Renahus Göteborg AB

Renahus Göteborg AB

www.renahus.com
  • BadgeThreeYears

Renahus är ett familjeägt städbolag i Göteborg med omnejd. Vi har som mål att göra din vardag lite enklare genom att erbjuda attraktiva städtjänster för ditt företag och för dig som privatpersoner till rimliga priser. Vi är en flexibel organisation och anpassar oss och städningen helt efter ditt behov. Vi vill att du som kund...

267 omdömen om Renahus Göteborg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Björn G
Skrev om Renahus Göteborg AB

Mycket trevligt bemötande och löste fönstertvätt även om vissa fönster var svåra att komma åt. Rent och fint. Mycket nöjd!

Svar från Renahus Göteborg AB

Stort tack för ditt fina omdöme Björn. Trevligt att träffa dig. Det kändes ju nästan som du var en i vårt team efter att vi va där. 🤩. Riktigt trevligt och vi är så glada att du blev nöjd 👍. Lycka till med försäljningen. Med vänlig hälsning Michael. Renahus

Joakim E
Skrev om Renahus Göteborg AB

Väldigt trevliga och tillmötesgående vid kontakt. Städningen var bra överlag dock upplevdes det som lite slarvigt utfört på vissa ställen. Men de var flexibla och kunde snabbt komma tillbaka för att åtgärda.

Janerik J
Skrev om Renahus Göteborg AB

Fantastiskt duktiga och professionella. De engagerade sig verkligen i detaljerna och att få ett helt perfekt resultat. Något som utmärkte dem extra mycket var att de var superbra på kommunikation både före uppdraget och under uppdraget för att förklara vad de behöver göra. Mycket imponerad av allt. Kan varmt rekommendera dem och kommer att använda deras tjänster igen. Bra jobbat.

Svar från Renahus Göteborg AB

Stort tack för ert fina omdöme. Så härligt att ni blev nöjda 🤩. Nu gör vi grannarna lika nöjda med 👍 Lycka till i nya bostaden. Med vänlig hälsning Michael. Renahus

Alexander S
Skrev om Renahus Göteborg AB

Väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående. Min fastighetsskötare godkände städningen.

Tack Alexander för ditt fina omdöme 🤩 Med vänlig hälsning Michael. Renahus

Anders H
Skrev om Renahus Göteborg AB

Det gällde tömning och städning av dödsbo. Detta skedde snabbt och till full belåtenhet. Vad som var remarkabelt var hur Michael som jag hade kontakt med erbjöd sig att hjälpa till utöver detta. Ytterligare ett besök i lägenheten av annan aktör samt återlämnande av nycklar till hyresvärden betydde att jag hade fått åka dom 15 milen till Göteborg en, kanske två gånger till. Michael erbjöd sig att sköta detta åt mig. Helt utanför uppdraget får man väl säga. Enastående service.

Svar från Renahus Göteborg AB

Stort tack för ditt fina omdöme Anders och så glad att du blev nöjd. Vi vet hur jobbigt det kan vara när någon gått bort och vi försöker alltid ställa upp och hjälpa till. Önskar dig en riktigt fin Påsk. /Michael, Renahus

Anita L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Allt var bra och till belåtenhet. Jag var mycket nöjd.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack Anita för ditt fina omdöme och betyg! Vi är superglada att vi får komma och städa hos dig! Det hör lite till våren att putsa dina fönster och din uteplats. //Karin

Annika G
Skrev om Renahus Göteborg AB

Hittills alltid rent och är Flexibla med tider.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt betyg och för att vi får städa ert fina hem! // Karin

Bernt E
Skrev om Renahus Göteborg AB

Trevligt och proffesionellt bemötande som lever upp till förväntningarna av väl utförd hemstädning

Tack Bernt för ditt omdöme och för att vi får städa hos er! // Karin

Reidar E
Skrev om Renahus Göteborg AB

Bemött helt OK Att städa min lägenhet en gång per månad har skötts bra.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack Reidar för att vi får städa hos dig och tack för ditt fina omdöme. Vi är också nöjda när du är nöjd :) /Karin

Nina J
Skrev om Renahus Göteborg AB

Snabb och bra kontakt för att boka in. Beställde storstädning med fönsterputs. Lägenheten blev klockrent städad och fönstren skinande rena. Mycket bra pris. Är så nöjd!

Svar från Renahus Göteborg AB

Det gläder oss enormt att du är nöjd med både kontakten, städning och pris! Du är varmt välkommen om du behöver hjälp igen. Jag ska hälsa berörd personal. /Karin

Sara N
Skrev om Renahus Göteborg AB

Bokade flyttstäd & blev väldigt nöjd! Väldigt trevlig personal med utmärkt service. Vi upptäckte att en sak var missad vid städet men det åtgärdades redan dagen efter att vi tagit kontakt. Superbra! Rekommenderas starkt!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för din fina och utförliga recension! Det uppskattar vi!! //Karin

Cecilia L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Proffsigt, trevligt och prisvärt. Rekommenderar varmt!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tusen tack för detta! Det gläder oss att du är nöjd med både service, städ och pris! //Karin

Adam Ö
Skrev om Renahus Göteborg AB

Enbart bra saker att säga om min upplevelse med Renahus. Från att ta sig tiden att ringa upp mig även efter kontorstid till en superb städning (i en riktigt skitig lägenhet) och öppenhet med priserna från början till slut är jag extremt nöjd med dem.

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Adam! Härligt att höra, varmt välkommen att höra av dig om du behöver hjälp igen. Ska hälsa berörd personal. /Karin

Carolinne K
Skrev om Renahus Göteborg AB

Trevligt bemötande vid bokning och ombokning, transparens i prissättningen och bra flyttstädat av Josefine. Kommer boka Renahus igen om jag behöver, kan starkt rekommendera!

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Carolinne! Tack för din fina och utförliga recension. Du är varmt välkommen att höra av dig om du behöver hjälp igen Ska hälsa berörd personal. /Karin

Anneli Ä
Skrev om Renahus Göteborg AB

Blev missförstånd vid bokning men det löstes på ett bra sätt. Beträffande utförandet av städningen har jag inget att anmärka på. Sååå noga o fint utfört arbete.

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Anneli! Tack för din fina och utförliga recension! Det uppskattar vi!! /Karin

Anna E
Skrev om Renahus Göteborg AB

Funkar jättebra! Vi är väldigt nöjda med vår kontorsstädning.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt omdöme och betyg! Det uppskattar vi! Ska hälsa berörd personal. //Karin

Ylva L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Renahus hjälpte mig både att flytta och att flyttstäda och jag är väldigt nöjd. De var trevliga, duktiga och professionella. De hade också en bra attityd, både gentemot mig som kund och med varandra, vilket gjorde hela min flyttdag till något trevligt snarare än något jobbigt. Kan varmt rekommendera Renahus!

Svar från Renahus Göteborg AB

Stort tack för ditt fina omdöme Ylva. Vi hade också en bra dag. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. //Michael

Linnea Y
Skrev om Renahus Göteborg AB

Enkla att ha kontakt med, svarade snabbt vid frågor och städningen var utan anmärkningar.

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Linnea Tack för ditt fina betyg och recension. Det gläder oss att du är nöjd med vår service och städning. //Karin

Johan G
Skrev om Renahus Göteborg AB

Snabbt och enkelt! Vi valde flyttstädning och resultatet blev väldigt bra. Inget att anmärka vid genomgång av städet. Tack snälla! Rekommenderas!!

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Tack för ert fina omdöme och betyg! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem! //Karin

Mikael K
Skrev om Renahus Göteborg AB

Alltid snabb återkoppling om man har något att diskutera. Trevliga och duktiga städare.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ert fina omdöme och betyg och för att vi får städa ert fina hem! //Karin

Christer A
Skrev om Renahus Göteborg AB

Trevlig personal som pratar Engelska. Samma personer återkommer varje gång. Om de har förhinder så hör ledningen av sig och frågar hur vi vill göra med städningen. Prisvärda tjänster.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ert fina omdöme och betyg, och tack för förtroendet att städa ert hem. //Karin

Abhishek S
Skrev om Renahus Göteborg AB

Great Service, quick response, move cleaning is exceptional. Definitely recommend for move out cleaning.

