Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Rörstrand Bygg AB

Rörstrand Bygg AB

Rörstrandsgatan 24A, 113 40 Stockholm — Visa karta

Lillängsvägen 24, 13672, VENDELSÖ

Byggföretag nära Rörstrand Bygg AB:

Igeldammsgatan 34, Stockholm
Vi projekterar och utför din renovering med öppen kommunikation, tydlig offert o... Läs mer ›
Henrik P:
Max Martin hjälpte oss att ta upp ett nytt dörrhål och installera en ny dörr, samt måla om ytskikt i lägenheten. Jobbet blev färdigt på utsa...

Bjuletorg 13, Enskede
Välkommen till oss på Garant bygg & bad när du vill ha en snabbare, mer ansvarst... Läs mer ›
Christian:
Bra och pålitliga. Lyssnar in behov och kommer med bra förslag. Tiderna hölls och likaså budgeten.

Döbelnsgatan 64, Stockholm
Badrumsrenovering på 10 dagar! Läs mer ›
Hedvig W:
Baranowski Badrum & Kök har totalrenoverat vårt badrum med platsbyggd bastu i glas och många speciallösningar. Allt arbete har gjorts med ex...

FABRIKSVÄGEN 7 BV, Solna
Aspuddens Rörservice utför alla slags VVS-jobb. Vi gör främst ROT-arbeten, men a... Läs mer ›
Slobodan Z:
Det är väldigt sällan man anlitar en leverantör som är servis, yrkes kunnigt och tids inriktad som Aspuddens Rörservice Vi är glada som sam...

Läs vad 18 kunder tycker om Rörstrand Bygg AB

• Martina B
    Martina B skrev om Rörstrand Bygg AB
    Vi är på alla vis nöjda. Har känts tryggt. Arbetet har utförts av kunniga och trevliga hantverkare som hållit tider. Tydlig kommunikation under hela arbetet. Kan varmt rekommendera. Rörstrand Bygg! Läs mer
  • Rasmus C
    Rasmus C skrev om Rörstrand Bygg AB
    Vi använde Rörstrands bygg till vår köksrenovering samt golvläggning i kök och hall. Vi är jättenöjda med resultatet! Snyggt och snabbt utfört! Samuel och Niklas är lyhörda, trevliga samt väldigt hjälpsamma och enkla att ha att göra med. När vår beställda bänkskiva tappades bort av IKEA kom Samuel och Niklas med en snabb och bättre lösning.
    Vi kan varmt rekommendera Rörstrands Bygg! Läs mer
  • DAVOUD T
    DAVOUD T skrev om Rörstrand Bygg AB
    Characteristics of the company are:
    - Quality
    - Professionalism
    - Reliable
    - Cares to customer needs
    - Solution oriented
    - Easy to work and communicate with them
    - Price according to the quality

We are really happy for the work they did in our apartment at Kungsholmen.
    Highly recommended company and a big "THANKS" to Samuel and his team.

/Eli&Davoud Läs mer
  • James D
    James D skrev om Rörstrand Bygg AB
    Rorstandsbygg renovated my apartment from a 2 room to a 3 room. I’m very happy with the outcome, and was more than satisfied with the professional approach, and clear communication throughout. When I requested a couple of minor tweaks at the end, Samuel was quick to respond and help out at no additional cost. Highly recommended! Läs mer
  • Yvonne  L
    Yvonne L skrev om Rörstrand Bygg AB
    Proffsiga, snabba och pålitliga. Vi är oerhört nöjda över det badrum Rörstrand totalrenoverade på ett fantastiskt sätt. De gav oss tips och idéer för att hitta det optimala för ytan och slutresultatet, efter ett stort och omfattande arbete, var över förväntan. Till och med våra grannar har berömt deras trevliga och proffsiga uppträdande då de varit mycket noga med att inte störa eller vara i vägen i onödan. Detta fantastiska gäng med Samuel och Niklas i spetsen rekommenderas verkligen och vi, familjen Lundström, kommer definitivt att anlita dom igen. Stort tack för att ni varit så tillmötesgående och ert engagemang. / Jesper, Kent och Yvonne Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Rörstrand Bygg AB
    Vi använde Rörstrands bygg AB till renovering i min mammas badrum. Vi är mycket imponerade, de gjorde ett riktigt bra jobb. Både Samuel och Niklas har varit jättebra att ha kontakt med, hjälpsamma och alltid trevliga. Det har varit undanplockat och snyggt under byggnationen och framför allt fick vi ett riktigt bra slutresultat. Vi rekommenderar varmt Rörstrands Bygg.

