Alla kategorier Snickeri Stockholms län Stockholm Södermalm Repexpressen

Repexpressen

Tengdahlsgatan 47, 116 47 Stockholm — Visa karta

Repexpressen strävar efter att erbjuda den bästa servicen för våra kunder och vara en pålitlig och säker partner för säkrare och bättre fastigheter.

Läs vad 12 kunder tycker om Repexpressen

• Erik E
    Erik E skrev om Repexpressen
    Man märker att Repexpressen varit i branschen ett bra tag, de förstod problematiken med husets fasadsprickor och agerade därefter. Sagt och gjort - två veckor efter initieringen ser fastigheten som ny ut. Jag rekommenderar Repexpressen utan att blinka!! //Erik Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Repexpressen
    mycket bra! kom dagen efter vi ringde, mycket proffsiga och diskreta. vi kunde fortsätta med vår verksamhet(ridskola) trots jobb på taket. Läs mer
  • Vanja L
    Vanja L skrev om Repexpressen
    Det här företaget är seriöst, flexibelt och gör ett toppen jobb. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Repexpressen
    Fantastiskt bra bemötande.
    Fasadarbeten

Dom var det enda allternativet med tanke på vad som skulle göras.
    Lätta att jobba med, bra löpande information hyr arbetet fortskred. Läs mer
  • Tezha M
    Tezha M skrev om Repexpressen
    Repexpressen är väldigt duktiga på att hålla kurser. Läs mer
  • Emil N
    Emil N skrev om Repexpressen
    En duktig och seriös fasad/tak entreprenör Läs mer
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Repexpressen
    Tar väldigt mycket för arbetet som inte blir så bra Läs mer
    2014-12-07 Alexander R svarar Cecilia D
    Hej Cecilia, tack för din input! Vi förstod aldrig att du var missnöjd med vårt arbete! Vi kontaktar dig för att säkerställa att du blir nöjd och kompenserad! Vi siktar alltid på helt nöjda kunder! Med vänlig hälsning, RepExpressen
  • Maja S
    Maja S skrev om Repexpressen
    Proffsiga, duktiga och tydliga. rekommenderar dem varmt om man vill ha hjälp med sitt tak. Har använt dem flera gånger. Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Repexpressen
    Mitt intryck är att de är kunniga inom många fastighetsfrågor samt lätta och snabba att kommunicera med. Vi beställde lövrensning av hängrännorna på ett flerfamiljshus och det gick bra, till ett bra pris. Fick även tips på förbättringar av vår takläggning av dem. Trevliga. Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Repexpressen
    Repexpressen utför sitt uppdrag med stor kunskap, yrkesskicklighet, noggrannhet samt har stor närvaro o kunnig o trevliga hantverkare samt arbetsledning./Marianne Stolpe-Diaz ordf Bf Fyrbåken Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om Repexpressen
    Jag fick en bra och professionellt bemötande av Repexpressen. Vi bestämde möte hos mig och gick igenom att hängrännor behövde rensas samt bättring på fasaden. Smidigt att inte behöva en ställning som täcker all utsikt, dom hängde i rep och sele. Jobbade snabbt och effektivt.

Bra pris, 100% nöjd! Läs mer
  • Carl-magnus U