Rörstrand Bygg AB

Call 073-322 47 07 www.rorstrandsbygg.se

19 omdömen om Rörstrand Bygg AB

Björn K
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Upphängd och nedsläppt i höstvackra Vasastan i Stockholm, återvänder efter halvannan månads fransk restaureringsexil till en helt urblåst men totalrenoverad lägenhet, omtumlande! Samuel & Niklas och grabbarna o tjejerna på Rörstrands Bygg har gjort ett kanonjobb på lite drygt en o'n halv månad, några enstaka detaljer bara som Samuel fixade på en förmiddag, annars som helhet fem stjärnor av fem möjliga, super!!!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Martina B
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Vi är på alla vis nöjda. Har känts tryggt. Arbetet har utförts av kunniga och trevliga hantverkare som hållit tider. Tydlig kommunikation under hela arbetet. Kan varmt rekommendera. Rörstrand Bygg!

Rasmus C
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Vi använde Rörstrands bygg till vår köksrenovering samt golvläggning i kök och hall. Vi är jättenöjda med resultatet! Snyggt och snabbt utfört! Samuel och Niklas är lyhörda, trevliga samt väldigt hjälpsamma och enkla att ha att göra med. När vår beställda bänkskiva tappades bort av IKEA kom Samuel och Niklas med en snabb och bättre lösning. Vi kan varmt rekommendera Rörstrands Bygg!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Davoud T
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Characteristics of the company are: - Quality - Professionalism - Reliable - Cares to customer needs - Solution oriented - Easy to work and communicate with them - Price according to the quality We are really happy for the work they did in our apartment at Kungsholmen. Highly recommended company and a big "THANKS" to Samuel and his team. /Eli&Davoud

James D
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Rorstandsbygg renovated my apartment from a 2 room to a 3 room. I’m very happy with the outcome, and was more than satisfied with the professional approach, and clear communication throughout. When I requested a couple of minor tweaks at the end, Samuel was quick to respond and help out at no additional cost. Highly recommended!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Yvonne  L
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Proffsiga, snabba och pålitliga. Vi är oerhört nöjda över det badrum Rörstrand totalrenoverade på ett fantastiskt sätt. De gav oss tips och idéer för att hitta det optimala för ytan och slutresultatet, efter ett stort och omfattande arbete, var över förväntan. Till och med våra grannar har berömt deras trevliga och proffsiga uppträdande då de varit mycket noga med att inte störa eller vara i vägen i onödan. Detta fantastiska gäng med Samuel och Niklas i spetsen rekommenderas verkligen och vi, familjen Lundström, kommer definitivt...

Sofia M
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Vi använde Rörstrands bygg AB till renovering i min mammas badrum. Vi är mycket imponerade, de gjorde ett riktigt bra jobb. Både Samuel och Niklas har varit jättebra att ha kontakt med, hjälpsamma och alltid trevliga. Det har varit undanplockat och snyggt under byggnationen och framför allt fick vi ett riktigt bra slutresultat. Vi rekommenderar varmt Rörstrands Bygg. /Sofia med mamma Laila

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Olle G
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Svinproffsiga! Samuel och Niklas tog hand om totalentreprenad hos oss när vi renoverade en lägenhet på 65 kvm. De projektledde hela arbetet och höll tidplanen, vilket för oss var kritiskt eftersom vi annars hade stått utan nångonstans att bo en period. Alla underleverantörer gjorde ett bra jobb, vilket Samuel och Niklas också såg till och följde upp. Vårt kök var en ganska komplicerad arkitektritad lösning, baserad på IKEA-stommar, och Samuel och Niklas hade många bra synpunkter och lösningar som gjorde slutresultatet strålande. Grym byggfirma, helt enkelt.

Elisabeth P
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Toppen på alla sätt! Supersnabba, enkla att ha att göra med och jättetrevliga. Vår helrenovering blev bättre än vad vi kunnat drömma om och gick rekordsnabbt!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

lena d
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Vi fick hjälp av Rörstrand Bygg när vi ville undersöka möjligheten att flytta vårt kök för att kunna få ett till sovrum, dvs en trea ist för en tvåa. Då vår lgh är relativt liten, 56 kvm, var det en svår utmaning med hur man på bästa sätt kunde utföra detta. Vi hade kontakt med andra entreprenörer tidigare men valde att att arbeta tillsammans med Rörstrand Bygg då vi fick ett väldigt bra intryck och de hade en bra lösning på uppdraget. Vi kan starkt rekommendera Samuel och Niklas och vi kommer att anlita de igen! De är...

Berit G
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Efter att flera företag har avböjt att åta sig ett renoveringsjobb av kök och sovrum kom jag av en slump i kontakt med Rörstrands Bygg som får högsta betyg av mig i alla delar. Jobbet är perfekt utfört, servicen på topp från början till slut, för att inte tala om deras respektfulla, vänliga och tålmodiga bemötande. Dessa två proffs ger jag de allra bästa rekommendationer. Nästa gång ett problem uppstår så vet jag var jag ska vända mig. Tack Niklas och Samuel!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Sara O
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Rekommenderas starkt! Pålitliga hantverkare som kom i tid, återkopplar snabbt och som till och med blev klara med mitt badrum före tidplan. Dessutom med en bra känsla för design i sina inköp och i vägledning för optimal inredning av badrum.

Rolf K
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Vår totalrenovering med stambyte i badrummet blev jättebra. Niklas och Samuel höll tidsschemat och resultatet vart precis som vi önskade. Vi fick även en tillfällig duschkabin under renoveringen vilket underlättade vardagen markant. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Rörstrands bygg. Roffe och Anita

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Roger R
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Jag hade behov av ett sovloft och kom i kontakt med Samuel och Niklas när de renoverade min grannes lägenhet. De är enkla att kommunicera med och svarar omgående på mail samt håller tidsplanen. Loftet blev precis som jag ville ha det och jag är mycket nöjd!

Ramin T
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Kannon Jobb! jag är nöjd med jobbet utfördes av Rörstrands Bygg AB! Pålitligt, snabb och perfekt.... Tack Samuel och Rörstrands Bygg AB

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Marcus F
Wrote about Rörstrand Bygg AB

This company is built up with professionals, they renovated my entire apartment including carpenter, electricity, plumbing, painting (kind of everything you can consider). They take care of every single detail. Away further then my expectations! I got great proposals, ideas and thoughts in order to ensure that I have a nice result in the end. And indeed they made it happen, I recommend this company and I will absolutely go back to them. Thanks for the great work guys!

David B
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Samuel var hemma hos oss och bytte golvlister. Han fixade även till några andra detaljer. Slutresultatet blev riktigt bra och jag kan verkligen rekommendera Rörstrands Bygg. Dessutom ett trevligt och professionellt bemötande!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Anneli D
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Vi tackar Samuel och Niklas för en proffsig badrumsrenovering! Kändes mycket bra redan vid planeringsstadiet, vi fick bra tips och råd vilket underlättade egna beslut. Rakt igenom så har alla inblandade varit proffsiga och dessutom trevliga att ha och göra med. Renoveringen blev klar enl tidsplan med marginal! Rekommenderar dem varmt och kommer självklart att anlita dem vid nästa projekt! Nu har vi ett badrum som t o m blev snyggare än vi önskade! Anneli och Janne

Lina B
Wrote about Rörstrand Bygg AB

Bemötandet jag fick av Samuel och Niklas när jag anlitade Rörstrands Bygg för att renovera mitt badrum var otroligt trevligt och proffsigt. De rekommenderade material och design, och gick på ett pedagogiskt sätt igenom process och tidplan för att jag skulle känna mig trygg i leveransen. Arbetet flöt på smidigt och resultatet blev helt fantastiskt. Jag rekommenderar firman till alla mina vänner som ska renovera. Tack Rörstrands Bygg för att ni byggde mitt drömbadrum!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen