Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, 181 66 Lidingö — Visa karta

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda.

Vi erbjuder städning i Stor Stockholm, Uppsala och Nyköping och har huvudkontoret på Lidingö. Vi börjar alltid med en provstädning så att du kan förklara för oss hur du vill att vi jobbar och vad du vill ha hjälp med. Om du väljer regelbunden städning återkommer självklart samma personal varje gång.

Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig till en enklare vardag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 151 kunder tycker om Rozen Clean AB

• DAVID J

2020-08-27

DAVID J skrev om Rozen Clean AB
    Mycket professionellt bemötande och utförande. Exceptionell kundservice. Läs mer
    2020-08-27 Fredrik svarar DAVID J
    Hej David! Tack vad roligt att höra och vad glada vi blir. 😊!
    Rozen Clean gillar detta
  • Karin Hilda D

2020-08-19

Karin Hilda D skrev om Rozen Clean AB
    Enkel bokning av flyttstädning, trevligt bemötande då. Fick en uppskattning om att städningen skulle ta 5-7 timmar, kanske lite mer. Jag fakturerades för 9 timmar - och flyttstädningen hade en del brister (smutsigt golv, bortglömda ytor, etc). När detta påtalades för kundservice fick jag först ett otrevligt bemötande tillbaka. Men senare blev mina synpunkter bemötta på ett mycket trevligt sätt och vi kom överens om kompensation. Betyget lyfts upp av att städaren var mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-05-16

Ulrika N skrev om Rozen Clean AB
    Bästa städföretaget!

Är toppennöjd med städningen och det är tryggt att veta att Rasa har en bra arbetsgivare. Klar femma från mig! Läs mer
  • 2020-05-15

Karin I skrev om Rozen Clean AB
    Trevligt och proffsigt städat. Bra bemötande från kontoret Läs mer
  • 2020-03-26

Sofia S skrev om Rozen Clean AB
    Jag bokade Hemstäd, då jag testat många olika firmor så känner jag att detta va super jag är Jätte nöjd
    Noggrann och trevlig städerska !
    Trevliga att prata med och snabba på att svara Läs mer
  • IA G

2020-03-18

IA G skrev om Rozen Clean AB
    Oerhört bra städning och mycket trevlig personal, både de som städar och de som bokar oss kunder. Toppenservice! Läs mer
  • 2020-03-16

Cim E skrev om Rozen Clean AB
    Smidigt och jättebra flyttstädning. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-02-25

FRIDA R skrev om Rozen Clean AB
    Vi är så nöjda! Har anlitat provstädning från två företag tidigare och de var bra, men detta var så mycket över förväntan! Som att komma hem till ett hotell. Läs mer
    Malin, Rozen Clean gillar detta
  • 2020-02-19

Anna B skrev om Rozen Clean AB
    Anlitade företaget för hemstädning och resultatet var över förväntan. De var snabba med återkoppling per Mail och det blev professionellt städat med ett fantastiskt fint resultat. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Göran L

2020-02-19

Göran L skrev om Rozen Clean AB
    Vi har haft många som hjälpt oss med städningen. Rozen Clean i särklass bäst genom alla år. Bra snabb respons från back office vid olika sammanhang.
    Vår nuvarande hjälp, Rolanda, är suveränt jättebra och trevlig. Just nu ett förkylningsstopp, men vi kmr tillbaka snart! Läs mer
  • 2020-01-26

Ebba S skrev om Rozen Clean AB
    Superbra städning. Inte lika bra med strykning men går an! Läs mer
  • 2020-01-23

Johanna A skrev om Rozen Clean AB
    Smidig kontakt, stor flexibilitet. Mycket trevlig och duktig personal. Bra priser. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-23

Louise B skrev om Rozen Clean AB
    Smidig, enkelt och alltid strålande rent! Läs mer
  • 2019-10-02

Maria K skrev om Rozen Clean AB
    Hemstädning.
    Jag är väldigt nöjd med Rozen Clean!
    Samma person som kommer varannan vecka, en väldigt trevlig tjej. Det blir alltid rent och snyggt, har aldrig behövt klaga eller påpeka något.
    Kan starkt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-09-29

Bo J skrev om Rozen Clean AB
    Jättenöjd med storstädningen av min lägenhet.
    Fick den utförd enligt överenskommen tid. Läs mer
  • 2019-09-27

Virginie L skrev om Rozen Clean AB
    Mire is great, we are really happy! Läs mer
    Fredrik gillar detta
  • 2019-09-27

Inger J skrev om Rozen Clean AB
    Städning var 14:e dag. Är synnerligen nöjd med personen som utför arbetet! En pärla! Företaget har alltid varit synnerligen tillmötesgående. Har egentligen inget att klaga på förutom att framförhållningen vid ändringar är för kort. Framförallt för personalen, som drabbas. Tycker företaget lever bra upp till mina förväntningar. Skall med spänning sätta mig in i deras utökade tjänster. Kan med litet tur bli ålderdomens räddning❣️ Önskar dem lycka till i deras ambitioner! M V H. Inger Johansson Läs mer
  • 2019-09-25

Kristian N skrev om Rozen Clean AB
    Städtjänst. Bra bemötande i all kommunikation. Tydligt och enkelt. Bra städning utan problem Läs mer
  • 2019-09-25

Cecilia M skrev om Rozen Clean AB
    Jag har städning varannan vecka.
    Jag har fått snabb återkoppling och Danuta som städar hos oss är mycket noggrann och professionell.
    För mig fungerar det toppen med kontakt via mail då jag sitter mycket upptagen i möte och det är snabb återkoppling. Jag är nöjd kund och rekommenderar gärna Rozen till fler! Läs mer
  • 2019-07-15

Karin B skrev om Rozen Clean AB
    Snabba, supertrevliga och duktiga! Läs mer
  • 2019-07-13

Annika B skrev om Rozen Clean AB
    Vi har städning varannan vecka. Kommunikationen vid förändringar har fungerat toppen med snabba mailsvar.
    Vi är mycket nöjda. Det enda vore att vår städerska inte kommer tidigare än utsatt tid då hela familjen behöver komma iväg till skola och arbete på morgonen. Läs mer
  • 2019-07-10

Marie-Louise C skrev om Rozen Clean AB
    Rozen Clean har gjort en storstädning, en flyttstädning , en lätt städning av en gästlägenhet och en städning som innebar att göra rent golvsil, köksfläkt mm. Jag är mycket nöjd med deras arbete och har fått vänligt bemötande av både städpersonal och kontorspersonal.
    Marie-Louise Cyon Läs mer
  • 2019-07-08

Kamilla N skrev om Rozen Clean AB
    Blev debiterade 7,5h för helt vanligt hemstäd på 81kvm. Kundtjänst ansåg att timdebiteringen var rimlig för provstäd, när andra städfirmor debiterat oss max3h. Tråkigt. Läs mer
    2019-07-09 Louise svarar Kamilla N
    Hej Kamilla,

Vad tråkigt att du var missnöjd med din provstädning!

Våra provstädningar tar alltid längre tid än den återkommande hemstädningen kommer att göra. Vilket vi även kommunicerat till dig i ett mail innan din städning.
    Vid återkoppling till dig efter provstädningen rekommenderade vi mindre tid än vad provstädningen tog, samt tog hänsyn till de extra moment som du hade som tillägg till våra ordinarie städinstruktioner. Extra tillägg, som t.ex. strykning tillkommer i form av tid till den ordinarie städtiden, och tyvärr kunde vi inte hjälpa dig med städning + tillägg inom din önskade tidsram.

Vi önskar dig en fin sommar och hoppas att du hittar någon annan firma som möter dina önskemål.

Med vänlig hälsning,
  • 2019-03-25

Katarina J skrev om Rozen Clean AB
    Städning. Bra bemötande, bra pris. Läs mer
  • 2019-03-25

Gunilla L skrev om Rozen Clean AB
    Varannan veckas städning.
    Proffsigt bemötande och lätt och snabbt att teckna avtal och börja med tjänsten.
    Företaget lever upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-22

Gunilla L skrev om Rozen Clean AB
    Vi har städning av vår lägenhet var fjortonde dag. Det har utförts på bästa sätt, helt enligt våra förhoppningar. Vi har haft bra kontakter med företagets administration. Läs mer
  • 2019-03-22

Erik B skrev om Rozen Clean AB
    Mycket bra bemötande och väl utförd städning! Läs mer
  • 2019-02-19

Siv P skrev om Rozen Clean AB
    Så smidigt och enkelt. Hitta, beställa och betala Läs mer

Karin N skrev om Rozen Clean AB
    Ordentligt, punktligt, trevligt bemötande Läs mer

Annika L skrev om Rozen Clean AB
    Städ varannan vecka. Lätt att kommunicera med personal som snabbt kopplar til städpersonal. Städare gör ett bra jobb. Läs mer

Charlotte K skrev om Rozen Clean AB
    Sammanfattning: Vi är supernöjda med vår städerska Marsela som vi har varannan vecka. Hon gör verkligen det där lilla extra! Vi kunde inte varit mer nöjda! Läs mer
  • 2019-02-12

Lotta M skrev om Rozen Clean AB
    Rozen Clean är lätta att få tag på, de är lösningsinriktade och serviceminded. Personen som städar hos mig städar bra och det är alltid härligt att komma hem när det är välstädat. Jag känner mig trygg med att anlita dem och har rekommenderat dem till flera vänner och bekanta. Läs mer
  • Lena J

2019-02-11

Lena J skrev om Rozen Clean AB
    Bra bemötande
    Bra städat
    Trevliga Läs mer
  • 2019-02-11

Carina N skrev om Rozen Clean AB
    Bra kvalitet på utförda timmar. Läs mer
  • 2019-02-11

berith H skrev om Rozen Clean AB
    Städning varannan vecka är mycket nöjd. Läs mer
  • ANDRÉ F