Svar från Renahus Göteborg AB

Hi! Thank you so much, we are so glad you are satisfied with the service and the cleaning! //Karin

Marna E
Skrev om Renahus Göteborg AB

Snabb, enkel och professionell kommunikation vid en bokad flyttstädning. Jag blev väldigt nöjd med slutgiltliga resultatet!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för din utförliga recension, Det gläder oss att du är nöjd med både kommunikation och städning! //Karin

Jenny H
Skrev om Renahus Göteborg AB

Var inte fär själv, men ni fick ju gå tillbaka 1 gång för att rengöra listerna och elementen..då kan jag inte ge full pott

Tack för ditt omdöme! Det uppskattar vi. //Karin

Lise-Lotte B
Skrev om Renahus Göteborg AB

Proffsigt och trevligt bemötande!!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt fina betyg och omdöme, Det gläder oss att du är nöjd med både bemötande och städning! //Karin

Anton S
Skrev om Renahus Göteborg AB

Löste ett mer eller mindre akut läge med byggstädning på ett mycket bra och flexibelt sätt.

Stefan K
Skrev om Renahus Göteborg AB

Wonderful service and accurat cleaning on point til there was not 1 single Dust when I came home. Good service best in gbg after trying several other companies Renahus is the best.

Svar från Renahus Göteborg AB

Oh! thank you so much for your nice and detailed rating, I'm glad you were so satisfied! That's what we strive for, to become the best cleaning company ;-) Thank you again! //Karin

Marie A
Skrev om Renahus Göteborg AB

Noggrann och trevlig personal som gav ett förtroende. Väldigt fint städat. Bra att veta att de inte går upp på höga stegar för att tvätta fönster.

Erik L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Flyttstäd. Några få missar med städningen, bra bemötande i efterhand då företaget löste det på bra sätt.

Tack Erik för din fina och utförliga recension! Det uppskattar vi! //Karin

A9 H
Skrev om Renahus Göteborg AB

Blev trevligt bemött vid telefonkontakt. Fick önskemål om snar städning uppfyllt. Gällde städning av dödsbo på äldreboende. Har själv inte sett resultatet men har inte fått någon negativ återkoppling från boendet.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt fina betyg och recension! Underbart att höra! //Karin

Thomas T
Skrev om Renahus Göteborg AB

Snabb service, snabb återkoppling, trevlig personal, snabb och duktig personal. Rekommenderar gärna Renahus Göteborg till min bekantskapskrets

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för din fina och utförliga recension! Underbart att vi kunde möta dina förväntningar. Ska. hälsa berörd personal. //Karin

Catherine P
Skrev om Renahus Göteborg AB

Allt som behövs vid flyttstädning ingick, möjlighet att lägga till garage och uteplats. Trevligt bemötande. Kom på avtalad tid och inga problem att kommunicera med Dessutom ett Bra pris

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för din fina recension! Underbart att vi kunde möta dina förväntningar. Ska hälsa berörd personal! //Karin

Jesper B

Mycket bra. Kan starkt rekommenderas

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt fina omdöme och betyg! //Karin

Maria L
Skrev om Renahus Göteborg AB

I ordered flyttstäd and was very dissapointed. I expected the company to do a throw deep clean. Instead they simply went around with a bit of soap water and a rug and cleaned only what was visible ignoring the hidden spots. They didn't deep clean the oven or the shower, there was dust and the floors were dirty after cleaning. I complained and they did come to fix it the next day. It got better, but I had to pay for a hotel to stay one additional day. And again they didn't deep clean the oven. In solid numbers I payed for...

Svar från Renahus Göteborg AB

Tråkigt att du känner som du gör. Som jag nämnde för dig att vi hade sjuk personal och kunde bara komma en person vid städtillfället. Självklart har vi inte endast städat på det viset du beskriver utan har utfört städningen enligt dom rutiner vi alltid gör. Vi avhjälpte missarna dagen efter och vi gick igenom städningen tillsammans med dig. Tack för din feedback och lycka till i din nya bostad. /Renahus

Harald L
Skrev om Renahus Göteborg AB

De gav ett jättetrevligt bemötande och var lätta att få tag på vid frågor. Vi bokade en flyttstädning som var fint utförd. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Renahus Göteborg AB

Stort tack för ert fina omdöme. Lycka till i er nya bostad. Med vänlig hälsning Michael. Renahus

Rebecca G
Skrev om Renahus Göteborg AB

Supernöjd med flyttstädningen. Bra bemötande av personal och snabb återkoppling. Rekommenderar. 👍🏽

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för rekommendationen och för ert fina omdöme. Lycka till i er nya bostad. Med vänlig hälsning Michael

Ingrid A
Skrev om Renahus Göteborg AB

Tillmötesgående för mina önskemål, trevligt bemötande. Nöjd med städningen.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt fina betyg och recension! Underbart att vi kunde möta dina förväntningar. Ska. hälsa berörd personal. //Karin

Marie L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Allt fungerar bra, kommunikation och städ. Samma person kommer varje gång och i rätt tid.

