Rozen Clean AB

Rozen Clean AB, sid 2

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda.

Vi erbjuder städning i Stor Stockholm, Uppsala och Nyköping och har huvudkontoret på Lidingö. Vi börjar alltid med en provstädning så att du kan förklara för oss hur du vill att vi jobbar och vad du vill ha hjälp med. Om du väljer regelbunden städning återkommer självklart samma personal varje gång.

Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig till en enklare vardag!

Läs vad 250 kunder tycker om Rozen Clean AB 2

2021-01-14
    4 timmars städning 1 gång per månad.
    Skulle vilja ha 3timmar var tredje vecka . Det gick inte.
    Bra städning!
    Trevlig personal.
    Eva
    2021-01-14
    Köper regelbunden städning. Företagets kundservice är alltid snabba att svara, löser allt på ett smidigt sätt och är trevliga. Kunnig städpersonal, som är flexibla och trevliga.
    2021-01-14
    Vi är mycket nöjda med vår Kontorsstädning hos Rozen Clean AB.
    Trevligt bemötande, trevlig personal & ett mycket bra utfört jobb.
    Kan varmt rekommendera detta företag.
    2021-01-14
    På det stora hela bra, men man kan inte slänga mediciner och elavfall i soporna, borde lära sig hur det ska gå till. Samt genomgång av toalettstädning och badrumsstädning, den fallerar .
    Städning av lgh 180 kvm.

Tjänsten är helt beroende av den som utför den och vi hade tur med detta. Vi är mycket nöjda med den tjänst som utförts.

Språkförbistring har varit det enda problemet och där har vi inte upplevt någon förbättring eller att bolaget tagit sitt ansvar fullt ut.
    2021-01-14
    Mycket bra städning vi kommer att rekommendera företaget
    2021-01-14
    Bra bemötande och flexibla. Städningen dock inte topp.
    2021-01-14
    Fantastiskt duktiga, noggranna och trevliga städare! Alltid lätt att få kontakt med kundservice och väldigt mycket flexibilitet och bra bemötande. Kan verkligen rekommendera Rozen clean!
    2021-01-14
    Vi har städning av vårt hus varannan vecka, och är mycket nöjda med kvaliteten på städningen samt kundtjänsten. Mycket flexibelt företag som ser till att anpassa sig efter våra behov.
    2021-01-14
    Hemstäd varannan vecka. bra bemötande med kundtjänst och duktig städerska.
    2021-01-14
    Vi hade storstädning varannan vecka.
    Med vår första städare var vi jättenöjda. Hon var noggrann och man kunde be henne att ändra eller städa extra på något ställe och hon förstod.

När jag varit i kontakt med kundtjänst har jag alltid blivit väl bemött och de känns proffsiga och vill verkligen kunden väl.

Jag tycker inte alltid att personalen levde upp till samma mottagande. Dels var det ofta svårt med språket vilket gav en svår situation när man ville beskriva något eller be städaren att städa på ytor som de glömt mm.
    Dels fick jag en känsla av att de var väldigt stressiga och även när en ”överordnad” kom för att tolka, beskriva vad som skulle göras och gick igenom huset så gick jag ingen bra känsla. De var stressiga och det kändes inte som om de lyssnade eller förstod vad vi önskade och hur vi ville ha det städat.

Mina förväntningar var att när jag betalar för en tjänst så vill jag att det blir bättre än när jag gör det själv.
    Detta levde inte företaget upp till tycker jag så vi flera gånger blev missnöjda där man slarvat med städning ex, inte dammsugit under soffan, glömt att damma på flera ställen eller inte dammsugare ordentligt på mattorna. Som sagt så var vi jättenöjda med vår första städare Mourine. Om alla hade haft samma teknik och varit lika noggranna så hade våra förväntningar mötts.

Jag förväntade mig att kunna kommunicera med städaren då det alltid är något man missar eller kanske vill ha på ett visst sätt.
    Jag förväntade mig även att alla skulle vara mer noggranna då det är deras jobb att städa.

Vi hade även fönsterputsning vid något tillfälle och det var vi väldigt nöjda med. Personalen meddelade att det inte hunnit med några fönster och några som de inte nådde upp till.
    Helt ok då det låg utanför vad vi kommit överens om men jag uppskattade återkopplingen.

Kortfattat:
    Det varierade väldigt på städningen beroende på vem som städade. Vi var supernöjda med Mourine som dessvärre slutade. Efter det blev det väldigt slarvigt och jag tyckte inte att det var värt att betala. När jag känner att jag för det bättre själv så vill jag inte betala för en tjänst...
    En otroligt bra och proffsigt bemötande har jag alltid upplevt per tel och mail.

Tack!
    Hemstädning.

Städaren ljög om den tid hon lade ner.

Återkopplingen från Rozen var tafatt.

Nej, de tog ingen ansvar. Plötsligt var det en affär mellan mig och städaren. Rozen var endast en förmedlare av tjänster.

Aldrig mer Rozen.
    Hej Charles, Det var verkligen tråkigt att vi inte lyckades hos dig, Tidsrapporteringar måste vara rätt, det är en viktig förtroendefråga för oss. Vi meddelade dig att detta inte var acceptabelt och att städerskan inte heller arbetade hos oss längre. Vi gav dig även kompensation för det inträffade. Varmt välkommen att höra av dig till oss igen för ett nytt test. Om du väljer att ge oss chansen igen så så kommer vi att visa oss från rätta sidan! Rozen Clean AB
    2021-01-14
    Veckostädning av kontorslokal och även flyttstädning när vi flyttade i början av dec 2020.
    Bra bemötande.
    Våra förväntningar blev tillgodosedda.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-01-14
    Städning, väl genomfört men till viss del fel prioriterat vilket gjorde att städningen tog 50% längre tid än för andra leverantörer ( 6 tim istället för 4) och därmed blev kostnaden för hög.
    2021-01-14
    Har haft städning varannan vecka
    Har alltid haft och fått den bästa service Har varit väldigt nöjd
    2021-01-14
    Googlade fram företaget. Blev mycket nöjd med bemötandet samt städningen.
  • Inger M
    2021-01-14
    Hemstädning fungerar perfekt! Företaget ger ett mycket proffsigt intryck.
    2021-01-14
    Städning av lägenhet. Städerskan kunde inte ett ord svenska och en rad missförstånd uppstod. Golven lämnades alldeles blöta på vilka hon lade tre fårskinn som fastnade i det blöta golvet och som fick rivas loss.
    - Varannan veckostädning
    - Väldigt trevlig och tillmötesgående kundtjänst med snabb respons
    - Otroligt nöjd med vår dedikerade städerska som är superproffsig och trevlig
    - Lite oklar kommunikation vid prishöjning vid årsskiftet, kunde sköts lite bättre
    - Ersättningsstäderskor kunde komma in med kort varsel vid sjukdom av ordinarie, vilket var super, men de var inte lika proffsiga som ordinarie
    2021-01-14
    Bra städerskor som håller tiderna varje gång. Samma städerska varje gång. Bra service från kontoret.
    2021-01-14
    Vi hade en mycket duktig städerska nu i slutet av avtalet med Rozen Clean. Hon slutade tyvärr. Avslutet sköttes mycket märkligt och oproffsigt av Rozen Clean. Tyvärr är det inte första gången det händer att Rozen Cleans personal slutar. Vi har under några år med Rozen Clean fått ett stort antal städerskor. Detta är personer jag ska ha i mitt hem så det är viktigt för vår familj att det är samma person som kommer varje gång.

När personal slutat har Rozen Clean meddelat detta väldigt sent och vi har aldrig upplevt att våra städerskor fått möjligheten att säga tack och adjö för tiden till oss, utan städerskorna har bara försvunnit.

Vi har väldigt allergiska barn och barnen klarar bland annat inte av att vi har människor som röker i hemmet. Detta har vi påtalat till Rozen Clean, ändå har vi flera gånger fått städerskor som inte uppfyller våra önskemål.

Vid avslutet tog jag upp dessa frågor med Rozen Clean i förhoppning att de skulle kunna ta till sig av min feedback. Tyvärr hade de inte den goda smaken att ta emot vår feedback och tacka och ge svara på den, utan ifrågasatte istället vår upplevelse. I avslutet valde Rozen Clean tom att inte hålla sig till sanningen.

Vill du byta städerska ofta då ska du välja Rozen Clean, annars rekommenderar jag inte detta bolag
    Hej Isak, vi beklagar din upplevelse. Rozen Clean AB
    2021-01-14
    Städningn utfördes jättebra, tycker däremot att det var dyrt. Flyttstäd på 28 kvm i 8 timmar för 4,000. Jag vet dock att i kokvrån så var ugnen samt spis ej smutsiga. Jag anser att det borde ha räckt med 6 timmar.Det lades på fakturan att tid som städerskan gick och flyttade på bilen efter varje 2 timmar tycker inte jag är ok. Dyrt.
    2021-01-14
    Vi har köpt städning. Väldigt trevligt bemötande men själva städningen är sådär, trots att vi påpekat vad vi tycker borde förbättras
    2021-01-14
    Mycket bra bemötande och lägenheten blev perfekt städad. Kostnaden blev även lägre än vad vi hade räknat med. Kan verkligen rekommendera Rozen Clean till alla! Toppen helt enkelt!
    2021-01-14
    Storstädningen var perfekt och snabb. Imponerad!
    2021-01-14
    Jag har haft Anna fyra gånger Hon är mycket energisk Städar noga så det skiner. Jag är mycket nöjd och att det gick att ändra tid en gång.
    2021-01-14
    Jag har städning varannan vecka, och är jättenöjd❣️
    2021-01-14
    Städning 5 Tim varannan vecka . Rent och fint men saknar kanske det lilla extra att se vad som behövs göras lite mer vissa ggrv
    2021-01-14
    Anna som städar hos oss utför sitt arbete.med hög noggrannhet och ansvarsfullhet. Vi har höga krav och hon lever upp till dem med råge. Bolaget valde vi för att det är lokalt och har gott rykte.
    2021-01-14
    Vi köpte varannan vecka som funkar superbra för en småbarnsfamilj som oss. Rent och snyggt, punktligt och självgående. Så lyxigt att få hjälp med det där extra som man kanske inte tänker på när man själv svabbar av köket eller toaletten. Helt plötsligt så står allt rakt och prydligt och alla köksmaskiner ser ut som nya. Är jättenöjda.
    2021-01-14
    Vi har samma städare varje gång vilket är rätt unikt. Hon är alltid glad och trevlig, städningen är fantastisk och barnen ser fram emot när hon kommer 😊
    Företaget är seriöst, professionellt bemötande, snabb återkoppling, ordning och reda, känns tryggt.
    Vi är super nöjda!
    Perfekt och noga städat.
    Skönt att komma hem till ett välstädat hem.
    2021-01-14
    Flyttstädning av mitt föräldrahem, en stor villa. Rozen Clean är proffsiga, tillgängliga och trevliga. Resultatet blev långt över förväntan, så fint!! Stort tack!
    2021-01-14
    Städning. Jag är mycket nöjd.
    2021-01-14
    Pålitliga och mycket kompetenta med stort kundfokus. Vi är så nöjda med Rozen Clean.
    2021-01-14
    Har haft städhjälp och fått fina o duktiga städare
    2021-01-14
    Hemstäd en gång i veckan funkar perfekt
    2021-01-10
    Hemstädningen gör att vi får tid över för sådant som vi tycker är viktigt. Så skönt att komma hem till ett välstädat hem varannan vecka!
    2021-01-10
    Städning av min bostad. Arbetet utfördes på ett utmärkt sätt. Är mycket nöjd. PÅ grund av pandemin och då jag är äldre gör jag just nu ett uppe håll.
  • 2021-01-10
    Väldigt trevlig och duktig städning varannan vecka.
    Duktig och snabb hjälp av handyman med fönsterputs och uppsättning av gardinstång och gardin.

Smidig fakturering.

Mycket nöjd!
    2021-01-10
    Varannanveckasstädning. Har fungerat bra från start. Bra och tydlig skriftlig och muntlig introduktion . Lätt att få kontakt med företaget både på mail och telefon.Samma städare varje gång (som utlovats). Känns som ett seriöst företag.
    2021-01-08
    Har hemstädning av två fantastiska medarbetare på Rozen Clean. Så hjälpsamma, tillmötesgående och bra på sitt jobb. Likväl alltid trevligt bemötande från kundtjänsten
    Tack så mycket för superfint omdöme! :) Rozen Clean AB
    2021-01-05
    Fantastiskt bra Städning,glänsande rent.trevliga och fantastisk Kundservice:-)

Rekomenderas varmt så glada att ni finns i Uppsala med:-)

Jimmy och Madeleine
    Tack för ett superfint omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss :) Rozen Clean AB
  • 2020-10-07
    Utmärkt service, blev väll bemött från första kontakt.
    2020-10-06
    Obs, detta gäller reco: Tvingande text inte ok.
    Hej Lars, tack så mycket för fint betyg! /Teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
    2020-10-06
    Vi får hjälp att städa vår hårsalong 1,5 tim/vecka. Vi är mycket nöjda med företagets bemötande och arbetsutförande!
    2020-10-06
    Fönsterputs. Två trevliga, noggranna och snabba killar Med munskydd👍.
    Vi fick en tid snabbt och enkelt. Är mycket nöjda med resultat och bemötande.
    Det blir toppbetyg!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det betyder väldigt mycket för oss. /Teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
    2020-10-06
    Jag har inte haft dem så länge, bara 2 ggr, men har varit supernöjd efteråt. Hoppas det håller i sig.
  • 2020-10-05
    Vi har fantastiska städerska som gör vårt hem rent, luktande, mysigt och glänsande som en diamant. Hon är så vänlig och söt varje gång hon kommer här. Det känns som hon älskar sitt jobb och har behandlats väl. Vi är så tacksamma till Rozen clean för att ha en så bra hjälp hemma och mycket trevlig och snäll konversation med kontoret.
    Hej Devidas! Tack för din fina recension, det värmer. Vi ska meddela er städerska detta också! :-). Teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
  • DAVID J
    2020-08-27
    Mycket professionellt bemötande och utförande. Exceptionell kundservice.
    Hej David! Tack vad roligt att höra och vad glada vi blir. 😊! Teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB