Rozen Clean AB

Rozen Clean AB

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda.

Vi erbjuder städning i Stor Stockholm, Uppsala och Nyköping och har huvudkontoret på Lidingö. Vi börjar alltid med en provstädning så att du kan förklara för oss hur du vill att vi jobbar och vad du vill ha hjälp med. Om du väljer regelbunden städning återkommer självklart samma personal varje gång.

Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig till en enklare vardag!

Läs vad 250 kunder tycker om Rozen Clean AB 2

2021-04-16
    Jag har hemstäd varannan vecka och det är fantastiskt. Hon som kommer hit är otroligt duktig och vi är supernöjda
    2021-02-15
    städning av lägenhet var fjärde vecka.

mycket positivt

få hjälp med de områden jag själv har svårt att nå av fysiska hinder.

uppskattar att företaget verkar ha utildning med de anställda. Trasor läggs t.ex. likadant oberoende vem som städar.

Positivt med samma persn varje gång
    Jag är näöjde
    2021-01-23
    Tryggt och säkert. Välstädat. Vår månadsstädning är till stor belåtenhet. /Christine
    2021-01-20
    enkla att ha att göra med och punktliga
    2021-01-20
    Fönstertvätt. Vänligt bemötande Har anlitat företaget tidigare. Mycket effektiva medarbetare.
    2021-01-19
    Nöjd med den duktiga städerskan.
    Missnöjd m bemötandet av bolaget. Köpte städning tre tim varje vecka samma tid. Tiden ändrades plötsligt utan att jag kontaktades till en tid jag inte kunde acceptera. Nu får jag nöja mig m städning två tim varannan vecka . Det är jag missnöjd med.
    2021-01-19
    Jag har länge samarbetat med Regina och hon är så mycket mer än min städerska - hon är en fixare, problemlösare och även en god vän!
    Alltid bemött på ett vänligt och korrekt sätt av er på kontoret!
    TACK!
    EVa
    2021-01-18
    Rozen Clean städar mitt hem var fjärde vecka och jag är mycket nöjd med deras arbete.
    2021-01-18
    Jag fick hjälp med fönstertvätt och arbetet utfördes på ett mycket professionellt sätt. Hela vägen från bokning, genomförande till fakturering flöt på. Kan verkligen rekommendera Rozen Clean! Alexander de Groot
    2021-01-17
    Mycket professionellt med erbjudande om provstädning och uppföljning. Trevligt bemötande och oerhört proffsig personal. Viktoria städar varje torsdag hos oss och lämnar inget till slumpen, har aldrig haft någon som städar så effektivt och proffsigt . Bra att företaget förelår ekologiska städprodukter och har ett miljötänk. Utmärkt att man erbjuder bra och trygga anställningsvillkor och att språk krav finns (engelska går lika bra som svenska) då det annars kan bli missförstånd. Jag rekommenderar Rozena det varmaste!
    2021-01-17
    Städning hemma varannan vecka. Proffesionellt, trevliga.
    2021-01-16
    Städning en gång i månaden (inomhus, villa, 2 personers hushåll plus besökande barn och barnbarn)
    Fungerar utmärkt. Fick kontakt med firman på rekommendation.
    Vår "städerska" heter Orinta, kommer från Litauen, pratar dålig svenska men ganska bra engelska. Synnerligen noggrann, högsta betyg i utfört arbete, uppträdande och punktlighet.
    2021-01-15
    Städning återkommande, trevligt och proffrigt bemötande, snabb återkoppling, bra information
    2021-01-15
    Bra och noggrann städerska allt är skinande rent då hon varit här! Väldigt nöjd!
    2021-01-15
    Har bytt städerska då alla inte är lika seriösa.
    Gör det som ska göras
    2021-01-15
    Bra utförd städning och bra information.
    Pålitliga.
    2021-01-15
    Vi har städning var 14:e dag och är nöjda.
    2021-01-15
    Bra och smidigt, lätt att få tag på och kommunicera med huvudkontoret. Men det bästa är ändå vår städare/städerska som är pålitlig, duktig och supertrevlig!
    ville ha städning 1 ggn/månad
    snabb respons
    flexibilitet avseende antal ggr/månad, tidpunkt
    några missförstånd språkmässigt med personal
    2021-01-15
    Bra, allt fungerar som det ska. bra info
    Hej!

