höll koll på hur jag låg till med teorin och hjälpte till om något var oklart och gav pepp, tips & råd dagarna innan det var dags.

Receptionen tar hänsyn till dina önskemål och kompromissar för att få till det på bästa möjliga sätt. Det var väldigt tajt med uppkörningstider och även körlektioner men när väl en uppkörning dök upp såg de verkligen till att klämma in körlektioner innan uppkörning och även att jag kunde få låna bilen. Innan jag dessutom hade uppkörningen fick jag stort pepp och blev genast mindre nervös, vi gick igenom vad jag behövde tänka på och väl hos trafikverket parkerade vi bilen strategiskt så att jag skulle få bästa möjliga start!

De ser dessutom till att du kommer undan så ekonomiskt som möjligt. De vill att man ska klara av körkortet och inte endast dra in massa pengar på körlektioner du inte behöver. Lärde mig mer här under en månad än vad jag gjorde under tre månader hos den andra trafikskolan.

Jag körde främst med Naser, men även med Magnus & Minas, alla är jätteduktiga och får dig att känna dig trygg i bilen. Efter att min tidigare körskola fick körkortet att kännas omöjligt fick Rattens det att bli möjligt och idag har även jag körkort! Ett stort tack till all personal på Rattens!! Läs mer
    Dahlbergs Bilskola
    4.9 / 5 i betyg — 153 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag är toknöjd! Allt var smidigt och enkelt, från ändringar av lektioner till frågor m.m."
    Daniel Erik Johan L
  • Fatou Margareta J

2017-07-24

Fatou Margareta J skrev om Rattens Trafikskola
    Så oseriösa! Köpte deras största paket. Och marioteten av alla gånger man körde så tittade de i mobilen och pratade i telefon och allt var i privat syfte som skulle kunnat tagits efter körningen.(detta bad jag lärarna att sluta med gång på gång)
    I receptionen så säger de jämt att det är fullbokat men så fort man säger att man inte vill ha med dem att göra då regnar det fram tider.
    Samtidigt tar de sig rätten att avboka min körning 9 minuter innan jag ska köra och ber mig boka om fast det är fullbokat tills min uppkörning.

Jag fick ingen information om teorilektionerna och när dem var, fast jag sa att jag ville gå på dem. Frågar man i receptionen om dem kan hjälpa en boka in risktvån (då jag vet andra skolor göra de), fick jag en liten postit lapp med numret dit. Har i vissa fall av frågor blivit hänvisad till Google.

Det finns en anledning till varför dem inte är med i Str och även om det självklart inte är omöjligt att ta körkort får du vara beredd på att de kan göra vad de vill för att långsamma processen.

Har äntligen bytt skola som är seriös och jag får ingen återbetalning från rattens för den lektion dem har avbokat. Läs mer
  • Johan A

2017-07-19

Johan A skrev om Rattens Trafikskola
    Jag tog just körkort tack vare Rattens trafikskola. Magnus och Naser var grymt bra lärare, mycket bättre än de jag hade på min första trafikskola. Mitt enda förbättringsförslag är ett onlinebokningssystem för att göra det lättare att boka lektioner. Stort tack! Läs mer
  • Ilknur M

2017-01-24

Ilknur M skrev om Rattens Trafikskola
    Jag har kört 10 körlektioner i en annan trafikskola. Jag hade aldrig kört innan. Jag fick bara grunderna där. Var jätte dåligt på påfarter och rondeller. Kunde inte dödavinkeln alls. Gick till rattens trafikskola o sa till dem vad jag ska öva. Bokade två körlektioner. Han som jag körde med var grymt och förklarade grymt. Övade samma dag allt 80+80 min. Bokade uppkörningen dagen efter. Hade aldrig kört innan i sollentuna bara en dag med ratten. Klarade uppkörningen galant med mvg utan fel. Rekommenderar honom stark. Vill ni lära då ska ni boka med honom. Ge inte massa pengar till dem som är ute efter bara på pengar. Kommer inte ihåg namnet. Han är lite äldre och kom från Irak. 😃 Läs mer
  • 2011-02-04

Verifierad kundrelation
    Nini n skrev om Rattens Trafikskola
    .Absolut ett av de bästa skolor jag haft att göra med någonsin är rattens trafikskola i Sollentuna. Personalen kämpar och ger allt för att man ska lära sig bra och komma undan så billigt som möjligt, precis som en bra körskola ska göra.Ligger bra till och har oerhört pedagogisk och trevlig välkomnande personal!Starkt rekommenderad. Och de hjälper dig inte bara att ta körkortet utan hjälper dig att köra bil! Jag var riktigt nöjd! Läs mer
  • Johan W

2009-05-29

Johan W skrev om Rattens Trafikskola
    Var i kontakt med de nya ägarna och kan bara starkt rekommendera dem! De kommer från Solna Trafikskola och kan verkligen sin sak. Proffsiga till ett riktigt bra pris! Läs mer
    Noel H gillar detta
  • 2008-12-16

reco vän r skrev om Rattens Trafikskola
    de vill att man ska ta körlektioner, även om man kör bra, dem vill sno folk på deras pengar. otrevliga och oseriösa Läs mer
  • 2008-09-17

Vic N skrev om Rattens Trafikskola
    Sur receptsionist och sur körskoleförare som snarare satt och kritiserade snarare än att på ett positivt lära ut hur man ska bete sig i trafiken. En extremt tråkig upplevelse som definitivt inte var värt att betala för. Läs mer
  • 2008-08-20

Therese J skrev om Rattens Trafikskola
    Totalt värdelös traffikskola i Solllentuna centrum. Jag tog en massa körlektioner där under 2 sommrar , villket bara resulterade i att jag blev pank, jag är fortfarande körkorts lös. Chefen är otrevlig och de flesta lärarna är opedagogiska. Jag vet, jag provade typ fyra olika, av dem var bara en bra och hon funderade på att byta jobb...Inget att rekommendera helt enkelt. Det ända positiva var väl att receptionisten var trevlig och lokalerna frächa. Läs mer

Bästa Trafikskolorna nära Rattens Trafikskola:

Julia M Julia M tycker:
“Jag köpte intensivkurs 1 via t...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte