Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Skärholmen Sätra Rosa Maria's Massage & Friskvård

Rosa Maria's Massage & Friskvård

Linnégatan 50-52, 114 54 Stockholm — Visa karta

Unna dig Taktil massage och/eller Friskvårdsmassage för avslappning, smärtlindring och frigörande av kroppens läkande krafter. Få stöd i att bearbeta det som tynger dig genom Sorgbearbetning.
Jag är utbildad och diplomerad inom samtliga dessa områden och vill gärna att du kontaktar mig för att få veta mer om mig och hur jag bäst kan hjälpa dig.
David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM

Massörer nära Rosa Maria's Massage & Friskvård:

Rålambsvägen 17, Stockholm
Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få all... Läs mer ›
Mikael L:
Kanon bra massage. skulle varmt rekomendera någon att gå hit.

Drottningholmsvägen 17, STOCKHOLM
Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anst... Läs mer ›
Marie E:
Enkelt att boka på webbsidan. Mycket fint bemötande när jag kom dit. Bra med att ge en pedagogisk vägbeskrivning. Massagebehandlingen var my...

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM
Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapat... Läs mer ›
Elena M:
Stor tack till Jonas Ernestam som hjälpte mig med mina besvär. Han var den enda specialisten som tog sig tid för att undersöka mig noga och ...

Johan Enbergsväg 20, Solna
Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och ... Läs mer ›
Jill J:
Otroligt bra hjälp med astman och även artrosen. Jag har fått massage och akupunktur hos Göran. Har även köpt ett örtte som gör att man sove...

Läs vad 29 kunder tycker om Rosa Maria's Massage & Friskvård

• Calle D
    Calle D skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Suberbra och proffsig massage! Läs mer
  • A.C L
    A.C L skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Mycket bra massage o tips vad man kan göra för att förbättra det onda.
    Mycket trevligt mottagande.
    Kommer att rekommendera. Läs mer
  • Greta S
    Greta S skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Företaget står och faller med den person som i detta fall är företaget. Efter att ha träffat R-M en gång kan jag bara säga att det är rätt person på rätt plats

Hennes engagemang, närvaro och lyhörda händer överträffade absolut mina förväntningar.

Möjligen kan jag tycka att för att ha förespeglat 60 min massage, blev behandlingen i kortaste laget.
    Kan bero på att man första ggn behöver prata en del, men har själv erfarenhet från branchen och tycker inte det är ok att ta betalt för "60 min behandling" och ändå boka in klient varje ny heltimme.
    Bättre då att stå för att behandlingen är 45 min

