Reinholds Elservice

Reinholds Elservice

Ring 073-372 83 37 www.reinholdsel.se
4.4

På Reinholds Elservice utför vi allt inom elinstallation, från totala ellösningar i nybyggen och renoveringar till installation i belysningsskyltar, elsaneringar, konsulationer och inspektioner. Dessutom kan vi erbjuda råd om energibesparande lösningar önskas. För oss är det viktigt att arbetet sker på ett säkert och professionellt...

16 omdömen om Reinholds Elservice

Anna L
Skrev om Reinholds Elservice

Bra utfört jobb med byte av kontakt! Rekommenderas!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Brf Kvadraten 35 B
Skrev om Reinholds Elservice

Rep. Installation. Snabb service. Helt ok.

Johan H
Skrev om Reinholds Elservice

Professionellt utfört arbete och mycket bra rekomendationer och råd för att få en bra och snygg elinstallation.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Brf Kvadraten 35 B
Skrev om Reinholds Elservice

Felsökning åtgärder byte armaturer inköp material.mm

Anders C
Skrev om Reinholds Elservice

Jag blev inte nöjd med arbetet av reinholds elservice. Förutom att arbetet tog längre tid än jag hade räknat med så följde elektrikern inte det som var avtalat utan gjorde en mer omfattande installation. Han hade också mage att klaga över andra elektrikers tidigare installationer, som jag för övrigt är nöjd med. Efter att ha bestridit fakturan ändrade han iochförsig till det material vi önskade så att vi kunde komma ner till en mer rimlig nivå på priset. Jag skulle iallafall inte anlita reinholds elservice igen.

Svar från Reinholds Elservice

Hej Anders Jag har skyldighet att informera alla kunder om befintlig installationen är felaktigt utförd vilket den var i det här fallet . Det är inte ett klagomål på någon annans arbete. Det är en seriös information som kan var livsavgörande. Om säkerhetsföreskrifter inte uppfylls kan fara för person och egendom brand m.m.finnas.. Jag har två val, att stänga av den delen anläggningen eller åtgärda felet. Det brukar vara glädjande för många att få anläggningen i uppdaterat skick och därför är de flesta också villiga...

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Ragnar M
Skrev om Reinholds Elservice

Proffsigt utfört arbete Mycket trevligt bemötande

HÅKAN L gillar detta
Paula N
Skrev om Reinholds Elservice

Bra bemötande. Kunnig och intresserad samt delar med sig av idéer som kan komma kunden till del. Snyggt monterat.

HÅKAN L gillar detta
Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 183 omdömen 4.8 av 183 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Karin W
Skrev om Reinholds Elservice

Toppen hela vägen från tel samtal till installering och visst jobb med utbyte av dimer lång tid efteråt då dimern gått sönder lite grand. Installation av två dimrar plus installering av eluttag på balkongen. Allt förstklassigt och väldigt trevligt bemötande och service! Stort tack!

Birger L
Skrev om Reinholds Elservice

Utfört elinstallation i fritidshus till belåtenhet. Pålitlig och lyssnar på kunden.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Sofi K
Skrev om Reinholds Elservice

Seriöst företag som gör ett bra och snyggt jobb

David A
Skrev om Reinholds Elservice

Excellent service. Very professional. High-quality work. Helpful and friendly. Great English. We use Håkan for all our electrical work!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Stefan S
Skrev om Reinholds Elservice

Snyggt jobb, kunnig yrkesman, flexibel, trevlig.

Dan Ö
Skrev om Reinholds Elservice

Ett utmärkt företag med hög tillgänglighet och servicegrad.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Britt-marie B
Skrev om Reinholds Elservice

Fick svar snabbt på min förfrågan, kom som utlovat, perfekt installation, trevlig rejäl kille. Eluttag på balkong med timer. Mycket nöjd.

Thomas F
Skrev om Reinholds Elservice

Mycket bra och professionellt bemötande. Upplevde att jag kunde lita på deras service, att de har mycket god kunskap om och handlag med sina tjänster. Förtroendeingivande.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Peter
Skrev om Reinholds Elservice

En riktig klumpskomakare - så kan man beskriva Håkan på Reinholds. Hade tappat en fas på huset två dagar i rad p g a att han lagt mer eller mindre allt på denna enda fas tidigare, som trots allt var på 25A. Bad honom komma för att koppla om och avlasta den fasen, vilket han gjorde. Stod och tittade på proppskåpet i en evighet, ville titta på elelementen i garaget och öppnade kylskåpet (!). Sedan kopplade han om. På en fråga om det kunde hända igen svarade han att "det kan man ju aldrig veta"... När fakturan kom på jobbet...

Svar från Reinholds Elservice

Hej Peter! Jag har varit hos dej för att rätta till vad andra utfört, personer som inte var det minsta elkunniga. Vid insallationen var tillträde till garaget inte möjligt och jag kunde omöjligen veta vilken fas som elementet var ansluten på det var inte möjligt att mäta heller. Att jag tittar i kylskåpet har sin förklaring jag vill naturligtvis veta om dessa ligger på samma fas eller inte för att utesluta felkällan. Självfallet kan en huvudsäkring lösa ut igen jag kan aldrig svara att nu kan det inte bli fel igen tyvär. Vänlig hälsning Håkan Lundberg Reinholdsel AB