Jag tycker att Rozen Clean AB ska ha all heder.
    När dem var hos mig så utförde dem sitt med beröm godkänt.
  • Helena J
    skrev om Rozen Clean AB
    2021-01-15
    Jag tycker att om att stå för eget material. Då vet man vad som används och att materialen är rena. Tyvärr beror städningen mycket på vilken städerska man blir tilldelad. Jag hade oturen att mina slutade. Dom plockade undan saker och sorterade smågrejer. Dom städade verkligen. Glada och trevliga. Tyvärr hade dom
    Dåligt med personal och jag ville ha två städerskor vilket minimerar tiden hos kund.
    2021-01-14
    Mycket bra samarbete med Rozen Clean. Bra och prisvärd städning, duktig och trevlig städerska. Gott bemötande och jag uppskattar särskilt den flexibilitet som ges till kunden att kunna boka av vid semester osv. Rekommenderar varmt Rozen Clean.
    2021-01-14
    Vi är en liten förskola som under perioder när vår ordinarie städerska har varit frånvarande anlitat Rozen Clean. Jag har alltid fått snabb och positiv respons. De har alltid kunnat rycka ut, även på väldigt kort varsel och med väldigt hög kvalitet och service. Jag kan verkligen rekommendera deras tjänster.
    2021-01-14
    Punktliga och bra på ex ytor som skåp och badrum.
    2021-01-14
    Helt beroende av vilken medarbetare de skickar.
    Nu har vi hittat en person som funkar bra, så nu är vi nöjda.
    Bra snabb dialog m företaget.
    2021-01-14
    Vecko städning, alltid nogrannt utfört. Tydlig information vid semester, röda dagar osv..
    Mycket nöjda kan varmt rekomendera!
    2021-01-14
    Köpt hemstädning, alltid nöjd med resultatet.
    Proffsig och snabb återkoppling med kundtjänst när det varit aktuellt med byte av tid för städning mm.
    Städning var 14 dag
    Trevligt och informativt
    Noggrann, och trevlig positivt
    Underbart att få hemmet välstädat medan vi kan använda tiden till annat
    Städ. Utmärkt både service på kontoret o städning. Bra upplevelse
    2021-01-14
    Blev väldigt nöjd med städningen noggrann och trevlig kommer definitivt anlita dom igen!
    2021-01-14
    Köpte Städ 3 tim var 14e dag.
    Redan 1a kontakten kändes positiv o förtroendefull.
    Hade städn i två omgångar. Pga covid-19, är i riskgrupp,
    sade vi upp tjänsten. I båda omgångarna hade väldigt trevliga o noggranna städerskor, Eneida resp Nina.
    När vi fått vaccin komner vi att återuppta tjänsten..
    2021-01-14
    Lina som kommer och städar hos oss här på Recco är noggrann, glad och trevlig. Vi är mycket nöjda med Linas jobb.
    2021-01-14
    Rozen Clean städar hos mig en gång i månaden.
    De svarar alltid samma dag på email.
    Det är alltid samma städare som kommer.
    Det är lätt att avbeställa om jag är bortrest, eller ibland, att ändra.
    De gör ett bra jobb.
    Jag uppskattar att jag får SMS dagen innan som påminnelse.
    Jag är helnöjd.
    2021-01-14
    Städning av villa en gång i månaden. Mestadels Trevliga och duktiga städerskor som utförde det som överenskommits. Ibland kändes det dock som allt var på Rozen Cleans villkor, inte kundens. Upplevde deras administration som relativt stelbent. Man måste ha städgrejer och utrustning som de har ställt krav på, sen har jag ofta undrat om städerskorna kan så bra svenska så de vet hur de ska använda produkterna, tveksamt. En sak som har varit klart negativ är att det pratas oavbrutet på deras hemspråk under tiden som vi som familj försöker jobba eller göra annat. De tar liksom över hela huset ganska okänsligt.
    2021-01-14
    Städning. Bra bemötande. Bra resultat.
    2021-01-14
    Betyget är mest beroende av städningen. Vi har en superduktig tjej. Dessutom är Rozen som företag professionella och snabba då allt går att ordna, som extra fönsterputs eller avboka städning. Allt sköts professionellt. Sedan tar de ett bra socialt ansvar för sina anställda. Sammantaget känns allt bra!
    2021-01-14
    Har hemstädning var annan vecka. Är i princip nöjd med städningen. Men det är lite svårt med kommunikationen eftersom hon inte talar svenska eller engelska.
    2021-01-14
    Bra städning, bra på att åtakomma, flexibel.
    2021-01-14
    Bra och snabb återkoppling vid beställning. Haft många olika städerskor, där enbart 2 ej riktigt uppnått de andras kvalitet på städningen. Vi är mkt nöjda med företaget.
    2021-01-14
    Hade städning varannan vecka tidigare under 2020.
    Fantastiskt resultat, jätteduktig städerska. Noggrann, trevlig, alltid i tid.
    Jättebra bemötande av kundtjänsten angående frågor och ändringar i tider och datum.
    2021-01-14
    Rent o fint. Skönt med samma städare hela tiden. Flexibelt gällande ändring av tid.
    2021-01-14
    Vi har städhjälp varannan vecka. Fantastiskt bemötande av ledning och städare. Vår städare är oerhört noggrann.
    2021-01-14
    Städning var 14e dag. Alltid otroligt väl bemött. De var dessutom snabbast på att svara när jag frågade runt efter städfirma. Är mer än nöjd med deras medarbetare, kvaliteten på arbetet och den snabba och personliga kontakten.
    2021-01-14
    Jag har anlitat företaget för hemstädning. Utmärkt bemötande, tjänstvilligt och flexibelt. Städerskan som kommit till oss, Valentina, är duktig gladlynt och hjälpsam. Tyvärr är hennes språkkunskaper mycket begränsade ,men vi hankar oss fram.
    Har inte anlitat Rosen Clean fö fönstertvätt därav bara 4 stjärnor.
    Med vänlig hälsning
    Catharina
    Hej Catharina, tack för ditt fina omdöme. Du får gärna anlita våra proffsiga fönsterputsare i vår så kanske vi kan få till den där femman ;). Rozen Clean AB
  • Anita B
    skrev om Rozen Clean AB
    2021-01-14
    Rakt igenom korrekt och professionellt bemötande och genomförande. Rekommenderas!
    Städning.
    Bra bemötande och företaget har levt upp till våra förväntningar.
    Vår positiva upplevelse beror mycket på att vi har samma person som städar varje gång och att det är en mycket bra person.
    2021-01-14
    Jag har haft städning två ggr i månaden och är supernöjd! Audrone som städar hos mig är noggrann och uppmärksam, det är alltid lika mysigt att komma hem när hon har varit här. Jag är väldigt nöjd, mycket tack vare henne!
    2021-01-14
    Beställde städhjälp. Blev utmärkt bra utfört
    Mycket nöjd. Avslutade abonnemanget p g a pandemin (smittorisken). Återkommer
    Tack Solgerd för din fina rekommendation! Välkommen åter när ni vill återuppta er städning igen! Rozen Clean AB
    2021-01-14
    Bra städning och bra support.