Rosa Maria's Massage & Friskvård

Rosa Maria's Massage & Friskvård

Ring 073-714 42 19 www.taktilmassagerosamaria.se
4.1

Unna dig Taktil massage och/eller Friskvårdsmassage för avslappning, smärtlindring och frigörande av kroppens läkande krafter. Få stöd i att bearbeta det som tynger dig genom Sorgbearbetning. Jag är utbildad och diplomerad inom samtliga dessa områden och vill gärna att du kontaktar mig för att få veta mer om mig och hur jag bäst kan hjälpa dig.

29 omdömen om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Calle D
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Suberbra och proffsig massage!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

A.C L
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Mycket bra massage o tips vad man kan göra för att förbättra det onda. Mycket trevligt mottagande. Kommer att rekommendera.

Greta S
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Företaget står och faller med den person som i detta fall är företaget. Efter att ha träffat R-M en gång kan jag bara säga att det är rätt person på rätt plats Hennes engagemang, närvaro och lyhörda händer överträffade absolut mina förväntningar. Möjligen kan jag tycka att för att ha förespeglat 60 min massage, blev behandlingen i kortaste laget. Kan bero på att man första ggn behöver prata en del, men har själv erfarenhet från branchen och tycker inte det är ok att ta betalt för "60 min behandling" och ändå boka...

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Inger W
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Fick en Deluxbehandling i julklapp. Positivt bemötande och bra behandling/massage. Även många tips på egenvård som jag har använt mig av!

Maddeleine K
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Trevligt bemötande och bra behandling (friskvårdsmassage). Kommer att gå dit igen.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Sara
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Rosa Maria är hjälpsam och trevlig. Vill gärna att man ska få en bra upplevelse. Frågar om man har speciella besvär, ger en tips vad som passar just ens egna "problem" osv.

Bruno S
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Jag tycker att Rosa Maria var jättebra och att min behandling var avkopplande , jag hade 1 timmes behandling ,jag kommer defenitivt att rekommendera till mina vänner.Jag blev rekommenderad av min flickvän!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Miss M
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Rosa Maria var otroligt duktig och kunnig.Jag hade 1 timmes deluxbehandling,helkroppsmassage.Jag kände mig oerhört nöjd efter behandlingen då Rosa Maria grundligt gått igenom hela kroppen.En verklig avkoppling och jag har redan rekommenderat mina vänner och familj och 2 st bokade redan samma dag.Min sambo var en dag efter mig på samma behandling och som jag var han mycket nöjd. Jag har bara gott att säga om Rosa Maria´s massage & friskvård.

Thomas R
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Mycket bra bemötande hos Rosa Maria, som verkar vara en kompetent massör.Jag blev mycket nöjd! Jag gick dit med spänningar i axlar och rygg och gick därifrån väldigt avslappnad och glad!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Elin E
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Jag tyckte massagen var super bra och jag fick mycket bra råd. Jag kan varmt rekommendera Rosa Maria's massage och friskvård!

Vilma M
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Varmt bemötande från Rosa Maria. Proffesionell taktill massage. Kroppen får den behandling som behöver och känner sig igen redo att fungera som det ska. När jag säger kroppen menar jag hela kropp från huvudet till tår. Efter massage känner jag mig ren och avkopplat ungefär efter jag simmar på simhallen.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Anne M
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Gnällig över hur mycket hon hade att göra, suckade en hel del under behandlingen. Slutade massera efter 40 av 60 min och påstod att jag skulle andas medan hon stod och tittade på klockan. Hon ska inte sälja deals, uselt.

Tuija D
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Mycket trevligt bemötande,skön massage.

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Sofie M
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Bra massage o rådgivning. Fanns med på Lets deal vilket var bra reklam, hade nog inte hittat henne annars. Trevlig massös.

Sixten N
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Mycket trevligt bemötande och genomförande av behandlingen. Rent och snyggt i lokalen. Bra beskrivning av olika behandlingar. Värt besöket.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 863 omdömen 4.7 av 863 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Angelica L
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Bra bemötande. innan massagen ställde hon frågor om vart jag hade ont, hur hårt hon skulle massera. Sedan berättade hon vilken typ av massage jag skulle få. Bra stämmning, lugn miljö och lung och trevlig musik. Det var väldigt prisvärt, en helkropps masssage för 200kr. En jätte bra upplevelse. Rosa Maria var väldigt trevlig och tillmötesgående.

aqsa f
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Det gick riktigt bra och var avkopplande. Rosa var helt involverad och gjorde behandlingen som jag sa. Hon hjälpte mycte för att avslappna mina spanna muskler och min kondition blev litte bättre.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Wenche H
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Bra bemötande. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag var nöjd.

Diana K
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Bemötande, förvänting, service nivå och stämning bra. Lite tråkig lokal. Absolut värde för pengarna.

Yvonne N
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Jag är mycket nöjd med allt som har med besöket att göra som bemötandet, kunnigheten samt stämningen. Besöket var absolut värt pengarna och trots att jag inte har några större problem som bör behandlas kan jag tänka mig att återkomma på en ny behandling.

Doris B
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Toppen! Hon är bra, man känner sig bätre efter behandling.

Mia L
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

rosa maria var jätte gullig å lyssnande men jag upplevde henne som stressad å dessutom kom hon 20 minuter försent så jag fick vänta.därför blev upplevelsen mindre lyckad. att ha en timma till var patient blir nog för kort å näste man knackade på redan en kvart innan han skulle vara där. det var tyvärr inte som jag väntat mej. hade jag betalt mer än 200 hade jag varit arg. det kändes också som att det inte var så mycket värt att satsa på mej eftersom jag inte betalt fullt pris.

Erik O

Bra Bra Bra Bra Bra, men hon behöver se över sin musikanläggning

Maria Salazar O
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Jag är väldig nöjd med behandlingen !!!

Urcil N
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Det var bra service och mycket trevlig personal. Är mycket nöjd med servicen ! Det som skulle kunna bli bättre skulle vara att det lägger till lugnande musik !

Cesar S
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

-Det var en trevlig och varm bemötande. -Det var som jag hade tänke mig var en del behandlingar av välja på. -Stämmningen var avkopplande, lugn miljön,bra servive och hög nivå. -Det är värd varendra krona! -En trevlig avkoplande och profetionell plats att ha behandligar på.

Zaida P
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Trevligt massör som kan sitt jobb. Hon har godomliga händer som läker.

Marie J
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Super härligt bemötande och toppen bra massage. Rosa Maria är väldigt professionell och trevlig! Ska gå tillbaka dit så fort jag har tid.

Helene A
Skrev om Rosa Maria's Massage & Friskvård

Tyvärr en ganska låg poäng för massagen. Både vad gäller utförandet då det kändes oplanerat och själva massagen lite "klen". Det var vare sej ordentlig massage eller taktil. Och lite här och där. Lokalen var inte avslappnande utan kändes mer som ett patientrum. Hård belysning sterilt etc..