2019-02-09

ANDRÉ F skrev om Rozen Clean AB
    Var beredd på att anlita detta företag 2 gånger i månaden.Började med provstädning men shit vad missnöjd jag blev. Inget var i den ordningen som städerskan fann det i, missade fler ställen att städa såsom soffan, damma vissa plan i bokhyllan, damma tv, tavlor som hängde snett osv (som stod i beskrivningen). Jag undrar bokstavligen vad städerskan gjorde här i 3 timmar. Rekommenderar ej! Läs mer
    2019-02-11 Rozen Clean svarar ANDRÉ F
    Hej André, vad tråkigt att du inte blev nöjd med städningen. Vi håller med om att din provstädning inte lever upp till våra krav och detta var väldigt olyckligt. Vi har tagit till oss din feedback och har vidtagit åtgärder.

Vi hoppas att vi kan få möjlighet att erbjuda dig en ny provstädning, kontakta isåfall vår kundtjänst.

Ha en bra dag!
  • 2019-01-17

Karin R skrev om Rozen Clean AB
    Företaget och des anställda har levt upp till mina förväntningar genom bästa möjliga bemötande och fem stjärnig städning - alltid i tid och sköter städningen på ett professionellt sätt.

Enda negativa är att/när anställda pratar i mobil inte under jobb tid.

Rekommenderar varmt tjänsterna detta företag säljer/marknadsför. Läs mer
  • Cecilia M

2019-01-13

Cecilia M skrev om Rozen Clean AB
    Vi har städning av villa varannan vecka.
    Utmärkt bemötande. Snabba svar och har det varit något har det åtgärdats.
    Mina förväntningar var höga och jag tycker att företaget lever upp till dem. Är kräsen och har tidigare inte varit nöjd med andra bolag.
    Utmärkt städat, trevligt bemötande och rak kommunikation som fungerar bra. Läs mer
  • 2019-01-13

Elaine B skrev om Rozen Clean AB
    Noggranna och supersnabb och bra service av såväl städänglarna som personalen på kontoret. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-13

Helen R skrev om Rozen Clean AB
    4 timmar städning i min lägenhet, en gång varannan vecka. Min lägenhet är lätt att städa. Jag bor ensam, röker inte, gör varje-dags-städning själv o dyl.
    Städerskan kommer i tid, gör ett bra arbete (inte utmärkt), är trevlig, förstår bas-
    engelska för städning.
    Hittills har samma unga kvinna kommit varje gång, vilket är positivt.
    Fakturorna är o.k.,kommer i tid, är lätta att förstå.
    Hittills infrias mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-11

Urban K skrev om Rozen Clean AB
    Marcella som jobbar hos oss är superduktig. Läs mer
  • 2018-12-09

Pia G skrev om Rozen Clean AB
    Vi är jättenöjda med vår hemstädning! Hittade Rozen Clean efter att ha provat några andra städfirmor som jag inte var lika nöjd med, men nu är det alltid trevligt att komma hem på städdagen. Läs mer
  • 2018-12-03

Ingrid M skrev om Rozen Clean AB
    Från den första kontakten rörande hemstädning har allt fungerat mycket bra!! Läs mer
  • 2018-12-02

Carin J skrev om Rozen Clean AB
    Jättebra städning och kundservice, rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-12-01

Malin W skrev om Rozen Clean AB
    Vi har hemstädning varannan vecka och det fungerar superbra! Vi har en pålitlig, punktlig, ordentlig och duktig städerska.vi känner oss trygga med Rozenclean👍🏻 Läs mer
  • Pierre W

2018-11-30

Pierre W skrev om Rozen Clean AB
    Städning var 4:e vecka, 6 tim.
    Bra bemötande. Lite problem med kommunikation eftersom vi inte har något språk gemensamt ( sve, eng tyska)
    Saknar förståelse för vilka extra tjänster som kan läggas till tex. stryka skjortor, torka ur kylskåp, putsa fönster och hur dessa påverkar grundstädning. Dvs hur mycket marginal det finns inom mina 6 tim städning.

/Pierre Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel S skrev om Rozen Clean AB
    Bra personal, bra administration. Väldigt bra bemötande och seriösa. Enda jag saknar för full pott är möjlighet till autogiro betalningar. Läs mer
  • 2018-11-29

Karin N skrev om Rozen Clean AB
    Har hemstädning varannan vecka och är supernöjd varje gång. Värt varenda krona och vill jag boka om, avboka eller byta tid så är det aldrig några problem. Kan definitivt rekommendera Rozen Clean. Läs mer
  • 2018-09-17

Peter B skrev om Rozen Clean AB
    Vi köper både hemstäd och kontorsstäd.
    Städresultatet beror uteslutande på den som städar.
    i det här fallet Elin som vi är mycket nöjda med. Läs mer
    Rasa B, Louise, Malin gillar detta
  • 2018-09-17

Anton E skrev om Rozen Clean AB
    Superbra hemstäd, mycket noggrann och trevlig personal! Läs mer
    Rasa B, Louise, Malin gillar detta

Värdshusvägen 13, 181 66 Lidingö