Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Haninge Ren & Fino

Ren & Fino

Kaggeholmsvägen 13, 122 60 Enskede — Visa karta

Ren & Fino i Stockholm grundades år 2000 och vi har sedan dess vuxit och blivit ett tryggt och väletablerat företag. Vi erbjuder städtjänster till privatpersoner och företag i Stockholm med flexibelt och individanpassat upplägg. Till exempel flyttstädning, hemstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, hotellstädning och mycket mer. Vår service håller hög standard och vi kan rycka ut med kortvarsel om så krävs. Personalen utbildas kontinuerligt och vi värnar om miljön i produktval och tänk i verksamhetsutvecklingen. Tack vare vår 20 år långa erfarenhet i branschen har vi ett vinnande koncept som byggs på kvalitet, trygghet, god kommunikation och miljömedvetenhet. Välkommen till oss och få din städpartner för livet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Ren & Fino

• Karin S
    Karin S skrev om Ren & Fino
    Använde på mäklarens rekommendation Ren & Fino vid flyttstädningen och blev supernöjd. Städarna fick bort tejpmärken från barnens dörrar, skomärken på väggarna i hallen och fastbrända matrester i ugnen. Arbetsledaren kontrollerade allt innan man lämnade en garantilapp på diskbänken till nye ägaren om att han kunde kontakta firman om han hade synpunkter på något. Det kändes jättebra att kunna lämna över en så fin bostad till nye ägaren!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Ren & Fino
    Vi har nu anlitat Ren & Fino i över två års tid för städning av vår lägenhet, och är väldigt nöjda, både med städningen och med servicen från företaget i övrigt, vad gäller uppehåll, tilläggstjänster mm.

Jag och min sambo rekommenderar Ren & Fino till alla våra vänner i Stockholm
    Göran S gillar detta
  • Therese H
    Therese H skrev om Ren & Fino
    Vi har anlitat Ren & Fino för både flyttstädning och vanlig hemstädning och är supernöjda. De är duktiga, proffsiga och är lätta att ha att göra med.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Ren & Fino
    Vi är mycket nöjda efter att ha anlitat Ren & Fino för vår flyttstädning. Innan städdagen var det lätt att komma i kontakt med firman och ingenting var omöjligt. De kom på utsatt tid, var färdiga i tid och resultatet var bra. Rekommenderas varmt!
    Göran S gillar detta

Kaggeholmsvägen 13, 122 60 Enskede