Underbart Marie! Tack för att vi får städa hos er! // Karin

Viktoria M
Skrev om Renahus Göteborg AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande och noggrann städning!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt fina betyg och recension! Det gläder oss att du är nöjd med både bemötande och städning! //Karin

Eva-Lena Å
Skrev om Renahus Göteborg AB

Fantastiskt fint bemötande, allt fungerade utmärkt,. Det gick smidigt och till utsatt tid och pris.

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Eva-Lena. Stort tack för ert fina betyg. Lycka till och hälsa. Med vänlig hälsning Michael, Renahus

Marin S
Skrev om Renahus Göteborg AB

Väldigt nöjd och bra kontakt med personalen

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ert fina omdöme och betyg!

Magdalena L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Snabb och enkel kontakt. Fint resultat

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ert fina betyg och omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med både bemötande och städning! //Karin

Fanny W
Skrev om Renahus Göteborg AB

Extremt dålig upplevelse!! Kort & gott utförde dom inte vad jag efterfrågat på den inbokade dagen PLUS att dom lämnade min nyckel I FEL BREVLÅDA!!?? Dom kom tillbaka dagen efter för att slutföra städet då det enligt mig var under all kritik (Tar för givet att en flyttstädning ska vara väl utförd & utan massa damm & smuts kvar efter SLUTFÖRT ARBETE!?) Är själv inom servicebranchen & klagar sällan men när jag fick ynka 190kr i kompensation när jag försökt leta rätt på hemmanyckeln i timmar & stressat med att åka tillbaka &...

Svar från Renahus Göteborg AB

Hej Fanny. Tråkigt att du känner som du gör. Jag tyckte vår fantastiska personal hade utfört ett fint arbete i din bostad. Vi åtgärdade den missade ventilen, det som hade runnit i sopskåpet och smulorna som låg kvar i duschen samma dag som du reklamerade vilket faller inom ramen att vi ska utföra en åtgärd. (Inom 48 tim). Som jag minns det behövde du inte alls stressa för att skäppa in oss då jag personligen hämtade nyckel på din arbetsplats samma dag som du reklamerade. Du fick förövrigt 380 kr i avdrag vilket motsvarar...

Anna G
Skrev om Renahus Göteborg AB

Bra bemötande och proffsigt utfört Väldigt nöjd med flyttstädet

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ert fina betyg och omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med både bemötande och städ! //Karin

Scaffolding A
Skrev om Renahus Göteborg AB

Riktigt bra! Otroligt nöjda med städningen. De kom även tillbaka och putsade fönster någon vecka senare efter att vi påpeka. Snabba, lätta att ha o göra med samt lämnar ett riktigt bra arbete bakom sig. Tack Renahus!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ert fina omdöme, och stort tack för att vi fått förtroendet att städa ert kontor! // Karin

Annika Å
Skrev om Renahus Göteborg AB

Bra från början till slut. rekommenderar er till vänner och bekanta som behöver utföra större städning nu!

Svar från Renahus Göteborg AB

Tusen tack för rekommendationen och för ert fina omdöme. Det gläder oss att höra! //Karin

Marianne H
Skrev om Renahus Göteborg AB

Ett företag som går att lita på !

Svar från Renahus Göteborg AB

Tusen tack för detta! Det gläder oss att höra!! tack. //Karin

Annbrith D
Skrev om Renahus Göteborg AB

Rent och fint på alla golv. Badrum och kök kan bli ännu bättre rengjorda.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt betyg och omdöme, vi tar till oss feedbacken! //Karin

Thomas A
Skrev om Renahus Göteborg AB

Trevligt bemötande och väl utförd städning. Jag ser fram emot fortsatt samverkan.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack för ditt betyg och recension! Det gläder oss enormt att du är nöjd! //Karin

Ellinor L
Skrev om Renahus Göteborg AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Väl utförd städning. Anlitar gärna Rena hus igen.

Svar från Renahus Göteborg AB

Tack snälla för ditt fina omdömde :) hoppas sambon också blev överraskad :) På återseende ! /Josefine