Sam & Co AB

Sam & Co AB

1.3

Hos Kvartersmenyn AB hittar du enkelt var du skall äta lunch i den stad som du befinner dig i. Vi visar dig ett urval av restauranger bland annat i Stockholm och Göteborg och kan beställa meny från oss.

4 omdömen om Sam & Co AB

Maguy K
Skrev om Sam & Co AB

Sämsta servicen och extremt otrevlig personal. Speciellt kvinnan i kassan var under all kritik.

David P
Skrev om Sam & Co AB

Felaktig prisinformation på tavlorna. Otrevlig/nonchalant personal. Högst måttlig kvalitet på maten.

Gunilla D
Skrev om Sam & Co AB

Sämsta sushin jag ätit, tuggorna växte i munnen och ett lätt illamående resten av eftermiddagen. Miljön är dessutom urtrist. Husman är stabbig och utan finess.

Theresia C
Skrev om Sam & Co AB

Sam & Co serverar tydligen både Sushi och någon billigare variant av husmankost. Jag har dock endast provat Sushin, och märkt av att den blivit sämre och sämre. Riset är löst och makin tenderar ibland att falla isär. Restaurangen ligger insprängd mellan affärerna så ljudnivån är relativt hög. Kundbemötande är alltid detsamma, dvs samma kvinna som aldrig ler eller pratar. Prisnivån på sushin ligger runt 100-lappen. Vid mitt senaste besök blev jag även matförgiftad.