Alla kategorier Rörmokare Uppsala Uppsala Rörjouren SL Pump & Vvs Service

Ärentuna-Gränby 31, 743 91 Storvreta — Visa karta

Domherrevägen 11, 19255, SOLLENTUNA
QI Construction
Katja L:
Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både men utförande, men fr...

Läs vad 2 kunder tycker om Rörjouren SL Pump & Vvs Service

• Christian S
    Christian S skrev om Rörjouren SL Pump & Vvs Service
    FUSKARE!!!
    Fick en akutläcka på natten och ringde jouren. Guidade runt hantverkaren dem 2h han var där. Fick sedan en räkning på 4,5H + Milersättning! Dem ska tydligen ha betalt för mil + tid när dem kör bil. När jag sedan påpekade att det tar max 30 min (med råge) att åka till mig enkel resa så vart chefen helt galen och började svära och kalla mig både det ena och det andra. Helt otroligt.
    Förhoppningsvis gör detta att flera väljer andra VVS firmor.

Trots att jag inte ser några tidigare inlägg som Maria w skriver om så är jag inte förvånad av att fler personer har haft problem.
  • maria w
    maria w skrev om Rörjouren SL Pump & Vvs Service
    Fattar inget av tidigare inlägg. Vi har bara positivt att säga om SL Pump Eftersom de har öppet dygnet runt har vi fått snabb och proffsig hjälp nu då vattnet fryser, Likadant då avloppet pajade i somras. Fakturan var som hos de andra vi pratat med innan.Har verkligen 2 personer råkat ut för samma sak? Eller är Nils H och Ola H samma person kanske?Hur kan man skriva att man finansierar någons utlandsresor? Alla som har lön finansierar väl sina resor med sin lon? Hur kan man säga att detta företag ökar skatterna i Uppsala-oseriöst!
    Jag kommer vända mig till SL PUMP om jag behöver det igen.

Ärentuna-Gränby 31, 743 91 Storvreta