Rörjouren SL Pump & Vvs Service

2.3

3 omdömen om Rörjouren SL Pump & Vvs Service

Emelie Margareta Lily S
Skrev om Rörjouren SL Pump & Vvs Service

Värsta jag varit med om. Företaget har varit i vår lägenhet för att riva och till viss del återställa efter en vattenläcka. Jag vet inte ens var jag ska börja med alla fel det här företaget har gjort. Hela vårt badrum kommer att behöva bilas om och göras om igen på grund av att det här företaget har gjort ALLA tänkbara fel. I övriga lägenheten har de misslyckats med en sådan enkel sak som att inte skruva in skruvar för långt i gipsskivan eftersom att ett skruvhuvud inte får penetrera gipsskivan. Av kanske 200 skruvar...

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Christian S
Skrev om Rörjouren SL Pump & Vvs Service

FUSKARE!!! Fick en akutläcka på natten och ringde jouren. Guidade runt hantverkaren dem 2h han var där. Fick sedan en räkning på 4,5H + Milersättning! Dem ska tydligen ha betalt för mil + tid när dem kör bil. När jag sedan påpekade att det tar max 30 min (med råge) att åka till mig enkel resa så vart chefen helt galen och började svära och kalla mig både det ena och det andra. Helt otroligt. Förhoppningsvis gör detta att flera väljer andra VVS firmor. Trots att jag inte ser några tidigare inlägg som Maria w skriver om så är jag inte förvånad av att fler personer har haft problem.

maria w
Skrev om Rörjouren SL Pump & Vvs Service

Fattar inget av tidigare inlägg. Vi har bara positivt att säga om SL Pump Eftersom de har öppet dygnet runt har vi fått snabb och proffsig hjälp nu då vattnet fryser, Likadant då avloppet pajade i somras. Fakturan var som hos de andra vi pratat med innan.Har verkligen 2 personer råkat ut för samma sak? Eller är Nils H och Ola H samma person kanske?Hur kan man skriva att man finansierar någons utlandsresor? Alla som har lön finansierar väl sina resor med sin lon? Hur kan man säga att detta företag ökar skatterna i Uppsala-oseriöst! Jag kommer vända mig till SL PUMP om jag behöver det igen.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 184 omdömen 4.6 av 184 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.