Sakkas Platt Plåt & Lack AB

Sakkas Platt Plåt & Lack AB

Vi på Sakkas Platt, Plåt & Lack har goda kunskaper inom plåtslageri.

4 omdömen om Sakkas Platt Plåt & Lack AB

Panos L
Skrev om Sakkas Platt Plåt & Lack AB

Måste säga att sen jag fick detaljerat oferr för plattläggning och dränering/murning av Sakkas Plåt och Lack AB, kändes det humant att anlita dem. Trevliga sen start av projektet, noggranna med deras arbete gjorde oss trygga med hela projektet och att allt var klart i tid. Det är inte konstigt att många grannar i vårt samfällighet redan har bokat de inför nästa års plattläggning och murning av deras tomt! Vi är supernöjda och kommer anlita de igen om vi kommer behöva det framöver! Varma rekommendationer !

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Christos L
Skrev om Sakkas Platt Plåt & Lack AB

Vi tyckte jobbet var utfört bra och snabbt som det var lovat. Mycket bra bemötande.

Jimmy J
Skrev om Sakkas Platt Plåt & Lack AB

Har anlitat företaget två gånger för plattsättning vid renovering av kök och en totalrenovering av badrum. Toppenjobb båda gångerna!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Ricardo W
Skrev om Sakkas Platt Plåt & Lack AB

They did a great job and I will recommend them whenever I can. If you are looking for a fast and efficient job and service, then look no further than Sakkas Platt Plåt & Lack.