/Sofia med mamma Laila Läs mer
  • Olle G
    Olle G skrev om Rörstrand Bygg AB
    Svinproffsiga! Samuel och Niklas tog hand om totalentreprenad hos oss när vi renoverade en lägenhet på 65 kvm. De projektledde hela arbetet och höll tidplanen, vilket för oss var kritiskt eftersom vi annars hade stått utan nångonstans att bo en period. Alla underleverantörer gjorde ett bra jobb, vilket Samuel och Niklas också såg till och följde upp. Vårt kök var en ganska komplicerad arkitektritad lösning, baserad på IKEA-stommar, och Samuel och Niklas hade många bra synpunkter och lösningar som gjorde slutresultatet strålande. Grym byggfirma, helt enkelt. Läs mer
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Rörstrand Bygg AB
    Toppen på alla sätt! Supersnabba, enkla att ha att göra med och jättetrevliga. Vår helrenovering blev bättre än vad vi kunnat drömma om och gick rekordsnabbt! Läs mer
  • lena d
    lena d skrev om Rörstrand Bygg AB
    Vi fick hjälp av Rörstrand Bygg när vi ville undersöka möjligheten att flytta vårt kök för att kunna få ett till sovrum, dvs en trea ist för en tvåa. Då vår lgh är relativt liten, 56 kvm, var det en svår utmaning med hur man på bästa sätt kunde utföra detta. Vi hade kontakt med andra entreprenörer tidigare men valde att att arbeta tillsammans med Rörstrand Bygg då vi fick ett väldigt bra intryck och de hade en bra lösning på uppdraget.
    Vi kan starkt rekommendera Samuel och Niklas och vi kommer att anlita de igen! De är väldigt professionella, vi hade en bra kommunikation genom hela processen, snabba svar och tydlighet. De kom med bra förslag på lösningar under arbetet och vi hade hela tiden en bra bild över vad som skedde och när, samt att arbetet löpte på bra.
    Vi fick hjälp med att riva befintligt kök, sätta upp nytt kök i ett intillliggande rum vilket medförde en ny vägg för att dra ledningar och vattenrör genom. Super fint resultat!! Läs mer
  • Berit G
    Berit G skrev om Rörstrand Bygg AB
    Efter att flera företag har avböjt att åta sig ett renoveringsjobb av kök och sovrum kom jag av en slump i kontakt med Rörstrands Bygg som får högsta betyg av mig i alla delar. Jobbet är perfekt utfört, servicen på topp från början till slut, för att inte tala om deras respektfulla, vänliga och tålmodiga bemötande. Dessa två proffs ger jag de allra bästa rekommendationer. Nästa gång ett problem uppstår så vet jag var jag ska vända mig. Tack Niklas och Samuel! Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om Rörstrand Bygg AB
    Rekommenderas starkt! Pålitliga hantverkare som kom i tid, återkopplar snabbt och som till och med blev klara med mitt badrum före tidplan. Dessutom med en bra känsla för design i sina inköp och i vägledning för optimal inredning av badrum. Läs mer
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Rörstrand Bygg AB
    Vår totalrenovering med stambyte i badrummet blev jättebra. Niklas och Samuel höll tidsschemat och resultatet vart precis som vi önskade. Vi fick även en tillfällig duschkabin under renoveringen vilket underlättade vardagen markant. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Rörstrands bygg. Roffe och Anita Läs mer
  • Roger R
    Roger R skrev om Rörstrand Bygg AB
    Jag hade behov av ett sovloft och kom i kontakt med Samuel och Niklas när de renoverade min grannes lägenhet.
    De är enkla att kommunicera med och svarar omgående på mail samt håller tidsplanen.
    Loftet blev precis som jag ville ha det och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Ramin T
    Ramin T skrev om Rörstrand Bygg AB
    Kannon Jobb! jag är nöjd med jobbet utfördes av Rörstrands Bygg AB!
    Pålitligt, snabb och perfekt....
    Tack Samuel och Rörstrands Bygg AB Läs mer
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Rörstrand Bygg AB
    This company is built up with professionals, they renovated my entire apartment including carpenter, electricity, plumbing, painting (kind of everything you can consider). They take care of every single detail. Away further then my expectations! I got great proposals, ideas and thoughts in order to ensure that I have a nice result in the end. And indeed they made it happen, I recommend this company and I will absolutely go back to them.

Thanks for the great work guys! Läs mer
  • David B
    David B skrev om Rörstrand Bygg AB
    Samuel var hemma hos oss och bytte golvlister. Han fixade även till några andra detaljer. Slutresultatet blev riktigt bra och jag kan verkligen rekommendera Rörstrands Bygg. Dessutom ett trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Anneli D
    Anneli D skrev om Rörstrand Bygg AB
    Vi tackar Samuel och Niklas för en proffsig badrumsrenovering! Kändes mycket bra redan vid planeringsstadiet, vi fick bra tips och råd vilket underlättade egna beslut. Rakt igenom så har alla inblandade varit proffsiga och dessutom trevliga att ha och göra med. Renoveringen blev klar enl tidsplan med marginal! Rekommenderar dem varmt och kommer självklart att anlita dem vid nästa projekt! Nu har vi ett badrum som t o m blev snyggare än vi önskade! Anneli och Janne Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Rörstrand Bygg AB
    Bemötandet jag fick av Samuel och Niklas när jag anlitade Rörstrands Bygg för att renovera mitt badrum var otroligt trevligt och proffsigt. De rekommenderade material och design, och gick på ett pedagogiskt sätt igenom process och tidplan för att jag skulle känna mig trygg i leveransen. Arbetet flöt på smidigt och resultatet blev helt fantastiskt. Jag rekommenderar firman till alla mina vänner som ska renovera. Tack Rörstrands Bygg för att ni byggde mitt drömbadrum! Läs mer

Rörstrandsgatan 24A, 113 40 Stockholm