MVH/ Greta Läs mer
  • Inger W
    Inger W skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Fick en Deluxbehandling i julklapp.
    Positivt bemötande och bra behandling/massage.
    Även många tips på egenvård som jag har använt mig av! Läs mer
  • Maddeleine K
    Maddeleine K skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Trevligt bemötande och bra behandling (friskvårdsmassage). Kommer att gå dit igen. Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Rosa Maria är hjälpsam och trevlig. Vill gärna att man ska få en bra upplevelse. Frågar om man har speciella besvär, ger en tips vad som passar just ens egna "problem" osv. Läs mer
  • Bruno S
    Bruno S skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Jag tycker att Rosa Maria var jättebra och att min behandling var avkopplande , jag hade 1 timmes behandling ,jag kommer defenitivt att rekommendera till mina vänner.Jag blev rekommenderad av min flickvän! Läs mer
  • Miss M
    Miss M skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Rosa Maria var otroligt duktig och kunnig.Jag hade 1 timmes deluxbehandling,helkroppsmassage.Jag kände mig oerhört nöjd efter behandlingen då Rosa Maria grundligt gått igenom hela kroppen.En verklig avkoppling och jag har redan rekommenderat mina vänner och familj och 2 st bokade redan samma dag.Min sambo var en dag efter mig på samma behandling och som jag var han mycket nöjd. Jag har bara gott att säga om Rosa Maria´s massage & friskvård. Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Mycket bra bemötande hos Rosa Maria, som verkar vara en kompetent massör.Jag blev mycket nöjd! Jag gick dit med spänningar i axlar och rygg och gick därifrån väldigt avslappnad och glad! Läs mer
  • Elin E
    Elin E skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Jag tyckte massagen var super bra och jag fick mycket bra råd. Jag kan varmt rekommendera Rosa Maria's massage och friskvård! Läs mer
  • Vilma M
    Vilma M skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Varmt bemötande från Rosa Maria.
    Proffesionell taktill massage.
    Kroppen får den behandling som behöver och känner sig igen redo att fungera som det ska.
    När jag säger kroppen menar jag hela kropp från huvudet till tår.
    Efter massage känner jag mig ren och avkopplat ungefär efter jag simmar på simhallen. Läs mer
  • Anne M
    Anne M skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Gnällig över hur mycket hon hade att göra, suckade en hel del under behandlingen. Slutade massera efter 40 av 60 min och påstod att jag skulle andas medan hon stod och tittade på klockan. Hon ska inte sälja deals, uselt. Läs mer
  • Tuija D
    Tuija D skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Mycket trevligt bemötande,skön massage. Läs mer
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Bra massage o rådgivning. Fanns med på Lets deal vilket var bra reklam, hade nog inte hittat henne annars. Trevlig massös. Läs mer
  • Sixten N
    Sixten N skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Mycket trevligt bemötande och genomförande av behandlingen. Rent och snyggt i lokalen. Bra beskrivning av olika behandlingar. Värt besöket. Läs mer
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Bra bemötande.
    innan massagen ställde hon frågor om vart jag hade ont, hur hårt hon skulle massera.
    Sedan berättade hon vilken typ av massage jag skulle få.
    Bra stämmning, lugn miljö och lung och trevlig musik.
    Det var väldigt prisvärt, en helkropps masssage för 200kr.
    En jätte bra upplevelse. Rosa Maria var väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • aqsa f
    aqsa f skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Det gick riktigt bra och var avkopplande. Rosa var helt involverad och gjorde behandlingen som jag sa. Hon hjälpte mycte för att avslappna mina spanna muskler och min kondition blev litte bättre. Läs mer
  • Wenche H
    Wenche H skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Bra bemötande. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag var nöjd. Läs mer
  • Diana K
    Diana K skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Bemötande, förvänting, service nivå och stämning bra. Lite tråkig lokal. Absolut värde för pengarna. Läs mer
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Jag är mycket nöjd med allt som har med besöket att göra som bemötandet, kunnigheten samt stämningen.
    Besöket var absolut värt pengarna och trots att jag inte har några större problem som bör behandlas kan jag tänka mig att återkomma på en ny behandling. Läs mer
  • Doris B
    Doris B skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Toppen! Hon är bra, man känner sig bätre efter behandling. Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    rosa maria var jätte gullig å lyssnande men jag upplevde henne som stressad å dessutom kom hon 20 minuter försent så jag fick vänta.därför blev upplevelsen mindre lyckad. att ha en timma till var patient blir nog för kort å näste man knackade på redan en kvart innan han skulle vara där. det var tyvärr inte som jag väntat mej. hade jag betalt mer än 200 hade jag varit arg. det kändes också som att det inte var så mycket värt att satsa på mej eftersom jag inte betalt fullt pris. Läs mer
  • Erik O
    Erik O skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Bra
    Bra, men hon behöver se över sin musikanläggning Läs mer
  • Maria Salazar O
    Maria Salazar O skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Jag är väldig nöjd med behandlingen !!! Läs mer
  • Urcil N
    Urcil N skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Det var bra service och mycket trevlig personal. Är mycket nöjd med servicen ! Det som skulle kunna bli bättre skulle vara att det lägger till lugnande musik ! Läs mer
  • Cesar S
    Cesar S skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    -Det var en trevlig och varm bemötande.
    -Det var som jag hade tänke mig var en del behandlingar av välja på.
    -Stämmningen var avkopplande, lugn miljön,bra servive och hög nivå.
    -Det är värd varendra krona!
    -En trevlig avkoplande och profetionell plats att ha behandligar på. Läs mer
  • Zaida P
    Zaida P skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Trevligt massör som kan sitt jobb. Hon har godomliga händer som läker. Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Super härligt bemötande och toppen bra massage. Rosa Maria är väldigt professionell och trevlig!
    Ska gå tillbaka dit så fort jag har tid. Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård
    Tyvärr en ganska låg poäng för massagen. Både vad gäller utförandet då det kändes oplanerat och själva massagen lite "klen". Det var vare sej ordentlig massage eller taktil. Och lite här och där. Lokalen var inte avslappnande utan kändes mer som ett patientrum. Hård belysning sterilt etc.. Läs mer

Linnégatan 50-52, 114 54 Stockholm