Repexpressen

Tengdahlsgatan 47, 116 47 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av av 12 omdömen
Repexpressen strävar efter att erbjuda den bästa servicen för våra kunder och vara en pålitlig och säker partner för säkrare och bättre fastigheter.

Läs vad 12 kunder tycker om Repexpressen

• 2015-08-25

Erik E skrev om Repexpressen
    Man märker att Repexpressen varit i branschen ett bra tag, de förstod problematiken med husets fasadsprickor och agerade därefter. Sagt och gjort - två veckor efter initieringen ser fastigheten som ny ut. Jag rekommenderar Repexpressen utan att blinka!! //Erik Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2014-12-08

Anna L skrev om Repexpressen
    mycket bra! kom dagen efter vi ringde, mycket proffsiga och diskreta. vi kunde fortsätta med vår verksamhet(ridskola) trots jobb på taket. Läs mer
  • 2014-11-20

Vanja L skrev om Repexpressen
    Det här företaget är seriöst, flexibelt och gör ett toppen jobb. Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W

Stefan A skrev om Repexpressen
    Fantastiskt bra bemötande.
    Fasadarbeten

Dom var det enda allternativet med tanke på vad som skulle göras.
    Lätta att jobba med, bra löpande information hyr arbetet fortskred. Läs mer

Tezha M skrev om Repexpressen
    Repexpressen är väldigt duktiga på att hålla kurser. Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B

Emil N skrev om Repexpressen
    En duktig och seriös fasad/tak entreprenör Läs mer
  • 2014-11-18

Cecilia D skrev om Repexpressen
    Tar väldigt mycket för arbetet som inte blir så bra Läs mer
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."

Maja S skrev om Repexpressen
    Proffsiga, duktiga och tydliga. rekommenderar dem varmt om man vill ha hjälp med sitt tak. Har använt dem flera gånger. Läs mer

Jonas K skrev om Repexpressen
    Mitt intryck är att de är kunniga inom många fastighetsfrågor samt lätta och snabba att kommunicera med. Vi beställde lövrensning av hängrännorna på ett flerfamiljshus och det gick bra, till ett bra pris. Fick även tips på förbättringar av vår takläggning av dem. Trevliga. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"

Marianne S skrev om Repexpressen
    Repexpressen utför sitt uppdrag med stor kunskap, yrkesskicklighet, noggrannhet samt har stor närvaro o kunnig o trevliga hantverkare samt arbetsledning./Marianne Stolpe-Diaz ordf Bf Fyrbåken Läs mer

Per T skrev om Repexpressen
    Jag fick en bra och professionellt bemötande av Repexpressen. Vi bestämde möte hos mig och gick igenom att hängrännor behövde rensas samt bättring på fasaden. Smidigt att inte behöva en ställning som täcker all utsikt, dom hängde i rep och sele. Jobbade snabbt och effektivt.

Bra pris, 100% nöjd! Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"

Carl-magnus U skrev om Repexpressen
    Trevliga, duktiga, snabba. Inget att klaga på! Läs mer