RM Rörtjänst

Bergslagsvägen 12A, 731 32 Köping — Visa karta

4.8 i betyg av av 4 omdömen

Är ni på jakt efter en pålitlig rörmokare kan ni med förtroende kontakta oss! Vi arbetar främst i Stockholms Län med filialkontor i Hägersten. Men vi åtar även jobb i Köping, Eskilstuna, Västerås och Örebro med omnejd. Vi arbetar med VVS- och rörarbeten och har goda yrkeskunskaper.

Läs vad 4 kunder tycker om RM Rörtjänst

• 2015-01-19

Tvt Bygg A skrev om RM Rörtjänst
    Pålitlig och alltid tillgänlig Läs mer
  • Reco tipsar!
    Båge Bygg AB
    3.8 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade Båge Bygg för stambyte i vår bostadsrättsförening. Vi blev bemötta mycket bra av duktiga och försynta hantverkare som gjorde sit"
  • 2015-01-15

Richard H skrev om RM Rörtjänst
    Proffs ut i fingerspetsarna...korrekt offert, bra priser, alltid anträffbar(svarar när man ringer) rekomenderar dom varmt. Läs mer
  • Rot Rör AB

2013-05-20

Rot Rör AB skrev om RM Rörtjänst
    Då Richard varit min lärling (och i mångt och mycket fortfarande är det) måste jag påstå att han i dag är en duktig yrkesman, jag kan med stolthet rekommendera RM Rörtjänst, och jag kommer själv även fortsättningsvis att anlita RM Rörtjänst när Rot rör AB behöver en extra hand eller två. Läs mer
  • Sponsor
    Strandstadens Entreprenad
    5.0 / 5 i betyg — 15 omdömen
    "Vi anlitade dom för att renovera vårt nya kontor. Några små missförstånd men över lag riktigt bra kommunikation. Farzad var alltid tillgängl"
  • Kristina G

2013-05-20

Kristina G skrev om RM Rörtjänst
    Pålitliga, duktiga och trevliga. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Tobias S Tobias S tycker: