Rozen Clean AB

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda.

Vi erbjuder städning i Stor Stockholm, Uppsala och Nyköping och har huvudkontoret i Norra Djurgårdsstaden i Stockholm. Vi börjar alltid med en provstädning så att du kan förklara för oss hur du vill att vi jobbar och vad du vill ha hjälp med. Om du väljer regelbunden städning återkommer självklart samma personal varje gång.

Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig till en enklare vardag!

Läs vad 268 kunder tycker om Rozen Clean AB 2

• TINA A
    skrev om Rozen Clean AB
    2022-04-28 Spontant omdöme
    Jag anlitade Rozen Clean för att flyttstäda min lägenhet, inklusive fönsterputsning. Jag är supernöjd, allt sköttes professionellt och med hög kvalitet! Allt blev så rent och fint, jag har nog aldrig sett så rena fönster någonsin i mitt liv! Jag hade även lämnat en riktigt smutsig ugn, men även den städade de jätteren och fin. Jag kan helt klart rekommendera Rozen Clean!
    Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss!
    Hälsningar teamet på Rozen Clean
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Rozen Clean gör ett mycket bra jobb!
    Hej Ove!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster.
    Hälsningar teamet på Rozen Clean
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    En trevlig och duktig städare. Bea och tydlig information från företaget innan första städningen.
    Hej Susanne! Tack för dina fina ord, vad roligt att ni är nöjda med vår service. Ha en riktigt fin dag! Hälsningar från Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-02-08 Spontant omdöme
    Tack Rozen Clean att ni finns även för oss på landet och levererar professionell städhjälp.
    ”Vår” Arnela är en glad, punktlig och noggrann tjej. Hon tar sig an det jag ber om och lämnar ett friskt och välstädat hus. Kan inte bli bättre. Toppen!

Även flyttstädningen av vårt stora hus i somras var perfekt.
    Hej Agneta! Vad härligt att ni är nöjda med Arnelas arbete. Ha en riktigt fin dag! Hälsningar teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
  • 2022-02-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra företag, som håller vad det lovar.
    Hej Birgitta! Tack för ditt fina omdöme, vi uppskattar det verkligen. Hälsningar teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-01-29 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemött varje gång jag kontsktat Rozen clean. ( har städning då och då). Städning av hög kvalitet har det nästan alltid varit. Kan varmt rekommendera Rozen clean
    Hej Cecilia! Tack för dina fina ord, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge oss ett bra omdöme. Varmt välkommen att återkomma när du önskar boka städning igen! Hälsningar Rozen Clean Rozen Clean AB
  • 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Så glad att jag hittat Rosen clean. Beställde först en storstädning med fantastiskt resultat. Efter det har jag veckostädningar . Personalen är noggranna och trevliga och jag har aldrig varit missnöjd.
    Hej Kristina, vad roligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster. Varma hälsningar från teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Flexibla och lösningsorienterade.
    Vid ev missnöje löser de problemet omgående.
    Hög kvalitet på arbetet.
    Luktar gott när man kommer hem:)
    Hej Thomas, vi blir jätteglada att höra at du är nöjd med vår service. Vi tackar för dina fina ord och ser fram emot ett långt samarbete. Hälsningar från Rozen Clean Rozen Clean AB
  • 2022-01-25 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd.bättre än om jag själv skulle städa.
    Hej Maj-Britt, vad härligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Blev mycket väl bemött och mycket nöjd med utfört arbete!😀😀😀😀😁
    Hej Kerstin. Tack för dina fina ord, varmt välkommen att återkomma till oss om vi kan hjälpa dig framöver. Hälsningar från Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-01-20 Insamlad av företaget
    Så proffsigt och trevlig personal
    Hej Lena, vad glada vi blir. Det är alltid lika trevligt att prata med dig. Hälsningar från teamet på Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt personal, serviceinriktad och hjälpsamma. Tryggt och skönt. Rent och snyggt blir det.
    Hej Mats, vad roligt att höra att du är nöjd med din städning. Vi ser fram emot ett långt samarbete. Hälsningar Rozen Clean Rozen Clean AB
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Snabbt, vänligt och informativt bemötande.

Att få information om företaget, värdegrund och vad som gäller vid upprättande av avtal. önskemål om att kunna få påverka utförandet och att få snabba svar på mina frågor.

Ja jag är väldigt nöjd och allt jag tycker är viktigt (som tex det jag nämner ovanstående) uppfyller företaget.
    Jag har hemstädning varannan vecka. Jag har tät dialog med såväl förtaget som personalen som arbetar i mitt hem. Det fungerar mycket bra och kvalitén på utförandet är mycket hög.
    Hej Kajsa,

Tack så mycket för ditt fina omdöme, vi uppskattar det verkligen.

Hälsningar från teamet på Rozen Clean
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Mycket smidig, trevlig och snabb återkoppling från Rozen Clean angående första städtillfälle och hur vi skulle gå till väga med produkter etc på plats för att komma igång. Ambitiös och noggrann städerska. Mycket nöjd.
    Hej Åsa,
    Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd!
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd kund hos Rozen Clean. Bra arbetsvillkor för deras anställda och rent och fint hos mig.
    Hej Ulrika,
    Vad härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete och önskar dig en fin dag!
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Duktig och det blir rent o fräscht
    Hej Sandra,
    Tack för dina fina ord, vad roligt att du är nöjd!
    2021-09-18 Insamlad av företaget
    Sökte först ett företag för storstädning. Gkprde digital anmälan och fick ett snabbt svar och sedan blev telefonkontakt. Önskade sedan städning varannan vecka men då jag inte är språkkunnig önskade jag någon som förstod svenska. Perfekt service i telefon och har nu fått en städerska som är genomtrevlig och noggrann.
    Är invandrare men vi kan prata svenska.
    Hej Orvar,
    Vad roligt att du är nöjd! Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss.
    Allt gott från oss på Rozen Clean
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Jag är så nöjd med min städerska, jag visste inte att mitt hem kunde bli så rent. Jag har städning varannan vecka.
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Jag har hemstäd varannan vecka och det är fantastiskt. Hon som kommer hit är otroligt duktig och vi är supernöjda
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    städning av lägenhet var fjärde vecka.

mycket positivt

få hjälp med de områden jag själv har svårt att nå av fysiska hinder.

uppskattar att företaget verkar ha utildning med de anställda. Trasor läggs t.ex. likadant oberoende vem som städar.

Positivt med samma persn varje gång
    Jag är näöjde
  • 2021-01-23 Insamlad av företaget
    Tryggt och säkert. Välstädat. Vår månadsstädning är till stor belåtenhet. /Christine
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    enkla att ha att göra med och punktliga
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    Fönstertvätt. Vänligt bemötande Har anlitat företaget tidigare. Mycket effektiva medarbetare.
  • 2021-01-19 Insamlad av företaget
    Nöjd med den duktiga städerskan.
    Missnöjd m bemötandet av bolaget. Köpte städning tre tim varje vecka samma tid. Tiden ändrades plötsligt utan att jag kontaktades till en tid jag inte kunde acceptera. Nu får jag nöja mig m städning två tim varannan vecka . Det är jag missnöjd med.
    2021-01-19 Insamlad av företaget
    Jag har länge samarbetat med Regina och hon är så mycket mer än min städerska - hon är en fixare, problemlösare och även en god vän!
    Alltid bemött på ett vänligt och korrekt sätt av er på kontoret!
    TACK!
    EVa
    2021-01-18 Insamlad av företaget
    Rozen Clean städar mitt hem var fjärde vecka och jag är mycket nöjd med deras arbete.
  • 2021-01-18 Insamlad av företaget
    Jag fick hjälp med fönstertvätt och arbetet utfördes på ett mycket professionellt sätt. Hela vägen från bokning, genomförande till fakturering flöt på. Kan verkligen rekommendera Rozen Clean! Alexander de Groot
    2021-01-17 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt med erbjudande om provstädning och uppföljning. Trevligt bemötande och oerhört proffsig personal. Viktoria städar varje torsdag hos oss och lämnar inget till slumpen, har aldrig haft någon som städar så effektivt och proffsigt . Bra att företaget förelår ekologiska städprodukter och har ett miljötänk. Utmärkt att man erbjuder bra och trygga anställningsvillkor och att språk krav finns (engelska går lika bra som svenska) då det annars kan bli missförstånd. Jag rekommenderar Rozena det varmaste!
    2021-01-17 Insamlad av företaget
    Städning hemma varannan vecka. Proffesionellt, trevliga.
    2021-01-16 Insamlad av företaget
    Städning en gång i månaden (inomhus, villa, 2 personers hushåll plus besökande barn och barnbarn)
    Fungerar utmärkt. Fick kontakt med firman på rekommendation.
    Vår "städerska" heter Orinta, kommer från Litauen, pratar dålig svenska men ganska bra engelska. Synnerligen noggrann, högsta betyg i utfört arbete, uppträdande och punktlighet.
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Städning återkommande, trevligt och proffrigt bemötande, snabb återkoppling, bra information
  • 2021-01-15 Insamlad av företaget
    Bra och noggrann städerska allt är skinande rent då hon varit här! Väldigt nöjd!
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Har bytt städerska då alla inte är lika seriösa.
    Gör det som ska göras
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Bra utförd städning och bra information.
    Pålitliga.
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Vi har städning var 14:e dag och är nöjda.
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Bra och smidigt, lätt att få tag på och kommunicera med huvudkontoret. Men det bästa är ändå vår städare/städerska som är pålitlig, duktig och supertrevlig!
    ville ha städning 1 ggn/månad
    snabb respons
    flexibilitet avseende antal ggr/månad, tidpunkt
    några missförstånd språkmässigt med personal
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Bra, allt fungerar som det ska. bra info
    Hej!

Jag tycker att Rozen Clean AB ska ha all heder.
    När dem var hos mig så utförde dem sitt med beröm godkänt.
  • Helena J
    skrev om Rozen Clean AB
    2021-01-15 Insamlad av företaget
    Jag tycker att om att stå för eget material. Då vet man vad som används och att materialen är rena. Tyvärr beror städningen mycket på vilken städerska man blir tilldelad. Jag hade oturen att mina slutade. Dom plockade undan saker och sorterade smågrejer. Dom städade verkligen. Glada och trevliga. Tyvärr hade dom
    Dåligt med personal och jag ville ha två städerskor vilket minimerar tiden hos kund.
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra samarbete med Rozen Clean. Bra och prisvärd städning, duktig och trevlig städerska. Gott bemötande och jag uppskattar särskilt den flexibilitet som ges till kunden att kunna boka av vid semester osv. Rekommenderar varmt Rozen Clean.
  • 2021-01-14 Insamlad av företaget
    Vi är en liten förskola som under perioder när vår ordinarie städerska har varit frånvarande anlitat Rozen Clean. Jag har alltid fått snabb och positiv respons. De har alltid kunnat rycka ut, även på väldigt kort varsel och med väldigt hög kvalitet och service. Jag kan verkligen rekommendera deras tjänster.
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Punktliga och bra på ex ytor som skåp och badrum.
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Helt beroende av vilken medarbetare de skickar.
    Nu har vi hittat en person som funkar bra, så nu är vi nöjda.
    Bra snabb dialog m företaget.
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Vecko städning, alltid nogrannt utfört. Tydlig information vid semester, röda dagar osv..
    Mycket nöjda kan varmt rekomendera!
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Köpt hemstädning, alltid nöjd med resultatet.
    Proffsig och snabb återkoppling med kundtjänst när det varit aktuellt med byte av tid för städning mm.
    Städning var 14 dag
    Trevligt och informativt
    Noggrann, och trevlig positivt
    Underbart att få hemmet välstädat medan vi kan använda tiden till annat
    Städ. Utmärkt både service på kontoret o städning. Bra upplevelse
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Blev väldigt nöjd med städningen noggrann och trevlig kommer definitivt anlita dom igen!
  • 2021-01-14 Insamlad av företaget
    Köpte Städ 3 tim var 14e dag.
    Redan 1a kontakten kändes positiv o förtroendefull.
    Hade städn i två omgångar. Pga covid-19, är i riskgrupp,
    sade vi upp tjänsten. I båda omgångarna hade väldigt trevliga o noggranna städerskor, Eneida resp Nina.
    När vi fått vaccin komner vi att återuppta tjänsten..